Kaalisoppa

toimii!!

Oon huomannu että monet haukkuu tota kaalisoppadieettii mut ite oon sitä kokeillu ja voin sanoa että toimii! Ei tarvitse olla mikään ruudinkeksijä että tajuaa että laihtuminen siinä perustuu alhaiseen kalorimäärään, jää alle 1000 per päivä ja vielä helposti! Ite en oo mikään nirso jolle kelpaa vaan kaikki viinerit ja hampurilaiset, vaan musta keitto oli hyvää ja maustamalla siitä sai oikein maittavaa kasvisruokaa. Eli kaikki jotka haluaa hyvän ja edullisen alkusysäyksen elämänmuutokselle kokeilkaa kaalisoppakuuria! Eikä toellakaan tarvitse miettiä että pilaako joku kahvinjuonti tai vastaava koko dieetin, kalorittomia juomia ja vähän hedelmiäkin sekä puuroa oon syöny ton sopan ohessa ja hyvin toimii! Iteltäni on nyt lähteny jo 10 kiloa, 3 vielä jäljellä:)

14

12404

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äitiliini-76

      Yhdyn mielipiteeseesi,olen jo 3:tta viikkoa kaalisopalla,viikonloput on mennyt vähän lörinäksi(la-su),mutta eipä siinä pahasti ole takkiin tullut,vaikka kiinalaisessa käytiinkin perheen kanssa syömässä lauantaina ja sunnuntaina tein paistin uunissa ja lihaliemiperunoita kaveriksi.Tänään laitoin taas aamusta kaalisopan porisemaan,hyvää on.Ja ne kahvitkin join aamulla ihan hyvällä omalla tunnolla.=) 8kg on tämän hetken tulos,vielä pitäis 10kg pudotella...

      • Kiinnostunut kaalisopasta

        Itse olen kokeillut kaalisoppaa ja mulle kävi niin että vatsa lopetti toimintansa ja painoa tippui aluksi, mutta kaikki tuli takas. Yritin kyllä syödä lisäksi kuituja että vatsa toimisi mutta ei niin ei. Samoin kalorivaje taisi olla mulle liikaa kun tuli ihan mielettömän kylmä ja lopuksi olin niin vihainen että mies sanoi että eiköhän ole parempi jos syöt kunnon ruokaa. Joten miten te muut onnistutte tällä dietillä? Kertokaa tarkkaan mitä syötte sen kanssa/päivän mittaan muuta?


      • Kiril
        Kiinnostunut kaalisopasta kirjoitti:

        Itse olen kokeillut kaalisoppaa ja mulle kävi niin että vatsa lopetti toimintansa ja painoa tippui aluksi, mutta kaikki tuli takas. Yritin kyllä syödä lisäksi kuituja että vatsa toimisi mutta ei niin ei. Samoin kalorivaje taisi olla mulle liikaa kun tuli ihan mielettömän kylmä ja lopuksi olin niin vihainen että mies sanoi että eiköhän ole parempi jos syöt kunnon ruokaa. Joten miten te muut onnistutte tällä dietillä? Kertokaa tarkkaan mitä syötte sen kanssa/päivän mittaan muuta?

        ja kannattaa tehdä se kunnolla, valmistaen ensin liemi keittolihasta, luista ja juureksista. Sen jälkeen kuullotettu kaalisilppu joukkoon ja lisää juureksia ja mausteita maun mukaan. Lusikallinen smetanaa venäläiseen tapaan joukkoon. Lihasta saa tarpeelliset proteiinit ja hiilihydraatteja ei juuri lainkaan.

        Kaalisoppa laihdutuskuurina on ongelmallinen, koska kuurin jälkeen kadonneet kilot palaavat helposti takaisin.


