Kilo-Stop

onko jo kokemusta?

huomasin uuden lupaavannäköisen laihtusvalmisteen Kilo-Stopin. Sen pitäisi estää nopeiden hiilareiden imeytyminen ja herkistää insuliinin toimintaa. Onko kenelläkään siitä mitään kokemusta?

34

25054

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hengailija

      eikö ois helpompaa vaan olla syömättä niitä nopeita hiilareita...?

    • mielenkiintoista juu

      Mitähän on insuliinin toiminnan herkistäminen? Liian aktiivinen insuliinitoiminta käsitääkseni edistää energian varastoitumista rasvavarastoihin (lihomista) kun taas liian vähäistä insuliinitoimintaa kutsutaan diabetekseksi. En kyllä itse lähtisi sorkkimaan insuliinintuotantoani lääkkeillä, jos ei ole tarvetta... tarpeella tarkoitan sairautta.

      • on tätä

        Joka ei tajua, mitä insuliiniherkkyys on ja kuinka sitä tehostetaan ja ylläpidetään, lihoo helposti tai ei ainakaan laihdu eikä saa painoa kuriin. Insuliinin pitää just olla herkkää, ettei ihminen liho eikä verensokeri nouse liikaa. Asiaa selostetaan ihan järkeenkäyvästi tässä tuoteinfossa
        http://tinyurl.com/8hn38
        Lääkärithän yrittävät ehkäistä diabetesta ja sen lisätauteja insuliiniherkisteillä
        http://tinyurl.com/dxdmb


      • mielenkiintoista juu
        on tätä kirjoitti:

        Joka ei tajua, mitä insuliiniherkkyys on ja kuinka sitä tehostetaan ja ylläpidetään, lihoo helposti tai ei ainakaan laihdu eikä saa painoa kuriin. Insuliinin pitää just olla herkkää, ettei ihminen liho eikä verensokeri nouse liikaa. Asiaa selostetaan ihan järkeenkäyvästi tässä tuoteinfossa
        http://tinyurl.com/8hn38
        Lääkärithän yrittävät ehkäistä diabetesta ja sen lisätauteja insuliiniherkisteillä
        http://tinyurl.com/dxdmb

        Ei tuo minusta kyllä selkeä ollut. Tarkoituksena on siis ehkäistä insuliinin vuoristoratamaiset nousut ja laskut, jotka lihottavat? Ok, selvä homma. Herkistämisestä sanotaankin taas vain "lisäksi herkistää insuliinia", sen kummemmin ilmiötä selittämättä. Herkistäminen kuulostaa juuri vuoristoratailulta, eli haluaisin sen aasinsillan tähän.

        Sitä paitsi lukisin aiheesta mieluummin joltain sivuilta, joilla kirjoittaja ei samalla kaupittele omaa tuotettaan vaivan pelastukseksi =)


      • pääkirjoitus
        mielenkiintoista juu kirjoitti:

        Ei tuo minusta kyllä selkeä ollut. Tarkoituksena on siis ehkäistä insuliinin vuoristoratamaiset nousut ja laskut, jotka lihottavat? Ok, selvä homma. Herkistämisestä sanotaankin taas vain "lisäksi herkistää insuliinia", sen kummemmin ilmiötä selittämättä. Herkistäminen kuulostaa juuri vuoristoratailulta, eli haluaisin sen aasinsillan tähän.

        Sitä paitsi lukisin aiheesta mieluummin joltain sivuilta, joilla kirjoittaja ei samalla kaupittele omaa tuotettaan vaivan pelastukseksi =)

        selventää asiaa ja mainostaa samalla synteettisiä insuliinin herkistäjiä, kuten lehdellä on tapana, saahan se huomattavat mainostulot lääketehtailta.
        Johan Eriksson. Mullistavatko insuliiniherkisteet tyypin 2 diabeteksen hoidon? Suomen Lääkärilehti 2005;60:51-52.

        Itse luotan mieluummin luonnoaineisiin, kuten B3-vitamiinin sidottuun kromiin, josta nättää olevan paljon hyviä tutkimuksiakin.


