minulla vihloo hampaiden välejä. ihan sattumanvaraisesti väliä kuin väliä. eli ei voi olla kyseessä reikä/reikiä.
jostakin olen lukenut että hampaiden vihlonta saattaisi olla merkki raskauden oireista???? onko totta? toivottavasti ei.. :(
kertokaa.
hampaiden vihlonta!!!???
5
1671
Vastaukset
- sentään
raskaus on kyseessä. ikenet voivat vuotaa herkemmin, kun on raskaana, mutta tuskin hampaat alkavat vihlomaan.
vihlonta voi johtua alkavista rei'istä. varsinkin kun syö/juo makeaa niin voi vihloa pahastikin.
kai puhdistat hammasvälit säännöllisesti? voi auttaa asiaa... - ööööööööööööö.
vihlonta on normaalia yleensä, se kertoo ettei hammas ole kuollut. ellei sitten vihlonta ole hirveen kovaa?
- alene
Hoidan hampaani kyllä erittäin tunnollisesti. Hammasvälejä unohtamatta. Nyt tarkoitinkin, että ei voi olla niin, että mulla olisi muka JOKA välissä reikä, koska hammasväeljä vihloo ihan sattuman kaupalla välistä kuin välistä. Joskus etuhampaiden välistä, joskus kulmahampaiden välistä, joskus alhaalta, joskus ylhäältä, tai syömähampaiden välistä. Ja ei vihlo sen enempää vaikka syökin jotain, sillon tällön vihlasee vain. tai vihloo vähän aikaa mutta lopettaa ja keksii sitte uuden paikan mistä viulia. Kellään tietoa, voiko tää liittyä johonki sairauteen vai mikä nyt on?
- on paikkoja
alene kirjoitti:
Hoidan hampaani kyllä erittäin tunnollisesti. Hammasvälejä unohtamatta. Nyt tarkoitinkin, että ei voi olla niin, että mulla olisi muka JOKA välissä reikä, koska hammasväeljä vihloo ihan sattuman kaupalla välistä kuin välistä. Joskus etuhampaiden välistä, joskus kulmahampaiden välistä, joskus alhaalta, joskus ylhäältä, tai syömähampaiden välistä. Ja ei vihlo sen enempää vaikka syökin jotain, sillon tällön vihlasee vain. tai vihloo vähän aikaa mutta lopettaa ja keksii sitte uuden paikan mistä viulia. Kellään tietoa, voiko tää liittyä johonki sairauteen vai mikä nyt on?
Onko sinulla paljon paikkoja hampaissasi..onko kaikki takahampaat ja etuhampaatkin paikattu jo? Jos on , niin silloin voi olla sauma vuotoja vanhoissa paikoissa.
- alene
on paikkoja kirjoitti:
Onko sinulla paljon paikkoja hampaissasi..onko kaikki takahampaat ja etuhampaatkin paikattu jo? Jos on , niin silloin voi olla sauma vuotoja vanhoissa paikoissa.
kun ei ole koskaan ollut reiän reikää joten paikkoja ei ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2352028- 841228
- 891044
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1141041J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847- 123840
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa98794- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124706- 23701