Nii onko kenelläkään kokemuksia, hyviä tahi huonoja, noista schwartzkopfin Gliss-hiustuotteista, on siis kosteuttava linja ja sellainen silkki/kiiltoa antava...?
Olisin kiinnostunut toimiiko ne :) Etenkin kiiltoa haluaisin tukalleni, ainahan sitä suihkeilla saa mutta ihan tuollaista...hoitoainemuodossa :D
gliss-tuotteista kokemusta?
6
2959
Vastaukset
- janette
Ainakin se minuutin tehohoito on mun hiuksille ollut tosi hyvä. meinaan ostaa ja kokiella niitä muitakin tuotteita.
- ......
mulla on glissin tehohoitoa ja se on aivan mieletön asia...!!meinaan hankkia koko sarjan kyllä ehdottomasti!
ja mulla on iha hirveen kuivat latvat ja tosissaa on pehmenny 3tehohoidon jälkee ja hiuslaatu parantunu ja schwarzkopfiin voi luottaa ettei ole esim mitää silikonihässäköitä jne..!!
mutta suosittelen.. - glissin incit
...... kirjoitti:
mulla on glissin tehohoitoa ja se on aivan mieletön asia...!!meinaan hankkia koko sarjan kyllä ehdottomasti!
ja mulla on iha hirveen kuivat latvat ja tosissaa on pehmenny 3tehohoidon jälkee ja hiuslaatu parantunu ja schwarzkopfiin voi luottaa ettei ole esim mitää silikonihässäköitä jne..!!
mutta suosittelen..Gliss-sarjassa on melko reippaasti silikoniyhdisteitä. Joka purkissa. Lueskelin juuri kaupassa kun mietin josko kokeilisi uutta tehohoitoa. Jäi kauppaan, silikonilitkuja saa muualtakin.
- Alli
glissin incit kirjoitti:
Gliss-sarjassa on melko reippaasti silikoniyhdisteitä. Joka purkissa. Lueskelin juuri kaupassa kun mietin josko kokeilisi uutta tehohoitoa. Jäi kauppaan, silikonilitkuja saa muualtakin.
tosi hyviä ovat, ostin shampoon ja hoitoaineen, ensimmäistä kertaa elämässäni kampa meni hiuksista läpi ihan "liukuen". Hiuksista tuli tosi terveen näköiset, pehmeät ja kiiltävät. Suosittelen lämmöllä :)Ihan sama mulle sisältääkö silikonia.
- Anonyymi
Alli kirjoitti:
tosi hyviä ovat, ostin shampoon ja hoitoaineen, ensimmäistä kertaa elämässäni kampa meni hiuksista läpi ihan "liukuen". Hiuksista tuli tosi terveen näköiset, pehmeät ja kiiltävät. Suosittelen lämmöllä :)Ihan sama mulle sisältääkö silikonia.
Moi voisitko sanoa mistä ostit?
- Anonyymi
Ei ole kokemusta Gliss tuoteista, mutta 4HER tuotteet eivät ainakaan auttanneet!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606294- 1003252
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252566- 212198
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551788- 271696
- 251480
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 491392
- 321368