      • jzz
        pääkirjoitus kirjoitti:

        selventää asiaa ja mainostaa samalla synteettisiä insuliinin herkistäjiä, kuten lehdellä on tapana, saahan se huomattavat mainostulot lääketehtailta.
        Johan Eriksson. Mullistavatko insuliiniherkisteet tyypin 2 diabeteksen hoidon? Suomen Lääkärilehti 2005;60:51-52.

        Itse luotan mieluummin luonnoaineisiin, kuten B3-vitamiinin sidottuun kromiin, josta nättää olevan paljon hyviä tutkimuksiakin.

        Näitä hyviä tutkimuksia tämän Kilo-stop -tuotteen vaikuttavuudesta juuri kaipaisin. Onko niitä?


      • Revi
        jzz kirjoitti:

        Näitä hyviä tutkimuksia tämän Kilo-stop -tuotteen vaikuttavuudesta juuri kaipaisin. Onko niitä?

        Viides päivä menossa Kilo-Stopin avulla ja en ole havainnut vielä mitään myönteistä. Makeanhimo ei ole hellittänyt ja paino ei ole liikahtanut mihinkään. Ilmavaivat ovat kyllä lisääntyneet...

        Syödään nyt tämä yksi paketti loppuun kuitenkin.


      • Milla_80
        Revi kirjoitti:

        Viides päivä menossa Kilo-Stopin avulla ja en ole havainnut vielä mitään myönteistä. Makeanhimo ei ole hellittänyt ja paino ei ole liikahtanut mihinkään. Ilmavaivat ovat kyllä lisääntyneet...

        Syödään nyt tämä yksi paketti loppuun kuitenkin.

        Söin noita kilo-stop kapseleita pariviikkoa ja kaksi kiloa katosi. Noin kahden kuukauden päästä kilot kuitenkin palasi.
        Puolivuotta myöhemmin ajattelin taas ottaa kapseleita ja ostin toisen paketin. Aloin sairastaa TODELLA KOVAA ripulia ja oksennusta 4 kertaa vajaan kuukauden sisällä.
        Ihmettelin miten niin usein olen mahataudissa? Sitten hoksasin että aina kun ajattelin aloittaa kilo-stop kuurin siitä seurasi tämä mahatauti. Nýt uudenvuoden jälkeen asia vrmistui kun yritin vielä kerran aloittaa kuurin ja sain koko yön viettää vessassa miettien kumminpään laittaa pöntöön ja polte vatsassa on KUOLETTAVAN KAMALA!!!!
        En tiedä mitä nuo kapselit sisältää, mutta terveydellä ei kannata leikkiä!


      • käyttäjä
        Milla_80 kirjoitti:

        Söin noita kilo-stop kapseleita pariviikkoa ja kaksi kiloa katosi. Noin kahden kuukauden päästä kilot kuitenkin palasi.
        Puolivuotta myöhemmin ajattelin taas ottaa kapseleita ja ostin toisen paketin. Aloin sairastaa TODELLA KOVAA ripulia ja oksennusta 4 kertaa vajaan kuukauden sisällä.
        Ihmettelin miten niin usein olen mahataudissa? Sitten hoksasin että aina kun ajattelin aloittaa kilo-stop kuurin siitä seurasi tämä mahatauti. Nýt uudenvuoden jälkeen asia vrmistui kun yritin vielä kerran aloittaa kuurin ja sain koko yön viettää vessassa miettien kumminpään laittaa pöntöön ja polte vatsassa on KUOLETTAVAN KAMALA!!!!
        En tiedä mitä nuo kapselit sisältää, mutta terveydellä ei kannata leikkiä!

