kysyisin kokemuksia kyseisestä vaunusta saa haukkua ja kehua ihan vapaasti olen vasta ostamassa vaunua,vaunu tulisi saunamökilleni yöpymiskäyttöön ja voisi sillä pari pienempää reissua tehdä kesäisin
se on 1 akselinen onko vaunussa esiintynyt kosteus vikaa ja jos on niin mikä siinä mädäntyy kiitoksia jo etukäteen asiantuntemuksestanne ps vaunulla on hintaa 3400€ kuulemma ihan nätti miltä hinta kuulostaa?
Matkaaja 8000 -87 kokemuksia
3
5278
Vastaukset
- Setä
Parempaa keskitasoa yleensä.
Tilaaja pääsi helposti vaikuttamaan sisustusratkaisuihin. Itsellä ei ole ollut mutta lämpimän ja ei mitenkään erityisen vuotavan maineessa ovat. - marja
siihen matkaajaan kannattaa tehdä aika perusteellinen kosteusmittaus. varsinkin kattoluukkujen ympäristö ja takaseinä.
tilathan siinä vaunussa on tosi hyvät ja jos kerta ei ole tarkoitus paljoa vetää, niin sopinee hyvin sinulle. matkaaja ei ole niitä parhaita vedettäviä, mutta kyllä se siitä huolimatta on meillä hyvin tullut perässä, tuhansia kilometrejä ollaan vedetty.
se on tosi lämmin vaunu, juuri oltiin viikonloppu vaunulla ja hyvin tarettiin, vaikka pakkasta oli kolmen kympin molemmin puolin.
hinta ollenee ihan kohdillaan. kokeile netistä katsella, mitä tuon ikäisillä matkaajilla yleensä pyydetään. - riittää
tuon ikäisessä vaunussa kyllä. Kosteusvaurion korjaaminen on lähes mahdotonta, työlästä ja aikaavievää jos vaurio on niin paha että rakenteet on jo pehmennyt. Mädäntyneen rakenteen haju rakennetta avattaessa on niin kuvottava että innostus korjaamiseen joutuu koetukselle.. Oven alareuna on varmasti mätä jos sitä ei ole aiemmin korjattu. Sen havaitsee kupruilevasta pintamuovista. Ulkopinnan kuulavasaroidussa alumiinilevyssä olevat pienet "ruvet" kertoo että alumiinipinnan alla on kosteutta ja alumiini on syöpynyt puhki.Näitä rupia kannattaa etsiä lokasuojien kohdalta sekä sivu ja päätyseinistä aivan nurkkien tuntumasta, niihin ei kannata koskea, tuloksena on reikä. Lisäksi kattoluukut on uusittava jos niitä ei ole uusittu, ne on luontoystävällistä luonnossa hajoavaa muovia joka murenee itsestään... samoin jääkaappi vetelee viimeisiään se ei ehkä kesällä enää kylmene riittävästi, jolloin edessä on kallis remontti. Primuksen pannu saattaa olla vielä toimiva, hehkutulpan uusiminen saattaa riittää. Sähköpatruunan kiertovesipumppu on myös muutaman vuoden välein vaihdettava ja hintava varuste. Mikäli vaunu noilta osin on nyt kunnossa, niiden korjauksiin on syytä varautua lähivuosina. Vaunun ylläpitohuoltoihin ja korjauksiin on pitkän ajan keskiarvona minulta mennyt noin 100-200 euroa vuodessa. Työt olen tehnyt itse, mutta tuolla summalla ja hyvällä hoidolla vaunu on lähes ikuinen. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201777
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991598Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481119Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?441010Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29939Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50866Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s46838Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37790Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56788Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760