Muistaakseni tuo on biisin alkuperäinen nimi, mutta nyt olisi hakusessa suomenkieliset sanat. Menee jotenkin: "Kauas kaipaan sinne tähtiin luoksesi hopeisiin..." ja "Laukausta kuusi silloin jostakin soi, kaikki päättyi ei mitään voi...". En ole mistään löytänyt, joskus aikoinaan yläasteen musiikkitunneilla laulettiin kyseistä biisiä, mutta sanoja ei näin reippaasti yli kymmenen vuoden jälkeen enää muista...
Moonlight shadow
4
3230
Vastaukset
- susa
Kannattaa käydä kysymässä jonkun karaokebaarin vetäjältä -olen itse joskus laulanut kyseistä biisiä alkuperäiskielellä ja muistaakseni suomenkieliset sanat olivat myös ruudulla.
Biisihän on Mike Oldfieldin säveltämä ja sen laulaa Maggie Reilly. - alkdjaskjfhkjh
Tässä sinulle pari säkeistöä suomenkielisiä sanoja. Kirjasta on sivuja tippunu joten tohon jäi mun tietämys niistä sanoista :)
" 1. Vielä muistatko silloin oli ilta, kauaksi vei hänet kuutamosilta. Viimeisen kerran oven sulki, joen yli toiselle rannalle kulki. Jossain kai kapakoissa riideltiin, turhaan joutui hän vaikeuksiin, yksi huuto vain leikkasi hiljaisuuden oli ratkaisu lopullinen.
2. Vieläkin puiden oksat kuiskaa surua mustaa sen synkeän illan, tuulet taas varoitusta toistaa, varjoissa muistot on kuutamosillan. Laukasta kuusi silloin jostainkin soi ,kaikki päättyi, ei mitään voi. Pelkkä tyhjyys miehestä jäljelle jäi säteet kuutamon viestiä toi" - hattivatti4
itse suomensin moonlight shadow kappaleen eilen sanat ei kyl mee ihan oikein kun englanti on vähä hakusessa mutta tässä ne oli
viimesen kerran näki hänet.
Kuljeta pois kuutamosilta.
Hän kulki huolissaan ja varoen,
kuljetaa pois kuutamosilta
Lauantai iltana meni jokeeen,
kauas toiselle puolelle
Jossain kai kapakoissa riideltiin, turhaan joutui hän vaikeuksiin.
Mutta hän ei tiennyt kuinka selvitä
Vieläkin puut kuiskaa
kuljettaa pois kuutamo silta
laulaa laulua surevaa
kuljettaa pois kuutamosilta
kaikki näkivät hänen sieluunsa
kaukana toisella puolella
Laukasta kuusi silloin jostainkin soi ,kaikki päättyi, ei mitään voi
mutta hän ei tiennyt kuinka selvitä
minä jään,rukoilen
näen sinut kaukana taivaassa
minä jään,rukoilen
neljältä aamulla
katsoin sinua näkö piiristäni
tähti valaisee
kaukana toisella puolella
tuletko puhumaan minulle tänä yönä
mutta hän ei tiennyt kuinka selvitä
minä jään,rukoilen
minä jään,rukoilen
kaukan toisella puolella
pyydetty keskelle sadan viiden
yö oli raskas, mutta ilma oli elossa
Mutta hän ei tiennyt kuinka selvitä
kuljettaa pois kuutamo silta
kauas toiselle puolelle.- meilläkin laulettiin
Vielä muistatko silloin oli ilta, kauaksi vei hänet kuutamosilta. Viimeisen kerran oven sulki, joen yli toiselle rannalle kulki. Jossain kai kapakoissa riideltiin, turhaan joutui hän vaikeuksiin, yksi huuto vain leikkasi hiljaisuuden, oli rarkaisu lopullinen.
Vieläkin puiden oksat kuiskaa, surua mustaa sen synkeän illan. Tuulet taas varoitusta toistaa, varjoissa muistot on kuutamosillan. Kuusi kai laukasta jostakin soi, kaikki päättyi ei mitään voi, pelkkä tyhjyys vain miehestä jäljelle jäi, säteet kuutamon viestä toi.
Kauas kaipaan sinne tähtiin luoksesi hopeisiin. Kauas kaipaan halki taivaan luoksesi avaruuksiin.
(Kolmannen säkeen alku ei muistu mieleeni mutta jatkuu) tähtien loiste on kuin hopeavyö, luoksein jää kunnes hetki taas lyö (ja taas blank kohta mun muistissa). Kertsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076952Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982