Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

ensisuudelma treffeillä?

wandis

Millainen oli paras ensisuudelmasi? En välttämättä tarkoita sitä ihan ekaa, vaan parasta ekaa jonkun tietyn uuden ihastuksen kanssa? Miten se tapahtui?

50

15717

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siitä

      tytöt tykkää ja jalkoväli kostuu

      • ihan varma?

        Ehkä kannattais sun opetella vähän paremmin naisten sielunmaailmaa...


      • viinu
        ihan varma? kirjoitti:

        Ehkä kannattais sun opetella vähän paremmin naisten sielunmaailmaa...

        täysin smaa mieltä :D Kenen mielestä muka on mukavaa, jos kieli tungetaan mahaan saakka? Kielisuudelmat on kivoja, mutta minen ainakaan välitä mistään klemailusuukoista.


      • Ensin tuntemus

        Vaan ei ekatreffeillä mitään kielisuudelmaa eikä ajatuksiakaan kostumisesta.

        Muuten useimmat tytöt eivät tykkää kielareista, eikä ainakaan nuolemisista ja peppuseksistä. Joten unohda poika kokonaan sellaiset ja arvosta naistasi, ensin seurustellaan pelkin suudelmin ja puhein, opitaan tuntemaan.

        Toivottavasti tyttö onkin sitä laatua, että jatku ei suhde pitemmälle ennen papin aamenta. Näin oli ennen ja pitäisi olla nytkin.
        Ja ei häitä ennekuin on opittu tuntemaan toisen menneisyys ja tietämään tulevaisuuden suunnitelmat, on opittu tuntemaan suvut ja nähty arjenkin kulku .

        On edes joku mahdollisuus onnistua ilman pettämisiä ja eroja.


    • viinu

      suudelma on ollut ensisuudelmista paras. :) Varovainen ja ujo.. :) Mä alan olla vakavasti ihastunut...

    • ghh

      Olen miettinyt ihan samaa, en oo ikinä ennen edes suudellut, mut luulen et aluks kannattaa suudella ehkä sillai lyhyesti ja kiusoittelevasti..

      • sara0022

        Minäkään en ole suudellut ikinä mutta missä se kannattaisi suorittaa. Haluaisin joskus yrittää. Olen niin rakastunut


    • 15, hävettää(kö)

      Tänään koin ensisuudelmani, olin tyttökaverilla ja siinä oli pitkään sellanen tilanne, että suudelma oli lähellä, mutta kuitenkaan ei rohkeus riittänyt. Sitten, yhtäkkiä, se sano kai "tää on kamala kappale" kun radiosta soi jotain, ja jotenkin molemmat vaan tajus. En nähnyt pimeessä huoneessa mitään, ja tyttö on muutenki kokeneempi, joten omalta osalta meni vähän sähellykseks :) mukavaa se silti oli, jotenki vapauttavaa.

      • Seebha

        Oltiin yhden ystäväni syntymäpäivillä. Päätettiin pelata pullonpyöritystä, vähän osa arkailtiin mutta rohkaistiin mielemme. Pullo osui yhden tytön kohdalle. Häntä tehtävänään oli suudella minua ja hän katsoi minua hieman arkana, no minä päätin auttaa häntä hieman ja menin lähemmäksi ja suutelin.
        Ihan mukava kokemushan se oli vaikkei siinä niin paljon tunteita ollutkaan pelissä. =/

        Poika, 15v.


      • Ensisuudelmatta
        Seebha kirjoitti:

        Oltiin yhden ystäväni syntymäpäivillä. Päätettiin pelata pullonpyöritystä, vähän osa arkailtiin mutta rohkaistiin mielemme. Pullo osui yhden tytön kohdalle. Häntä tehtävänään oli suudella minua ja hän katsoi minua hieman arkana, no minä päätin auttaa häntä hieman ja menin lähemmäksi ja suutelin.
        Ihan mukava kokemushan se oli vaikkei siinä niin paljon tunteita ollutkaan pelissä. =/

        Poika, 15v.

        Joo, ollaan seurusteltu pojan kanssa yli kolme vuotta, tykätään toisistamme selvästi,mutta kumpikaan ei ole uskaltanut tehdä aloitetta ensisuudelman suhteen..... mutta aion lähiaikoina tavata hänet, ja vinkata ;)


      • jollette ole
        Ensisuudelmatta kirjoitti:

        Joo, ollaan seurusteltu pojan kanssa yli kolme vuotta, tykätään toisistamme selvästi,mutta kumpikaan ei ole uskaltanut tehdä aloitetta ensisuudelman suhteen..... mutta aion lähiaikoina tavata hänet, ja vinkata ;)

        edes suudelleet?!


