Yritin Googletella ja vaikka miten, mutta mistään ei tuntunut löytyvän lyriikoita tähän biisiin.
Kyseessä on siis Batin & Ryydin "Veera"
"Veera, Veera olet tunteeton..."
Bat & Ryyd - Veera
5
5578
Vastaukset
- oikein
taira löytyä..tarvis vaan ite kuunnella ja kirjottaa ylös ja pistää sitte tänne nii löytyis sitte ees jostain.ei se niin kovin pitkä kpl oo ja sanoista saa ihan hyvin selvää kyllä joo..
- L0r3n
Pakko ne on kai itse ylös ottaa. Eihän tuo vaikea homma ole, mutta valmiit lyriikat olisivat helpottaneet asiaa.
- Singular
Tämä poika lähti taas ulkosalle
Hyppäsi Porcheen ja pää hanalle
Kohta jo näkyi tuttu paikka
Voisipa viipyä tunnin vaikka
Tunti oli kuitenkin liikaa hälle
Jäänny näet muistot ois vähemmälle
Parina on kylläkin melko karu
Mutta se on totta, eikä vain taru
Veera oli vehmas ku saunavasta
Kohta jo oottelee vermaan lasta
Kutsui hän Veeraa parketin puoleen
Eikä hän tuntenut syytä huoleen
Jos oisi tiennyt hän asianlaidan
Olisi hän valinnut polkunsa kaidan
Veera oli kävelevä aikapommi
Pitäneekö ottaa kymmenes rommi?
[r:]
Veera, Veera, olet tunteeton!
Mis mun pallit on? No, Veera!?
[2x]
Kun sitten pääsivät kämpille asti
Ykä hältä kyseli niin varovasti
"Enhän mä sulta tautia saa?"
Siihen se Veera vaan naurahtaa
Vihdoin kun koitti se uusi aamu
Ykä nousi sängystä, kuin haamu
"Hommat mä hoidin kuitenkin hyvin,
Veeralta löyty se paikkakin syvin"
[r]
[4x]
Kutinat ne alkoivat viikon päästä
"Tohtori, tohtori, auta mut hädästä!"
Veera se perkele viilasi linssiin
Pääseekö tästä jo hyvälle vinssi
Tauti se Ykän ruumista kalavaa
Ei ole löydetty siihen salavaa
Niin tuli Ykä tiensä päähän
Vehkeet kun täytyi haudata jäähän
jäähän
[r]
[4x] - mis mun pallit on?
Ykän kone on biisin nimi. Ei siis ihme ettei löydy sanoja veeralla.
- jghjghjghjg
Mikä on alkuperäinen versio tästä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236809Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää391209Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka241013- 75881
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47814Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a59804Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93774Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38761Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14716- 43713