Muistaako kukaan kuka esitti alunperin kappaleen Pikkuveli? Nythän sen laulaa PMMP, 80-luvulla joku Noitalinna Huraa! Mutta kuka esitti sen jo 70-luvulla?
Pikkuveli?
6
1069
Vastaukset
- Spemet
Siis Noitalinna Huraahan on sen alkuperäinen esittäjä. Ei sitä 70-luvulla ole vielä voitu kuulla :) Vuonna -88 vasta. Kiitos ja anteeksi.
- Tuula
No kiitos tiedosta, luulin vaan että sen olisi esittänyt joku muukin jo aikaisemmin!
- Tuula
No laulaako siinä Noitalinna Huraassa mies? Koska miehen laulamana olen sen kuullut. En ole ikinä kuullutkaan tollasta bändiä kuin Noitalinna Huraa.
- Spemet
Tuula kirjoitti:
No laulaako siinä Noitalinna Huraassa mies? Koska miehen laulamana olen sen kuullut. En ole ikinä kuullutkaan tollasta bändiä kuin Noitalinna Huraa.
Kyllähän siinä nainen ja mies laulaa duettona. Tuolta vähän lisä infoa jos kiinnostaa--> http://fi.wikipedia.org/wiki/Noitalinna_huraa!
- Tuula
Spemet kirjoitti:
Kyllähän siinä nainen ja mies laulaa duettona. Tuolta vähän lisä infoa jos kiinnostaa--> http://fi.wikipedia.org/wiki/Noitalinna_huraa!
Joo kiitokset vaan sulle nopeista vastauksista! Asia tuli selväksi. :)
- Spemet
Tuula kirjoitti:
Joo kiitokset vaan sulle nopeista vastauksista! Asia tuli selväksi. :)
Kerrankin musta oli edes || tän verran hyötyä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t745608- 353141
- 432748
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402082Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin272065Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291869- 1001844
- 1741782
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241478Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna171258