      • alkup.
        Kiinnostunut kaalisopasta kirjoitti:

        Itse olen kokeillut kaalisoppaa ja mulle kävi niin että vatsa lopetti toimintansa ja painoa tippui aluksi, mutta kaikki tuli takas. Yritin kyllä syödä lisäksi kuituja että vatsa toimisi mutta ei niin ei. Samoin kalorivaje taisi olla mulle liikaa kun tuli ihan mielettömän kylmä ja lopuksi olin niin vihainen että mies sanoi että eiköhän ole parempi jos syöt kunnon ruokaa. Joten miten te muut onnistutte tällä dietillä? Kertokaa tarkkaan mitä syötte sen kanssa/päivän mittaan muuta?

        Keitossa on kyllä runsaasti kuituja, että mahtoikohan se kuitenkaan olla se ongelma.. Mutta siis näin minä onnistuin: Kaalisoppaa söin ensiksi muutaman päivän lähes pelkästään, kahvia, teetä ja pari omenaa kuitenkin myös. Kahvin kanssa tilkka rasvatonta maitoa. Näin sain painonpudotuksen reippaasti alkuun. Myöhemmin olen syönyt esim. aamulla neljänviljanpuuroa veteen keitettynä, lounaaksi ja päivälliseksi kaalisoppaa ruisleipäviipaleen kanssa ja illalla vielä omenoita, soppaa ja teetä. Joskus olen aamiaiseksi keittänyt pari kananmunaa ja päivällisellä ottanut keiton kanssa purkin raejuustoa jotta saisin vähän proteiiniakin. Viikonloppuna on joskus tullut vähän juhlittuakin mutta jos otan, niin light siideriä tai kuivaa valkoviiniä/punaviiniä. Ja aina jos olen ollut lähdössä baariin niin etukäteen olen miettinyt jääkaappiin valmiiksi jotain kevyttä iltapalaa, koska mulla ainakin tulee aina juotua nälkä:) Kaalikeittoa olen myös hiukan muunnellut oman maun mukaan, esim.lisännyt enemmän tomaattimurskaa ja sitten vielä valkosipulia ja basilikaa. Nam! Eli ei sitä dieettiä ihan sanatarkasti tarvitse noudattaa ja VÄLILLÄ voi pitää välipäiviä koko keitosta ja syödä muuta kevyttä, esim salaatteja! Ehkäpä se vatsakin sitten enempi tykkää kun saa vaihtelua:)


      • alkup.
        Kiinnostunut kaalisopasta kirjoitti:

        Itse olen kokeillut kaalisoppaa ja mulle kävi niin että vatsa lopetti toimintansa ja painoa tippui aluksi, mutta kaikki tuli takas. Yritin kyllä syödä lisäksi kuituja että vatsa toimisi mutta ei niin ei. Samoin kalorivaje taisi olla mulle liikaa kun tuli ihan mielettömän kylmä ja lopuksi olin niin vihainen että mies sanoi että eiköhän ole parempi jos syöt kunnon ruokaa. Joten miten te muut onnistutte tällä dietillä? Kertokaa tarkkaan mitä syötte sen kanssa/päivän mittaan muuta?

        Ei tietenkään tule kilot takaisin kun muuttaa ruokailutottumuksiaan! Kaalikeitto ja muutkin kevyet keitot/salaatit kannattaa ottaa pysyvästi mukaan ruokavalioon niin johan pysyvät kilot poissa! Ja kokemuksesta voin sanoa että enää ei edes maistu yltiörasvainen/sokerinen ruoka kun on päässyt kevyemmän elämän makuun:)


      • Kiinnostunut kaalisopasta
        alkup. kirjoitti:

        Ei tietenkään tule kilot takaisin kun muuttaa ruokailutottumuksiaan! Kaalikeitto ja muutkin kevyet keitot/salaatit kannattaa ottaa pysyvästi mukaan ruokavalioon niin johan pysyvät kilot poissa! Ja kokemuksesta voin sanoa että enää ei edes maistu yltiörasvainen/sokerinen ruoka kun on päässyt kevyemmän elämän makuun:)

        laittaa sen ohjeen jolla sinä olet sopan tehnyt. Kiitos!


