Olen vastikään löytänyt Diana Rossin ja hänen musiikinsa. Upea lahjakkuus!
Joten kapailisin kaikkea mahdollista tietoa hänestä: fani- sivuja, myyntilukuja, koko discografian... anything!
Omistan ainoastaan yhden Diana Ross- levyn, Every Day Is A New Dayn. Tykkään erittäin paljon. Kaipailisin arvosteluja sekä studio että kokoelmalevyistä.
Kaikki tieto myös The Supremesista on tervetullutta.
Diana Ross - Ultimate Diva
31
1973
Vastaukset
- tullut
mieleen koettaa etsiä hakukoneella?!? Luulisin
että alkaisi tietoa löytyä.- Whitfan
Niin, luulisi, että alkaisi tietoa löytyä, mutta ei mitään kovin seikkaperäistä. Siksi tänne kirjoitin.
Haluasin kuulla muiden mielipitetä Diana Rossista ja hänen musiikistaan.
Saa täällä keskustella Diana Rossista yleisestikkin.
On se kumma kun tänne ei näköjään saa kirjoittaa mitään. Aina joku vetää herneet nenään. - Sensuelli, ylpeä,
Whitfan kirjoitti:
Niin, luulisi, että alkaisi tietoa löytyä, mutta ei mitään kovin seikkaperäistä. Siksi tänne kirjoitin.
Haluasin kuulla muiden mielipitetä Diana Rossista ja hänen musiikistaan.
Saa täällä keskustella Diana Rossista yleisestikkin.
On se kumma kun tänne ei näköjään saa kirjoittaa mitään. Aina joku vetää herneet nenään.ja aika tyylikäs. Ja ihanat hiukset.
- Whitfan
Sensuelli, ylpeä, kirjoitti:
ja aika tyylikäs. Ja ihanat hiukset.
Mahavat hiukset sillä todellakin on!
- B&W
Diana on ehkä yksi parhaimmista naisartisteista ja ikävä kyllä todella aliarvostettu.... siinä mielessä ettei kovinkaan moni tiedä häneltä muita kuin The Supremes:in tunnetuimmat ja ehkä disco-hitin Upside Downin. :(
Itse omistan Dianalta pari aika kattavaa kokoelmaa ja pari studioalbumia. Ja koneella on aika paljon kappaleita myös.
'The Very Best Of Diana Ross: Love & Life' (2CD) on mielestäni aika hyvä kokoelmalevy, sieltä löytyy ne Dianan ja The Supremesin suurimmat hitit.
Studioalbumeista ehdoton on 1980 julkaistu levy 'Diana' jonka tuottajina olivat legendaarisen disco-yhtye CHIC:n Bernard Edwards ja Nile Rodgers. Sieltä löytyy nämä Dianan tunnetuimmat kappaleet, Upside Down, Im Coming Out, My Old Piano...
Tässä muutamia suosikkejani Dianalta:
Upside Down
My Old Piano
Tenderness
Eaten Alive
Im Still Waiting
Touch Me In The Morning
Muscles (Michael Jacksonin kirjoittama ja säveltämä kappale ;) )
Ain't No Mountain High Enough
Ease On Down The Road
The Boss
Remember Me
Love Hangover
You Keep Me Hangin On (Diana Ross & The Supremes)
Good Morning Heartache- Whitfan
Diana on kerrassaan mahtava, synnynäinen DIVA. Ei kai hän aliarvostettu ole. USA:ssa häntä rakastetaan, Euroopassa ei tunnetustikkaan arvosteta lahjakkuutta.
Itse omistan vain Every Day Is A New Day albumin, ja olen ilmeiseti ainoa Diana- fani joka tykkää kyseisestä albumista. Minullakin on koneella paljon Dianan kappaleita. Täytyy kyllä sanoa, että hänellä on uskomaton repertuaari erilaisia kappaleita. R&B, Pop, Disco, Soul ja vähän rockmaista musiikkia. Diana voi laulaa mitä vain ja aina kuulostaa hyvältä.
Love & life very best of Diana Ross vaikuttaa erittäin hyvältä kokoelmalta. Diana- levy näyttää olevan mahtava paketti. Hyvä, että monia levyjä on julkaistu uudelleen ja lisätty uusia kappaleita ja remixejä.
Harmi vaan, että levyjä ei löydä oikein mistään. Minua erityisesti kiinnostaisi Take Me Higher, Workin' Overtime, Diana, The Boss, Eaten Alive ja Diana & Marvin levyjen sisältö.
Dianalta tulee ilmeiseti uusi albumi tänä vuonna. I can't wait!
Suosikkikappaleitani ovat mm.
Mirror, Mirror
Take Me Higher
Love Hangover
Eaten Alive
Workin' Overtime
Carry On
Got To Be Free
Missin You
The Boss
Stop, Look, Listen
I'm Coming Out
Endless Love
Upside Down
Theme From Mahogany
jne...
http://www.rockonthenet.com/artists-r/dianaross.htm on mainio linkki Ross-triviaa
http://en.wikipedia.org/wiki/Diana_Ross
wikipedian englanninkielinen versio kerttokin sitten jo varsin seikkaperäisesti koko urasta- Whitfan
Toivottavasti wikipedian tiedot pitävät paikkaansa. Sinnehän voi jokainen kirjoittaa ihan mitä tahansa.
Tietäisitkö mitään sivua, mistä löytyisi Dianan koko discografia? - Jape
Whitfan kirjoitti:
Toivottavasti wikipedian tiedot pitävät paikkaansa. Sinnehän voi jokainen kirjoittaa ihan mitä tahansa.
Tietäisitkö mitään sivua, mistä löytyisi Dianan koko discografia?niinkin yllättävästä paikasta kuin Diana Rossin kotisivuilta.
- . .
Whitfan kirjoitti:
Toivottavasti wikipedian tiedot pitävät paikkaansa. Sinnehän voi jokainen kirjoittaa ihan mitä tahansa.
Tietäisitkö mitään sivua, mistä löytyisi Dianan koko discografia?http://www.google.fi/search?hl=fi&q="diana ross" "full discography"&btnG=Hae&meta=
Whitfan kirjoitti:
Toivottavasti wikipedian tiedot pitävät paikkaansa. Sinnehän voi jokainen kirjoittaa ihan mitä tahansa.
Tietäisitkö mitään sivua, mistä löytyisi Dianan koko discografia?...linkkiä alaspäin niin saat lp-luettelon, kansitaidetta ja jokaisen kohdalta biisiluettelon.
- Whitfan
DjToiveetSucks kirjoitti:
...linkkiä alaspäin niin saat lp-luettelon, kansitaidetta ja jokaisen kohdalta biisiluettelon.
Ei ollut kuitenkaan mitään infoa uudelleenjulkaistuiden levyjen kappalelistoista.
