CLA-kapselit

ummikko

Eli onks kellään tietoa auttaako tollaset kapselit laihduttamisessa? Onks epäterveellistä? Oon miettinyt jo jonkin aikaa ostaa niitä mut ajattelin ensin kysellä toisten kokemuksia...

29

18806

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei epäterveellistä

      Niitä voi rauhassa niellä, mutta niitä pitää ottaa tupla/tripla annos tai ieläkin enemmän, jos halutaan jotakin hyötyä->tulee kalliiksi vain muutaman kilon tähden

    • minä

      Söin CLA figurel kromia ja se vei minulta makeanhimon. En tarvinnut tuplaannosta vaan kolme kapselia päivässä riitti. Kannattaa kokeilla mutta muuta myös ruokailutottumuksiasi ja lisää liikuntaa.

    • Muutoshakuinen

      "Muuta myös ruokailutottumuksia ja lisää liikuntaa".
      Näin et myöskään tarvitse tuhlata rahaa mihinkään kapseleihin. Järki käteen!

      • minä

        ...kromi poistaa makeanhimon. Eli ainakin minulla toimi. Älä kommentoi, jos et ole kokeillut, besserwisser.


      • alkuperäisessä
        minä kirjoitti:

        ...kromi poistaa makeanhimon. Eli ainakin minulla toimi. Älä kommentoi, jos et ole kokeillut, besserwisser.

        puhuttiin CLA:sta, ei kromista! Kromi ehkä auttaa, mutta..


      • OTA ASIASTA
        alkuperäisessä kirjoitti:

        puhuttiin CLA:sta, ei kromista! Kromi ehkä auttaa, mutta..

        selvää. niissä ON KROMIA oli kyseessä sitten mikä tahansa CLA-pilleri.


      • puhuin CLA:sta
        OTA ASIASTA kirjoitti:

        selvää. niissä ON KROMIA oli kyseessä sitten mikä tahansa CLA-pilleri.

        pelkästään ja sen rasvaa vähentävästä vaikutuksesta. Kromi ei polta rasvaa eikä estä rasvaa "kerääntymästä". CLA estää rasvaa kerääntymästä, mutta sitä pitää syödä enemmän kuin annostuksessa lukee. Jos haluan kromia, ostan erillistä kromivalmistetta.


      • Muutoshakuinen
        minä kirjoitti:

        ...kromi poistaa makeanhimon. Eli ainakin minulla toimi. Älä kommentoi, jos et ole kokeillut, besserwisser.

        Olen kyllä kokeillut monenmerkkistä kromia erikseen sekä myös kysytyn tuotteen. Vain rahat katosivat, mitään apua näistä ei ole ollut. Muutama kilo tuli vaan lisää odotellessa että milloin alkaa vaikuttaa. Puhun siis kokemuksen syvällä rintaäänellä. Missä kohti muuten sanoin että en ole kokeillut, arvoisa "minä"?


    • minä

      Suosittelen edelleen sinua kokeilemaan minulla ainakin toimi. Mutta kyllähän jokainen tajuaa, että mitään ihmepillereitä ei ole olemassa joten muuta myös ruokailu- ja liikuntatapojasi.

      Onnea matkaan!

      • oikeassa

        gla figur 80 kromi,auttavat todellakin.3tapua/pväs vie makeanhimon ja polttaa rasvaa.Eritoten reisistä palaa selluliitti.Mitattu on,painoa on tippunu 1kg/viikko tahdilla.Kelle sopii ken uskoo ken ei.
        Minulle sopii ja minä uskon niitten apuun.


      • ajattelin
        oikeassa kirjoitti:

        gla figur 80 kromi,auttavat todellakin.3tapua/pväs vie makeanhimon ja polttaa rasvaa.Eritoten reisistä palaa selluliitti.Mitattu on,painoa on tippunu 1kg/viikko tahdilla.Kelle sopii ken uskoo ken ei.
        Minulle sopii ja minä uskon niitten apuun.

        niin aettelin myös minä alottaa syömään noita cla juttuja mut mietin vaan et mistä se rasva katoaa?tai siis ettei yhtäkkiä huomaa ettei oo enää rintoja tai muuta vastaavaa..?kertokaa miten on käyny et onko poistunu vain noista yleisistä ongelmakohdista..?


      • clacla

        kilo viikossa lähti clalla mitta nyt 3kilon jälkeen ei ole tapahtunut mitään 3 viikkoon.


      • huh huijaa
        clacla kirjoitti:

        kilo viikossa lähti clalla mitta nyt 3kilon jälkeen ei ole tapahtunut mitään 3 viikkoon.

        Lähteekö rasvaa vyötäröltä, kun oon tällänen möhö maha? Oon syöny figurellia nyt kuukauden, milloin pitäis näkyy tuloksii? Haluisin missin mahan tai ainakin sellaisen et näki seisaaltaan pikkarit eikä tulis läskiä kylkiin.


    • -18 kg

      Kyllä itse olen huomannut CLA:n auttavan. Samoin se tuntuu auttavan palautumisessa pidemmän liikuntasession jäljiltä. Tottakai siinä samalla pidin tarkempaa ruokavaliota ja harrastin liikuntaa tunnollisesti.

      Itse käytin tätä nettikaupasta tilattuna: http://www.iherb.com/Country-Life-Iron-Tek-CLA-Pure-Tonalin-CLA-Complex-1-000-mg-90-Softgels/1692?at=0&rcode=JOT665
      Samaa tavaraa löytyy isompanakin purkkina: http://www.iherb.com/Country-Life-Iron-Tek-Essential-CLA-Pure-Tonalin-CLA-Complex-1000-mg-270-Softgels/12264?at=0&rcode=JOT665
      Tuolta nettikaupasta löytyy toki iso liuta eri CLA-tuotteita: http://www.iherb.com/CLA-Conjugated-Linolenic-Acid?rcode=JOT665
      Sieltä vaan tutkimaan pitoisuuksia ja käyttäjäpalautteita, ei tarvitse maksaa niin paljon kuin kotikulmien luontaistuotekaupoissa SAMASTA tavarasta!!


      • Lissuxxx

      • Lissuxxx kirjoitti:

        Kerro toki pkeckman miten ja millä olet itse onnistunut laihduttamaan onnistuneesti. Kerro toki meille kuinka hyviä tuloksia olet saanut.

        Aloitin vasta kuukausi sitten laihduttamisen. Sitä ennen ei painoni häirinnyt minua, kunnes laskin painoindeksini ja havaitsin sen olevan sairaalloisen lihava. Edistymistäni voi seurata threadistä http://keskustelu.suomi24.fi/node/9637010

        Kalkkitablettien luulisi toimivan yhtä suurina motivaation antajina ja ovat halvempia kuin jotkin CLA-kapselit.


      • -18 kg
        pkeckman kirjoitti:

        Aloitin vasta kuukausi sitten laihduttamisen. Sitä ennen ei painoni häirinnyt minua, kunnes laskin painoindeksini ja havaitsin sen olevan sairaalloisen lihava. Edistymistäni voi seurata threadistä http://keskustelu.suomi24.fi/node/9637010

        Kalkkitablettien luulisi toimivan yhtä suurina motivaation antajina ja ovat halvempia kuin jotkin CLA-kapselit.

        En ymmärrä miksei laihduttaessa kokeilisi samalla kaikkea "edes mahdollista apua". Mulle tuo CLA ei ollut eikä ole liian kallis lisä terveellisemmän ruokavalion ja liikunnan oheen. Ihan sama onko se vaikutus vain placeboa vai oikeasti laihduttavaa. Mitään selkeää ja välitöntä terveydellistä haittaa CLA:sta kun ei ole. Mulla on lähtenyt näin 18 kiloa ja nyt olen normaalipainossa reilusti. Mut hei, kukin tavallaan!

        Eikä se CLA pelkästään mikään ihmepilleri ole jos vetää roskaruokaa ja siideriä niin että napa rutisee...


      • -18 kg kirjoitti:

        En ymmärrä miksei laihduttaessa kokeilisi samalla kaikkea "edes mahdollista apua". Mulle tuo CLA ei ollut eikä ole liian kallis lisä terveellisemmän ruokavalion ja liikunnan oheen. Ihan sama onko se vaikutus vain placeboa vai oikeasti laihduttavaa. Mitään selkeää ja välitöntä terveydellistä haittaa CLA:sta kun ei ole. Mulla on lähtenyt näin 18 kiloa ja nyt olen normaalipainossa reilusti. Mut hei, kukin tavallaan!

        Eikä se CLA pelkästään mikään ihmepilleri ole jos vetää roskaruokaa ja siideriä niin että napa rutisee...

        Kaikilla lääkkeillä on riskinsä ja sivuvaikutuksensa. Jos lääkkeellä ei ole sivuvaikutuksia, ei sillä ole vaikutuksiakaan. Tuskin kukaan on edes tutkinut mitä sivuvaiktusta jollakin CLA-kapselilla voi olla. Ihmisen aineenvaihdunta on monimutkainen ja herkkä.


      • -18 kg
        pkeckman kirjoitti:

        Kaikilla lääkkeillä on riskinsä ja sivuvaikutuksensa. Jos lääkkeellä ei ole sivuvaikutuksia, ei sillä ole vaikutuksiakaan. Tuskin kukaan on edes tutkinut mitä sivuvaiktusta jollakin CLA-kapselilla voi olla. Ihmisen aineenvaihdunta on monimutkainen ja herkkä.

        CLA:ta on kyllä tutkittu, mutta kuten sanot: kaikella on riskinsä ja sivuvaikutuksensa. CLA ei sinällään ole "lääke" vaan ihan rasvahappoja.


      • Merkurio
        -18 kg kirjoitti:

        En ymmärrä miksei laihduttaessa kokeilisi samalla kaikkea "edes mahdollista apua". Mulle tuo CLA ei ollut eikä ole liian kallis lisä terveellisemmän ruokavalion ja liikunnan oheen. Ihan sama onko se vaikutus vain placeboa vai oikeasti laihduttavaa. Mitään selkeää ja välitöntä terveydellistä haittaa CLA:sta kun ei ole. Mulla on lähtenyt näin 18 kiloa ja nyt olen normaalipainossa reilusti. Mut hei, kukin tavallaan!

        Eikä se CLA pelkästään mikään ihmepilleri ole jos vetää roskaruokaa ja siideriä niin että napa rutisee...

        Tonalin CLA-kapselseista saa tietoa Nytlahtee-sivuilta. Ehkä CLA ei pelkästään riitä laihduttamaan, mutta voi olla tukena. Noilla sivuilla on muutakin vinkkiä ja arvontoja. Kannattaa vilkasta, siinä on yksi osoite avuksi painonhallintaan. Jokaiselle varmaan löytyy oma tyyli kunvaan hakee, millä onnistuu.


    • Gogo

      Ostin tänään ensimmäistä kertaa Figurel CLA 80 kromi. Opiskelen urheilua ja reeniä on vähintään 6 tuntia per päivä 5 päivänä viikossa. Toivon, että kyseinen tuote tukee harjoittelua ja auttaa jaksamaan! Onko jollain kokemusta Figurelista rankan ja pitkän reenin ohessa?? Kiitos jos jaksatte lukea ja vastata. Kaupassa eivät osanneet kertoa oikeastaan mitään kyseisestä tuotteesta :P

    • Figurel

      Olen syönyt monta purkkia ja karkit maistuu yhtä hyville.Vessä käynnit lisääntyneet mutta paino ei putoo.Mutta jokainenhan sen tietää miten paino putoo.Syö vähempi ja liikkuu.Minäkin monta sataa köyhempi mutta en laihempi.Minä ootan lumia että pääsis hiihtään,siinä kalorit kuluu.

    • nitta2

      Ostin tänään Cla 80!Minulle sanottiin Life myymälässä,että Cla 80 poistaa rasvaa.

    • oppeliini1

      Kuule, älä suotta heitä rahojasi kaikenmaailman pillereihin, kapseleihin, tablettihin jne..
      Tuottajamaasta ei aina voi olla 100% varma, jotkut eivät edes sisällä sitä mitä purkin kyljessä lukee.

      Opi sensijaan hedelmistä, kasviksista, kokojyvvviljasta, laihasta lihasta , maitotuotteista jne, siis normaalista terveesta ruoasta.
      Tietäessäsi siitä tarpeeksi, sinä et koskaan enää lankea mainosihmisten pauloihin. Tai ainakin voit tehä paljon informoidumman päätoksen mitä suuhusi laitat.

    • Kakkostyyppi

      Mulla tippui paino 3kg kuukaudessa. En urheile. Ja kolesterolioli 5.5. Nyt kk.n jälkeen 4. Ja olen vielä diabeetikko insuliinilla. Sain myös jättää pikainskan pois.....

    • BODARIx69x

      EI KANNATA OSTAA TOMMOSTA HUMPUUKITUOTETTA, RAHAT MENEE KANKKULAN KAIVOON. SITÄ PAITSI VOI CLA AIHEUTTAA INSULIINIRESISTENSSIÄ, ELI VOI SAADA DIABETEKSEN HELPOMMIN. TÄMÄ ON TIETEELLISESTI TUTKITTU.

      • tupakoinninpoltoton

        CLA on rasvaa ja se ei kyllä diabetestä aiheuta. Diabeteksen aiheuttaa hiilihydraatti ja niiden liian tiuha ja kiian suuri nauttiminen. Jos välttää namut, limut ja leivokset, niin välttää kaiken hankalankin.


    • 36543634

      Itse olen kahdesti syönyt CLAta laihdutuksen yhteydessä. Ekana kerralla lähti 17kg 4 kuukaudessa. Toisella kerralla lähti 35kg 6 kuukaukdessa. Ei nuo tietenkään ole yksinään CLA ansiota mutta kyllä se on ihan mahdollista että tehostaa laihtumista jos muuten syö terveellisesti ja liikkuu paljon. Mitään sivuoireita ei tuosta tule, hieman kallista vaan.

      Olen useampiakin kertoja yrittänyt laihduttaa mutta onnistuneilla jaksoilla on aina ollut CLA mukana.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      115
      9254
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      42
      2720
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      152
      2493
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2019
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1776
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1560
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1527
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1464
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      7
      1340
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1326
    Aihe