Pakkotoisto vs. UFS

Analyytikko

Halusin tehdä näistä kahdesta huippukaupasta vertailukaavion.

Pakkotoisto:
Yli 200 euron tilaukset ilman postimaksuja.
UFS:
Yli 60 euron tilaukset ilman postimaksuja.


Pakkotoisto:
Heraproteiinikonsentraatti 900 g (Fast Hera80)
Pakkauksen hinta 14,90. Kilohinta 16,55 euroa.
UFS:
Heraproteiinikonsentraatti 800 g (UFS Whey)
Pakkauksen hinta 8,90. Kilohinta 11,15 euroa.


Pakkotoisto:
L-glutamiini 250 g (Fast glutamine)
Pakkauksen hinta 19,90. Kilohinta 79,60 euroa.
UFS:
L-glutamiini 200 g (UFS glutamine)
Pakkauksen hinta 10,90. Kilohinta 54,50 euroa.


Pakkotoisto:
Maltodekstriini 1 kg (Fast Malto6)
Pakkauksen hinta 6,10. Kilohinta 6,10 euroa.
UFS:
Maltodekstriini 800 g (UFS Malto)
Pakkauksen hinta 3,90. Kilohinta 4,90 euroa.


Pakkotoisto:
Soijaproteiini-isolaatti 900 g (Fast Soija90)
Pakkauksen hinta 13,90. Kilohinta 15,45 euroa.
UFS:
Soijaproteiini-isolaatti 800 g (UFS Soy)
Pakkauksen hinta 8,40. Kilohinta 10,50 euroa.


Pakkotoisto:
Heraproteiini-isolaatti 900 g (Fast Whey )
Pakkauksen hinta 37,90. Kilohinta 42,10 euroa.
UFS:
Heraproteiini-isolaatti 800 g (UFS Ion92)
Pakkauksen hinta 19,90. Kilohinta 24,90 euroa.


Kylläpä on saman hintaiset tuotteet.

25

12526

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • qtrpoirop

      eiköhän kaikki jo tiedä että ufs:llä on halvempaa mutta tilaa silti pakkikselta koska se ei ole joka välissä tyrkyttämässä tuotteitaan, mainostamassa itseään, haukkumassa toisia ja kehumassa omaa ylivertaisuuttaan eikä tämäkään viestisi tarjonnut yhtään mitään uutta tälle palstalle joten painu sinä vain nukkumaan.

      • qtrpoirog

        hei sinä katkeroitunut pipopäinen jauhokauppias.lueppa tuo sinun äskeinen viestisi uudelleen ja katso kuka oikeesti haukkuu muita. ;)
        huomasitko ja katsoit peiliin vai onko aivokapasiteettisi noin rajallinen? ;)


      • gtrpoiroproinaaja

        Eiköhän se haukkuminen tapahdu tuolta pakkiksen suunnalta. Nytkin siellä "pongaa pakkislainen" tradissa itse egomike kirjoittaa, että jippiiläiset haisee paskalle ja suomi24:läiset kuselle ja paskalle. Itse olen tuolta pipopää hiirulaiselta joskus jotain tilannut, mutta en enää ja näin olen kuullut parilta muultakin.
        Ennemmin ostan/tilaan sieltä missä kaikkia asiakkaita kohdellaan saman arvoisesti, kirjoittelivat he mille palstalle hyvänsä.


      • ex-asiakas
        gtrpoiroproinaaja kirjoitti:

        Eiköhän se haukkuminen tapahdu tuolta pakkiksen suunnalta. Nytkin siellä "pongaa pakkislainen" tradissa itse egomike kirjoittaa, että jippiiläiset haisee paskalle ja suomi24:läiset kuselle ja paskalle. Itse olen tuolta pipopää hiirulaiselta joskus jotain tilannut, mutta en enää ja näin olen kuullut parilta muultakin.
        Ennemmin ostan/tilaan sieltä missä kaikkia asiakkaita kohdellaan saman arvoisesti, kirjoittelivat he mille palstalle hyvänsä.

        Pane lainaus tänne ja linkki siihen miken itkuun?


    • ouihsdfh

      Tietääkö kukaan pakkaako tai pussittaako ufs itse ufs ja evo tuotesarjan tuotteet? Jos ei niin missä ne pakataan?

      • ouihsdfg

        mietin juuri itse samaa asiaa toisin päin.
        tietääkö kukaan pakkaako tai pussittaako pakkotoisto itse massblastin vai onko takana fast?missä fast ja massblast pakataan?


      • fjdhgfsad
        ouihsdfg kirjoitti:

        mietin juuri itse samaa asiaa toisin päin.
        tietääkö kukaan pakkaako tai pussittaako pakkotoisto itse massblastin vai onko takana fast?missä fast ja massblast pakataan?

        Hinnasta voidaan päätellä kumpi voisi pakkata itse tuotteensa. En vaan haluasi ostaa mitään autotallissa pakattua tuotesarjaa tai ainakaa syödä sitä, jos tuo väite pitäisi paikkansa. Miten on?


      • fjdhgfsag
        fjdhgfsad kirjoitti:

        Hinnasta voidaan päätellä kumpi voisi pakkata itse tuotteensa. En vaan haluasi ostaa mitään autotallissa pakattua tuotesarjaa tai ainakaa syödä sitä, jos tuo väite pitäisi paikkansa. Miten on?

        Hinnasta voidaan päätellä että toinen pitää pienempiä katteita kuin toinen. En vaan haluasi maksaa liikaa ostamistani tuotteista. Miksi nuo katteet toisella ovat noin korkeat. Miten on?


      • ghjkfdhgsd
        fjdhgfsag kirjoitti:

        Hinnasta voidaan päätellä että toinen pitää pienempiä katteita kuin toinen. En vaan haluasi maksaa liikaa ostamistani tuotteista. Miksi nuo katteet toisella ovat noin korkeat. Miten on?

        Niin tai toinen pusittaa ite tuotteensa ja näin säästää kustannuksissa, jolloin voi pitää vähän edullisimpia hintoja ja saa tod.näk. vielä isomman katteen. Ikävä kyllä asiakas uskoo taas saavansa laatua vastineeksi rahoilleen.


      • Maltomaha
        fjdhgfsag kirjoitti:

        Hinnasta voidaan päätellä että toinen pitää pienempiä katteita kuin toinen. En vaan haluasi maksaa liikaa ostamistani tuotteista. Miksi nuo katteet toisella ovat noin korkeat. Miten on?

        Onhan noissa katteet aivan älyttömän korkealla, oikein hirvittää miten paljon voittoa jauhoista otetaan, meitä kovan luokan poudareita yritetään kusta silmään koko ajan ja niin paljon kuin mahdollista! Ei noiden jauhojen tuotanto mitään kallista ole! Ostan halvinta, koska jauhoja menee niin paljon!


      • ghjkfdhgsd
        ghjkfdhgsd kirjoitti:

        Niin tai toinen pusittaa ite tuotteensa ja näin säästää kustannuksissa, jolloin voi pitää vähän edullisimpia hintoja ja saa tod.näk. vielä isomman katteen. Ikävä kyllä asiakas uskoo taas saavansa laatua vastineeksi rahoilleen.

        Niin tai kumpikaan ei pussita ite tuotteitaan vaan toinen pitää korkeita katteita kun toinen taas ei. Ikävää sinänsä että tämä sinua näin tuntuu harmittavan kun myyt sitä kovahintaista tuotemerkkiä.


      • dfhdffdgh
        Maltomaha kirjoitti:

        Onhan noissa katteet aivan älyttömän korkealla, oikein hirvittää miten paljon voittoa jauhoista otetaan, meitä kovan luokan poudareita yritetään kusta silmään koko ajan ja niin paljon kuin mahdollista! Ei noiden jauhojen tuotanto mitään kallista ole! Ostan halvinta, koska jauhoja menee niin paljon!

        Osuit naulan kantaan!! Eihän se tuotanto paljon maksa jos ite niitä pusittaa :))) Laitakaa seuraavaksi jauhoja siwan muovipusseihin, niin voitte myydä shittiä vielä halvemmalla:)))) LOL LOL


      • pjhsdh
        dfhdffdgh kirjoitti:

        Osuit naulan kantaan!! Eihän se tuotanto paljon maksa jos ite niitä pusittaa :))) Laitakaa seuraavaksi jauhoja siwan muovipusseihin, niin voitte myydä shittiä vielä halvemmalla:)))) LOL LOL

        mistä sitten johtuu tuo pakkisella olevien tuotteiden kova hinta jos kerta tuotanto on noin halpaa?


      • Maltomaha
        pjhsdh kirjoitti:

        mistä sitten johtuu tuo pakkisella olevien tuotteiden kova hinta jos kerta tuotanto on noin halpaa?

        ...apinaa goijataan..

        Tuotanto halpaa, hinnat korkeat, asiakkaat maksaa, myyjä rikastuu...


    • pesukarhu

      hera-islaateista tietoa: UFS ion92 on myös paljon parempi laatuinen kuin FAST whey ja katsokaa hintaeroja! huh huh!

      • LAOLAOSLA

        TAITAA OLLA UFS:n JÄTKÄ TÄÄLLÄ KERTOMASSA TOTUUKSIA.
        tiiäkkö mitä, vaikka sä haukut jatkuvasti pakkotoistoa, niin sä teet hallaa vaan ITELLES. Mä ostan jatkossakin pakkotoistosta tavarat, vaikka ne oliskin vähän kalliimpia


    • sdfdfsdfsdf

      on kyllä ihmeellinen tarve kokoajan mainostaa. kyllä asiakkaat varmaan jo tietävät teidän hinnat, miksi pitää toitottaa? ei pitäisi kenellekään olla epäselvää, että ufs itse on tuon kirjoittanut, miksi muuten siinä verrattaisiin sattumoisin aina yhteen samaan kilpailijaan? uskotteko että tuo kilpailijan jatkuva mollaaminen jotenkin parantaa teidän myyntejä?

      niin ja muistakaa mainita tähän että pipopää ja kaikki muutkin vakiofraasit.

      • jkljkljk

        No kyllä Mike sinun viestit tunnistaa. Sama ukko täällä kitisee aamusta iltaan ja päivästä toiseen. Lopeta jo!


      • LOOOOL
        jkljkljk kirjoitti:

        No kyllä Mike sinun viestit tunnistaa. Sama ukko täällä kitisee aamusta iltaan ja päivästä toiseen. Lopeta jo!

        tällä kaverilla on todellinen mike-kompleksi, näkee miken siellä ja miken täällä. ikkunarunkkari vielä kaikenlisäksi. oletko viimeaikoina käynyt kyykkimässä eri liikkeiden ikkunoiden takana?


      • LOLLER
        LOOOOL kirjoitti:

        tällä kaverilla on todellinen mike-kompleksi, näkee miken siellä ja miken täällä. ikkunarunkkari vielä kaikenlisäksi. oletko viimeaikoina käynyt kyykkimässä eri liikkeiden ikkunoiden takana?

        tällä kaverilla on todellinen petritykkä/ufs-kompleksi, näkee petrin siellä ja petrin täällä. ikkunarunkkari vielä kaikenlisäksi. oletko viimeaikoina käynyt kyykkimässä eri liikkeiden ikkunoiden takana?


    • einari..

      sitten kun on oikein tylsää tai jos muuten vaan haluat heittäytyä ahkeraksi niin voisitko tehdä saman vertailun sillä tavalla että olisi useampi merkki mukana?

    • ehdottelijaaa

      Eiköhän jokainen voisi ostaa tuotteensa sieltä mistä itseään huvittaa ja lopettaa tällaisen idioottimaisen väittelyn siitä, kuka on haukkunut ja ketä.

      Keskustellaan nyt sitten vaikka niistä hinnoista ilman muita jonnin joutavia lässytyksiä:
      "se teki sitä ja tätä"
      "no mut se taas teki sitä sun tätä"
      ...

      • manssi anninen

    • Anonyymi

      𝙇-𝙜𝙡𝙪𝙩𝙖𝙢𝙞𝙞𝙣𝙞 , 𝙖̈𝙡𝙠𝙖̈𝙖̈ 𝙨𝙮𝙤̈𝙠𝙤̈ , 𝙩𝙪𝙣𝙠𝙚𝙪𝙩𝙪𝙪 𝙖𝙞𝙫𝙤𝙞𝙝𝙞𝙤𝙣 𝙖𝙞𝙝𝙚𝙪𝙩𝙩𝙖𝙖 𝙥𝙡𝙖𝙠𝙠𝙞𝙖 𝙟𝙖 𝙢𝙪𝙞𝙨𝙩𝙞 𝙝𝙚𝙞𝙠𝙠𝙚𝙣𝙚𝙚.
      𝙊𝙥𝙞𝙨𝙠𝙚𝙡𝙪 𝙟𝙖 𝙪𝙪𝙙𝙚𝙣 𝙤𝙥𝙥𝙞𝙢𝙞𝙣𝙚𝙣 𝙫𝙖𝙞𝙠𝙚𝙪𝙩𝙪𝙪.
      𝙇-𝙜𝙡𝙪𝙩𝙖𝙢𝙞𝙞𝙣𝙞 𝙠𝙚𝙝𝙤 𝙩𝙪𝙤𝙩𝙩𝙖𝙖 𝙟𝙤 𝙧𝙞𝙞𝙩𝙩𝙖̈𝙫𝙖̈𝙨𝙩𝙞 𝙩𝙖𝙞 𝙡𝙞𝙞𝙠𝙖𝙖. 𝙇𝙞𝙨𝙖̈𝙠𝙨𝙞 𝙩𝙪𝙡𝙚𝙚 𝙡𝙞𝙝𝙖𝙩𝙪𝙞𝙩𝙩𝙚𝙞𝙨𝙩𝙖 𝙡𝙚𝙞𝙠𝙠𝙚𝙡𝙚𝙞𝙨𝙩𝙖̈ 𝙮𝙢𝙨

      Eipä kaikkea muutakaan ole viisata syödä, se kyllä vasta toteaa 60v kun maksa ja munuaiset ovat 75 vuotiaan tasolla.
      Monen hyvä lääkkeen käyttö vaikeutuu, jos on munuaisten tai maksan ongelmia. Huonaatte kun tulee 70 v.

    • Anonyymi

      Mikähän tämän ketjun pointti oli? UFS oli laadultaan paljon parempaa kuin Fast, vaikka ei tietenkään pärjännyt Twinlabille ja Skipille, mutta kotimaisista merkeistä UFS oli kuitenkin parhaimmistoa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      450
      4849
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1732
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1468
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1359
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1337
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1218
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1075
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1010
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      895
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      859
    Aihe