Meneekö SIG YÖ:n edellelle

miettivämies

molemmat ovat tehneet suht samanlaista musiikkiia, mutta Studio Imbosible(kautta vastaavaa kuinka se ny kirjoitetaankaa) luukutaa tätä sigin ludvig van beethoven kappaletta.

no en usko että yön tai sigin kuunteliat vaihtaa suosikkia mutta onhan sig tehnyt muitakin hittejä, yhtenä esimerkkinä vuosisadan rakkaus tarina yms. (yölläkin on monta hittiä esim. Hän tanssi kanssa enkeleiden, ja kulkuripoika yms.) vois ehkä miettiä kumpiko olis kummanko lämppärinä.. mutta kun miettii sigin hittejä ja vertaa niitä yön hitteihin niin onhan yöllä parempia?, vai onko sigin hitit vähemmän kuultuja ja tätä kautta parempia, vai onko sigin hitit vain niin hyviä että ne on muuten vaan parempia? Minä oon väärä ihminen tähän vastaamaan koska oon ollut ja olen vieläkin kummankin kannattaja, mutta jos voi olla vain yksi niin kumpiko se on?

6

958

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • blondi-72hki

      tavannut ja pidän lauluista mutta kannatan YÖtä!

    • Sig-fani

      Olen useamman vuoden diggailut Sigiä todella vahvasti ja täytyy sanoa ettei parempaa bändiä taida olla olemassakaan. Sigin hitit ovat myöskin mahtavia, eivät tosin ehkä aivan yhtä tunnettuja kuin Yön.

    • sanoa

      Kysymys oli ajankohtainen yli 20 vuotta sitten. SIG oli parhaassa vedossaan aivan 80-luvun alussa, Yö muutamaa vuotta myöhemmin. SIG:in musiikki oli aikanaan raikasta, nyky-Yö on perisuomalaista jollotusta ja valitusta.

    • Erkki

      Erkkikään ei jaksa kuunnella Yön yksittäistä levyä läpi nykypäivänä. Masentuneita on Suomessa liikaa jo muutenkin. Sig on taasen kulttibändi, mutta kuten aikaisemmin mainittu niin molempien parhaat päivät on nähty jo parikymmentä vuotta sitten. Sigin kokolevyjä voi kyllä kuunnella edelleenkin, vaikka ei tietenkää joka päivä.

    • Kilppu

      Ehkä turhaa tuo mietiskely, kumpi menee edelle. Molemmat ovat jääneet Suomi-rockin historiaan ihan riittävästi. Originaalina vuosien 78-80 SIG-kitaristina löysin ihan sattumalta näille sivuille, ja olin juuri äsken tapailemassa treenihuoneessani kitaralla "Ludvig van Beethovenin" sointuja. Lujaa... Biisi on tehty jälkeen minun aikojeni, mutta on siinä potkua. Toivoisin SIG'in, joka edelleen on olemassa ja tekee hyvää musiikkia, vielä onnistuvan pääsemään radioasemien soittolistojen läpi.
      -Kilppu-

      • collecter

        Olen kuullut ja ymmärtänyt että bändiltä olisi tulossa hyvä uusi sinkku ennen joulua. Ootellaan...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      100
      7060
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      30
      2741
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2313
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      87
      1996
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      14
      1717
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      9
      1515
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1397
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1361
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1314
    10. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1298
    Aihe