kiusaantunut

sepi

Mitä luulette siitä jos mies menee ja pyytää ihastustaan ulos tämän ollessa töissä kaupan tiskillä. mikä on reaktio ottaen huomioon että he ovat tuntemattomia toisilleen?.

9

2025

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tejon

se olisi todella mahtavaa!

• mee tekemään

sellasta, katsos kun sehän on tavallaan vankina siellä kassalla, kun se hoitaa velvollisuuttaan eli on töissä. Se on tosi ahdistavaa, jos ei saa olla töissä rauhassa. Älä sekota työtä ja huvia keskenään. Minä ainakin haluan olla hyvä työssäni ja saada TÖISSÄ kiitosta siitä, enkä ulkonäöstäni.

• miten olisi

Sitten missä voisin pyytää ulos kun en varmaan muualla näe häntä ja kun en tiedä onko hän varattu miten voisin hoitaa tämän hienovaraisesti?.

• törmäät
        miten olisi kirjoitti:

Sitten missä voisin pyytää ulos kun en varmaan muualla näe häntä ja kun en tiedä onko hän varattu miten voisin hoitaa tämän hienovaraisesti?.

siihen jossain muualla, niin sitten sulla voi olla mahiksia, yleensä sellaset kiinnostavat tapaukset näkee muuallakin....... se on niin yksinkertaista.... ja se et jos edes epäilet että on varattu, niin sitte varmaan ei ole vilkuillut sua tarpeeksi takasin.

• kunm

eipäs, vaan tottakai menet kysymään! mitä sitten vaikka on töissä.

• Janita

sinä vaihtaa hänen kanssaan muutaman sanasen ja vaikka enemmänkin, vähän tunnustella, että onko hän kiinnostunut/varattu yms..?
      Itse olen myyntityössä ja en kokisi mitenkään negatiivisena tuollaista asiaa ;)
      Jos olet häneen ihastunut, tottakai sinun "täytyy" kokeilla kepillä jäätä! Aloita pienestä, kyllä se siitä.
      Tsemppiä!

• Sepi

Hän oli taas siellä mutta jänistin taidanpa olla tyypillinen suomalainen tuppisuu sen takaan jos hän vielä ensi kerralla on siinä niin ihan varmasti kysyn.

• että...

ei ainakaan kannata kysyä silloin, jos kaupan kassalla on muitaki jonossa. Siinä kassa vaan turhaan häkeltyy ja menee työasiat sekaisin ja sit ärsyttää. Eli jos kysyt, pitää se tehdä hiljaisena aikana ku ei oo muita heti kuuloetäisyydellä. Aloita jostain ihan muusta asiasta ja kato, miten se siihen reagoi ja jos on edelleen ystävällinen, niin pyydä anteeksi henkilökohtaista kysymystä näin työaikana, mutta voisitkohan lähteä joskus kahville tms...

• Nimetön

mä ainakin olisin iloinen jos mua pyydettäisiin töissä treffeille!eikun vaan kysymään,ei se maata kaada vaikka vastaus oliskin kieltävä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      64
      5592
    2. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      20
      4207
    3. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      17
      2896
    4. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      152
      2170
    5. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      1896
    6. Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä

Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut
      Perussuomalaiset
      124
      1718
    7. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      95
      1367
    8. Kerro jotakin kaivatustasi.

Vaikka synkimmät salaisuudet jos tiedät. :) m
      Ikävä
      68
      1154
    9. Harmi, se on

Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty
      Tunteet
      17
      1126
    10. Maailma pysähtyy aina kun sut nään

Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o
      Ikävä
      77
      968
    Aihe