        Olen kohta syönyt tuotetta yhden paketin, ja kyllä minulla on vaikuttanut hyvin.Suoranaisesta laihtumisesta en tiedä kun en omista vaakaa ja tämä lähinnä tälläinen kokeilu,että saisko muutaman kilon pois näin...mutta syömishimo on lähtenyt,teen 4-vuorotyötä ja nykyisin syön vuorossa kerran,kun ennen oli jatkuva nälkä mukamas ja söin joka tauko jotain.Nyt ei tule nälkä niin pian,eikä tee mielikään mitään joten ei tule syötyä huvikseen...
        Vessakäynnit(isohätä)on vähentyneet,ulos ei tule paljoa mitään...siitä en tiedä onko tämä normaalia/terveellistä mutta kuitenkin.
        Aion jatkaa tuotteen nauttimista jatkossakin :)


      • Kilo start
        Milla_80 kirjoitti:

        Söin noita kilo-stop kapseleita pariviikkoa ja kaksi kiloa katosi. Noin kahden kuukauden päästä kilot kuitenkin palasi.
        Puolivuotta myöhemmin ajattelin taas ottaa kapseleita ja ostin toisen paketin. Aloin sairastaa TODELLA KOVAA ripulia ja oksennusta 4 kertaa vajaan kuukauden sisällä.
        Ihmettelin miten niin usein olen mahataudissa? Sitten hoksasin että aina kun ajattelin aloittaa kilo-stop kuurin siitä seurasi tämä mahatauti. Nýt uudenvuoden jälkeen asia vrmistui kun yritin vielä kerran aloittaa kuurin ja sain koko yön viettää vessassa miettien kumminpään laittaa pöntöön ja polte vatsassa on KUOLETTAVAN KAMALA!!!!
        En tiedä mitä nuo kapselit sisältää, mutta terveydellä ei kannata leikkiä!

        Ostin Kilo stop paketin joulun aikoihin ja söin sen jälkeen niitä säännöllisesti hiilaripitoisen ruuan yhteydessä. Homma toimi moitteettomasti, enkä ainakaan lihonut!
        Sitten pidin reilu kuukauden tauon. Nyt olen kolmen viikon ajan säännöllisesti kerran su-ti iltana havahtunut kuvottavaan oloon, jota on seurannut parin tunnin oksennus sessiot yöllä heräily ripuloimaan.
        Kävin lääkärilläkin epämääräisen oksentelun takia ja pelkäsin jo pahinta.
        Vasta tänään kuitenkin tajusin, (koska viime yöstä vietin taas noin kolme tuntia pää vessanpöntössä) että joka ilta kun oksennan, niin olin alkuillasta ottanut ennen ateriaa kilostop tabletin.
        Polttelu vatsassa on todellakin ollut lähes sietämätöntä, kuten milla_80:lläkin, ja seuraavana päivänäkin on ollut heikko olo.
        Olen varma että kilostop pillereissä on myös jotain _ei_niin_terveellistä_....

        Itseasiassa vasta milla_80:n viesti sai minut täysin vakuuttumaan kilostoppien syyllisyydestä kuvottaviin olotiloihini. Mukava kuulla etten ole ainut.

        En ehkä sittenkään suosittelisi kilo stoppia.
        Mielummin liikuntaa ja vähähiilarista ruokaa!!!


      • Tupsula
        Revi kirjoitti:

        Viides päivä menossa Kilo-Stopin avulla ja en ole havainnut vielä mitään myönteistä. Makeanhimo ei ole hellittänyt ja paino ei ole liikahtanut mihinkään. Ilmavaivat ovat kyllä lisääntyneet...

        Syödään nyt tämä yksi paketti loppuun kuitenkin.

        Toimii oikeesti mulla menossa nyt 7 päivä ja annosta olen lisänny vähitellen 4 kaps päivä ja todella huomaan makeanhimon lähteneen. Toisena on ettei tarvitse syödä niinkään paljon kuin aiemmin johtuuko lie tuosta ilmaturvotuksesta :) . Positiivisin mielin kuitenkin odottelen tuloksia. Liikuntaa olen pyrkinyt lisäämään sekä kasvisten syöntiä. Hiilareita olen aina välttänyt suuressa määrin. Olo tuntuu melko pirteältä.


      • kallaveet
        Tupsula kirjoitti:

        Toimii oikeesti mulla menossa nyt 7 päivä ja annosta olen lisänny vähitellen 4 kaps päivä ja todella huomaan makeanhimon lähteneen. Toisena on ettei tarvitse syödä niinkään paljon kuin aiemmin johtuuko lie tuosta ilmaturvotuksesta :) . Positiivisin mielin kuitenkin odottelen tuloksia. Liikuntaa olen pyrkinyt lisäämään sekä kasvisten syöntiä. Hiilareita olen aina välttänyt suuressa määrin. Olo tuntuu melko pirteältä.