      • tiedän mistä puhun
        alkup. kirjoitti:

        Ei tietenkään tule kilot takaisin kun muuttaa ruokailutottumuksiaan! Kaalikeitto ja muutkin kevyet keitot/salaatit kannattaa ottaa pysyvästi mukaan ruokavalioon niin johan pysyvät kilot poissa! Ja kokemuksesta voin sanoa että enää ei edes maistu yltiörasvainen/sokerinen ruoka kun on päässyt kevyemmän elämän makuun:)

        No ei takuulla tule takaisin, JOS loppu elämäsi syöt alle 1000kcal/pvä!

        Elimistösi tarvitsee rasvaa ja proteiineja jopa laihdutuksen aikaan! Proteiinin puute = lihaskato!


        Se on ihan yks ja sama syötkö vaikka porkkanoita pitkin päivää, laihdut kyllä. Tuo kaalisoppa dieetti on sama kuin muutkin "ihmedieetit", toimii kyllä sen aikaa kun laihduttaa mutta ootappas kun lopetat kuurin. Kun lopetat tuon kaalikeitto hölynpölyn dieetin nii siitä pari kuukausi jälkeenpäin, tuleppas kertomaan tänne tuliko painosi kaksin vai kolminkertaisena takaisin!


      • alkup.
        tiedän mistä puhun kirjoitti:

        No ei takuulla tule takaisin, JOS loppu elämäsi syöt alle 1000kcal/pvä!

        Elimistösi tarvitsee rasvaa ja proteiineja jopa laihdutuksen aikaan! Proteiinin puute = lihaskato!


        Se on ihan yks ja sama syötkö vaikka porkkanoita pitkin päivää, laihdut kyllä. Tuo kaalisoppa dieetti on sama kuin muutkin "ihmedieetit", toimii kyllä sen aikaa kun laihduttaa mutta ootappas kun lopetat kuurin. Kun lopetat tuon kaalikeitto hölynpölyn dieetin nii siitä pari kuukausi jälkeenpäin, tuleppas kertomaan tänne tuliko painosi kaksin vai kolminkertaisena takaisin!

        Terveisiä pilvenreunalta!
        Itse asiassa olen lopettanut "kuurin" jo aikaa sitten, yksikään kilo ei ole tullut takaisin. Ei siinä mitään utopistista tai kummallista ole että jatkossakin syö lounaaksi keittoa tai salaattia yms. Ei paluu normaaliin ruokavalioon tarkoita paluuta rasvaiseen ja sokeriseen ällöruokavalioon. Tietysti sitten lihoo! En tietty loppuelämääni ole ajatellut syödä alle 1000 kcal päivässä, vaan lisännyt pikkuhiljaa kalaa, hedelmiä, ruisleipää yms ruokavaliooni. Samalla olen lisännyt liikuntaa joten voin syödä aika hyvin jo nykyään ilman että paino nousee.

        Keiton ohje löytyy googlettamalla, itse olen tehnyt näin: kasvisliemikuutio, 2 tlk tomaattimurskaa, 1 tlk vihreitä papuja, varsiselleriä, sipuli/purjoa, kaalia (paljon), valkosipulia, paprika ja valkopippuria. Kaikki paloiksi ja kattilaan porisemaan ja vettä päälle:)


      • Tiedän mistä puhun
        alkup. kirjoitti:

        Terveisiä pilvenreunalta!
        Itse asiassa olen lopettanut "kuurin" jo aikaa sitten, yksikään kilo ei ole tullut takaisin. Ei siinä mitään utopistista tai kummallista ole että jatkossakin syö lounaaksi keittoa tai salaattia yms. Ei paluu normaaliin ruokavalioon tarkoita paluuta rasvaiseen ja sokeriseen ällöruokavalioon. Tietysti sitten lihoo! En tietty loppuelämääni ole ajatellut syödä alle 1000 kcal päivässä, vaan lisännyt pikkuhiljaa kalaa, hedelmiä, ruisleipää yms ruokavaliooni. Samalla olen lisännyt liikuntaa joten voin syödä aika hyvin jo nykyään ilman että paino nousee.

