molemmat ovat tehneet suht samanlaista musiikkiia, mutta Studio Imbosible(kautta vastaavaa kuinka se ny kirjoitetaankaa) luukutaa tätä sigin ludvig van beethoven kappaletta.
no en usko että yön tai sigin kuunteliat vaihtaa suosikkia mutta onhan sig tehnyt muitakin hittejä, yhtenä esimerkkinä vuosisadan rakkaus tarina yms. (yölläkin on monta hittiä esim. Hän tanssi kanssa enkeleiden, ja kulkuripoika yms.) vois ehkä miettiä kumpiko olis kummanko lämppärinä.. mutta kun miettii sigin hittejä ja vertaa niitä yön hitteihin niin onhan yöllä parempia?, vai onko sigin hitit vähemmän kuultuja ja tätä kautta parempia, vai onko sigin hitit vain niin hyviä että ne on muuten vaan parempia? Minä oon väärä ihminen tähän vastaamaan koska oon ollut ja olen vieläkin kummankin kannattaja, mutta jos voi olla vain yksi niin kumpiko se on?
Meneekö SIG YÖ:n edellelle
6
1056
Vastaukset
- blondi-72hki
tavannut ja pidän lauluista mutta kannatan YÖtä!
- Sig-fani
Olen useamman vuoden diggailut Sigiä todella vahvasti ja täytyy sanoa ettei parempaa bändiä taida olla olemassakaan. Sigin hitit ovat myöskin mahtavia, eivät tosin ehkä aivan yhtä tunnettuja kuin Yön.
- sanoa
Kysymys oli ajankohtainen yli 20 vuotta sitten. SIG oli parhaassa vedossaan aivan 80-luvun alussa, Yö muutamaa vuotta myöhemmin. SIG:in musiikki oli aikanaan raikasta, nyky-Yö on perisuomalaista jollotusta ja valitusta.
- Erkki
Erkkikään ei jaksa kuunnella Yön yksittäistä levyä läpi nykypäivänä. Masentuneita on Suomessa liikaa jo muutenkin. Sig on taasen kulttibändi, mutta kuten aikaisemmin mainittu niin molempien parhaat päivät on nähty jo parikymmentä vuotta sitten. Sigin kokolevyjä voi kyllä kuunnella edelleenkin, vaikka ei tietenkää joka päivä.
- Kilppu
Ehkä turhaa tuo mietiskely, kumpi menee edelle. Molemmat ovat jääneet Suomi-rockin historiaan ihan riittävästi. Originaalina vuosien 78-80 SIG-kitaristina löysin ihan sattumalta näille sivuille, ja olin juuri äsken tapailemassa treenihuoneessani kitaralla "Ludvig van Beethovenin" sointuja. Lujaa... Biisi on tehty jälkeen minun aikojeni, mutta on siinä potkua. Toivoisin SIG'in, joka edelleen on olemassa ja tekee hyvää musiikkia, vielä onnistuvan pääsemään radioasemien soittolistojen läpi.
-Kilppu-- collecter
Olen kuullut ja ymmärtänyt että bändiltä olisi tulossa hyvä uusi sinkku ennen joulua. Ootellaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984