        Tulipa vaan mieleen, että jos ihminen syö ainetta, joka haittaa hiilihydraattien imeytymistä ja samaan aikaan syö paljon niitä hiilareita, niin kai ne jotenkin tulee sitten ulos, kun eivät kerran voi imeytyä?

        Eli kannattais varmaan syödä niitä kilostoppeja ja samalla vähentää hiilihydraatteja, varsinkin niitä nopeita.

        Eli toisinsanoen, jätä hiilarit, unohda ihmetropit.


      • elina
        Milla_80 kirjoitti:

        Söin noita kilo-stop kapseleita pariviikkoa ja kaksi kiloa katosi. Noin kahden kuukauden päästä kilot kuitenkin palasi.
        Puolivuotta myöhemmin ajattelin taas ottaa kapseleita ja ostin toisen paketin. Aloin sairastaa TODELLA KOVAA ripulia ja oksennusta 4 kertaa vajaan kuukauden sisällä.
        Ihmettelin miten niin usein olen mahataudissa? Sitten hoksasin että aina kun ajattelin aloittaa kilo-stop kuurin siitä seurasi tämä mahatauti. Nýt uudenvuoden jälkeen asia vrmistui kun yritin vielä kerran aloittaa kuurin ja sain koko yön viettää vessassa miettien kumminpään laittaa pöntöön ja polte vatsassa on KUOLETTAVAN KAMALA!!!!
        En tiedä mitä nuo kapselit sisältää, mutta terveydellä ei kannata leikkiä!

        niitä ei saa ottaa tyhjään mahaan, ohjeissa tai jossain luki niin että jos ottaa tyhjään mahaan mahalaukussa alkaa polltelemaan tjsp.

        Olen käyttänyt yli viikon eikä minkäänlaista huonoa oloa.


      • jättää hiilareita,ku
        kallaveet kirjoitti:

        Tulipa vaan mieleen, että jos ihminen syö ainetta, joka haittaa hiilihydraattien imeytymistä ja samaan aikaan syö paljon niitä hiilareita, niin kai ne jotenkin tulee sitten ulos, kun eivät kerran voi imeytyä?

        Eli kannattais varmaan syödä niitä kilostoppeja ja samalla vähentää hiilihydraatteja, varsinkin niitä nopeita.

        Eli toisinsanoen, jätä hiilarit, unohda ihmetropit.

        tekee mieli makeaa, nii sit ei voi mitään. Siks koitan kilo-stop kuuria,jos se hyvällä tuurilla auttais jopa makean nälkään.

        Tulee naposteltua liikaa ja kiloja vaa kertyy, eikä innosta millää lähtee liikkumaan ja kohta pitäis taas bikinikunnossa olla.


      • ss
        Tupsula kirjoitti:

        Toimii oikeesti mulla menossa nyt 7 päivä ja annosta olen lisänny vähitellen 4 kaps päivä ja todella huomaan makeanhimon lähteneen. Toisena on ettei tarvitse syödä niinkään paljon kuin aiemmin johtuuko lie tuosta ilmaturvotuksesta :) . Positiivisin mielin kuitenkin odottelen tuloksia. Liikuntaa olen pyrkinyt lisäämään sekä kasvisten syöntiä. Hiilareita olen aina välttänyt suuressa määrin. Olo tuntuu melko pirteältä.

        mulla lähti 2 kg per viikko.. en voinut uskoa .. for me it worked and no sickness


      • Anonyymi

    • rantakuntoon 2008

      Itselläni juuri Kilo-Stop kuuri alkanut enkä ole huomannut ainakaan mitään kielteisiä vaikutuksia kuten jotkut ovat tässä maininneet. Päinvastoin on tapahtunut kiinteytymistä ja rasva alkanut palamaan. Tosin käyn kuntosalilla myös sen 4 kertaa viikossa.

      Syödä kannattaa 4-6 kertaa päivässä n. 3 tunnin välein -> pitää aineenvaihdunnan toiminnassa myös rasvaa palaa.
      Kakkoshädällä pitäs käydä päivittäin suht usein..eli ei ole terveellistä jos käy kerran päivässä tai kahdessa.