        Keiton ohje löytyy googlettamalla, itse olen tehnyt näin: kasvisliemikuutio, 2 tlk tomaattimurskaa, 1 tlk vihreitä papuja, varsiselleriä, sipuli/purjoa, kaalia (paljon), valkosipulia, paprika ja valkopippuria. Kaikki paloiksi ja kattilaan porisemaan ja vettä päälle:)

        Itsekin joskus "googletin" tuon ohjeen, ja tuli takas mikä lähti!


      • mbbbb
        Kiinnostunut kaalisopasta kirjoitti:

        Itse olen kokeillut kaalisoppaa ja mulle kävi niin että vatsa lopetti toimintansa ja painoa tippui aluksi, mutta kaikki tuli takas. Yritin kyllä syödä lisäksi kuituja että vatsa toimisi mutta ei niin ei. Samoin kalorivaje taisi olla mulle liikaa kun tuli ihan mielettömän kylmä ja lopuksi olin niin vihainen että mies sanoi että eiköhän ole parempi jos syöt kunnon ruokaa. Joten miten te muut onnistutte tällä dietillä? Kertokaa tarkkaan mitä syötte sen kanssa/päivän mittaan muuta?

        Mulla ainaki toimi kaalikeittodieetti (noudatin sellast viikon dieettiä, joka päivä sai syödä vähä eri juttuja, mut joka päivä silti keittoa). Loppupäivinä sain syödä jo naudanlihaaki jne. Mulla toimi tosi hyvin. En ollu ylipainonenkaa kyl ku alotin sen mut sen viikon aikana lähti 2-3kg ja sen jälkee lähteny viel noin 7kg ku olen vaa syöny kevyesti ja liikkunut.

        Dieettiviikon aikana sai syödä mm. keittoa ja vettä joka päivä, joinain päivinä vihanneksia, hedelmiä, maitoa, tummaa riisiä ja sokeritonta mehua. Viikon aikana yhtenä päivänä sorruin syömää yhen kalkkunasämpylän mut ei se mihinkä vaikuta niin pieni.


    • Hande

      Mites tuleeko siitä sopasta liian kevyt jos jättää kaalin pois? En voi syödä paljon kaalia kun mulla on kilpirauhasen vajaatoiminta, sillä on "lamauttava" vaikutus..
      Voisko soppaan heittää muutaman perunan sekaan???

    • Kevennystä elämään

      Vuosia sitten olen kokeillut kaalisoppakuuria, taisi pudottaa silloin toivomani muutamat kilot. Nyt olisi tarvetta 8-10 kiloon, kaalisopalla voisi aloitella. Mutta, mutta ohje kadonnut! Kirjoittaisiko joku ohjeen ystävällisesti. KIITOS!

    • eipäsjuupas

      Minä tykönäni ihmettelen, että eikö ihmiset ilman kaikenmailman kaalisoppadiettiä ynnämuita konsteja saa painoonsa pysymään kurissa. Konsti on yksinkertainen. SYÖ VÄHEMMÄN.

    • Anonyymi

      Kaalisoppa dietti toimii voit syödä vaik kuin paljon . Alussa paino putosi 6 kg sit tosi paljon hidastui nyt turvotusta ja pallovatsa miten saisi pois tuvotuksen koska olen tykästynyt keitoon. ketokaa miten.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      19
      1661
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      29
      1319
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      64
      1224
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1132
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      28
      1066
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1045
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1009
    9. Paske perse pillu

      Kulli seksi hiv
      Ikävä
      6
      1003
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1001
    Aihe