- Tatu Pääkkönen
Dianan kuten myös muiden Motown-artistien fanien kannattaa pistäytyä A:lla alkavassa keskolaisessa tavaratalossa. Sinne on ilmestynyt DVD-kokoelmia, joilla on Motown-esityksiä 60-luvun Ed Sullivan-showsta. The Soul of the Motor Cityltä löytyy the Supremesien lisäksi mm. Miraclesiä, Four Topsia ja Temptationsia. Lisäksi myynnissä on The Temptations & the Supremes - DVD sekä Marvin Gaye -DVD.
DVD-formaatin tulo on ollut siunaus soul-faneille: monenlaisia aarteita on vuosien odotuksen jälkeen tullut kätevästi saataville.- Whitfan
Fanille olisi myös siunaus, jos Dianan levyt alkaisivat ilmestyä kauppojen hyllyille. Niitä on Suomesta täysin mahdoton saada.
- Tatu Pääkkönen
Whitfan kirjoitti:
Fanille olisi myös siunaus, jos Dianan levyt alkaisivat ilmestyä kauppojen hyllyille. Niitä on Suomesta täysin mahdoton saada.
Hei!
Valittelit Dianan levyjen huonoa saatavuutta ja ymmärrän hyvin tilanteesi. Itse olen keräillyt soul-levyjä 70-luvulta lähtien ja saatavuus on ollut koko ajan huonoa. Toisaalta ymmärrän levykauppiaita: soul on ollut aina tosi pienen harrastajakunnan asia Suomenniemellä eikä levyliikkeessä ole kannattanut pitää laajaa soul-valikoimaa varsinkin kun soulissa on niin leveä huippuartistien arsenaali ja paljon erilaisia tyylisuuntia. Dianan kohdalla tilannetta huonontaa se, että hänellä ei aivan viime vuosilta ole hittilevyjä.
Ajatukseni voi aluksi kuulostaa pöhköltä, mutta suosittelen vanhanaikaisen vinyylilevysoittimen hankkimista esim. käytettynä joltakin sukulaiseltasi tai kaveriltasi. Olen näes sitä mieltä, että täällä on edelleenkin paras 70- ja 80-luvun soulin valikoima hajautettuna ympäri Suomea divareihin ja kirpputoreille. Kymmenenteen paikkaan mennessä olet löytänyt Working Overtime- ja Diana-LP:t ja mahdollisesti myös Take Me Higherin C-kasettina. Lisäksi sinun kannattaa korjata talteen kaikki kokoelmat, joilla näkyy vähänkin kiinnostavia artisteja, sillä niiden avulla löydät uusia suosikkeja. Kotona sitten luet tarkkaan levyjen kansitekstit ja tallennat muistiisi kiinnostavat säveltäjät ja tuottajat. Sen jälkeen lähdet uudelle kierrokselle ja nappaat kainaloosi uusia tuttavuuksia taustanimien perusteella. Kun olet tarkastanut kaikki lähiseudun divarit, kannattaa ehdottaa ketunhäntä kainalossa aviosiipalle, että lähdetäänkö ensi kesänä lomalle Ruotsiin.
Suosikkibiisilistasi perusteella sinun kannattaa harkita The Boss-albumin tuottajien Ashford & Simpsonin soololevyjä. Entä ovatko Bernie Edwardsin & Nile Rodgersin tuottamat Chic- ja Sister Sledge-levyt sinulle tuttuja? Jos tykkäät Endless Love-balladista, saattaisivat myös muut Lionel Richien balladit kuulostaa hyviltä.
Tiedon keruussa internet on tietenkin verraton paikka, mutta yksi mahdollisuus on tilata kotimaisen Soul Express-lehden vanhoja irtonumeroita osoitteesta http://www.kolumbus.fi/soulexpr .
Onnea metsästykseen tv: TP - Whitfan
Tatu Pääkkönen kirjoitti:
Hei!
Valittelit Dianan levyjen huonoa saatavuutta ja ymmärrän hyvin tilanteesi. Itse olen keräillyt soul-levyjä 70-luvulta lähtien ja saatavuus on ollut koko ajan huonoa. Toisaalta ymmärrän levykauppiaita: soul on ollut aina tosi pienen harrastajakunnan asia Suomenniemellä eikä levyliikkeessä ole kannattanut pitää laajaa soul-valikoimaa varsinkin kun soulissa on niin leveä huippuartistien arsenaali ja paljon erilaisia tyylisuuntia. Dianan kohdalla tilannetta huonontaa se, että hänellä ei aivan viime vuosilta ole hittilevyjä.
Ajatukseni voi aluksi kuulostaa pöhköltä, mutta suosittelen vanhanaikaisen vinyylilevysoittimen hankkimista esim. käytettynä joltakin sukulaiseltasi tai kaveriltasi. Olen näes sitä mieltä, että täällä on edelleenkin paras 70- ja 80-luvun soulin valikoima hajautettuna ympäri Suomea divareihin ja kirpputoreille. Kymmenenteen paikkaan mennessä olet löytänyt Working Overtime- ja Diana-LP:t ja mahdollisesti myös Take Me Higherin C-kasettina. Lisäksi sinun kannattaa korjata talteen kaikki kokoelmat, joilla näkyy vähänkin kiinnostavia artisteja, sillä niiden avulla löydät uusia suosikkeja. Kotona sitten luet tarkkaan levyjen kansitekstit ja tallennat muistiisi kiinnostavat säveltäjät ja tuottajat. Sen jälkeen lähdet uudelle kierrokselle ja nappaat kainaloosi uusia tuttavuuksia taustanimien perusteella. Kun olet tarkastanut kaikki lähiseudun divarit, kannattaa ehdottaa ketunhäntä kainalossa aviosiipalle, että lähdetäänkö ensi kesänä lomalle Ruotsiin.
Suosikkibiisilistasi perusteella sinun kannattaa harkita The Boss-albumin tuottajien Ashford & Simpsonin soololevyjä. Entä ovatko Bernie Edwardsin & Nile Rodgersin tuottamat Chic- ja Sister Sledge-levyt sinulle tuttuja? Jos tykkäät Endless Love-balladista, saattaisivat myös muut Lionel Richien balladit kuulostaa hyviltä.
Tiedon keruussa internet on tietenkin verraton paikka, mutta yksi mahdollisuus on tilata kotimaisen Soul Express-lehden vanhoja irtonumeroita osoitteesta http://www.kolumbus.fi/soulexpr .
Onnea metsästykseen tv: TPEi ole Dianalla ollut hittilevyä vuosiin. Paitsi The Ultimate Collection, joka käsittääkseni ylsi miljoonamyyntiin. Toivottavasti uusi albumi, jos sellainen on joskus tulossa, menestyy. Ehkä sitten levy- yhtiöt painaisivat lisää tai julkaisisivat uudelleen Dianan levyjä, samalla tavalla kuin on tehty esim. Diana- albumin kohdalla.
En ole vinyylilevyjen asiantuntija, mutta eikö niiden äänenlaatu ole huono? Sen takia olen hieman epäileväinen niiden hankinnan suhteen.
En ole tiennyt, että Ashford & Simpson ja Chic ovat julkaisseet soololevyjä. Luulin, että he ovat ainoastaan tuottaneet kappaleita muille artisteille. Chic kai tuottaa tänä päivänä vain remixejä.
