tatuointi ulkomailla?

kehys

Onko kukaan uskaltautunut ottamaan tatuointia ulkomailla? Kokemuksia tatuoitsijoista ja liikkeistä ja työn jäljestä?

12

5907

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyttö87

Olen ottanut Turkissa tatuoinnin nilkkaan ja erehdys kyllä oli.. Värit ovat haalistuneet ja kuva on hieman levinnyt.. Kokomustan pienen kuvan siis otin.. Ei se nyt niin paljoa häiritse kun on niin pieni, mutta mieluummin ottaa Suomessa.. On ainakin turvallista. Oma tatuointini maksoi 30 euroa eli ei ollut tosiaan kallis, mutta joudun käydä hieman korjailemassa sitä, ainakin väritellä uudelleen..

• kate

hei vaan, maalaisjärki toki sanoo että tatskaa ei kannata lähteä ottamaan ihan missä tahansa maassa ja paikassa.Länsimaat on turvallisia ja tatuointipaikan hygieenisyyden paikanhan voi itse tarkistaa ja tehdä johtopäätökset.Kun hygienia ja kliinisyys kunnossa-maalla ei väliä.
        Suomessa ainakin-periaatteessa-ei ilman lupia saa edes tatuoida....

• tyttö87
        kate kirjoitti:

hei vaan, maalaisjärki toki sanoo että tatskaa ei kannata lähteä ottamaan ihan missä tahansa maassa ja paikassa.Länsimaat on turvallisia ja tatuointipaikan hygieenisyyden paikanhan voi itse tarkistaa ja tehdä johtopäätökset.Kun hygienia ja kliinisyys kunnossa-maalla ei väliä.
        Suomessa ainakin-periaatteessa-ei ilman lupia saa edes tatuoida....

Paikassa jossa kävin oman tatskani ottamassa tatskat tehtiin uusilla neuloilla, hygienia oli muutenkin kunnossa ja ihan samannäköistä oli muutenkin kuin suomen tatskaliikkeissä mutta työnjälki vaan oli todella amatöörimäistä.. Eli ei se hygieenisyyskään kaikkea kerro..

• RockChick

Moni omanarvon tunteva rockhemmo kävi Köpiksessä hakemassa kuvansa. Tukholmassakin oli pari hyvää mestaa. Aina ei nimittäin ole Suomessa ollut tälläistä valikoimaa liikkeistä JA hyvistä kuvien tekijöistä. Eli taustaatutkimusta liikkestä/tatuoijasta peliin ja aikaa tilaamaan.

• hyvä

Otin omani prahan keskustassa olevassa no name tattoossa. pääsin penkille heti ja hyvä hygienia ja ammattitaito oli sillä äijällä. hassua vaan se että ihmiset kattoo vierestä kun mua tatuoitiin mut niin kai se on muuallakin. tollanen about 3,5x3,5cm tribal maksoi n. 30€ eli hinta oli syy miksi sielä otin. Olen tyytyväinen kaikin puolin :)

• esko

Itse otin pari vuotta sitten Turkissa, Alanyassa pääkadun varrella olevassa tatuointi liikkeessä, ja oli erittäin ystävällinen henkilökunta, ja työn jälki sitäkin parempi, eipä oo haalistunu eikä tulehtunu ja paikka oli muutenkin erittäin siisti ja kaiken lisäksi näyttivät videolta vielä kuinka ko. hemmo tatuoi kun kysyttiin et onko varmasti hänen tekemiä kuvia seinässä mitä väittivät. Ihan varmasti kesälä kun lähden uudestaan, menen samaan paikkaan ottamaan uuden kuvan. Kaupan päälle maksoin about. 1/4 osan hinnasta mitä olis tullu suomessa maksamaan, että omasta puolestani suosittelen!

• Voin lämpimästi suositella tatuoinnin ottoa Prahassa Allien tattoossa. Tosi asiallinen liike kaikin puolin. Veronika teki minulle olkapäähän kauniin lummetatuoinnin. Veronikan tatuoitavaksi menen jatkossakin, heti kun rahatilanne antaa myöten matkusteluun ja tatuoinnin ottamiseen. :)

http://www.tattoo-alien.cz/en/

• <3tattoos
    • häläm

Kannattaa mennä angels tattoo kuopiossa!!! njääh läppä:D

• Poseidon tattoo

Itse otin ensimmäisen tatuointini noin kaksi kuukautta sitten Turkin Alanyassa :) Paikka oli erittäin siisti ja kaikki sujui erittäin hyvin. Kuva on parantunut hyvin eikä parantumis ajalla ole ollut mitään ongelmia :)

• alanyassaminäkin22

Heippa! Minäkin olen ottanut neljä tatuointiani Alanyassa! :) Tattoos by Koray:ssa olen ottanut kolme, sekä Viking tattoossa yhden. Työnjälki mahtavaa sekä tatuoija myös mukava ja ystävällinen. Halpaahan tuo on ulkomailla ottaa, tiesin jo entuudestaan paikkojen olevan hyviä. Suomessa en tuskin tule ottamaan tatuointia, koska tunnen tatuoijat Turkissa sekä työnjälkeen ei ole miinuksia!! Sekä Suomessa kalliimpaa...

• Anonyymi

Täällä ei varmaan moni tällä hetkellä juuri matkaile, mut oli pakko tulla hehkuttamaan kun itse otin tatuoinnin Maltalla. Palvelu oli hyvää ja tilat erittäin siistit ja jos tulee käytyä saarella vielä uudelleen niin taidan piipahtaa ottamassa leimaa uudestaan :D paikka on pienen matkan päässä näiltä suosituimmilta alueilta: http://chiaroscurotattoostudio.com/

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      228
      2998
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      195
      2637
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      111
      1243
    4. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      141
      1208
    5. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      297
      1105
    6. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      70
      1098
    7. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      371
      1082
    8. Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.

Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k
      Kaste
      583
      1065
    9. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      21
      995
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      818
    Aihe