      • piu paut
        jollette ole kirjoitti:

        edes suudelleet?!

        Miten niin ei voi seurustella jos ei suutele? Itse seurustelin puoli vuotta miehen kanssa ennen kuin suudeltiin ensimmäisen kerran.

        Hommaan voi vaikuttaa se, onko kaukosuhde, ja kuinka paljon läheisyyttä toinen tai molemmat sietävät. Itselleni kädestä kiinni pitäminen ja pitkään halaaminen ahdisti. Nyt toki asiat on toisin, ollaan naimisissa jne. mutta seurusteluksi kutsun silti sitä aikaa kun ei paljon läheisissä tunnelmissa oltu :)


    • ihanamuisto

      nykyisen miesystävän kanssa oli kyllä tosi ihana "ensisuudelma" :) ei tosin sinänsä treffit ollu... sinä päivänä ekaa kertaa halittiin tms, oltiin oltu jo kauan läheisii ystävii kylläkin ja oltiin päätetty että haluttiin kattoa mitä meiän suhteesta vois tulla. ensin istuttiin vaan vierekkäin sängyllä ja tuijotettiin kauan silmiin, pidettiin kädestä yms. sit lopulta käperryttiin siihen vaan ja oli niin hyvä olla. mie olen sen ensimmäinen vakava suhde joten se oli jotenki aika hermona ja rupes jotaa hassuttelemaa jossaa vaiheessa ja kutitti mua ja jotenki mie päädyin sit selälleni ja se sillai tavallaan mun päälle, eka naurettii ja sit yhtäkkiä molemmilla semmonen vakavampi ilme ja sit vaan tiedettiin että nyt suudellaan... :D se oli jotenki tosi romanttista

    • Rami Pussinen

      Mutta mun mielestä treffeillä kuuluu halata ja pussata. Varsinkin jos ne ovat ensimmäiset.

      • Anonyymi

        ok Emilia niemi


    • Minä olen henkilökohtaisesti sitä mieltä, että ensitreffeillä kuuluu halata ja pussata. Mutta tiedätkö mitä eroa on pusulla ja suudelmalla?

      • en tiiä

        Pusu on vissiin poskelle ja lyhyempi. Suudelma taas huulille ja nauttineempi. Siis... En osaa selittää


    • tällanen tytsy vaan

      Ei voi sanoa että mun ensisuudelma olis ollu maailman paras. Kännipäissäni yöklubissa tais jotaki jonkun henkilön kanssa tapahtua, muistan vaan sen että kyseinen herra nuoli enste kaulaa ja eteni sitten ylöspäin, ja yhtäkkiä siinä nuoltiin kummatkin aika kunnolla... Eihän siinä mitään kun se ensimmäisenä kielen työnsi kurkkuun...
      No olisin toivonu ensisuudelmaa paremmaks mutta eipä tälle mitään voi, olin muuten 17v. :)

      • Eturauhanen00

        Nykyisen tyttökaverini kanssa ei ole vielä suudeltu, mutta olemme kyllä tavanneetkin vasta kerran. Kyllä se sieltä pikkuhiljaa tulee.. =)


    • a1n1a1n1a1s

      Ensi SUUDELMANKSI en laske ensimmäisen poikaystäväni kanssa vaihdettuja pikku pusuja... Tuon jätkän kanssa olinkin vain muutaman viikon, mutta sen jälkeen kohdalle tuntui löytyvän juuri oikea poika..(

    • malta forever 97

      kyl mun mielest se ensi suudelma oli tähä mennessä paras, se ihan eka siis.miettikää...malta yöllä, huikea maisema, taustalla soi hotel california läheisessä baarissa kovaan ääneen.sängyllä aluks halailtiin.minä alla, tyttö päällä.mä aluks annoin pusun poskelle, sit se nosti päänsä ylös, ja meiän kasvot lähesty toisia kohti tosi hitasti.sit me suudeltii just sellane hidas suudelma.oli loppu ilta yllättävän hyvä fiilis;)

    • kjöstuktyke

      mmm ihan eka suudelma... oli kesällä kaato sateessa sellasen ison puun alla, jonne jätkä tempas mut :D jotenki se fiilis aaah