Sister Sledgestä en ole ikinä kuullutkaan. Huomasin että Whitney Houston on coveroinut niiden All the man i need- kappaleen.
Kun näytät olevan soulin asiantuntija, oletko ikinä kuullut Phyllis Hymanista tai Anita Bakerista? Suosittelen. Whitfan kirjoitti:
Ei ole Dianalla ollut hittilevyä vuosiin. Paitsi The Ultimate Collection, joka käsittääkseni ylsi miljoonamyyntiin. Toivottavasti uusi albumi, jos sellainen on joskus tulossa, menestyy. Ehkä sitten levy- yhtiöt painaisivat lisää tai julkaisisivat uudelleen Dianan levyjä, samalla tavalla kuin on tehty esim. Diana- albumin kohdalla.
En ole vinyylilevyjen asiantuntija, mutta eikö niiden äänenlaatu ole huono? Sen takia olen hieman epäileväinen niiden hankinnan suhteen.
En ole tiennyt, että Ashford & Simpson ja Chic ovat julkaisseet soololevyjä. Luulin, että he ovat ainoastaan tuottaneet kappaleita muille artisteille. Chic kai tuottaa tänä päivänä vain remixejä.
Sister Sledgestä en ole ikinä kuullutkaan. Huomasin että Whitney Houston on coveroinut niiden All the man i need- kappaleen.
Kun näytät olevan soulin asiantuntija, oletko ikinä kuullut Phyllis Hymanista tai Anita Bakerista? Suosittelen....Diana Rossin ikäiselle artistille enää varsinaista sinkkuhittiä ole tarjolla. Rosshan ei itse sävellä ja on täysin riippuvainen muiden tekemisistä. 70-kymppinen ei oikein voi nopeita discojuttuja uskottavasti vetää ja kun tarjolla ovat beyoncet ja aguilerat, tekijät tarjoavat biisejään nuoremmille. Ikärasismi valitettavasti toimii tässäkin.
Osa Diana Rossin vanhoista levyistä on varmasti uudelleenjulkaistu nice price-sarjoissa ja saat ne cd-muodossa, mutta jos kaipaat kattavaa kokoelmaa, joudut koluamaan antikoiden vinyylihyllyjä. Ei vinyylissä huono soundi ole, mutta naarmuista levyä ei kannata ostaa. Ainakin Diana Rossin "huippukausi" dicon kuningattarena eli nuo Chic-miesten Nile Rodgersin ja Bernard Edwardtsin tuottamat ovat ainakin saatavilla.
Chic oli ihan oikea bändi, jossa miesten lisäksi oli vahvistuksena 2 naista. Remixejä miehet eivät tehneet, vaan sävelsivät biisejä, joissa oli oma tunnistettava Chic-soundi, tuo terävä ja kepeähkö peukkubassottelu. Bernard kuoli jo muutama vuosi sitten sydänkohtaukseen. Pitää muistaa, että osa discon 70-luvun lopun pioneereista on todella 70v ja jopa ylikin.
Sister Sledgen kuuluisimman biisin tiedät ihan varmasti...We Are Family? Aviopari Ashford & Sipsonin satojen biisien joukosta se kuuluisin itse esitetty hitti oli "Solid". Phyllis Hyman on mielestäni aika tasapaksua pehmosoulia, mutta Anita Baker onkin sitten eri maata. Täysi kymppi omassa genressään.
ps. ja hanki toki joku Motown-levymerkin The Supremes kokelma. Dianahan laulaa sooloa useimmissa kappaleissa.- Whitfan
DjToiveetSucks kirjoitti:
...Diana Rossin ikäiselle artistille enää varsinaista sinkkuhittiä ole tarjolla. Rosshan ei itse sävellä ja on täysin riippuvainen muiden tekemisistä. 70-kymppinen ei oikein voi nopeita discojuttuja uskottavasti vetää ja kun tarjolla ovat beyoncet ja aguilerat, tekijät tarjoavat biisejään nuoremmille. Ikärasismi valitettavasti toimii tässäkin.
Osa Diana Rossin vanhoista levyistä on varmasti uudelleenjulkaistu nice price-sarjoissa ja saat ne cd-muodossa, mutta jos kaipaat kattavaa kokoelmaa, joudut koluamaan antikoiden vinyylihyllyjä. Ei vinyylissä huono soundi ole, mutta naarmuista levyä ei kannata ostaa. Ainakin Diana Rossin "huippukausi" dicon kuningattarena eli nuo Chic-miesten Nile Rodgersin ja Bernard Edwardtsin tuottamat ovat ainakin saatavilla.
Chic oli ihan oikea bändi, jossa miesten lisäksi oli vahvistuksena 2 naista. Remixejä miehet eivät tehneet, vaan sävelsivät biisejä, joissa oli oma tunnistettava Chic-soundi, tuo terävä ja kepeähkö peukkubassottelu. Bernard kuoli jo muutama vuosi sitten sydänkohtaukseen. Pitää muistaa, että osa discon 70-luvun lopun pioneereista on todella 70v ja jopa ylikin.
Sister Sledgen kuuluisimman biisin tiedät ihan varmasti...We Are Family? Aviopari Ashford & Sipsonin satojen biisien joukosta se kuuluisin itse esitetty hitti oli "Solid". Phyllis Hyman on mielestäni aika tasapaksua pehmosoulia, mutta Anita Baker onkin sitten eri maata. Täysi kymppi omassa genressään.
ps. ja hanki toki joku Motown-levymerkin The Supremes kokelma. Dianahan laulaa sooloa useimmissa kappaleissa.Vaikkei Diana ikinä tulisi saamaan suurta hittiä, ei se sitä tarkoita, että levy ei menestyisi. Promootion puutteen tai levy-yhtiön välinpitämättömyyden takia levy flopaa. Harvemmin siinä on kyse huonosta materiaalista. Musiikkibiseksen veteraanit yltäsivät naurettavan helposti miljoonamyyntiin, kunhan heille annettaisiin mahdollisuus promotoida levyjään. Useasti käy niin, että levy- yhtiöt eivät edes viitsi lähettää singlejä radioon. On tietysti eri asia suostuvatko radiot soittamaan niitä. En tiedä paljonko Dianan levyjä on promotoitu, mutta uskon, että esim. Every Day Is A New Day olisi menestynyt, jos sitä oltaisiin promottu paremmin. Artistin iällä ei mielestäni ole mitään tekemistä levyn menestyksen kanssa.
Miksi Dianan pitäisi laulaa discoa? Hän voi laulaa mitä tahansa muutakin.
Cd- levyjen saatavauus on surkea. Olen nähnyt vain kolme eri levyä kaupassa monta vuotta sitten. Nykyään niitä ei löydy mistään.
We Are Familyn tiesin, mutten sitä, kuka sen esitti.
En voi ymmärtää, miten joku ei voi tykätä Phyllis Hymanista. Yksi maailman aliarvostetuimmista artisteista. Harmi, että Phyllisin elämä päättyi niin traagisesti.
