näyttelijägallup

kyselijä

1. kuka on suosikkihahmosi (roolihahmo) 24:ssa? saa olla myös edellisistä tuotantokausista, jos lemppari löytyy sieltä, ja jos ei yhtä pysty valitsemaan niin voi laittaa useamman.

2. kuka/ketkä ovat näyttelijöinä tehneet mielestäsi parhaan roolisuorituksen?

omat vastaukset:
1. tony almeida
2. carlos bernard (almeida), mary lynn rajskub (chloe), kiefer, david bryan woodside (presidentti palmer) sekä xander berkeley (george mason)

4

452

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • annivanni

      1. Jack Bauer ja Chloe.
      2. Mary Lynn Rajskub

      Inhoan muuten sitä pomottajaa (jolla on se tyttö, joka pelotteli naapurin poikaa). Se pilaa koko sarjan :(

    • enya

      Kiefer on tietysti ihan hyvä roolissaan. Carlos Bernardia näytellyt Tony Almeida on tosi komea ja sexy. Palmeria näytellyt Dennis Haysbert on ihan mies paikallaan. Hän on USAssa erään vakuutusyhtiön Tv-mainoksissa, ja sopii niihin hyvin kun on niin turvallisen maan isän oloinen heppu. Naisista ehdoton suosikkini on tietokonenörtti Chloe、jossa lienee nimestä (Mary Lynn Rajskub) ja ulkonäöstä päätellen tanskalaista tai norjalaista verta.

      • kicasa

        Lempihahmo oli ehdottomasti Nina Myers. Just niin kiero ja ihana. Ja Chloe tietty kanssa. Masonkin oli hauska tyyppi... Myös Tony on yksi suosikeistani, siinä on jotain samaa Masonin kanssa. Vetäs molemmat aina jostain asiasta hauskan jutun :D

        Ja parhaita näyttelijöitä... No Shohreh Aghdashloo on ainakin hoitanut homman hyvin. Ja sitten just noi Sarac Clarke, Mary Lynn Rajskub, Xander Berkeley ja Carlos Bernard. Kim Raverista tykkäsin kanssa heti ensi näkemältä. Oikeastaan lähes kaikki on hyviä, paitsi Sarah Wynter, joka veti koko toisen tuotantokauden koko ajan sama ilme kasvoillaan...


    • 24fanittaja

      Mun mielestä...

      1. Jack Bauer
      2. Kiefer Sutherland, Carlos Bernard, Mary Lynn Rajskub ja Xander Berkeley.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      121
      1589
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      99
      1171
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      200
      1066
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      6
      976
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      861
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      793
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      774
    8. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      753
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      44
      750
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      741
    Aihe