Meneekö SIG YÖ:n edellelle

miettivämies

molemmat ovat tehneet suht samanlaista musiikkiia, mutta Studio Imbosible(kautta vastaavaa kuinka se ny kirjoitetaankaa) luukutaa tätä sigin ludvig van beethoven kappaletta.

no en usko että yön tai sigin kuunteliat vaihtaa suosikkia mutta onhan sig tehnyt muitakin hittejä, yhtenä esimerkkinä vuosisadan rakkaus tarina yms. (yölläkin on monta hittiä esim. Hän tanssi kanssa enkeleiden, ja kulkuripoika yms.) vois ehkä miettiä kumpiko olis kummanko lämppärinä.. mutta kun miettii sigin hittejä ja vertaa niitä yön hitteihin niin onhan yöllä parempia?, vai onko sigin hitit vähemmän kuultuja ja tätä kautta parempia, vai onko sigin hitit vain niin hyviä että ne on muuten vaan parempia? Minä oon väärä ihminen tähän vastaamaan koska oon ollut ja olen vieläkin kummankin kannattaja, mutta jos voi olla vain yksi niin kumpiko se on?

6

1122

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • blondi-72hki

tavannut ja pidän lauluista mutta kannatan YÖtä!

• Sig-fani

Olen useamman vuoden diggailut Sigiä todella vahvasti ja täytyy sanoa ettei parempaa bändiä taida olla olemassakaan. Sigin hitit ovat myöskin mahtavia, eivät tosin ehkä aivan yhtä tunnettuja kuin Yön.

• sanoa

Kysymys oli ajankohtainen yli 20 vuotta sitten. SIG oli parhaassa vedossaan aivan 80-luvun alussa, Yö muutamaa vuotta myöhemmin. SIG:in musiikki oli aikanaan raikasta, nyky-Yö on perisuomalaista jollotusta ja valitusta.

• Erkki

Erkkikään ei jaksa kuunnella Yön yksittäistä levyä läpi nykypäivänä. Masentuneita on Suomessa liikaa jo muutenkin. Sig on taasen kulttibändi, mutta kuten aikaisemmin mainittu niin molempien parhaat päivät on nähty jo parikymmentä vuotta sitten. Sigin kokolevyjä voi kyllä kuunnella edelleenkin, vaikka ei tietenkää joka päivä.

• Kilppu

Ehkä turhaa tuo mietiskely, kumpi menee edelle. Molemmat ovat jääneet Suomi-rockin historiaan ihan riittävästi. Originaalina vuosien 78-80 SIG-kitaristina löysin ihan sattumalta näille sivuille, ja olin juuri äsken tapailemassa treenihuoneessani kitaralla "Ludvig van Beethovenin" sointuja. Lujaa... Biisi on tehty jälkeen minun aikojeni, mutta on siinä potkua. Toivoisin SIG'in, joka edelleen on olemassa ja tekee hyvää musiikkia, vielä onnistuvan pääsemään radioasemien soittolistojen läpi.
      -Kilppu-

• collecter

Olen kuullut ja ymmärtänyt että bändiltä olisi tulossa hyvä uusi sinkku ennen joulua. Ootellaan...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      23
      3133
    2. Hei! Halusin vain kertoa.

En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso
      Tunteet
      3
      763
    3. Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän

Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 🫩
      Ikävä
      68
      750
    4. Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?

Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani
      Rakkaus ja rakastaminen
      3
      700
    5. Mistä tietää, onko hän se oikea?

Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha
      Ikävä
      35
      607
    6. Miten voitkin olla aina niin fiksu

...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä
      Ikävä
      32
      591
    7. Mitä ajattelet

Meistä nykyään.
      Ikävä
      41
      540
    8. Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen

Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es
      Maailman menoa
      20
      539
    9. Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."

Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve
      Suomalaiset julkkikset
      3
      529
    10. Oletko varma

Ettei meistä tule mitään?
      Ikävä
      40
      521
    Aihe