    • 13v poika

      oon 13v poika ja ensi suudelma oli sellane kun oltiin pullonpyöritystä ja ja pullo osui mun luokkalaiseen tyttöön a mun kaveri ehdotti tehtäväksi sitä että pussaa mua huulille. mä olin heti silleen että "ei mitään sellasta" mut sitten se vaan pussas mua mä olin sille "jaa kiitos" ja sitten kun pullo osui toisen kerran pitikin jo tehä kielisuudelma mutta eihän se ollu enää ongelma:D

    • luja.
    • muistojen muisto

      Ensin meni jalat alta nähdessäni miehen. Sitten treffit loppuivat kuumaan suudelmaan. Se olisi voinut olla alku ihanalle rakkaustarinalle, mutta toisin sitten kuitenkin kävi.

    • Love Forever

      Mun ensisuudelma tapahtu kun olin ihastukseni kans soutamassa lammella. Tämä tapahtui rippileirillä. Soudimme lammen toiselle puolelle ja istuttiin siinä ison kallion päällä katsomassa auringonlaskua. Sit se yhtäkkiä vaan suutelia mua. Muistan sen aina

    • diudau(:

      muistan kun olin yhen pojan luona ja katottiin telkkaria...sit siin ohjelmas jotkut pussaili sit vaa jotenki katottiin toisiamme samaan aikaan ja se vaan tapahtu me suudeltiin:)

      • löl

        Söpööö... Onkoha liian aikasta suudella jos on seurustellut 2kk? Helppii pliis! ;)


      • jooåp
        löl kirjoitti:

        Söpööö... Onkoha liian aikasta suudella jos on seurustellut 2kk? Helppii pliis! ;)

        Reps...:D sen suutelun pitäs tapahtuu enne seurustelua...


      • love hullu
        löl kirjoitti:

        Söpööö... Onkoha liian aikasta suudella jos on seurustellut 2kk? Helppii pliis! ;)

        Kun mulla on poikaystävä ollu jo melkein vuoden. Se oli ennen niinkun vaan kaveri mutta se tuli meidän mökille
        ja siittä se vaan alko selittää mitä kaikkee se on tehny sen tyttöystävien kanssa. Mä kuuntelin rauhassa. Sitten se kysy vaisusti multa. -mitä sä tahdot musta? Mä niin menin paniikkiin. En oo sitä vielä suudellut mutta eiköhän se sieltä vielä tule. Vastasin sen kysymykseen että... Rakkautta


      • s.r123098
        löl kirjoitti:

        Söpööö... Onkoha liian aikasta suudella jos on seurustellut 2kk? Helppii pliis! ;)

        Ei mun mielestä! Itse se on mun kaveri. Aikoo varmasti suudella mua huomenna. Se lupas. löl

        mulla on sellanen hyvä ystävä (poika) ja itse oon tyttö. Sellanen sala rakas jonka läsnä ollessani mä tunnen sen rakkauden muhun. Mä tunnen sen ajatuksen kun se haluis suudella mua. Se on kokeneempi kyllä mutta vähän meinaa pelottaa. Sitä ei niinkun epäilytä pätkääkään mitä se sanoo mulle.

        oltiin sitten sellaisella metsä/pelto aukiolla. Se sanoi mulle että. Mä teen sun vuokses mitä tahansa. Mä aloin epäilemään että se on kiinnostunu musta. Se kattoo aina mun huulia


    • mmm

      jos olet varma tunteistasi niin näytä ne, ei todellakaan ole liian aikaista!;)

    • katsokaa

      Oltiin jo itseasiassa sängyssä nukkumassa kahestaan, kun vasta pussattiin :D En uskaltanut kattoa silmiin, niin ei tullu aiemmin pussattua… Poika käänsi mut ja pussasi sillee hellästi.

    • -Shay-

      Omalla kohdalla lyhyt pusu on aina riittänyt esim. kun saattaa ovelle.
      Ei kuitenkaan ensi treffeillä.
      Lyhyt pusu antaa eräänlaisen salaperäisen jännittävän viestin naiselle että mitäs tämä nyt on. Tietysti teen itse aloitteen ja mielellään hiukan kuin yllätän ja varastan sen suukon. :)
      On tietysti kiva kun jos nainenkin tekee aloitteen mutta jotenkin,,, se on mielestäni miehen tehtävä.

    • Tähän mennessä olleista varmaan edellisen exän kans.