      Kaupoissa löytyy myös toi CLA kromi-valmiste. Polttaa rasvaa ja kiinteyttää kehoa.
      Kromia saa ostettua yksinäänkin. Se siis tasapainottaa verensokeria.

      Käsittääkseni tälläset tabletit vain tehostavat rasvan palamista sekä auttaa laihdutuksessa, mutta ei vaikuta jos makoo sohvalla vain. No mene ja tiedä.. :) onnea kaikille hoikistumiseen.

    • kkduo

      Onpahan mitä ihmeellisismpiä kokemuksia kilo-stopin käyttäjillä. Itse olen syönyt kapseleita jo 2kk. verran. Vatsani voi oikein mainiosti, vaikka on yleensä herkkä kaikenlaisille asioille ja sitä on vuosien saatossa leikelty ja ropeloitu jos minkäkin vian takia. Nyrkkisääntö pitäisi olla hölmöllekin selvä, että liikaa on liikaa, söit sitten mitä tahansa. Minulla kilo-stop ei aiheuttanut mitään ikäviä oireita, päinvastoin. Syön normaalisti, mutta
      esim. lounaan/päivällisen yhteydessä otan kapselin, en siis kapselitolkulla vaan 1 kpl. aterian yhteydessä. Olen laihtunut 5kg. tähän mennessä. Toki syömistäkin tulee noudattaa maalaisjärkeä käyttäen, eikä pupeltaa kaikkea mahdollista (ahmia) ja sitten uskotella itselleen, että saan syödä mitä vaan, kun tempaisen parit kilo-stopin päälle. Tervettä järkeä käyttäen!!

      • pömpöm

        Itse huomasin kun yritin pitää tätä vähähiilarisen ruoan kaverina että tuli järkyttävän huono olo kun sitä hiilaria ei ollut pillerille tarpeeksi. Otin vielä kaksi pilleria kun oli iso ruoka tulossa ja kuvotti hirvesti. Helpotti kun lisäsin hiilaria.

        Eli minkään atkinssin kaveriksi tätä en suosittelisi (itse en ole atkinssilla ollut, mutta kyseinen ruoka sopisi hyvin atkinssin dieettiin).

        Kaveri sanoi että hyvää kamaa on, joten päätin kokeilla. Kattellaan mitä tää massu sanoo, nälkä ja makeanhimo ainakin lähtee ko veitsellä leikaten. Onneksi ite en himoitsekaan niinkään karkkia johon tää ei pure vaan sipsejä. :D

        Muutoin sammoo mieltä ed. kirjoittajan kanssa!


      • Kilot pois
        pömpöm kirjoitti:

        Itse huomasin kun yritin pitää tätä vähähiilarisen ruoan kaverina että tuli järkyttävän huono olo kun sitä hiilaria ei ollut pillerille tarpeeksi. Otin vielä kaksi pilleria kun oli iso ruoka tulossa ja kuvotti hirvesti. Helpotti kun lisäsin hiilaria.

        Eli minkään atkinssin kaveriksi tätä en suosittelisi (itse en ole atkinssilla ollut, mutta kyseinen ruoka sopisi hyvin atkinssin dieettiin).

        Kaveri sanoi että hyvää kamaa on, joten päätin kokeilla. Kattellaan mitä tää massu sanoo, nälkä ja makeanhimo ainakin lähtee ko veitsellä leikaten. Onneksi ite en himoitsekaan niinkään karkkia johon tää ei pure vaan sipsejä. :D

        Muutoin sammoo mieltä ed. kirjoittajan kanssa!

        Heipparallaa! Tänään otin 2 ensimmäistä kapseliani. Te, jotka olette saaneet tuloksia, teille muutama kysymys:

        - missä ajassa ja kuinka paljon
        - lisäsittekö liikuntaa
        - kuinka monta kapselia otitte päivittäin
        - vähensittekö/ muutitteko syömistänne?

        Hihii, innolla odotan tuloksia!


