Sovinismi menee yli puoluerajojen.

M135

Asiat riitelee keskenään, eivät miehet keskenään riitele.

On erittäin tärkeää, että joka mies tulee kuulluksi.

Asiasta voi olla erimieltä, ja silloin asia täytyykin rehellisesti tuoda julki ja suorasti ja perustellen. Mutta koskaan ei mies saa ylentää itseään niin, että menisi henkilökohtaisuuksiin, tai vielä pahempaa, että menisi fyysiseen kontaktiin. Silloin on oikeus puolustautua.

Rehellisyyden on kuuluttava miehen perusarvoihin. Epärehellinen mies on korottanut itsensä toisten yläpuolelle ja ajattelee, että hänellä on oikeus riistää toisia.

Tasa-arvo miesten kesken on erittäin tärkeää.

Ei ole eroa miehellä joka on oikealla tai vasemmalla tai siinä keskellä. Tasa-arvossa kukaan ei ole toisen yläpuolella.

Omaa itsekatsomaansa velvollisuuttaan ei mies voi antaa toiselle, koska toinen ei välttämättä tunne samoin, jos velvollisuuden pakottaa toiselle, se on pakottamista. Se ei ole aitoa yhdessä toimimista.

Mutta kun miehet tuntevat saman velvollisuuden tunteen, he toimivat yhdessä. Tämä on syvällistä.

Kukaan ei tunne velvollisuuden tunnetta siihen, että aiheuttaisi toiselle vahinkoa. Sellainen on vain pahantekoa.


Kun on kasaantunut suuri porukka miehiä, oikealta ja vasemmalta, ja he asettuvat kattilan viereen lautasilleen ottamaan ruokaa. Silloin on hyvä kaikkien ottaa ruoka viimeiseksi. Viimeisen ottajan paikasta on hyvä kilpailla. Se on reiluutta miesten kesken.

Samasta kattilasta sitä syödään.

11

555

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • M135

      Ennen tehtiin ruuat itse, miehet tekivät metsässä ruuat kun olin armeijassa.

      Hyvää ruokaa, maistui vain paskalle.

      Mutta sillä ei ole merkitystä.

      Sillä ei ole merkitystä, mitä suuhunsa laittaa.




      Nykyäänhän kaavaillaan jopa sellaista, että ruoka jopa metsässä olisi nk. maukasta ruokaa, tehty ravintolassa eikä metsässä. Kyllä tämä nykymeininki menee älyttömyyksiin.

      Kyllä liikaa mielitellään näitä nykymiehiä. Lahjotaan suorastaan.





      Miehen sydän ei tuollaista paskaa oikeasti halua.







      Ja tuhkamunakas toiminta. Käyttäytyä nyt naista kohtaan kuin nainen olisi muka mies. Kaikenlaista sitä vielä näkeekin.

    • Malice

      .. jaksat kälättää :D Mutta olepa välillä hyödyksi ja kerro miten nimimerkkiin saa ison alkukirjaimen vai eikö enää saakaan. Sinulla ainakin näyttää olevan! Rekisteröityessä ei hyväksy niitä. Onko tuo iso kirjain vain harvojen ja valittujen etuoikeus vai onko siihen joku kikka mitä tämä tekniikan ihmelapsi ei ole vielä hokassut?

      • M135

        "kerro miten nimimerkkiin saa ison alkukirjaimen"

        "Onko tuo iso kirjain vain harvojen ja valittujen etuoikeus vai onko siihen joku kikka mitä tämä tekniikan ihmelapsi ei ole vielä hokassut?"

        - Sinä hokaset sen varmasti aivan itse.


      • Malice
        M135 kirjoitti:

        "kerro miten nimimerkkiin saa ison alkukirjaimen"

        "Onko tuo iso kirjain vain harvojen ja valittujen etuoikeus vai onko siihen joku kikka mitä tämä tekniikan ihmelapsi ei ole vielä hokassut?"