Dianan elämästä ollaan ilmeisesti tekemässä elokuva. Kauhistuttaa ajatuskin, että Beyonce Knowles esittäsi pääosaa. Whitfan kirjoitti:
Vaikkei Diana ikinä tulisi saamaan suurta hittiä, ei se sitä tarkoita, että levy ei menestyisi. Promootion puutteen tai levy-yhtiön välinpitämättömyyden takia levy flopaa. Harvemmin siinä on kyse huonosta materiaalista. Musiikkibiseksen veteraanit yltäsivät naurettavan helposti miljoonamyyntiin, kunhan heille annettaisiin mahdollisuus promotoida levyjään. Useasti käy niin, että levy- yhtiöt eivät edes viitsi lähettää singlejä radioon. On tietysti eri asia suostuvatko radiot soittamaan niitä. En tiedä paljonko Dianan levyjä on promotoitu, mutta uskon, että esim. Every Day Is A New Day olisi menestynyt, jos sitä oltaisiin promottu paremmin. Artistin iällä ei mielestäni ole mitään tekemistä levyn menestyksen kanssa.
Miksi Dianan pitäisi laulaa discoa? Hän voi laulaa mitä tahansa muutakin.
Cd- levyjen saatavauus on surkea. Olen nähnyt vain kolme eri levyä kaupassa monta vuotta sitten. Nykyään niitä ei löydy mistään.
We Are Familyn tiesin, mutten sitä, kuka sen esitti.
En voi ymmärtää, miten joku ei voi tykätä Phyllis Hymanista. Yksi maailman aliarvostetuimmista artisteista. Harmi, että Phyllisin elämä päättyi niin traagisesti.
Dianan elämästä ollaan ilmeisesti tekemässä elokuva. Kauhistuttaa ajatuskin, että Beyonce Knowles esittäsi pääosaa.Jos Diana Ross ei ikinä enää tule saamaan tule saamaan suurta hittinä, se tarkoittanee nimenomaan että levy ei menestynyt? Eikä se ole välttämättä Rossin vika, vaan huipputuottajat eivät "tuhlaa" parasta slovarimateriaaliaan ilman syytä(isoa rahatukkua), joten levyn materiaali saattaa olla sellaista ettei levy-yhtiöiden kannata satsata rahojaan "vanhaan hevoseen". Raadollista, mutta valitettavasti totta...ja fanille vaikea myöntää?
Radiossakin töitä tehneenä voin muuten vakuuttaa, että levy-yhtiöt lähettävät ennemminkin liikaa levyjä ja musiikkivastaavat hukkuvat niihin. Taatusti jokainen biisi, johon levy-yhtiö itse uskoo, kuuluu myös promojakeluun ja ulkomailla promotioon kuuluu myös lahjonta...on aina kuulunut. En ole koskaan kuullut, etteikö levy-yhtiö viitsi promotoida...niiden leipähän on kyseessä? Vähän kuin väittäisi, että maajoukkuevalmentaja valitsee omaksi huvikseen huonon jääkiekkojoukkueen? Mietihän miksi?
Diana voi laulaa, joko discoa tai slovareita...siinä se. Ei modernia r&b:tä, ei reggaetonia, ei rockia eikä sovi Nightwishin uudeksi solistiksi, jos vitsi sallitaan.
CDON.COM:n artistihaku antaa heti 17 osumaa ja Diana Ross & The Supremes 4, myös yksi Marvin gaye & Diana Ross yhteislevy löytyy samantien varastosta. Levyt tulevat postilaatikostasi noin viikossa etkä tarvitse edes Visaa, vaan voit maksaa postiennekolla tai netissä(lasku tulee vasta paketin mukana). Osoite on:
http://www.cdon.com/main.phtml?navroot=905&session=1
Et voi ymmärtää, miten joku ei pidä Phyllis Hymanista? Mikset voi? Pyöriikö maailma Sinun ympärilläsi? Eiköhän jokaisella ole oikeus fanittaa mitä tahansa, mutta fanituksen kallistuessa hihhuloimiseksi, ne jalat pakkaa irtoamaan maasta.
Joku päivän r&b-tähtösistä palkataan Rossin osaan, sillä tuotantoyhtiö halunnee laajan yleisön ja elokuvan menestyvän. Voit lohduttautua sillä, että myös uudet, Sinua "vähemmän ymmärtävät" katsojat saattavat löytää Diana Rossin musiikin.- Whitfan
DjToiveetSucks kirjoitti:
Jos Diana Ross ei ikinä enää tule saamaan tule saamaan suurta hittinä, se tarkoittanee nimenomaan että levy ei menestynyt? Eikä se ole välttämättä Rossin vika, vaan huipputuottajat eivät "tuhlaa" parasta slovarimateriaaliaan ilman syytä(isoa rahatukkua), joten levyn materiaali saattaa olla sellaista ettei levy-yhtiöiden kannata satsata rahojaan "vanhaan hevoseen". Raadollista, mutta valitettavasti totta...ja fanille vaikea myöntää?
Radiossakin töitä tehneenä voin muuten vakuuttaa, että levy-yhtiöt lähettävät ennemminkin liikaa levyjä ja musiikkivastaavat hukkuvat niihin. Taatusti jokainen biisi, johon levy-yhtiö itse uskoo, kuuluu myös promojakeluun ja ulkomailla promotioon kuuluu myös lahjonta...on aina kuulunut. En ole koskaan kuullut, etteikö levy-yhtiö viitsi promotoida...niiden leipähän on kyseessä? Vähän kuin väittäisi, että maajoukkuevalmentaja valitsee omaksi huvikseen huonon jääkiekkojoukkueen? Mietihän miksi?
Diana voi laulaa, joko discoa tai slovareita...siinä se. Ei modernia r&b:tä, ei reggaetonia, ei rockia eikä sovi Nightwishin uudeksi solistiksi, jos vitsi sallitaan.
CDON.COM:n artistihaku antaa heti 17 osumaa ja Diana Ross & The Supremes 4, myös yksi Marvin gaye & Diana Ross yhteislevy löytyy samantien varastosta. Levyt tulevat postilaatikostasi noin viikossa etkä tarvitse edes Visaa, vaan voit maksaa postiennekolla tai netissä(lasku tulee vasta paketin mukana). Osoite on:
http://www.cdon.com/main.phtml?navroot=905&session=1
Et voi ymmärtää, miten joku ei pidä Phyllis Hymanista? Mikset voi? Pyöriikö maailma Sinun ympärilläsi? Eiköhän jokaisella ole oikeus fanittaa mitä tahansa, mutta fanituksen kallistuessa hihhuloimiseksi, ne jalat pakkaa irtoamaan maasta.