      • jopas nyt
        Kilot pois kirjoitti:

        Heipparallaa! Tänään otin 2 ensimmäistä kapseliani. Te, jotka olette saaneet tuloksia, teille muutama kysymys:

        - missä ajassa ja kuinka paljon
        - lisäsittekö liikuntaa
        - kuinka monta kapselia otitte päivittäin
        - vähensittekö/ muutitteko syömistänne?

        Hihii, innolla odotan tuloksia!

        Ostin eilen kans tuon kilo-stop paketin. Haeskelenkin nyt netistä kokemuksia sen käytöstä tai vinkeistä. Eilen otin kapseleita 2 ja tänään neljä (aamupalalla kaks ja lounaalla kaks). Haluaisin myös kuulla kaikenlaisista kokemuksista tähän liittyen. Kiinnostaa myös tuo kommentti, että jollain oli tullut paha olo kun ei ollut pilsulle tarpeeksi hiilaria käsiteltävänä. Ohjeissahan juurikin kehotetaan syömään muutenkin vähähiilihydraattisesti. Luulisi, että tulokset on plus miinus jos lappaa itseensä todella kalori/ hiilaripitosta ruokaa ja kapseli ottaa siitä muutaman prosentin, niin ei tuloksia voikaan syntyä. Matkan varrella mukaan on tarttunut erilaisia valmisteita painonhallinnan avuksi. Nyt olisi tarve laihtua noin 5-7 kiloa. Ja kokeilen kilo-stoppia apuna, tosin selkärankaa pitäisi löytyä enemmän liikkumiseen ja terveellisempään ruokavalioon. Ei kai mikään luontaistuote voi ihmeitä tehdä ja aina varmaan jotain sivuoireitakin on. Kesäkuntoa odotellessa.


    • muutaman kiloin pois saanut

      Kyllä toimii. Otan noin puoli tuntia ennen ateriointia 2 kaplaletta vesilasin kera. Ruokailulla syön normaalisit (liikaa) ja noin puolituntia ruokailusta täytyy käydä tyhjentämässä luonnollisesti. Stoppia kannattaaa syödä joka päivä eikä silloin töllöin niin huomaa tuloksia. Onnea van matkaan! Itse muuten ostan stopit netin kautta tulee paljon halvemmaksi kuin luontaistuotekaupoista.

    • Läskitonällöjä

      EI JUMALAUTA!!
      HEMMETIN LÄSKIT!
      LOPETTAKAA SE SYÖMINEN!!

      Lopetin ite syömisen tammikuussa ja on nyt tippunu 10kg ja EI OLE TULLU takasin!
      Vaikka laihtuuki jonku kilostopin avulla niin mitäs luulette tuleeko se heti takasin ku alatte taas syömän "normaalisti". Vaikka voi kyllä kovin normaali ruokavalio olla jos vaan lihoo.

      Liikkukaa enemmän, älä mene bussilla vaan kävele, älä mene hissillä vaan portaita. Ihan yksinkertasii juttui mitkä kuluttaa huomaamatta. Ja sitä karkkii ei tarvi mässätä joka päivä.

      Ja eiks teit NOLOTA mennä ostamaan niit nappei? Mua ainaki nolottais ku kaikki kattoo et heikkoluontoinen läski koittaa päästä kiloistaa eroon. Lol kuvitteleekse todellaki noitten toimivan.
      En IKINÄ alentuis moiseen.

      Ja ihan vaan tiedoks et "tri. Tolosen" kaikki tuotteet on silkkaa humpuukia.
      Koittakaa nyt hyvät ihmiset järkistyä!

      • Titurella

        Kaltaisesi tarkoituksella toista loukkaavat ihmiset ovat pahin syöpä maan päällä. Yäk.


      • kmklm

        jos on niiin huono itsetunto ja pienet asiat kuten lääkkeiden osto nolottaaa, niin sit sinun ei pidä niitä ostaa. Kirjoitustesi perusteella olet toden näköisesti joku teini.. lol :D kasva aikuiseks.


    • hyvä neuvo

      Laihtuminen on kumminkin ihan selvää ja selkeää. Kun ei syö yli kulutuksen niin silloin laihtuu.
      Joo, ei se käytännössä aina niin yksinkertaista ole. Yksi hyvä apuneuvo tähän löytyy netistä Weight Wise. Toimii varmasti ja saa syödä tavallisia ruokia.