      No mitä, tapahtu niin, et istuttiin ja höpistiin jotain pientä, molemmat ei voinut olla tuijottamatta silmiin toisiaan, ja sit hupshups silmät osu huulille ja molemmat sit hetken mietti.. Ja jännitti. Ja pussas. Klassikko.

      Mä luulen, että en osaa enää pussata.

    • In lööv..

      Anteeksi vain, mutta miten pari voi seurustella ennen kuin on suudellut? Kävin hiljattain treffeillä toistamiseen saman miehen kanssa ja tällä kertaa vaihdoimme ujon suukon. En silti pidä meitä pariskuntana, vaikka molemmat ovat selvästi erittäin ihastuneita toisiinsa. Olemme vasta tapailuvaiheessa ja jatko sovitaan yhdessä.

      Toki, jos olette sopineet olevanne jo parisuhteessa ettekä vielä halua suudella, niin sitten asia on eri. Mutta tämä oli vain yhden naisimmeisen mielipide. =)

      Muuten, yllätyksekseni mies käytti ensisuudelmassamme kieltä, eikä tuntunut ollenkaan pahalta. Ehkä tässäkin vaaditaan taitoa, ettei homma mene yököttävän limanvaihdon puolelle. Ujot osaavat totisesti yllättää! ;)

    • jeeppis

      Paras oli n. 8 h treffien jälkeen baarin takaosassa, aika selvänä. Ihana kokemus kaiken sen keskustelun jälkeen :p

    • sapli

      Yks hyvä ainakin oli laivalla päiväkaraokessa seuraavana päivänä kun oltiin eka nähty. Oli kivaa kun itse ei tarvinnut olla aloitteelinen.

    • <33

      Sain ensisuudelmani eilen ilalla/yöllä. Ollaan juteltu yhen pojan kanssa parisen kuukautta ja nähty muutamia kertoja ja kipinää on ollut ilmassa. (17v kummatki) Porukat lähti viikonlopuksi mökille ja suunniteltiin että tämä poika tulisi meille ja katsottaisiin leffa ja hän jäisi mahdollisesti yöksi. Iltasella paisteltiin lettuja ja herkuteltiin samalla kun katsottiin leffaa. Myöhemmin kun oltiin menossa "nukkumaan", siis käperryttiin toistemme viereen peiton alle ja höpöteltiin siinä sitten vaikka kuinka kauan. Olin juuri nukahtamaisillani kun poika suuteli mua hellästi huulille. Heti sen perään poika pyysi anteeksi jos suudelma tuli jotenkin liian äkkiä ja sanoi ettei enään voinut vastustaa

    • unelma;)

      Oma ensisuudelmani oli ystävänpäivänä koulun jälkeen pihalla:D kaikki alko siitä kun yks tyttö oli kertonu tykkäävänsä musta ja oltiin jo parina päivänä halattu tuli mun luo ja halattiin iha normaalisti mut sit se puristi mut tosi kovaa itteensä vasten ja pussas pari kertaa poskelle ja iha lähelle huulia joten otin ja suutelin sitä ja se hetki oli iha uskomaton ja koko loppu päivän olin iha sekasin siitö tunteesta ;)oon nyt ollu tän saman tytön kaa yhes jo 3kk:D ja oon 7 luokal

    • ihanapusu

      no se tyttöystävä tuli meille juteltii vähän ja silleen söpösti kiusasin sitä ni sit se tuli vaan sillee päälle ja pussattin :)

    • pöpelö

      Muistan nykyisen mieheni kanssa ensisuudelmamme. oli se kyllä ihanaa. Olimme päätyneet vierekkäin makoilemaan sohvalle ja katsomaan telkkaria. Hän siinä sitten teki rohkeasti aloitteen, ensimmäisen fyysisen kontaktin ja rupesi silittelemään minua. Sitten yhtäkkiä katsoimme sen sekunnin toisiamme ja suudeltiin. Menin aivan sekaisin.

    • missing him

      No viimeisimman ihastuksen kanssa oli aika ihana:

      Oltiin juteltu joku 3h ja sitten mun piti lähteä. Istuttiin sohvalla. Just ennen sitä sitten pussasin nopeesti ja tosi hellästi ja molemmat sanottiin että oli tosi kivaa =) Ei kauheen kiihkeetä, mutta ihanaa!