Joku päivän r&b-tähtösistä palkataan Rossin osaan, sillä tuotantoyhtiö halunnee laajan yleisön ja elokuvan menestyvän. Voit lohduttautua sillä, että myös uudet, Sinua "vähemmän ymmärtävät" katsojat saattavat löytää Diana Rossin musiikin."Jos Diana Ross ei ikinä enää tule saamaan tule saamaan suurta hittinä, se tarkoittanee nimenomaan että levy ei menestynyt? Eikä se ole välttämättä Rossin vika, vaan huipputuottajat eivät "tuhlaa" parasta slovarimateriaaliaan ilman syytä(isoa rahatukkua), joten levyn materiaali saattaa olla sellaista ettei levy-yhtiöiden kannata satsata rahojaan "vanhaan hevoseen". Raadollista, mutta valitettavasti totta...ja fanille vaikea myöntää"
Useimmiten, jos levyltä ei lohkaista suurta hittiä, se ei menesty kaupallisesti. Hyvät arvostelut se silti voi saada. Tuottajat eivät välttämättä ajattele hyvän materiaalin antamista tuhlaamisena sellaiselle artistille, joka ei myy kymmeniä mijoonia kappaleita. Voi tuottajilla olla ajatuksena hyvän musiikin julkaiseminen, vaikka se ei kovin suurta rahallista voittoa tuottaisikaan. Ei minun ole vakea myöntää mitään. Levy- yhtiöiden toimminnassa ei ole järjen häivääkään, mitä tulee vanhempien artisten kohdalle. Mielestäni on vain sääli ja suuri menetys musiikkia kuuntelevalle yleisölle, että hyvä musiikki hukku paskan alle, eikä sen nostamisen eteen tehdä mitään.
"En ole koskaan kuullut, etteikö levy-yhtiö viitsi promotoida...niiden leipähän on kyseessä?"
Monet eivät viitsi promotoida sellaisia artisteja, joilla on jo vakiintunut fanipohja ja jotka tuovat eniten rahaa taloon. Esimerkiksi Toni Braxton, joka lähti lätkimään Aristalta sen takia, koska he eivät suostuneet promotoimaan hänen levyään. Nykyään hän on Blackground recordsilla ja he ovat teheet saman tempun uudelleen. Ei voi muuta kuin ihmetellä mitä pomojen päässä liikuu. Levy sai hyvät arvostelut ja olisi myynyt lostavasti. Singlejä ei lähetetty radioon ja musiikkivideoita ei lähetetty kanaville. Sama pätee myös Blu Cantrelliin. En halua, että sama käy Dianan uudelle levylle.
"Et voi ymmärtää, miten joku ei pidä Phyllis Hymanista? Mikset voi? Pyöriikö maailma Sinun ympärilläsi?"
Mitä ihmettä? Se oli vain toteamus. En väitä, että kaikkien pitäisi pitää Phyllis Hymanista.
Ehkäpä Dinasta kertova elokuva menestyisi paremmin, jos hommaan valittaisi sellainen henkilö, joka osaa oikeasti näytellä. Beyonce on nimittäin kuin puupökkelö niissä elokuvissa, joissa olen hänen näyttelemistään nähnyt. Brandy olisi ollut paljon parempi esittämään Dianaa.
Mistä sinun hyökkäävä asenteesi johtuu? Ei pitäisi olla mitään syytä katkeruuteen. Whitfan kirjoitti:
"Jos Diana Ross ei ikinä enää tule saamaan tule saamaan suurta hittinä, se tarkoittanee nimenomaan että levy ei menestynyt? Eikä se ole välttämättä Rossin vika, vaan huipputuottajat eivät "tuhlaa" parasta slovarimateriaaliaan ilman syytä(isoa rahatukkua), joten levyn materiaali saattaa olla sellaista ettei levy-yhtiöiden kannata satsata rahojaan "vanhaan hevoseen". Raadollista, mutta valitettavasti totta...ja fanille vaikea myöntää"
Useimmiten, jos levyltä ei lohkaista suurta hittiä, se ei menesty kaupallisesti. Hyvät arvostelut se silti voi saada. Tuottajat eivät välttämättä ajattele hyvän materiaalin antamista tuhlaamisena sellaiselle artistille, joka ei myy kymmeniä mijoonia kappaleita. Voi tuottajilla olla ajatuksena hyvän musiikin julkaiseminen, vaikka se ei kovin suurta rahallista voittoa tuottaisikaan. Ei minun ole vakea myöntää mitään. Levy- yhtiöiden toimminnassa ei ole järjen häivääkään, mitä tulee vanhempien artisten kohdalle. Mielestäni on vain sääli ja suuri menetys musiikkia kuuntelevalle yleisölle, että hyvä musiikki hukku paskan alle, eikä sen nostamisen eteen tehdä mitään.
"En ole koskaan kuullut, etteikö levy-yhtiö viitsi promotoida...niiden leipähän on kyseessä?"
Monet eivät viitsi promotoida sellaisia artisteja, joilla on jo vakiintunut fanipohja ja jotka tuovat eniten rahaa taloon. Esimerkiksi Toni Braxton, joka lähti lätkimään Aristalta sen takia, koska he eivät suostuneet promotoimaan hänen levyään. Nykyään hän on Blackground recordsilla ja he ovat teheet saman tempun uudelleen. Ei voi muuta kuin ihmetellä mitä pomojen päässä liikuu. Levy sai hyvät arvostelut ja olisi myynyt lostavasti. Singlejä ei lähetetty radioon ja musiikkivideoita ei lähetetty kanaville. Sama pätee myös Blu Cantrelliin. En halua, että sama käy Dianan uudelle levylle.
"Et voi ymmärtää, miten joku ei pidä Phyllis Hymanista? Mikset voi? Pyöriikö maailma Sinun ympärilläsi?"
Mitä ihmettä? Se oli vain toteamus. En väitä, että kaikkien pitäisi pitää Phyllis Hymanista.
Ehkäpä Dinasta kertova elokuva menestyisi paremmin, jos hommaan valittaisi sellainen henkilö, joka osaa oikeasti näytellä. Beyonce on nimittäin kuin puupökkelö niissä elokuvissa, joissa olen hänen näyttelemistään nähnyt. Brandy olisi ollut paljon parempi esittämään Dianaa.
Mistä sinun hyökkäävä asenteesi johtuu? Ei pitäisi olla mitään syytä katkeruuteen.Enpä tiedä missä kohtaa näet hyökkäävää asennetta?
Joskus levyltä on mahdotonta julkaista sitä isoa hittiä? Joko sitä ei levyltä löydy tai hyväkin levy vain hukkuu alati kasvavaan tarjontaan. maailma ei ole aina reilu...ainakaan yli-innokkaan fanin mielestä? Luonnollisesti mielestäsi "on sääli ja menetys" suuren yleisön kannalta, ettei Diana Rossille yhä kilvan tarjota parhaita biisejä levytettäväksi. Saman tilanteen kanssa painiskelevat muutkin kauan mukana olleet, jotka eivät itse osaa säveltää ja ovat muiden materiaalista riippuvaisia. Sinusta Diana tekee tietysti hitin vaikka versioimalla Macarenaa, mutta kovin realistista ei ole ajatella noin?
