Miehet, miten paljon veikkaatte alaspäin

utelias naikkonen

kun arvaatte naisen ikää baarissa? Siis tarkoitan jos kysytte naisen ikää ja hän sanoo: arvaa!

Eli jos oikeasti nainen näyttää mielestänne 30-vuotiaalta, niin sanotteko 25?

11

1551

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jos arvata pitää niin yleensä parilla vuodella alas päin.

• dayum

Entäs jos haluaa veikata ylöspäin?
      Epäreilua, miksi mun pitäisi alkaa valehtelemaan heti kättelyssä... :(

• nana-n69

Ei sun varmaan ihan pakko olekaan =)

Mutta jos olisit niitä, jotka veikkaa tahallaan alaspäin, niin sitten...

• pahkura

en kysy enkä ees arvaa ja jos ees yrittäisin veikata,ni sekin menis päin persiitä :)

tai jotain..

• NevilleR

Miten niin arvataan? Oli nainen minkä ikäinen vaan niin se haluaa olla 25, siispä vastataan 25v.

Okei, välillä vaihtelun vuoksi 23 tai 24, mutta you get the point...?

/Nev

• hyvä hyvä

aina oikea vastaus!

• minä vastaan kanssa usein samalla lailla.

Jos on nuoren tytön näköinen, se on 23 sit jos näyttää aikuiselta naiselta niin se on 25... korkeintaan 26. Jos sit vanhemmat rouvat alkaa vaatia ikä arvauksia, niin mie juoksen karkuun :p

• mi-80-es

Itse yritän arvata lähes aina oikein, eli en veikkaa alakanttiin. Tosin joskus ikää on vaikea arvioida jolloin sitten veikkaan alakanttiin yleensä 2-3v..

• Cajun

Se, että asialliseen kysymykseen vastataan että "arvaa!", on sen verran typerää ja ärsyttävää, että totean arvioineeni naisen älykkyyden ja sosiaaliset taidot reilusti yläkanttiin, ja arvailun sijasta pohdin, miten poistua luontevasti tilanteesta seuraavan viiden sekunnin sisällä.

• iätön

typerä kysymyksen asettelu...ikä on veteen piirretty viiva.ihan oikeesti ja todella mua luullaan 15-20vuotta nuoremmaksi.nykyinenkin mieheni luuli mua nuoremmaksi kun hän,että ei o naista karvoihin katsominen...

• t.i.ruskeepaa

Mä en puhu naiselle, joka näyttää väärän ikäiseltä. Paitsi jos hän on upea.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      213
      1413
    2. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      96
      1266
    3. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      3
      1057
    4. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      15
      971
    5. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      9
      918
    6. Minä täällä vaan

Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛
      Ikävä
      86
      890
    7. Jos haluat jatkaa tutustumista

Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.
      Ikävä
      59
      828
    8. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      32
      820
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      37
      758
    10. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      44
      744
    Aihe