oikeasti tahtoisin tietää?

Tietääkö kukaan voisinko rueta syömään e-pillereitä lievään akneeni.
Minulla on psyykelääkitys seroxat sekä mielialantasauslääke.
Voiko siis ihminen jolla tämmöiset lääkkeet käytännössä syödä pillereitä,(esim.diane novaa)?
1264
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 1

Vanhimmat

Syön itse diane novaa ja mielialalääkkityskin mulla on joskus niiden kanssa ollut samanaikaisesti. Kylläpä se lääkäri kysyy sinun lääkitykset ja määrää e-pillerit jos se on ok.

Äänestä

Kommentoi aloitusta


Hhh kirjoitti:

Tietääkö kukaan voisinko rueta syömään e-pillereitä lievään akneeni.
Minulla on psyykelääkitys seroxat sekä mielialantasauslääke.
Voiko siis ihminen jolla tämmöiset lääkkeet käytännössä syödä pillereitä,(esim.diane novaa)?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu