missä voisi ottaa mahd. edullisen,mutta silti kohtalaisen laadukkaan hiusten tuuhennoksen? olisin valmis maksamaan korkeintaan pari sataa :)suositelkaa paikkoja! ja miten niitten sinettien kanssa on,haluaisin melko paljon lisää tuuheutta ja suunnittelin 50 sinettiä? onko paljon? totta puhuen en tajua tuosta sinettihommasta oikein mitään.tarvitsen kipeästi kokemuksia ja vinkkejä hiusten tuuhennoksista,kiitos ;)
hiusten tuuhennus
11
15629
Vastaukset
- Tiinuliini
Itse otin elämäni ensimmäiset tuuhonnokset pari vkoa sitten Helsingissä, kun vihdoinkin löysin edullisen ja laadukkaan paikan.
Syy miksi olen odottanut näin pitkään..olen kuullut ystäviltäni sekä hyvää että huonoa pidennyksistä. Joillekin on laitettu kamala takkutukka ja on itkettänyt jo pois lähtiessä, joiltakin on tippunut puolet sineteistä vkossa jne.
Mulla on 80sinettiä ja (osa halkaistiin eli niitä on vielä enemmän) eli tuuheutta tuli todella mukavasti ja hintaa 170e.
Eikä kaduta yhtään, olen vieläkin haltioissani hulmuhiuksistani, lähinnä mietityttää pystynkö olemaan enää ilman tällaisia, koska nyt hiukset tuntuvat niin tuuhealta ja paksulta!
Ja parasta on, että näitä ei edes huomaa!!- lott
mitä noi sinetit on?? siis miten ne oikee laitetaan tai siis ääh....kun haluisin tietäö tosta hiustuuhennuksesta lisää...
- katsomassa
lott kirjoitti:
mitä noi sinetit on?? siis miten ne oikee laitetaan tai siis ääh....kun haluisin tietäö tosta hiustuuhennuksesta lisää...
Esim. hairium.com:in sivuilla on aika selkeästi selitetty tuo hiustenpidennyshomma..ja varmaan löytyy myös kuvia ym.netistä...
- Tiinuliini
lott kirjoitti:
mitä noi sinetit on?? siis miten ne oikee laitetaan tai siis ääh....kun haluisin tietäö tosta hiustuuhennuksesta lisää...
Ne on hiusosioita joiden päässä pieni hiusten värinen keratiinisinetti. Ne kiinnitetään sellaisella laitteella omiin hiuksiin
- jansku_
Tiinuliini kirjoitti:
Ne on hiusosioita joiden päässä pieni hiusten värinen keratiinisinetti. Ne kiinnitetään sellaisella laitteella omiin hiuksiin
saisko udella että mikä paikka se on josta 170e:llä sait tuuhennoksen ja laadukkaan vielä? en kestä enää omia lattahiuksiani,ne on ihan uskomattoman ohuet :/
- Lindsay
Kun otit noi tuuhennukset niin pidentääkö se samalla?ts. kuinka pitkii ne tuuhennuksessa käytettävät hiukset on? :)
- Nimetön
Lindsay kirjoitti:
Kun otit noi tuuhennukset niin pidentääkö se samalla?ts. kuinka pitkii ne tuuhennuksessa käytettävät hiukset on? :)
samanpituisia kuin oma hius
- lumikki81
Nimetön kirjoitti:
samanpituisia kuin oma hius
tiedättekö pilaako sinetit omat hiukset? tai aihettaako hiustenlähtöä? ja voiko käydä normaalisti uimassa kun on ottanut tuuhennuksen..
- tunnetustipro
lumikki81 kirjoitti:
tiedättekö pilaako sinetit omat hiukset? tai aihettaako hiustenlähtöä? ja voiko käydä normaalisti uimassa kun on ottanut tuuhennuksen..
eivät pilaa hiuksia. Ota selvää kuka tekee paljon pidennyksiä, pyydä nähdä pidennyskuvia ennenkuin valitset tekijän.
maksa mielummin hieman enemmän paremmasta hiuksesta ja taitavan laittajan käsityötaidoista kuin ostat halpaa ja huonoa hiusta, jonka laittaa hiuksiisi amatöösi, joka mahdollisesti toteuttaa kaikki ylläolevat kauhuskenaariosi. Haluatko kertoa missä otit tuuhennukset ja keratiinisinetilläkö? Voiko niidenkanssa oikeesti saunoa monta kertaa viikossa kumissa löylyissä ja eikö ne paina yhtään nukkuessa??? Mä nukun niin kamalan huonosti nykyään muutenkin.
Tiedoista kiittäen, anneMaria
- em leh
Haluaisin tuuheat hiukset !!! miten se tehdään?? Apuaa!! auttakaa mua haluan kouluun tuuheat ja hienot hiukset!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901945
- 1131053
- 104991
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20747- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42598Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä29590Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;203481