    • mölskispölskis:3

      Oma ihan ensimmäinen pusu taphtui viime kesänä elokuvateatterissa. Poikaan olin tutustunut kavereiden kautta ja olimme käyneet skeittaamassa useamman kerran. Koko rippileirin ajan juttelin hänelle WhatsAppissa ja sitten seuraavana päivänä kun pääsin leiriltä pois menimme elokuviin. Leffan keskivälissä makoilin hänen sylissä ja hän kumartuu alas ja pussaa minua hennosti huulille. Menin ihan paniikkiin, kun en tiennyt mitä tehdä. Parin samanlaisen pusun jälkeen aloin hiffamaan idean ja ensimmäinen kunnon suudelmani tapahtui sinä yönä. Seurustelimme puoli vuotta. Hän oli ensimmäinen poikaystäväni ja nykyään paras ystäväni.

      Nykyisen poikaystäväni olen tuntenut ensimmäisestä luokasta saakka. Vasta syksyllä 2012 aloimme tutustua paremmin ja sinä talvena olin todella ihastunut häneen, mutta ei me kumpikaan mitään uskallettu tehdä. Vielä ennen kuin aloimme seurustella kuukausi sitten hän oli paras ystäväni ja olimme todella läheisiä. Olimme halailleet jo jonkin aikaa, useamman kuukauden ajan. Sitten kerran kun hän oli meillä, makoilimme sängylläni ja halailimme siinä, sitten vain päämme lähentyi toisiaan ja suutelimme pitkään... :3 Oli kyllä elämäni paraimman tuntuinen suudelma. Emme seurustelleet vielä silloin eikä useampaan viikkoon tapahtuman jälkeen, mutta nyt olen iloinen siitä, että seurustelemme.

    • alina724

      Se oli niin ihanaa

    • WEIRDO33

      Ei ollu kyl treffeil mut iha sama. Oltii kaveriporukal yhes leikkipuistos ja oli syksy. Sit otettii siel mun parhaan ystävän kaa kuvii ja sit otettii selfieit. Sit sanoin et haluun ottaa yhe kuvan mis oon vaa mä. Sitku otin sen kuvan nii sen aikane poikaystävä tuli ja pussas just ku otin sen kuvan, nii oli kuva sitte siitä. Heti kyl pakenin siit suudelmast, säikähin nii paljo :D tapahtu syksyl 2015 ja ei oo enää mun poikaystävä ku erottii jotai 3kk sitte ja ehk vähä ikävä niit aikoi

    • hattivattti

      Se on parasta, jos mies määrätietosesti pussaa treffien päätteeksi. Ymmärtäähän sen jännityksen, mutta se on vaan niin kivaa, kun joku selkeesti haluaa pussata.

    • adsasd

      Olen 30v. mies ja olen tapaillut saman ikäistä naista.

      Suunnittelin ensi suudelman vasta kolmansien treffien päätteeksi.
      Tein aloitteen treffien päätteeksi. Kannatti odottaa kolmansille treffeille:)
      Nykyään kun tapaamme. Suutelu on tullut ihan tavaksi. Nämä eivät ole niitä 2-3s pusuja vaan kunnon 10-15s suudelmia.
      Tämä on lähentänyt meitä. Neljänsillä treffeillä suutelemisen ohella pientä koskettelua. Viidensille alkoi peitto heilumaan.

      Nyt kuudennet treffit edessä pian. Suoraan sanottuna olen nyt niin viritettynä ettei tarvitse montaa suudelmaa tai kosketusta, kun olen valmis heiluttamaan peittoa.
      Kertakaikkisen erikoisen mahtava tunne. Tulee mieleen kuin olisi jossa huvipuistolaitteessa joka ottaa vatsasta vauhdin huumassa:)

      Nyt taas pitkään aikaan tiedän ja tunnen kuinka pieni maltti, läheisyys, koskettelu ja suutelu nostaa eroottista tunnelma ihan uudelle tasolle.
      Älkää kiirehtikö. Katsokaa ensin muutamat treffit ja sen jälkeen pienin askelin eteenpäin. Loppu on historiaa.

      Pelkän seksisuhteen etsijöille taktiikka ja vauhti on kaiketi molemmista kiinni.

    • Anonyymi

      Emilia niemi

    • Anonyymi

      En oikeastaan ole ollut oikeilla treffeillä kun kerran. Se oli korkella näköalapaikalla.Oli talvi, pieni pakkanen ja tähtitaivas lunta satoi hiljalleen meidän päälle kun suudeltiin. Olihan se romanttista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1985
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1753
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1614
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1380
    5. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1272
    6. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      58
      1267
    7. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1254
    8. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1246
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1212
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1191
    Aihe