hiusten tuuhennus

jansku_

missä voisi ottaa mahd. edullisen,mutta silti kohtalaisen laadukkaan hiusten tuuhennoksen? olisin valmis maksamaan korkeintaan pari sataa :)suositelkaa paikkoja! ja miten niitten sinettien kanssa on,haluaisin melko paljon lisää tuuheutta ja suunnittelin 50 sinettiä? onko paljon? totta puhuen en tajua tuosta sinettihommasta oikein mitään.tarvitsen kipeästi kokemuksia ja vinkkejä hiusten tuuhennoksista,kiitos ;)

11

15531

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tiinuliini

Itse otin elämäni ensimmäiset tuuhonnokset pari vkoa sitten Helsingissä, kun vihdoinkin löysin edullisen ja laadukkaan paikan.

Syy miksi olen odottanut näin pitkään..olen kuullut ystäviltäni sekä hyvää että huonoa pidennyksistä. Joillekin on laitettu kamala takkutukka ja on itkettänyt jo pois lähtiessä, joiltakin on tippunut puolet sineteistä vkossa jne.

Mulla on 80sinettiä ja (osa halkaistiin eli niitä on vielä enemmän) eli tuuheutta tuli todella mukavasti ja hintaa 170e.
      Eikä kaduta yhtään, olen vieläkin haltioissani hulmuhiuksistani, lähinnä mietityttää pystynkö olemaan enää ilman tällaisia, koska nyt hiukset tuntuvat niin tuuhealta ja paksulta!
      Ja parasta on, että näitä ei edes huomaa!!

• lott

mitä noi sinetit on?? siis miten ne oikee laitetaan tai siis ääh....kun haluisin tietäö tosta hiustuuhennuksesta lisää...

• katsomassa
        lott kirjoitti:

mitä noi sinetit on?? siis miten ne oikee laitetaan tai siis ääh....kun haluisin tietäö tosta hiustuuhennuksesta lisää...

Esim. hairium.com:in sivuilla on aika selkeästi selitetty tuo hiustenpidennyshomma..ja varmaan löytyy myös kuvia ym.netistä...

• Tiinuliini
        lott kirjoitti:

Ne on hiusosioita joiden päässä pieni hiusten värinen keratiinisinetti. Ne kiinnitetään sellaisella laitteella omiin hiuksiin

• jansku_
        Tiinuliini kirjoitti:

Ne on hiusosioita joiden päässä pieni hiusten värinen keratiinisinetti. Ne kiinnitetään sellaisella laitteella omiin hiuksiin

saisko udella että mikä paikka se on josta 170e:llä sait tuuhennoksen ja laadukkaan vielä? en kestä enää omia lattahiuksiani,ne on ihan uskomattoman ohuet :/

• Lindsay

Kun otit noi tuuhennukset niin pidentääkö se samalla?ts. kuinka pitkii ne tuuhennuksessa käytettävät hiukset on? :)

• Nimetön
        Lindsay kirjoitti:

Kun otit noi tuuhennukset niin pidentääkö se samalla?ts. kuinka pitkii ne tuuhennuksessa käytettävät hiukset on? :)

samanpituisia kuin oma hius

• lumikki81
        Nimetön kirjoitti:

samanpituisia kuin oma hius

tiedättekö pilaako sinetit omat hiukset? tai aihettaako hiustenlähtöä? ja voiko käydä normaalisti uimassa kun on ottanut tuuhennuksen..

• tunnetustipro
        lumikki81 kirjoitti:

tiedättekö pilaako sinetit omat hiukset? tai aihettaako hiustenlähtöä? ja voiko käydä normaalisti uimassa kun on ottanut tuuhennuksen..

eivät pilaa hiuksia. Ota selvää kuka tekee paljon pidennyksiä, pyydä nähdä pidennyskuvia ennenkuin valitset tekijän.

maksa mielummin hieman enemmän paremmasta hiuksesta ja taitavan laittajan käsityötaidoista kuin ostat halpaa ja huonoa hiusta, jonka laittaa hiuksiisi amatöösi, joka mahdollisesti toteuttaa kaikki ylläolevat kauhuskenaariosi.

• Haluatko kertoa missä otit tuuhennukset ja keratiinisinetilläkö? Voiko niidenkanssa oikeesti saunoa monta kertaa viikossa kumissa löylyissä ja eikö ne paina yhtään nukkuessa??? Mä nukun niin kamalan huonosti nykyään muutenkin.
        Tiedoista kiittäen, anneMaria

• em leh

Haluaisin tuuheat hiukset !!! miten se tehdään?? Apuaa!! auttakaa mua haluan kouluun tuuheat ja hienot hiukset!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      24
      4636
    2. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      88
      3724
    3. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      48
      3095
    4. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      54
      2667
    5. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      51
      2599
    6. Mitä haluaisit sanoa

Nyt kaivatullesi?
      Ikävä
      205
      2597
    7. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      32
      2390
    8. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      152
      2328
    9. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1945
    10. Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa

Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok
      Maailman menoa
      108
      1529
    Aihe