tärkeää asiaa nuva ringistä!!!

moips!
miten voi olla mahdollista että olen käyttänyt puoli vuotta nuvaring ehkäisyrengasta ja nyt sitten mun pitäis ottaa rengas pois keskiviikkona 25.1 ja menkat tulee siitä pari päivää myöhemmin.
no nyt mulla tänä viikonloppuna alkoi vuotamaan sellaista tosi tummaa ja nipistelee munasarjoihin.viime viikon olin todella väsynyt ja paikat olivat arat.mistä kyse? miksi vuotoa joka vain jatkuu ja mustia verihyytymiä? vastatkaa pliis!!!
3748
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 3

Vanhimmat

minullekin kävi samalla lailla.. tai itseasiassa, oli kuukautiset ja nuvaringi käytössä ja kun kuukautiset loppu niin viikon päästä tuli yhtenä päivä samaa tummaa juttua ja oli masu pipi. Nyt homma ohi ka en ole raskaana. :D Tuli pikkasen vertakin.. vain vähän. (Minäkin 6 kk käyttänyt)

Äänestä
  • mä oon käyttänyt 6 kuukautta tätä ja ei oo aijemmin tällästä ollu.mulla on nyt vieläkin rengas sisällä ja se pitäis ottaa yli huomenna pois ja menkat tulla sit niin kun ens viikinloppuna mut mulla alkoi kovat vuodot nyt viikkoa ennemmin..sellasta tosi mustaa tulee koko ajan.joskus kun käytin sellasta laastaria ,mulle tuli 3 viikon vuoto mut sit se laastari todettiin epäsopivaksi ja mun piti vaihtaa se pois.oli mulla tässä syksyllä vähän tän renkaan väärin käyttöä,tai siis silleen että laitoin sen aina 2 päivää ennemmin takas kun mitä piti laittaa tauon jälkeen mut ei tää siitäkään pitäis johtua koska nyt on mennyt monta kuukautta aivan oikein käyttö eikä oo ollu ongelmia.menen huomenna tutkimuksiin.mulle ei oo myöskään koskaan tehty papa koetta ,vaikka olen käyttänythormonaalista ehkäisyä jo 2 vuotta.ja neuvolassa vähän huolestuivat ja tekevät sen mulle huomenna.

    Äänestä

  • mulla on tullu tätä jo monena päivänä..ja ihan oikein olen tämän laittanut tammikuun alussa.

    Äänestä

Kommentoi aloitusta


taata- kirjoitti:

moips!
miten voi olla mahdollista että olen käyttänyt puoli vuotta nuvaring ehkäisyrengasta ja nyt sitten mun pitäis ottaa rengas pois keskiviikkona 25.1 ja menkat tulee siitä pari päivää myöhemmin.
no nyt mulla tänä viikonloppuna alkoi vuotamaan sellaista tosi tummaa ja nipistelee munasarjoihin.viime viikon olin todella väsynyt ja paikat olivat arat.mistä kyse? miksi vuotoa joka vain jatkuu ja mustia verihyytymiä? vastatkaa pliis!!!

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu