Miehet, miten paljon veikkaatte alaspäin

utelias naikkonen

kun arvaatte naisen ikää baarissa? Siis tarkoitan jos kysytte naisen ikää ja hän sanoo: arvaa!

Eli jos oikeasti nainen näyttää mielestänne 30-vuotiaalta, niin sanotteko 25?

11

1557

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jos arvata pitää niin yleensä parilla vuodella alas päin.

• dayum

Entäs jos haluaa veikata ylöspäin?
      Epäreilua, miksi mun pitäisi alkaa valehtelemaan heti kättelyssä... :(

• nana-n69

Ei sun varmaan ihan pakko olekaan =)

Mutta jos olisit niitä, jotka veikkaa tahallaan alaspäin, niin sitten...

• pahkura

en kysy enkä ees arvaa ja jos ees yrittäisin veikata,ni sekin menis päin persiitä :)

tai jotain..

• NevilleR

Miten niin arvataan? Oli nainen minkä ikäinen vaan niin se haluaa olla 25, siispä vastataan 25v.

Okei, välillä vaihtelun vuoksi 23 tai 24, mutta you get the point...?

/Nev

• hyvä hyvä

aina oikea vastaus!

• minä vastaan kanssa usein samalla lailla.

Jos on nuoren tytön näköinen, se on 23 sit jos näyttää aikuiselta naiselta niin se on 25... korkeintaan 26. Jos sit vanhemmat rouvat alkaa vaatia ikä arvauksia, niin mie juoksen karkuun :p

• mi-80-es

Itse yritän arvata lähes aina oikein, eli en veikkaa alakanttiin. Tosin joskus ikää on vaikea arvioida jolloin sitten veikkaan alakanttiin yleensä 2-3v..

• Cajun

Se, että asialliseen kysymykseen vastataan että "arvaa!", on sen verran typerää ja ärsyttävää, että totean arvioineeni naisen älykkyyden ja sosiaaliset taidot reilusti yläkanttiin, ja arvailun sijasta pohdin, miten poistua luontevasti tilanteesta seuraavan viiden sekunnin sisällä.

• iätön

typerä kysymyksen asettelu...ikä on veteen piirretty viiva.ihan oikeesti ja todella mua luullaan 15-20vuotta nuoremmaksi.nykyinenkin mieheni luuli mua nuoremmaksi kun hän,että ei o naista karvoihin katsominen...

• t.i.ruskeepaa

Mä en puhu naiselle, joka näyttää väärän ikäiseltä. Paitsi jos hän on upea.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa

Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site
      Maailman menoa
      183
      6480
    2. Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia

SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto
      Maailman menoa
      93
      5392
    3. Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?

Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost
      Maailman menoa
      14
      3735
    4. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      123
      3377
    5. Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa

sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT
      Maailman menoa
      198
      3093
    6. Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa

Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat
      Maailman menoa
      74
      2345
    7. Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla

Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku
      Maailman menoa
      1
      2098
    8. Persut pettävät ja valehtelevat aina

Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val
      Maailman menoa
      45
      1684
    9. Sinä et halunnut sitoutua

Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne
      Ikävä
      19
      1646
    10. Onko kaivattusi spesiaali?

Millä tavalla ja miten?
      Ikävä
      98
      1346
    Aihe