      • "Kannustin"

        Hetken mielijohteesta tuli ostettua paketti. Nyt vasta toinen päivä menossa niin en osaa hirveesti vaikutukista kertoa muutakuin että on ollu helpompaa olla syömättä pullaa vaikka olen sallinut päiväkahvi nisun ottaa mutta kun ei ole tehnytkään mieli olen jättänyt väliin.
        Olen jonkin viikon laihduttanut mutta paino ei ole alkanut heilahtaan alaspäi yhtään ja ajattelin jos tästä saisi lisäpotkua. Harrastan liikuntaa mielestäni aivan riittävästi 3-4 kertaa viikossa n. 10km kävellen, sekä hölkkää olen lisännyt kun kävellen ei syke enää taho nousta riittävästi.( Tarkoitus saada hölkkä/juoksukunto kohilleen niin ei lenkkeihin kuluisi niin paljon aikaa ja onhan se juokseminen mukavaa kun jaksaa, joskus oltu paremmassa kunnossa niin vielä muistaa senkin ajan. )Onhan tietysti niinkin kun alkaa liikumaan niin painon pudotus näkyy enempi löysinä vaatteina kuin puntarin lukemissa koska lihas lisääntyy liikunnan myötä joka on myös painavampaa... Ehkä olisikin syytä jättää puntaroinnit vähemmälle ja seurata tilannetta peilistä.
        Mutta tästä eteenpäin seurailen kuinka tuote vaikuttaa. Onhan selvää että mikään tuote yksinään ei ketään laihduta ainakaan pysyvästi on muistettava myös terveellinen ruokavalio, liikunta ja tälläset "ihmerohdot" on sitten tukemassa tätä suurta elämäntapa muutosta.
        Laitanpa jatkossa viestiä kuinka on mennyt!!!


      • "Kannustin"
        "Kannustin" kirjoitti:

        Hetken mielijohteesta tuli ostettua paketti. Nyt vasta toinen päivä menossa niin en osaa hirveesti vaikutukista kertoa muutakuin että on ollu helpompaa olla syömättä pullaa vaikka olen sallinut päiväkahvi nisun ottaa mutta kun ei ole tehnytkään mieli olen jättänyt väliin.
        Olen jonkin viikon laihduttanut mutta paino ei ole alkanut heilahtaan alaspäi yhtään ja ajattelin jos tästä saisi lisäpotkua. Harrastan liikuntaa mielestäni aivan riittävästi 3-4 kertaa viikossa n. 10km kävellen, sekä hölkkää olen lisännyt kun kävellen ei syke enää taho nousta riittävästi.( Tarkoitus saada hölkkä/juoksukunto kohilleen niin ei lenkkeihin kuluisi niin paljon aikaa ja onhan se juokseminen mukavaa kun jaksaa, joskus oltu paremmassa kunnossa niin vielä muistaa senkin ajan. )Onhan tietysti niinkin kun alkaa liikumaan niin painon pudotus näkyy enempi löysinä vaatteina kuin puntarin lukemissa koska lihas lisääntyy liikunnan myötä joka on myös painavampaa... Ehkä olisikin syytä jättää puntaroinnit vähemmälle ja seurata tilannetta peilistä.
        Mutta tästä eteenpäin seurailen kuinka tuote vaikuttaa. Onhan selvää että mikään tuote yksinään ei ketään laihduta ainakaan pysyvästi on muistettava myös terveellinen ruokavalio, liikunta ja tälläset "ihmerohdot" on sitten tukemassa tätä suurta elämäntapa muutosta.
        Laitanpa jatkossa viestiä kuinka on mennyt!!!

        Juu, nyt on testailtu ja hyväksi havaittu kaksi kiloa lähtenyt. Lenkkejä olen jatkanut ja juoksuaikaa lisännyt. Selvästikin olen huomannut että makeaa pystyy paremmin kiertämään kun sitä ei niin tee mieli ja jos herkuttelee , pystyy pitämään kohtuudessa. Mahakin on toiminut ok.
        Voi kuitenkin olla että syön tämän paketin loppuun ja yritän sitten jatkaa ilman,,, mutta jos näyttää että vanha Aatami nostaa päätään, kipasen kauppaan ja hankin uuden pkt....


