Yritin Googletella ja vaikka miten, mutta mistään ei tuntunut löytyvän lyriikoita tähän biisiin.
Kyseessä on siis Batin & Ryydin "Veera"
"Veera, Veera olet tunteeton..."
Bat & Ryyd - Veera
5
6111
Vastaukset
- oikein
taira löytyä..tarvis vaan ite kuunnella ja kirjottaa ylös ja pistää sitte tänne nii löytyis sitte ees jostain.ei se niin kovin pitkä kpl oo ja sanoista saa ihan hyvin selvää kyllä joo..
- L0r3n
Pakko ne on kai itse ylös ottaa. Eihän tuo vaikea homma ole, mutta valmiit lyriikat olisivat helpottaneet asiaa.
- Singular
Tämä poika lähti taas ulkosalle
Hyppäsi Porcheen ja pää hanalle
Kohta jo näkyi tuttu paikka
Voisipa viipyä tunnin vaikka
Tunti oli kuitenkin liikaa hälle
Jäänny näet muistot ois vähemmälle
Parina on kylläkin melko karu
Mutta se on totta, eikä vain taru
Veera oli vehmas ku saunavasta
Kohta jo oottelee vermaan lasta
Kutsui hän Veeraa parketin puoleen
Eikä hän tuntenut syytä huoleen
Jos oisi tiennyt hän asianlaidan
Olisi hän valinnut polkunsa kaidan
Veera oli kävelevä aikapommi
Pitäneekö ottaa kymmenes rommi?
[r:]
Veera, Veera, olet tunteeton!
Mis mun pallit on? No, Veera!?
[2x]
Kun sitten pääsivät kämpille asti
Ykä hältä kyseli niin varovasti
"Enhän mä sulta tautia saa?"
Siihen se Veera vaan naurahtaa
Vihdoin kun koitti se uusi aamu
Ykä nousi sängystä, kuin haamu
"Hommat mä hoidin kuitenkin hyvin,
Veeralta löyty se paikkakin syvin"
[r]
[4x]
Kutinat ne alkoivat viikon päästä
"Tohtori, tohtori, auta mut hädästä!"
Veera se perkele viilasi linssiin
Pääseekö tästä jo hyvälle vinssi
Tauti se Ykän ruumista kalavaa
Ei ole löydetty siihen salavaa
Niin tuli Ykä tiensä päähän
Vehkeet kun täytyi haudata jäähän
jäähän
[r]
[4x] - mis mun pallit on?
Ykän kone on biisin nimi. Ei siis ihme ettei löydy sanoja veeralla.
- jghjghjghjg
Mikä on alkuperäinen versio tästä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla
”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset24817345Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään
Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"17812333Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El556101Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään694935MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!
Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny194920Orpon hallitus paskoi kaikki hommat
ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.264042Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta843625Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja203586Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?
PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html1393086NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun312425