Toni Braxtonin kohdalla levy-yhtiö ei siis USKONUT mahdollisuuksiin. Vanhojen meriittien pohjalta oli ehkä useamman levyn diili olemassa, mutta ilman sitä uutta HITTIBIISIÄ uusi huokailulevy ei ollut levy-yhtiön mielestä promotoinnin ja panostuksen arvoinen. Heidän rahat ja heidän riski...turha ruikuttaa.
Ikävä jos pahoitin mielesi, mutta en ensimmäisistä viesteistäsi huomannut, että faniutesi on noin pahasti hihhuloinnin puolella. Tämä juupas/eipäs keskustelu loppukoon tähän...toivottavasti löydät cdon.comin linkistä uutta tilattavaa Diana Rossin yli 20 cd:n valikoimasta. Se on aika hyvä valikoima eilispäivän artistilta? Hyvää jatkoa.
ps.Whitneyn Houstonin kokakoukusta voidaan puhua muualla. Tai ehkä Whitney on vain vähän väsynyt?- Whitfan
DjToiveetSucks kirjoitti:
Enpä tiedä missä kohtaa näet hyökkäävää asennetta?
Joskus levyltä on mahdotonta julkaista sitä isoa hittiä? Joko sitä ei levyltä löydy tai hyväkin levy vain hukkuu alati kasvavaan tarjontaan. maailma ei ole aina reilu...ainakaan yli-innokkaan fanin mielestä? Luonnollisesti mielestäsi "on sääli ja menetys" suuren yleisön kannalta, ettei Diana Rossille yhä kilvan tarjota parhaita biisejä levytettäväksi. Saman tilanteen kanssa painiskelevat muutkin kauan mukana olleet, jotka eivät itse osaa säveltää ja ovat muiden materiaalista riippuvaisia. Sinusta Diana tekee tietysti hitin vaikka versioimalla Macarenaa, mutta kovin realistista ei ole ajatella noin?
Toni Braxtonin kohdalla levy-yhtiö ei siis USKONUT mahdollisuuksiin. Vanhojen meriittien pohjalta oli ehkä useamman levyn diili olemassa, mutta ilman sitä uutta HITTIBIISIÄ uusi huokailulevy ei ollut levy-yhtiön mielestä promotoinnin ja panostuksen arvoinen. Heidän rahat ja heidän riski...turha ruikuttaa.
Ikävä jos pahoitin mielesi, mutta en ensimmäisistä viesteistäsi huomannut, että faniutesi on noin pahasti hihhuloinnin puolella. Tämä juupas/eipäs keskustelu loppukoon tähän...toivottavasti löydät cdon.comin linkistä uutta tilattavaa Diana Rossin yli 20 cd:n valikoimasta. Se on aika hyvä valikoima eilispäivän artistilta? Hyvää jatkoa.
ps.Whitneyn Houstonin kokakoukusta voidaan puhua muualla. Tai ehkä Whitney on vain vähän väsynyt?"Enpä tiedä missä kohtaa näet hyökkäävää asennetta?"
"Et voi ymmärtää, miten joku ei pidä Phyllis Hymanista? Mikset voi? Pyöriikö maailma Sinun ympärilläsi?" Jos tuo ei ole hyökkäävää, niin mikä sitten on?
Musiikkibisnes yleisesti kohtelee veteraaneja kuin paskaa. Heille annetaan hyvää materiaalia levytettäväksi, mutta sitä ei suostuta promotoimaan ja siksi levy ei myy. Sitten artisti potkitaan pellolle. Näin on käynyt mm. soul- veteraani Patti LaBellelle. Useimmiten vanhempien artistien levyt eivät floppaa huonon materiaalin, vaan surkean markkinointisuunnitelman takia. Miksi levy-yhtiöt antavat ylipäätään mahdollisuuden levyn tekemiseen, vaikka eivät kuitenkaan seiso projektin takana?
En ole sanonut, että Diana tekisi Macarenasta hitin, mutta kyllä hän pystyy laulamaan henkiin huonosti tuotetun kappaleen, niin kuin muutkin oikeat laulajat.
Toni Braxtonin levy-yhtiö ensinnäkin antoi hänelle sopimuksen ja mahdollisuuden levyttää huippuhyvää materiaalia, mutta se ei ole tukenut häntä ollenkaan levyn promotoinnissa. Kyseinen levy on saanut todella hyvät arvostelut sekä kriitikoilta että yleisöltä. Miksi tälläaista albumia ei promotoida?
Miten niin faniuteni on hihhuloinnin puolella? Enhän omista vasta kuin yhden levyn ja suurin osa Dianan tuotannosta on kuulematta.
En ymmärrä, miksi vedit Whitney Houstonin tähän mukaan. Ei minulla ole mitään ongelmaa keskustella hänen huumeriippuvuudestaan. Enkä myöskään ymmärrä, miten Whitneyn väsymys littyy mihinkään tässä ketjussa keskusteltuun asiaan.
Ei pitäisi olla mitään syytä katkeruuteen ja hyökkäävyyteen. En ole haukkunut ainuttakaan artistia täällä. Onko ongelmana Whitney Houston, vai mikä? Tai sitten olet ymmärtänyt minut pahasti väärin. - Tatu Pääkkönen
Whitfan kirjoitti:
Ei ole Dianalla ollut hittilevyä vuosiin. Paitsi The Ultimate Collection, joka käsittääkseni ylsi miljoonamyyntiin. Toivottavasti uusi albumi, jos sellainen on joskus tulossa, menestyy. Ehkä sitten levy- yhtiöt painaisivat lisää tai julkaisisivat uudelleen Dianan levyjä, samalla tavalla kuin on tehty esim. Diana- albumin kohdalla.
En ole vinyylilevyjen asiantuntija, mutta eikö niiden äänenlaatu ole huono? Sen takia olen hieman epäileväinen niiden hankinnan suhteen.
En ole tiennyt, että Ashford & Simpson ja Chic ovat julkaisseet soololevyjä. Luulin, että he ovat ainoastaan tuottaneet kappaleita muille artisteille. Chic kai tuottaa tänä päivänä vain remixejä.
Sister Sledgestä en ole ikinä kuullutkaan. Huomasin että Whitney Houston on coveroinut niiden All the man i need- kappaleen.
Kun näytät olevan soulin asiantuntija, oletko ikinä kuullut Phyllis Hymanista tai Anita Bakerista? Suosittelen.Vinyylin ja CD:n soundieroista on keskusteltu Suomi24:kin palstoilla ja itselleni on tullut sellainen käsitys, että suurta tasoeroa ei ole. Vinyyli on kuulemma erityisesti heavy-diggareiden mieleen, ja uusia heavy-vinyylejä julkaistaan koko ajan.