      • misu kisu
        "Kannustin" kirjoitti:

        Juu, nyt on testailtu ja hyväksi havaittu kaksi kiloa lähtenyt. Lenkkejä olen jatkanut ja juoksuaikaa lisännyt. Selvästikin olen huomannut että makeaa pystyy paremmin kiertämään kun sitä ei niin tee mieli ja jos herkuttelee , pystyy pitämään kohtuudessa. Mahakin on toiminut ok.
        Voi kuitenkin olla että syön tämän paketin loppuun ja yritän sitten jatkaa ilman,,, mutta jos näyttää että vanha Aatami nostaa päätään, kipasen kauppaan ja hankin uuden pkt....

        Nonii itsekkin aloitin syömään sitä Kilo-Stop ja olen huomannut että se todellakin toimii, mutta se tarvii liikuntaa enenmän reeniä. aamulla ja päivällä olen ottanut, ja pienentänyt ateriaa. enenkuin aloitin sen lääkkeen ottamista niin huomasin että painoin 90 kg ja nytten painan 80kg ja sitä vaan laihtuu kun jaksaa yrittää kovasti. Olen tyytyväinen lääkkeen ottamiseen.


    • beetikko

      No niin...itse diabeetikkona olen laihduttanut KiloStopin avulla reilu 20kg ja olo on mahtava! Inskaa ei tarvitse pistää kuin puolet mitä ennen ja sokerit pysyneet tasaisina. Suosittelen.

    • Järki käteen

      No heh :D

      Jokainen joka on saanut kilojaan pois tuon pillerin kanssa, on lisännyt liikuntaa ja syönyt terveellisemmin. Sitten hehkutetaan että tämä huuhaapilleri laihduttaa.

      Kyllä se laihtuminen tapahtuu vain ja ainoastaan elintapoja muuttamalla.

      Miettikääs nyt. Jos olisi jokin pilleri joka ihan oikeasti vaikuttaisi suuresti verensokeriarvoihin, niin sitä ei saisi myydä ilman reseptiä sen vaarallisuuden vuoksi. Eli sen vaikutuksen on oltava niin minimaalinen, ettei siitä ole haittaa, eli siitä ei ole oikeasti hyötyäkään jos sitä myydään vapaasti.

      • VLCD-laihduttaja

        Mikä tahansa "lääke", joka auttaa ja tukee ruokailutottumusten tarkkailua ja muuttamista terveellisemmäksi ja kohtuullisemmaksi, sekä innostaa lisäämään liikuntaa, on hyvä! Kunhan ne pillerit eivät aiheuta ikäviä sivuvaikutuksia.

        Tuossa on mukana myös se plasebo-efekti, joka muuttaa tottumuksia terveellisempään suuntaan. Kun innostuu jostakin, on helpompaa laihduttaa.

        Tsemppiä laihduttajille! :)


    • vain minä

      olen onnistunut puottaa kilo-stopin avulla jo 8kg kahdessa viikossa ja salilla käyn 4 kertaa viikossa, ja eikä myöskään ole tullut mitään huonoja olo tai vastaavaa.. enkä ole muuttanu omaa ruokavaliota ollenkaan eli samana pysyny..
      itse kyllä suosittelen kyseistä tuotetta..

    • kilot vähemmäksi

      Olen syönyt Kilo-stoppia jo 80 kpl annoksen(3 viikkoa) enkä ole huomannut mitään nekatiivistä. Sen olen huomannut, että ulostamassa ei tarvitse käydä entisen lailla. Painoa on lähtenyt 3 kiloa,lisäksi olen käynyt sauvakävelyllä sen mitä polveni on kestänyt. Olen ruokavaliooni lisännyt salaattia ja kevyempiä ruokia. Lisäksi olen syönyt ColonTonic;ia, nestettä poistamaan. Sitä syödään kuureittain.Ei jatkuvasti ole tarkoitus poistaa nestettä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      161
      2746
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2006
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2001
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1806
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      68
      1557
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1212
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe