Psycho+Logical - Records

FanOfTheRealHardcoreRap

kaikki Ei-kaupallisen rapin ystävät, suosittelen vahvasti, että tutustutte Psycho Logical-Records-levy-yhtiön (aika helvetisti väliviivoja :D)artisteihin, kuten Necroon, Ill Billiin, Non-Phixioniin, Sabaciin...huomaatte, että valkosetkin osaa räpätä, muun muassa Necro on niittänyt respectiä ja mainetta UG-piireissä sekä ihan isojen poikien Hip hop-maailmassa.

Unohtakaa Eminemit, tässä on oikeesti laadukasta räppiä!!
np: Non-Phixion - We are the future

15

770

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mäxä

      Eikö eminem mielestäsi ole laadukasta räppiä.. onko muka jotain parempaakin?

      • sama jätkä

        Vaikka mitä, en ymmärrä, että miks ihmiset ei vaivaudu ottamaan asioista selvää ja takertuu niihin helpoimpiin, ns. "mainstream-vaihtoehtoihin", kuten Eminemiin joka on myynyt itsensä MTV:lle tai 50Centtiin, joka on varmaan ampunu itse itseään saavuttaen katumaineensa.

        Loppujen lopuksi kaikki musiikintekijät haluavat rahaa tuotoksistaan, mutta se, miten se raha saavutetaan on ainut mikä ratkaisee: pysytäänkö tyylille uskollisina ja pidetään lyriikat rankkoina ja epäystävällisinä MTV:lle (vrt. Psycho Logical, R.A. The Rugged Man, N.W.A.) vai dropataan asenne ja tyyli ja tehään paskaa bling bling-räppiä valkosille teiniangsteille...
        AVATKAA SILMÄNNE JA KORVANNE! Siellä Radio NRJ:n ja MTV:n takana on Teille uusi, hieno Maailma löydettäväksi!

        Np: Sabac - Speak Militant

        "This song ain't some silly gangsta-song for all the crooked half-whiteboy Limp Bizkit-jerkoffs to feel hot to nor is it a rallycry for violence..."


      • osta
        sama jätkä kirjoitti:

        Vaikka mitä, en ymmärrä, että miks ihmiset ei vaivaudu ottamaan asioista selvää ja takertuu niihin helpoimpiin, ns. "mainstream-vaihtoehtoihin", kuten Eminemiin joka on myynyt itsensä MTV:lle tai 50Centtiin, joka on varmaan ampunu itse itseään saavuttaen katumaineensa.

        Loppujen lopuksi kaikki musiikintekijät haluavat rahaa tuotoksistaan, mutta se, miten se raha saavutetaan on ainut mikä ratkaisee: pysytäänkö tyylille uskollisina ja pidetään lyriikat rankkoina ja epäystävällisinä MTV:lle (vrt. Psycho Logical, R.A. The Rugged Man, N.W.A.) vai dropataan asenne ja tyyli ja tehään paskaa bling bling-räppiä valkosille teiniangsteille...
        AVATKAA SILMÄNNE JA KORVANNE! Siellä Radio NRJ:n ja MTV:n takana on Teille uusi, hieno Maailma löydettäväksi!

        Np: Sabac - Speak Militant

        "This song ain't some silly gangsta-song for all the crooked half-whiteboy Limp Bizkit-jerkoffs to feel hot to nor is it a rallycry for violence..."

        noni, ostakaaha tästä sitte necro ja non phixion julisteet koristaa sitä omaaa pyhättöö.
        http://www.posse.fi/tekniikka/foorumit/viewtopic.php?t=32569


      • Metal Faced Doom

      • ehheh
        sama jätkä kirjoitti:

        Vaikka mitä, en ymmärrä, että miks ihmiset ei vaivaudu ottamaan asioista selvää ja takertuu niihin helpoimpiin, ns. "mainstream-vaihtoehtoihin", kuten Eminemiin joka on myynyt itsensä MTV:lle tai 50Centtiin, joka on varmaan ampunu itse itseään saavuttaen katumaineensa.

        Loppujen lopuksi kaikki musiikintekijät haluavat rahaa tuotoksistaan, mutta se, miten se raha saavutetaan on ainut mikä ratkaisee: pysytäänkö tyylille uskollisina ja pidetään lyriikat rankkoina ja epäystävällisinä MTV:lle (vrt. Psycho Logical, R.A. The Rugged Man, N.W.A.) vai dropataan asenne ja tyyli ja tehään paskaa bling bling-räppiä valkosille teiniangsteille...
        AVATKAA SILMÄNNE JA KORVANNE! Siellä Radio NRJ:n ja MTV:n takana on Teille uusi, hieno Maailma löydettäväksi!

        Np: Sabac - Speak Militant

        "This song ain't some silly gangsta-song for all the crooked half-whiteboy Limp Bizkit-jerkoffs to feel hot to nor is it a rallycry for violence..."

        No huhhuh, mähän oon yrittäny ottaa selvää OIKEASTI Eminemin elämästä ja biisien tarkoituksista jne. Miks ihmiset ei saa tehdä mitä ne haluaa miks ei sais kuunnella just sitä mikä pyörii jossai mtv:l jnejne. Jos Eminemin räppi on hyvää, nii mikäs siinä. Onko se ongelma jos olen oikeasti kiinnostunut Eminemin elämästä ja biiseistä ?


    • juggalo4life

      olen samaa mieltä että pitäis kattella vähän muutakin kuin MTV:n tarjontaa jossa näkyy Feminemin kaltaisia mainstreamia! ottakaapa sellaisesta bändistä selevää kuin INSANE CLOWN POSSE ja Twiztid! ja Psychopathic-recordsin muitakin artisteja! ICP kolahti aikoinaan sen verran pahasti että oksat pois....ei löydy enää sen kaltaista!

      • u-mad

        Toi insane clown pussieshan on joku läppä :D


      • Respect_thru_fear

        Aikoinaan itsekkin kuuntelin ICP:tä, oli se kyllä melko omalaatusta, Twiztidistä oon kuullut paljo hyvää. Itse haluaisin hehkuttaa muun muassa 90-luvun alun Gangsta-rappia kuin myös alkuaikojen Wu-Tang Clan:ia


      • HatchetMan
        u-mad kirjoitti:

        Toi insane clown pussieshan on joku läppä :D

        no melkonen läppä onkin! äijät on tehny tota juttua varmaan 15 vuotta! omat levy-yhtiöt on laitettu...maailman kolmanneksi suurin painijärjestö ( JCW) perustettu, miljoonia faneja...elokuvia tehtailtu...ja jokavuotinen gathering of the juggalos-tapahtuma......ja vaikka mitä muuta shittiä!!!!! Nuo äijät on saanu aikaan aika hemmetin paljon enemmän ku moni muu rappärinretku!!! Suomessa aika hämärän peitossa tuo ICP....onpa kumma....MTV ei esitä heidän musiikkia. Ei se ainakaan mitään mainstream paskaa ole. otappa selvää ennenkuin rupeet dissailee!


    • räkäpaska

      twiztid
      insane clown posse
      anybody killa
      natas
      esham
      tech n9ne

      näitä suosittelen lämpimästi kaikille..

    • Mostly DefLeaf

      Olen tutustunut mm. näihin esittäjiin: Necro, Non phixion & Ill Bill.

      Voin sanoa, että näissä hemmoissa ei ole yhtään kehumista. Ja vaikka he olisivatkin israelilaisia se ei tee heistä mitenkään erikoisia!

      Mietteitäni:

      - Lyriikat ovat _täyttä kuraa_ . Esim. pitäisikö nauraa tai itkeä kappaleelle Necro - How to kill a cop

      - Necro, Ill Bill ja Goretex ovat ihan kohtuullisia rappaamaan. Ill Billilta olen kuunnellut freestyleja ja Necro onnistuu välillä sylkemään mikkiin ihan hyvin :) kuten kappaleessa One way or another

      - Taustat ovat useinmiten todella huonoja

      - Parempiakin esittäjiä löytyy.

      Esim: Aesop Rock, 3rd bass, Beastie Boys, Atmosphere & Slug (ylläolevat esittäjät ovat valkoihoisia) ovat vähintään 40 kertaa parempia kuin nämä Necro sekopääposse ovat mielestäni.


      Kuuntelen paljon rappia, mutta en Psycho logical-recordsia, koska tämä label on mielestäni rapin pikkusaastuttaja. Mutta sentään parempia kuin nämä 50cent ym. pellet.

      Mutta eihän mustaihoisia pitäisi vähätellä! Kuunnelkaas vaikka De La Soul, MF Doom, Madlib niin näette miten saadaan todellista respectia UG:ssa... ja vielä todella laadukasta rapmusiikkia.

      np. Aesop Rock & Del tha Funky Homosapien - Preservation

      • sikssikssiks

        - Lyriikat ovat _täyttä kuraa_ . Esim. pitäisikö nauraa tai itkeä kappaleelle Necro - How to kill a
        cop

        toi on kyl Ill Bill joka ton vetää


    • shaggy2

      kannatan juggalo4life!!

    • Anonyymi

      Twiztid fani since 08 ja jatkuu hautaan asti

    • Anonyymi

      Skeidaa kaikki rap 💩

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      247
      4042
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2348
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2141
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2056
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      96
      1719
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      25
      1414
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1327
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1307
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1262
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe