Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

tatuointi ulkomailla?

kehys

Onko kukaan uskaltautunut ottamaan tatuointia ulkomailla? Kokemuksia tatuoitsijoista ja liikkeistä ja työn jäljestä?

12

4551

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyttö87

      Olen ottanut Turkissa tatuoinnin nilkkaan ja erehdys kyllä oli.. Värit ovat haalistuneet ja kuva on hieman levinnyt.. Kokomustan pienen kuvan siis otin.. Ei se nyt niin paljoa häiritse kun on niin pieni, mutta mieluummin ottaa Suomessa.. On ainakin turvallista. Oma tatuointini maksoi 30 euroa eli ei ollut tosiaan kallis, mutta joudun käydä hieman korjailemassa sitä, ainakin väritellä uudelleen..

      • kate

        hei vaan, maalaisjärki toki sanoo että tatskaa ei kannata lähteä ottamaan ihan missä tahansa maassa ja paikassa.Länsimaat on turvallisia ja tatuointipaikan hygieenisyyden paikanhan voi itse tarkistaa ja tehdä johtopäätökset.Kun hygienia ja kliinisyys kunnossa-maalla ei väliä.
        Suomessa ainakin-periaatteessa-ei ilman lupia saa edes tatuoida....


      • tyttö87
        kate kirjoitti:

        hei vaan, maalaisjärki toki sanoo että tatskaa ei kannata lähteä ottamaan ihan missä tahansa maassa ja paikassa.Länsimaat on turvallisia ja tatuointipaikan hygieenisyyden paikanhan voi itse tarkistaa ja tehdä johtopäätökset.Kun hygienia ja kliinisyys kunnossa-maalla ei väliä.
        Suomessa ainakin-periaatteessa-ei ilman lupia saa edes tatuoida....

        Paikassa jossa kävin oman tatskani ottamassa tatskat tehtiin uusilla neuloilla, hygienia oli muutenkin kunnossa ja ihan samannäköistä oli muutenkin kuin suomen tatskaliikkeissä mutta työnjälki vaan oli todella amatöörimäistä.. Eli ei se hygieenisyyskään kaikkea kerro..


    • RockChick

      Moni omanarvon tunteva rockhemmo kävi Köpiksessä hakemassa kuvansa. Tukholmassakin oli pari hyvää mestaa. Aina ei nimittäin ole Suomessa ollut tälläistä valikoimaa liikkeistä JA hyvistä kuvien tekijöistä. Eli taustaatutkimusta liikkestä/tatuoijasta peliin ja aikaa tilaamaan.

    • hyvä

      Otin omani prahan keskustassa olevassa no name tattoossa. pääsin penkille heti ja hyvä hygienia ja ammattitaito oli sillä äijällä. hassua vaan se että ihmiset kattoo vierestä kun mua tatuoitiin mut niin kai se on muuallakin. tollanen about 3,5x3,5cm tribal maksoi n. 30€ eli hinta oli syy miksi sielä otin. Olen tyytyväinen kaikin puolin :)

    • esko

      Itse otin pari vuotta sitten Turkissa, Alanyassa pääkadun varrella olevassa tatuointi liikkeessä, ja oli erittäin ystävällinen henkilökunta, ja työn jälki sitäkin parempi, eipä oo haalistunu eikä tulehtunu ja paikka oli muutenkin erittäin siisti ja kaiken lisäksi näyttivät videolta vielä kuinka ko. hemmo tatuoi kun kysyttiin et onko varmasti hänen tekemiä kuvia seinässä mitä väittivät. Ihan varmasti kesälä kun lähden uudestaan, menen samaan paikkaan ottamaan uuden kuvan. Kaupan päälle maksoin about. 1/4 osan hinnasta mitä olis tullu suomessa maksamaan, että omasta puolestani suosittelen!

    • Voin lämpimästi suositella tatuoinnin ottoa Prahassa Allien tattoossa. Tosi asiallinen liike kaikin puolin. Veronika teki minulle olkapäähän kauniin lummetatuoinnin. Veronikan tatuoitavaksi menen jatkossakin, heti kun rahatilanne antaa myöten matkusteluun ja tatuoinnin ottamiseen. :)

      http://www.tattoo-alien.cz/en/

    • <3tattoos
    • häläm

      Kannattaa mennä angels tattoo kuopiossa!!! njääh läppä:D

    • Poseidon tattoo

      Itse otin ensimmäisen tatuointini noin kaksi kuukautta sitten Turkin Alanyassa :) Paikka oli erittäin siisti ja kaikki sujui erittäin hyvin. Kuva on parantunut hyvin eikä parantumis ajalla ole ollut mitään ongelmia :)

    • alanyassaminäkin22

      Heippa! Minäkin olen ottanut neljä tatuointiani Alanyassa! :) Tattoos by Koray:ssa olen ottanut kolme, sekä Viking tattoossa yhden. Työnjälki mahtavaa sekä tatuoija myös mukava ja ystävällinen. Halpaahan tuo on ulkomailla ottaa, tiesin jo entuudestaan paikkojen olevan hyviä. Suomessa en tuskin tule ottamaan tatuointia, koska tunnen tatuoijat Turkissa sekä työnjälkeen ei ole miinuksia!! Sekä Suomessa kalliimpaa...

    • Anonyymi

      Täällä ei varmaan moni tällä hetkellä juuri matkaile, mut oli pakko tulla hehkuttamaan kun itse otin tatuoinnin Maltalla. Palvelu oli hyvää ja tilat erittäin siistit ja jos tulee käytyä saarella vielä uudelleen niin taidan piipahtaa ottamassa leimaa uudestaan :D paikka on pienen matkan päässä näiltä suosituimmilta alueilta: http://chiaroscurotattoostudio.com/

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      88
      2313
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      52
      2019
    3. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      88
      1853
    4. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1848
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1638
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1562
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      26
      1437
    8. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1400
    9. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1392
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      73
      1370
    Aihe