Olen lähdössä kohtapuoliin lomalle Espanjaan.
Olisi kiva tuoda jotakin musiikkia tuliaisiksi kotiin, kun vaan tietäisi mitä etsiä.
Tykkään mm. menevästä lattarimusiikista.
Edellisellä matkalla Floridassa tykästyttiin Daddy Yankeen kappaleeseen Gasolina. Olisikohan tuon esittäjän levyjä myös Espanjassa, kun on kuitenkin espanjankielinen? Entäpä Paulina Rubio?
Mitähän muuta vastaavaa voisi olla - mielellään tanssittavaa (ehkä iskelmätyyppistä) musiikkia???
Musiikkia Espanjasta?
4
1156
Vastaukset
- Maria*
No, ainakin kesällä espanjalaiset tanssivat gasoliinaa aivan innoissaan, että eiköhän sieltä ainakin se levy löydy :)
- musicamusica
Eiköhän se mene niin päin, että ensin lomalle Espanjaan ja sitten siellä kuuntelette, mikä on in. Kysykää kappaleiden ja esittäjien nimet paikallisilta ja menkää levykauppaan.
Gasolinahan on jo hiukan "vanha" kappale. Löytynee Suomestakin, esim. voi kysyä Digeliukselta tai siitä naapurikaupasta, mikä se nyt olikaan nimeltään.... Jos ei heillä ole, niin tilaavat. Muutakin reggaetonia kyllä varmaan saa. Parempaakin.... - _S_S_
Semmone ku Don Omar sitä kanattaa ettiä. Saman tyylistä ku Daddy Yankee mutta parempaa =)
- Anzu
Corte inglesin sivuilla, siis www.elcorteingles.es on laaja valikoima espanjankielistä musiikkia ja sieltä pystyy aika laajasti myös kuuntelemaan pätkiä suosituimmista biiseistä jo ennen matkaa, joten levyjen ostaminen matkalla on helpompaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.704868Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.93316Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j152530Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.561613- 471546
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441316- 931239
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.216971Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.68932IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra51845