tatuointi ulkomailla?

kehys

Onko kukaan uskaltautunut ottamaan tatuointia ulkomailla? Kokemuksia tatuoitsijoista ja liikkeistä ja työn jäljestä?

12

5098

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyttö87

Olen ottanut Turkissa tatuoinnin nilkkaan ja erehdys kyllä oli.. Värit ovat haalistuneet ja kuva on hieman levinnyt.. Kokomustan pienen kuvan siis otin.. Ei se nyt niin paljoa häiritse kun on niin pieni, mutta mieluummin ottaa Suomessa.. On ainakin turvallista. Oma tatuointini maksoi 30 euroa eli ei ollut tosiaan kallis, mutta joudun käydä hieman korjailemassa sitä, ainakin väritellä uudelleen..

• kate

hei vaan, maalaisjärki toki sanoo että tatskaa ei kannata lähteä ottamaan ihan missä tahansa maassa ja paikassa.Länsimaat on turvallisia ja tatuointipaikan hygieenisyyden paikanhan voi itse tarkistaa ja tehdä johtopäätökset.Kun hygienia ja kliinisyys kunnossa-maalla ei väliä.
        Suomessa ainakin-periaatteessa-ei ilman lupia saa edes tatuoida....

• tyttö87
        kate kirjoitti:

hei vaan, maalaisjärki toki sanoo että tatskaa ei kannata lähteä ottamaan ihan missä tahansa maassa ja paikassa.Länsimaat on turvallisia ja tatuointipaikan hygieenisyyden paikanhan voi itse tarkistaa ja tehdä johtopäätökset.Kun hygienia ja kliinisyys kunnossa-maalla ei väliä.
        Suomessa ainakin-periaatteessa-ei ilman lupia saa edes tatuoida....

Paikassa jossa kävin oman tatskani ottamassa tatskat tehtiin uusilla neuloilla, hygienia oli muutenkin kunnossa ja ihan samannäköistä oli muutenkin kuin suomen tatskaliikkeissä mutta työnjälki vaan oli todella amatöörimäistä.. Eli ei se hygieenisyyskään kaikkea kerro..

• RockChick

Moni omanarvon tunteva rockhemmo kävi Köpiksessä hakemassa kuvansa. Tukholmassakin oli pari hyvää mestaa. Aina ei nimittäin ole Suomessa ollut tälläistä valikoimaa liikkeistä JA hyvistä kuvien tekijöistä. Eli taustaatutkimusta liikkestä/tatuoijasta peliin ja aikaa tilaamaan.

• hyvä

Otin omani prahan keskustassa olevassa no name tattoossa. pääsin penkille heti ja hyvä hygienia ja ammattitaito oli sillä äijällä. hassua vaan se että ihmiset kattoo vierestä kun mua tatuoitiin mut niin kai se on muuallakin. tollanen about 3,5x3,5cm tribal maksoi n. 30€ eli hinta oli syy miksi sielä otin. Olen tyytyväinen kaikin puolin :)

• esko

Itse otin pari vuotta sitten Turkissa, Alanyassa pääkadun varrella olevassa tatuointi liikkeessä, ja oli erittäin ystävällinen henkilökunta, ja työn jälki sitäkin parempi, eipä oo haalistunu eikä tulehtunu ja paikka oli muutenkin erittäin siisti ja kaiken lisäksi näyttivät videolta vielä kuinka ko. hemmo tatuoi kun kysyttiin et onko varmasti hänen tekemiä kuvia seinässä mitä väittivät. Ihan varmasti kesälä kun lähden uudestaan, menen samaan paikkaan ottamaan uuden kuvan. Kaupan päälle maksoin about. 1/4 osan hinnasta mitä olis tullu suomessa maksamaan, että omasta puolestani suosittelen!

• Voin lämpimästi suositella tatuoinnin ottoa Prahassa Allien tattoossa. Tosi asiallinen liike kaikin puolin. Veronika teki minulle olkapäähän kauniin lummetatuoinnin. Veronikan tatuoitavaksi menen jatkossakin, heti kun rahatilanne antaa myöten matkusteluun ja tatuoinnin ottamiseen. :)

http://www.tattoo-alien.cz/en/

• <3tattoos
    • häläm

Kannattaa mennä angels tattoo kuopiossa!!! njääh läppä:D

• Poseidon tattoo

Itse otin ensimmäisen tatuointini noin kaksi kuukautta sitten Turkin Alanyassa :) Paikka oli erittäin siisti ja kaikki sujui erittäin hyvin. Kuva on parantunut hyvin eikä parantumis ajalla ole ollut mitään ongelmia :)

• alanyassaminäkin22

Heippa! Minäkin olen ottanut neljä tatuointiani Alanyassa! :) Tattoos by Koray:ssa olen ottanut kolme, sekä Viking tattoossa yhden. Työnjälki mahtavaa sekä tatuoija myös mukava ja ystävällinen. Halpaahan tuo on ulkomailla ottaa, tiesin jo entuudestaan paikkojen olevan hyviä. Suomessa en tuskin tule ottamaan tatuointia, koska tunnen tatuoijat Turkissa sekä työnjälkeen ei ole miinuksia!! Sekä Suomessa kalliimpaa...

• Anonyymi

Täällä ei varmaan moni tällä hetkellä juuri matkaile, mut oli pakko tulla hehkuttamaan kun itse otin tatuoinnin Maltalla. Palvelu oli hyvää ja tilat erittäin siistit ja jos tulee käytyä saarella vielä uudelleen niin taidan piipahtaa ottamassa leimaa uudestaan :D paikka on pienen matkan päässä näiltä suosituimmilta alueilta: http://chiaroscurotattoostudio.com/

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      38
      4659
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3195
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      272
      2376
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      53
      2247
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      165
      2079
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1661
    8. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1653
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1642
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1289
    Aihe