        - Sinä hokaset sen varmasti aivan itse.

        On tainnu mister chauvinist vähän suutahtaa minuun kun ei voi pienintäkään neuvoa antaa. vai liekö naisen auttaminen romahduttaisi hänen aatesuuntansa hontelot tukipilarit xD


      • M135
        Malice kirjoitti:

        On tainnu mister chauvinist vähän suutahtaa minuun kun ei voi pienintäkään neuvoa antaa. vai liekö naisen auttaminen romahduttaisi hänen aatesuuntansa hontelot tukipilarit xD

        "On tainnu mister chauvinist vähän suutahtaa minuun kun ei voi pienintäkään neuvoa antaa."

        - Miksi minä osaisin neuvoa. Entä jos vastaisin väärin. Mistä tiedät. Miksi nainen kysyy neuvoa miehiltä, miksi ei toisilta naisilta, entä itseltään.

        "vai liekö naisen auttaminen romahduttaisi hänen aatesuuntansa hontelot tukipilarit xD"

        - Joskus on parempi vain antaa naisten itsiensä tajuta asiat.


      • Malice
        M135 kirjoitti:

        "On tainnu mister chauvinist vähän suutahtaa minuun kun ei voi pienintäkään neuvoa antaa."

        - Miksi minä osaisin neuvoa. Entä jos vastaisin väärin. Mistä tiedät. Miksi nainen kysyy neuvoa miehiltä, miksi ei toisilta naisilta, entä itseltään.

        "vai liekö naisen auttaminen romahduttaisi hänen aatesuuntansa hontelot tukipilarit xD"

        - Joskus on parempi vain antaa naisten itsiensä tajuta asiat.

        Noh ajattelin vaan kun olet itse rekisteröitynyt.. mutta ei väkisin. Niinhän se miehillä tietysti menee että ei se oppi eka kerrasta vielä päähän mene. Ehket sinä sitten tosiaan tiedä.
        Miksikö nainen kysyy neuvoa mieheltä. Olet sinä kyllä sukupuolirajoitteinen.
        Minä kysyn yleensäkin neuvoa toiselta ihmiseltä enkä ala jakamaan joihinkin ryhmiin. Keneltäs minä nyt voinkaan kysyä ja keneltä en.. Naurettavaa touhua..
        Että kiitos ei mistään


      • M135
        Malice kirjoitti:

        Noh ajattelin vaan kun olet itse rekisteröitynyt.. mutta ei väkisin. Niinhän se miehillä tietysti menee että ei se oppi eka kerrasta vielä päähän mene. Ehket sinä sitten tosiaan tiedä.
        Miksikö nainen kysyy neuvoa mieheltä. Olet sinä kyllä sukupuolirajoitteinen.
        Minä kysyn yleensäkin neuvoa toiselta ihmiseltä enkä ala jakamaan joihinkin ryhmiin. Keneltäs minä nyt voinkaan kysyä ja keneltä en.. Naurettavaa touhua..
        Että kiitos ei mistään

        "Noh ajattelin vaan kun olet itse rekisteröitynyt.. mutta ei väkisin. Niinhän se miehillä tietysti menee että ei se oppi eka kerrasta vielä päähän mene. Ehket sinä sitten tosiaan tiedä."

        - Osasithan tuota ilman neuvojanikin.

        "Miksikö nainen kysyy neuvoa mieheltä. Olet sinä kyllä sukupuolirajoitteinen. Minä kysyn yleensäkin neuvoa toiselta ihmiseltä enkä ala jakamaan joihinkin ryhmiin. Keneltäs minä nyt voinkaan kysyä ja keneltä en.. Naurettavaa touhua..
        Että kiitos ei mistään"

        - Ei kestä kiittää.


      • M135
        Malice kirjoitti:

        Noh ajattelin vaan kun olet itse rekisteröitynyt.. mutta ei väkisin. Niinhän se miehillä tietysti menee että ei se oppi eka kerrasta vielä päähän mene. Ehket sinä sitten tosiaan tiedä.
        Miksikö nainen kysyy neuvoa mieheltä. Olet sinä kyllä sukupuolirajoitteinen.
        Minä kysyn yleensäkin neuvoa toiselta ihmiseltä enkä ala jakamaan joihinkin ryhmiin. Keneltäs minä nyt voinkaan kysyä ja keneltä en.. Naurettavaa touhua..
        Että kiitos ei mistään

        En tahtonut jättää sinua kiitollisuuden velkaan.


      • M135
        M135 kirjoitti:

        En tahtonut jättää sinua kiitollisuuden velkaan.

        Mutta mitä sitten.

        Käyn keskustelua paljon mieluummin miesten kanssa. Naiset jos alkavat keskustella minun kanssa, joudun miettimään sanomisiani paljon enemmän. Joskus olen sanonut asioita, joita jälkeen päin sitten harmittelen. Naisten kanssa jätän keskustelut enemmänkin pintapuoliseksi, ja tulevaisuudessa tulen jättämään vielä enemmän.

        Minun asiani ovat sellaisia. Jos naisen kanssa täytyy jutella, niin olkoon ne sitten kylmää asiaa. Myös se vaikuttaa erittäin paljon, onko nainen sinkku vai ei. Mieluummin keskustelen sinkkujen kanssa. Ja silloinkin keskustelusuhde on kuin isä-tyttö suhde, lähempänä jotakin tuollaista.

        Mutta miesten kanssa on aina mies-miehelle suhde.

        Miesten kanssa keskustelu on paljon leppoisampaa. Olen itse mies. Miesten kanssa pystyn keskustelemaan tärkeistä asioista syvällisesti. Esimerkiksi työ, armeija, politiikka.

        Olen kirjoittanut mm. feministi palstalle. Olen ajatellut vielä entisestäänkin vähentää kirjoittelua siellä. Ja jos kirjoitan sinne, en välttämättä vastaa edes.

        Mies ja nainen ovat erilaisia.

        Ja asiani mitä minä kirjoitan, mieluummin toivoisin että naiset, jos tahtoisivat minulta jotakin kysyä, kysyisivät sitä joltakin muulta, kuten aviomiehiltään. Ja jos minua vihataan, vihatkoon pariskunnat yhdessä minua, se ei haittaa minua. Silloinhan pariskunnalla on vain yksi asia elämässään enemmän, mikä heitä yhdistää.

        Valittaa ja kritisoida voi minulle huoleti kuka tahansa, niin mies kuin nainenkin.

        Oletko sinkku vai et, minulle sillä on merkitystä, etenkin jos kyseessä on nainen. Jos kovin pitkälle keskustelu menee, enkä kuitenkaan tiedä, koitan lähteä keskustelusta vain mahdollisimman äkkiä pois.
        Miehen kanssa on sama, koska tiedän, että mies unelmoi naisesta, osaan samaistua paremmin, ja tiedän paremmin.

        Minua ärsyttää sellaiset naiset, ketkä pörräävät toisten miesten ympärillä, vaikka oma mies on siellä jossakin. Miksi eivät kysy asioita omilta miehiltään nuo naiset.

        Itsekin käännyn aina vaimoni puoleen, naisten asioissa. Ei tule mieleenkään lähteä kysymään neuvoa muilta naisilta.

        Olen hyvin sukupuolirajoitteinen, mutta mitä sitten. Kaikki ei siitä pidä, mutta mitä sitten.


      • M135
        M135 kirjoitti:

        Mutta mitä sitten.

        Käyn keskustelua paljon mieluummin miesten kanssa. Naiset jos alkavat keskustella minun kanssa, joudun miettimään sanomisiani paljon enemmän. Joskus olen sanonut asioita, joita jälkeen päin sitten harmittelen. Naisten kanssa jätän keskustelut enemmänkin pintapuoliseksi, ja tulevaisuudessa tulen jättämään vielä enemmän.

        Minun asiani ovat sellaisia. Jos naisen kanssa täytyy jutella, niin olkoon ne sitten kylmää asiaa. Myös se vaikuttaa erittäin paljon, onko nainen sinkku vai ei. Mieluummin keskustelen sinkkujen kanssa. Ja silloinkin keskustelusuhde on kuin isä-tyttö suhde, lähempänä jotakin tuollaista.

        Mutta miesten kanssa on aina mies-miehelle suhde.

        Miesten kanssa keskustelu on paljon leppoisampaa. Olen itse mies. Miesten kanssa pystyn keskustelemaan tärkeistä asioista syvällisesti. Esimerkiksi työ, armeija, politiikka.

        Olen kirjoittanut mm. feministi palstalle. Olen ajatellut vielä entisestäänkin vähentää kirjoittelua siellä. Ja jos kirjoitan sinne, en välttämättä vastaa edes.

        Mies ja nainen ovat erilaisia.

        Ja asiani mitä minä kirjoitan, mieluummin toivoisin että naiset, jos tahtoisivat minulta jotakin kysyä, kysyisivät sitä joltakin muulta, kuten aviomiehiltään. Ja jos minua vihataan, vihatkoon pariskunnat yhdessä minua, se ei haittaa minua. Silloinhan pariskunnalla on vain yksi asia elämässään enemmän, mikä heitä yhdistää.

        Valittaa ja kritisoida voi minulle huoleti kuka tahansa, niin mies kuin nainenkin.

        Oletko sinkku vai et, minulle sillä on merkitystä, etenkin jos kyseessä on nainen. Jos kovin pitkälle keskustelu menee, enkä kuitenkaan tiedä, koitan lähteä keskustelusta vain mahdollisimman äkkiä pois.
        Miehen kanssa on sama, koska tiedän, että mies unelmoi naisesta, osaan samaistua paremmin, ja tiedän paremmin.

        Minua ärsyttää sellaiset naiset, ketkä pörräävät toisten miesten ympärillä, vaikka oma mies on siellä jossakin. Miksi eivät kysy asioita omilta miehiltään nuo naiset.

        Itsekin käännyn aina vaimoni puoleen, naisten asioissa. Ei tule mieleenkään lähteä kysymään neuvoa muilta naisilta.

        Olen hyvin sukupuolirajoitteinen, mutta mitä sitten. Kaikki ei siitä pidä, mutta mitä sitten.

        [Minua ärsyttää sellaiset naiset, ketkä pörräävät toisten miesten ympärillä, vaikka oma mies on siellä jossakin. Miksi eivät kysy asioita omilta miehiltään nuo naiset.]

        Vielä enemmän ärsyttää sellaiset miehet, ketkä pörräävät toisten naisten luona, vaikka oma vaimo on siellä jossakin. Luottamus tuollaisiin miehiin on vähäinen.


      • M135
        M135 kirjoitti:

        Mutta mitä sitten.

        Käyn keskustelua paljon mieluummin miesten kanssa. Naiset jos alkavat keskustella minun kanssa, joudun miettimään sanomisiani paljon enemmän. Joskus olen sanonut asioita, joita jälkeen päin sitten harmittelen. Naisten kanssa jätän keskustelut enemmänkin pintapuoliseksi, ja tulevaisuudessa tulen jättämään vielä enemmän.

        Minun asiani ovat sellaisia. Jos naisen kanssa täytyy jutella, niin olkoon ne sitten kylmää asiaa. Myös se vaikuttaa erittäin paljon, onko nainen sinkku vai ei. Mieluummin keskustelen sinkkujen kanssa. Ja silloinkin keskustelusuhde on kuin isä-tyttö suhde, lähempänä jotakin tuollaista.

        Mutta miesten kanssa on aina mies-miehelle suhde.

        Miesten kanssa keskustelu on paljon leppoisampaa. Olen itse mies. Miesten kanssa pystyn keskustelemaan tärkeistä asioista syvällisesti. Esimerkiksi työ, armeija, politiikka.

        Olen kirjoittanut mm. feministi palstalle. Olen ajatellut vielä entisestäänkin vähentää kirjoittelua siellä. Ja jos kirjoitan sinne, en välttämättä vastaa edes.

        Mies ja nainen ovat erilaisia.

        Ja asiani mitä minä kirjoitan, mieluummin toivoisin että naiset, jos tahtoisivat minulta jotakin kysyä, kysyisivät sitä joltakin muulta, kuten aviomiehiltään. Ja jos minua vihataan, vihatkoon pariskunnat yhdessä minua, se ei haittaa minua. Silloinhan pariskunnalla on vain yksi asia elämässään enemmän, mikä heitä yhdistää.

        Valittaa ja kritisoida voi minulle huoleti kuka tahansa, niin mies kuin nainenkin.

        Oletko sinkku vai et, minulle sillä on merkitystä, etenkin jos kyseessä on nainen. Jos kovin pitkälle keskustelu menee, enkä kuitenkaan tiedä, koitan lähteä keskustelusta vain mahdollisimman äkkiä pois.
        Miehen kanssa on sama, koska tiedän, että mies unelmoi naisesta, osaan samaistua paremmin, ja tiedän paremmin.

        Minua ärsyttää sellaiset naiset, ketkä pörräävät toisten miesten ympärillä, vaikka oma mies on siellä jossakin. Miksi eivät kysy asioita omilta miehiltään nuo naiset.

        Itsekin käännyn aina vaimoni puoleen, naisten asioissa. Ei tule mieleenkään lähteä kysymään neuvoa muilta naisilta.

        Olen hyvin sukupuolirajoitteinen, mutta mitä sitten. Kaikki ei siitä pidä, mutta mitä sitten.

        [Oletko sinkku vai et, minulle sillä on merkitystä, etenkin jos kyseessä on nainen. Jos kovin pitkälle keskustelu menee, enkä kuitenkaan tiedä, koitan lähteä keskustelusta vain mahdollisimman äkkiä pois.
        Miehen kanssa on sama, koska tiedän, että mies unelmoi naisesta, osaan samaistua paremmin, ja tiedän paremmin.]

        Siis miehen kanssa on sama onko sinkku vai ei. Perheellisen miehen vain luulisi ymmärtävän kirjoituksiani paremmin. Esimerkiksi juuri armeija tms. asioissa. Toki yksinäinen mieskin voi ymmärtää, jos naisesta ja parisuhteesta unelmoi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      946
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      893
    3. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      840
    4. Nainen, olet kaipaillut seuraani

      Tiedän sen, kuulen sen. Sinulla ei ole muita joiden kanssa voisit niistä asioista keskustella joista keskustelet kanssan
      Ikävä
      76
      737
    5. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      731
    6. Kirjoitit joskus minulle tietäen

      Että se olin minä.
      Ikävä
      46
      719
    7. Emme näe enää koskaan

      Näin ainakin uskon. Mutta ei hätää, et menetä yhtään mitään minussa. Sen kai jo tiesitkin. Hyvää vappua ja kesää. Toivon
      Ikävä
      34
      697
    8. Vornanen alkaa olla kusessa

      Kaikki vanhat synnit on kaiveltu esiin ja niitä tosiaan näyttää olevan. Poliisin asussa esiintyminen vaaliteltalla, työt
      Joensuu
      82
      692
    9. Mitäs meinaatte vappuna

      ikävöivät ihmiset?
      Ikävä
      108
      684
    10. Pistetään panokset

      Vielä korkeammalle! Eli mitäs numeroa kaipaat? Kaikki mukaan! Itse kaipaan 5
      Ikävä
      35
      620
    Aihe