Mitä tulee kiistelyyn eri laulajien hyvyydestä ja huonoudesta, olen itsekin ollut mukana näissä väittelyissä muinaisista lukioajoista lähtien. Soul/r&b-kenttä on onneksi niin tasokas ja monenkirjava, että kenenkään ei tarvitse jäädä yhden tai kahden suosikin varaan. Eikä toisaalta kannata tuomita jotakin artistia pysyvästi, sillä itse kunkin musiikkimaussa tulee erilaisia kausia, ja siltä inhokkiartistilta saattaa jonakin päivänä tulla vastaan ihan kelvollinen levy. Itsekin vielä ajattelin 70-luvulla Dionne Warwickista, että onpa siinä kylmä-ääninen ja muuntautumiskyvytön viihdelaulaja. Tänään hän on kuitenkin yksi eniten kuuntelemiani soul-laulajattaria osaksi hänen persoonallisuutensa, osaksi hyvien säveltäjänimien vuoksi. - Whitfan
Tatu Pääkkönen kirjoitti:
Vinyylin ja CD:n soundieroista on keskusteltu Suomi24:kin palstoilla ja itselleni on tullut sellainen käsitys, että suurta tasoeroa ei ole. Vinyyli on kuulemma erityisesti heavy-diggareiden mieleen, ja uusia heavy-vinyylejä julkaistaan koko ajan.
Mitä tulee kiistelyyn eri laulajien hyvyydestä ja huonoudesta, olen itsekin ollut mukana näissä väittelyissä muinaisista lukioajoista lähtien. Soul/r&b-kenttä on onneksi niin tasokas ja monenkirjava, että kenenkään ei tarvitse jäädä yhden tai kahden suosikin varaan. Eikä toisaalta kannata tuomita jotakin artistia pysyvästi, sillä itse kunkin musiikkimaussa tulee erilaisia kausia, ja siltä inhokkiartistilta saattaa jonakin päivänä tulla vastaan ihan kelvollinen levy. Itsekin vielä ajattelin 70-luvulla Dionne Warwickista, että onpa siinä kylmä-ääninen ja muuntautumiskyvytön viihdelaulaja. Tänään hän on kuitenkin yksi eniten kuuntelemiani soul-laulajattaria osaksi hänen persoonallisuutensa, osaksi hyvien säveltäjänimien vuoksi.Minulla on sellainen mielikuva, että vinyylilevyjä soitetaessa kuuluu häiritsevää taustasuhinaa. Pitääkö paikkansa?
On totta, ettei kannata tuomita mitään artistia pysyvästi. Musiikkimaku muuttuu. Minkäkään en pidä Dionne Warwicista, paria laulua lukuunottamatta, muuta se ei tarkoita, etten voisi koskaan pitää hänen lauluistaan tai kunnioittaa häntä. Dionne on hyvä tulkitsija ja hän on saavuttanut korkean statuksen Yhdysvalloissa. Toivottavasti minäkin alan pitämään Dionnen - ja monien muiden oikeiden laulajien - musiikista jonain päivänä. - SoulKing
Whitfan kirjoitti:
Ei ole Dianalla ollut hittilevyä vuosiin. Paitsi The Ultimate Collection, joka käsittääkseni ylsi miljoonamyyntiin. Toivottavasti uusi albumi, jos sellainen on joskus tulossa, menestyy. Ehkä sitten levy- yhtiöt painaisivat lisää tai julkaisisivat uudelleen Dianan levyjä, samalla tavalla kuin on tehty esim. Diana- albumin kohdalla.
En ole vinyylilevyjen asiantuntija, mutta eikö niiden äänenlaatu ole huono? Sen takia olen hieman epäileväinen niiden hankinnan suhteen.
En ole tiennyt, että Ashford & Simpson ja Chic ovat julkaisseet soololevyjä. Luulin, että he ovat ainoastaan tuottaneet kappaleita muille artisteille. Chic kai tuottaa tänä päivänä vain remixejä.
Sister Sledgestä en ole ikinä kuullutkaan. Huomasin että Whitney Houston on coveroinut niiden All the man i need- kappaleen.
Kun näytät olevan soulin asiantuntija, oletko ikinä kuullut Phyllis Hymanista tai Anita Bakerista? Suosittelen.Käsittääkseni Diana Rossilla ei ole enään levytys sopimusta. Näin hän ainakin on yhdessä haastattelussa todennut. (EMI karsi 90-luvun lopussa rajusti "kannattamattomia" artisteja pois listoiltaan).
Itse olen kerännyt Rossin albumeita markettien levyhyllyjen lisäksi ainakain divareista ja Helsingin Black & White:sta.
Ja täytyy sanoa etten yhtään ihmettele ettei Rossin uusin pärjännyt Not over you yet oli levyn ainoa hyvä piisi ja Drop the mask joka julkaistiin vain singlen "B-puolena". - Whitfan
SoulKing kirjoitti:
Käsittääkseni Diana Rossilla ei ole enään levytys sopimusta. Näin hän ainakin on yhdessä haastattelussa todennut. (EMI karsi 90-luvun lopussa rajusti "kannattamattomia" artisteja pois listoiltaan).
Itse olen kerännyt Rossin albumeita markettien levyhyllyjen lisäksi ainakain divareista ja Helsingin Black & White:sta.
Ja täytyy sanoa etten yhtään ihmettele ettei Rossin uusin pärjännyt Not over you yet oli levyn ainoa hyvä piisi ja Drop the mask joka julkaistiin vain singlen "B-puolena".Tietääkseni hän on vielä EMIllä tai sitten on vaihtanut levy yhtiötä. Diana ilmeisesti julkaisee uuden albumin tänä vuonna. On huhuttu duetosta Donna Summerin kanssa.
Motown julkaisee kesäkuussa vanhan, ennen julkaisemattoman albumin Blue, jonka Diana on levyttänyt 70-luvulla.
Every Day Is A New Day ei mielestäni ollut huono levy. Carry On- kappaleesta olisi tullut hitti, jos olisi julkaistu singlenä. Drop The Mask- kappaletta en ole koskaan kuullut. - SoulKing
Whitfan kirjoitti:
Tietääkseni hän on vielä EMIllä tai sitten on vaihtanut levy yhtiötä. Diana ilmeisesti julkaisee uuden albumin tänä vuonna. On huhuttu duetosta Donna Summerin kanssa.
Motown julkaisee kesäkuussa vanhan, ennen julkaisemattoman albumin Blue, jonka Diana on levyttänyt 70-luvulla.
Every Day Is A New Day ei mielestäni ollut huono levy. Carry On- kappaleesta olisi tullut hitti, jos olisi julkaistu singlenä. Drop The Mask- kappaletta en ole koskaan kuullut.Dianaa ei löydy EMI.com sivun artisti haulla. Mutta eihän se mitään tarkoita.
Carry On on mielestäni julkaistu aikaisemminkin kuin Every Day Is a New Day albumilla.
ENkä vätitä etteikö se olisi hyvä levy, mutta minä henk. kohtaisesti pidän enemmän muista hänen albumeistaan.
Dianan ongelma on juuri se että hän ei tee itse omaa musiikkiaan. - MLIYL
SoulKing kirjoitti:
Dianaa ei löydy EMI.com sivun artisti haulla. Mutta eihän se mitään tarkoita.
Carry On on mielestäni julkaistu aikaisemminkin kuin Every Day Is a New Day albumilla.
