hei! olisiko kenelläkään jaakko selinin e-mailia tai jonkun muun muotitoimittajan??? tai kuka tietäisi mihin kannattaa lähettää vaatesuunnitelmiaan??
jaakko selin
6
445
Vastaukset
- haluat niitä
Siis arvioitavaksi ja palautteen takia? Toteutettavaksi vai minkä takia haluat toimittajien yhteystietoja? Onko sulla kaavat vai valmiit vaatteet? Pelkät luonnokset?
Jos opiskelet alaa, teillä koulussa on varmaan tietoa näistä jutuista.
Toimittajat tavoittaa ko. lehden/edustamansa kanavan kautta.- veebu-
siis minulla on paperille piirretyt vaatteet, joissa uskon että olisi ainesta jopa julkaisuun asti. En vain tiedä missä vaiheessa niiden pitää olla, että ne voisi lähettää jolelkkin eteenpäin ja kenelle?
- Jaakko Vatsallaan
Kysyn vuan ?
- kamu
eikö sun kannattais keskustella minttu vesalan kanssa joka on stylisti niins e tietää kuumimmat nimet. ja tyylin jota ite edustat niin sitä kautta voit löytää merkin jonka alla sinun kanattaa työskenellä.
- tai sitten...
kamu kirjoitti:
eikö sun kannattais keskustella minttu vesalan kanssa joka on stylisti niins e tietää kuumimmat nimet. ja tyylin jota ite edustat niin sitä kautta voit löytää merkin jonka alla sinun kanattaa työskenellä.
voisit oikeasti opiskella ensin alaa että tiedät edes mistä vaatesuunnittelussa oikeasti on kyse. Se ei todellakaan ole pelkkää piirtämistä ja hienoja kuvia vaan paljon paljon muutakin.
t. tänä keväänä vaatetusmuotoilijaksi valmistuva - valmistut
tai sitten... kirjoitti:
voisit oikeasti opiskella ensin alaa että tiedät edes mistä vaatesuunnittelussa oikeasti on kyse. Se ei todellakaan ole pelkkää piirtämistä ja hienoja kuvia vaan paljon paljon muutakin.
t. tänä keväänä vaatetusmuotoilijaksi valmistuvaMoi, olen hakemassa opiskelemaan ko. alaa. Mistä itse valmistut? olen hakemassa Lahteen, mitä neuvoja annat minulle ennakkotehtävien tekemiseen??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241576- 291413
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611279Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!711259- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?761189Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031173- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18972Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per177865