kun arvaatte naisen ikää baarissa? Siis tarkoitan jos kysytte naisen ikää ja hän sanoo: arvaa!
Eli jos oikeasti nainen näyttää mielestänne 30-vuotiaalta, niin sanotteko 25?
Miehet, miten paljon veikkaatte alaspäin
11
1546
Vastaukset
jos arvata pitää niin yleensä parilla vuodella alas päin.
- dayum
Entäs jos haluaa veikata ylöspäin?
Epäreilua, miksi mun pitäisi alkaa valehtelemaan heti kättelyssä... :(- nana-n69
Ei sun varmaan ihan pakko olekaan =)
Mutta jos olisit niitä, jotka veikkaa tahallaan alaspäin, niin sitten...
- pahkura
en kysy enkä ees arvaa ja jos ees yrittäisin veikata,ni sekin menis päin persiitä :)
tai jotain.. - NevilleR
Miten niin arvataan? Oli nainen minkä ikäinen vaan niin se haluaa olla 25, siispä vastataan 25v.
Okei, välillä vaihtelun vuoksi 23 tai 24, mutta you get the point...?
/Nev- hyvä hyvä
aina oikea vastaus!
minä vastaan kanssa usein samalla lailla.
Jos on nuoren tytön näköinen, se on 23 sit jos näyttää aikuiselta naiselta niin se on 25... korkeintaan 26. Jos sit vanhemmat rouvat alkaa vaatia ikä arvauksia, niin mie juoksen karkuun :p
- mi-80-es
Itse yritän arvata lähes aina oikein, eli en veikkaa alakanttiin. Tosin joskus ikää on vaikea arvioida jolloin sitten veikkaan alakanttiin yleensä 2-3v..
- Cajun
Se, että asialliseen kysymykseen vastataan että "arvaa!", on sen verran typerää ja ärsyttävää, että totean arvioineeni naisen älykkyyden ja sosiaaliset taidot reilusti yläkanttiin, ja arvailun sijasta pohdin, miten poistua luontevasti tilanteesta seuraavan viiden sekunnin sisällä.
- iätön
typerä kysymyksen asettelu...ikä on veteen piirretty viiva.ihan oikeesti ja todella mua luullaan 15-20vuotta nuoremmaksi.nykyinenkin mieheni luuli mua nuoremmaksi kun hän,että ei o naista karvoihin katsominen...
- t.i.ruskeepaa
Mä en puhu naiselle, joka näyttää väärän ikäiseltä. Paitsi jos hän on upea.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 954760
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1664145Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?854119Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1162668Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1372638- 442187
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282087Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2261870- 881739
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91737