ENkä vätitä etteikö se olisi hyvä levy, mutta minä henk. kohtaisesti pidän enemmän muista hänen albumeistaan.
Dianan ongelma on juuri se että hän ei tee itse omaa musiikkiaan.Diana saataa olla nykyään eräällä Clive Davisin johtamalla levy-yhtiöllä. En nyt muista sen nimeä, joku B:llä alkava. Kyseisellä yhtiöllä on mm. Barry Manilow. Hänen uusin albumi meni ykköseksi Billboard listalla ja on myynyt platinaa. Toivon, että Diana on siirtynyt sellaiselle yhtiölle, joka viitsii tehdä promootiota. Tämä levy- yhtiö on ilmeiseti tarkoitettu vain musiikkibisneksen veteraaneille.
Every Day Is A Newn kappalelistalla annetaan ymmärtää, että Carry On olisi remix. En ole kuullut alkuperäisen kappaleen olemassa olosta mitään. Ei sitä ainakaan muiden albumien biisilistoilla ole.
Ei EDIAND- albumi Dianan paras levy tietenkään ole. The Boss on mahtava!
Eikö Diana ole tuottanut Why Do Fools Fall In Love- albumille jotain, vai olenko ymmärtänyt väärin? - SoulKing
MLIYL kirjoitti:
Diana saataa olla nykyään eräällä Clive Davisin johtamalla levy-yhtiöllä. En nyt muista sen nimeä, joku B:llä alkava. Kyseisellä yhtiöllä on mm. Barry Manilow. Hänen uusin albumi meni ykköseksi Billboard listalla ja on myynyt platinaa. Toivon, että Diana on siirtynyt sellaiselle yhtiölle, joka viitsii tehdä promootiota. Tämä levy- yhtiö on ilmeiseti tarkoitettu vain musiikkibisneksen veteraaneille.
Every Day Is A Newn kappalelistalla annetaan ymmärtää, että Carry On olisi remix. En ole kuullut alkuperäisen kappaleen olemassa olosta mitään. Ei sitä ainakaan muiden albumien biisilistoilla ole.
Ei EDIAND- albumi Dianan paras levy tietenkään ole. The Boss on mahtava!
Eikö Diana ole tuottanut Why Do Fools Fall In Love- albumille jotain, vai olenko ymmärtänyt väärin?Juu voin olla väärässä ton Carry on suhteen. En löytänyt omista levyistänikään sitä vaikka olin ihan varma että se olisi ollut jollain aikaisemmalla.
Oma suosikkini on Diana nimeä kantava levy. - MLIYL
SoulKing kirjoitti:
Juu voin olla väärässä ton Carry on suhteen. En löytänyt omista levyistänikään sitä vaikka olin ihan varma että se olisi ollut jollain aikaisemmalla.
Oma suosikkini on Diana nimeä kantava levy.Luulisi Carry On- kappaleesta alkuperäisen version olevan olemassa, jos se kerran on Every Day Is A New Day- albumilla remix. Outoa, kun sitä ei mistään löydy.
Diana- albumi on varmasti hyvä. En ole kuullut kuin muutaman kappaleen kyseiseltä levyltä.
The Boss on myös mahtava. Varsinkin No One Gets The Prize, Once In The Morning, It's My House ja Sparkle.
Take Me Higher, Eaten Alive ja Why Do Fools Fall In Love- albumeilta en ole kuullut kuin muutaman kappaleen.
- MLIYL
BLUE, A NEVER-BEFORE-RELEASED 1972 DIANA ROSS ALBUM OF JAZZ STANDARDS, IS DISCOVERED IN THE MOTOWN VAULT
Debuts More Than Three Decades After Being Recorded.
For more than 30 years, rumors have circulated of a never-issued Diana Ross album of jazz standards recorded around the time of her triumphant star turn in Lady Sings The Blues. Recently, these archival recordings were discovered in the Motown vault. The resulting album, Blue (Motown/UMe), marks the long-overdue debut of what David Ritz, esteemed author and writer of the album’s liner notes, calls “some of the most emotionally satisfying music Ross has ever made.”
Recorded in late 1971 and early 1972, the album that is now being released as Blue was originally envisioned as a companion to the No. 1 soundtrack LP to Lady Sings The Blues, a box office hit that earned a Best Actress Oscar® nomination for Ross. Blue was produced, arranged and conducted by Gil Askey, who did the same for the Lady Sings The Blues soundtrack and who had conducted Supremes shows in the past and would conduct Ross’ solo shows in the future. Blue includes all twelve of the original tracks – all of which are previously unreleased, plus four bonus cuts from the recording sessions which took place in late 1971 and early 1972.
But perhaps because the tracks were considered too jazzy, a result of Ross delving so deeply into her film portrayal of Billie Holiday, a decision was made to return Ross to pop music. In 1973, she did just that and “Touch Me In The Morning” shot to #1. Blue never saw the light of day.
Blue premieres Ross’s renditions of Cole Porter’s “Let’s Do It,” the Gershwins’ “I Loves Ya Porgy,” and Johnny Burke and Jimmy Van Heusen’s “But Beautiful” as well as “What A Diff’rence A Day Makes,” “No More,” “Had You Been Around,” “Can’t Get Started With You.” (“Had You Been Around,” the album’s lone Motown original, is performed by Michelle Allar in Lady Sings The Blues.) Also debuting are bonus tracks “Easy Living,” “He’s Funny That Way” and Duke Ellington’s “Solitude.” Each of these tracks had been recorded during the soundtrack sessions but was left out of the film and off the soundtrack album.
Blue’s “You’ve Changed,” “My Man (Mon Homme),” the Gershwins’ “Love Is Here To Stay” and the fourth bonus track, “T’Ain’t Nobody’s Bizness If I Do,” were heard in alternate versions on the Lady Sings The Blues soundtrack album. Rodgers & Hart’s “Little Girl Blue” and Charlie Chaplin’s “Smile” would later appear in alternate versions on 1973’s Touch Me In The Morning and 1976’s Diana Ross, respectively.
The release of Blue completes, finally, an important chapter in the career of one of the most popular singers in the history of popular music.
Blue will be widely available at traditional music retail beginning on June 6, 2006.
Diana Ross “Blue” UPC tbd
Blue is a surprise discovery, an unreleased masterpiece of jazz and pop standards recored by Diana Ross in 1972 after the filming ofher Oscar-nominated performance in “Lady Sings The Blues”. Classic versions of American classics by an American icon!
1. What A Diff’rence A Day Makes
2. No More
3. Let’s Do It
4. I Loves Ya Porgy
5. Smile
6. But Beautiful
7. Had You Been Around
8. Little Girl Blue
9. Can’t Get Started With You
10. Love Is Here To Stay
11. You’ve Changed
12. My Man (Mon Homme)
Bonus Tracks
13. Easy Living
14. Solitude
15. He's Funny That Way
16. T'Ain't Nobody's Bizness If I Do
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3177424Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662146- 1751827
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161362- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91231Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691210RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541146Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019