Auto Caravan Finland ry (ACF)

Selvyyttä!

Alempana näkyy olevan 90 mielipidettä pitkä keskustelu aiheesta. En jaksanut lukea kaikkia. Itsekin sain postia kotiin ja siinä kehotettiin liittymään ko. yhdistykseen.

Huomautukseni:

1. Henkilöhaku ei löydä James Lindholmia eikä Ari Rehnforsia, eikä siten tietenkään myöskään heidän puhelinnumeroitaan. Mistä heidät voi tavoittaa?
2. Nimi Auto Caravan Finland ry on minun mielestäni väärin valittu. Nimi koostuu vierasperäisistä sanoista. Auto voi tarkoittaa mitä autoa tahansa. Caravan on ympäri Euroopaan sana, jolla tarkoitetaan matkailuvaunua, ei matkailuautoa. Korostan, että minun mielestäni nimi on harhaanjohtava. Jos puhutaan matkailuautosta ja matkailuautoilijoiden yhdistyksestä, nimestä tulisi käydä se selvästi ilmi. Parempia nimiä olisivat siten

Camping Car Finland ry (CCF), tai
Motorhome Finland ry (MHF).

Jälkimmäinen tosin on amerikkalainen versio, joten edellinen olisi parempi.

Vastauksia ja mielipiteitä?

67

15187

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MB-320s

      Minäkään en oikein luota tuollaisiin mainoksiin ,jonka tausta on noin epäselvä :I

    • jep jep

      Lue vaan se 90 vastauksen ketju. Ei tarvitse enää kysellä tyhmiä=provoja sen jälkeen. Siitä on jo tähän asti kirjoitettu kaikki tarpeellinen.

    • muualtakin

      Matkailuautosta käytetään aivan yleisesti engl.kielisessä maailmassa myös nimitystä:

      Motor caravan (joko yhteen tai erikseen kirjoitettuna)

      Tottakai yleisiä ovat myös:

      Motor home (joko yhteen tai erikseen kirjoitettuna)

      Camping car (erittäin yleinen esim. UK:ssa)

      Campervan (tosi yleinen)

      jne.... eli lapsella on monta nimeä

      MINÄ EHDOTANKIN: CCE

      CAMPING CAR EU saisi enemmän jäseniä ;-)

    • kotisivulle
      • sivusto...

        Ja vielä kehuvat TOIMINTAKAUDEN tavoitteeksi olevan... Mahtaako toimintakausi olla Jameksen tilintäydennyskausi... Toivotan yhdistykselle lyhyttä ja kivutonta matkaa yhdistysrekisterin arkistoihin!!!


      • pahansuova
        sivusto... kirjoitti:

        Ja vielä kehuvat TOIMINTAKAUDEN tavoitteeksi olevan... Mahtaako toimintakausi olla Jameksen tilintäydennyskausi... Toivotan yhdistykselle lyhyttä ja kivutonta matkaa yhdistysrekisterin arkistoihin!!!

        henkilö,hävetkää,ette varmaan ole mikään karavaanari.


      • höh
        pahansuova kirjoitti:

        henkilö,hävetkää,ette varmaan ole mikään karavaanari.

        Tieto lisää tuskaa, siis miksi puolustella silloin kun ei vielä tiedä?


    • ImpiKanerva

      Kuinka monella on käynyt mielessä miten ACF ry on käyttänyt tämä - ja SF C:n keskustelu foorumeita puskaradiona. Puskaradio on todettu tehokkaaksi varsinkin tällaisissa tapauksissa kun käytetään hyväksi antimainontaa. Näillä keskustelukanavilla sekä viestin lähettäjät että vastaanottajat mainostavat aktiivisesti ko. yhdistystä ja samalla luovat sille brändiä.

      Mainostettavan tuotteen tässä tapauksessa ACF ry:n kannalta tärkeinä on se, että kyetään välittämään haluttu sanoma oikeille ihmisille oikeaan aikaan ja mahdollisimman kustannustehokkaasti. Tämä on nyt tätä, nykyaikaista vuorovaikutteista markkinointiviestintää, jossa jokainen meistä toimii aktiivisena markkinoijana.

    • tarvetta

      Onko tarvetta? Jos autokavaanareilla ole mitään yhdistävää organisaatiota, eikö silloin tarvita tälläista? Onhan nuo tavoitteet aivan tervetulleita? Miksi kukaan aikaisemmin ole tullut kiinnittäneeksi huomota asiaan? Oon jostain ymmärtänyt että autoliitto hoitaisi näitkin asioita? Muistaakseni vakuutusyhtiössä juteltiin tästä? Muutenkin matka-autot tarvitsi "vauhdinlisäystä" tuolla tienpäällä?

    • VAIHTOEHTO

      ÄLKÄÄ VIITSIKÖ MARISTA.

      • BAOM

        tapaus, eli 'rahat ensin', katsotaan sitten.


      • Jäätelöauto

        Näin puhuu suurella todennäköisyydellä sinisilmäinen asiaa täysin tuntematon untuvikko. Jos tuntisit tämänkin tarinan taustan, uskoisin sinun olevan toista mieltä.
        Mutta ei se mitään. Seuraillaan tilanteen kehitystä. Nähdään miten asiat etenee.


      • jussi
        Jäätelöauto kirjoitti:

        Näin puhuu suurella todennäköisyydellä sinisilmäinen asiaa täysin tuntematon untuvikko. Jos tuntisit tämänkin tarinan taustan, uskoisin sinun olevan toista mieltä.
        Mutta ei se mitään. Seuraillaan tilanteen kehitystä. Nähdään miten asiat etenee.

        Kyllähän tänne kotosuomeen yhdistyksiä mahtuu, mutta kun tietää miksi James ei enää nykyään ole tuon ACCF-kerhon vetäjänä niin ei ole kovin suurta luottoa uuden yhdistyksen toimintaan.

        Uudessa yhdistyksessä minua häiritsee se, että sitä markkinoidaan ainoana matkailuautoilijoiden asioita ajavana yhdistyksenä. SFC on kuitenkin pitkään aktiivisesti ajanut kaikkien karavaanareiden etuja jakamatta jäseniään eri kasteihin kaluston perusteella.
        SFC:n jäsenmaksuakaan ei voi pitää suurena kun huomioi jäsenyyden antamat alennukset yöpymisistä, tarvikkeista ja etenkin laivamatkoista.


    • karavaaniautomatkailija

      Jokohan lopetettaisiin?

      Joka liittyy niin liittyy tai on liittymättä!

      Kell rahaa on, saapi rahansa laittaa ihan mihin tahtoo, vaikka lahjoittaa köyhille karavaanareille!

      Mutta lopetetaan jo tää jauhanta!

      • jotakin

        vaikka parempi olisi hankkia oma elämä.


    • logo

      Katselin esitteestä ACF-logoa. Mielestäni se on aivan sama kuin ACCF:n. Siitä vain puuttuu yksi C-kirjain ja lisättynä yksi lintu taustaksi???

      • tonkia pikkuasioita

        tervetuloa uusi uljas yhdistys.


      • höh
        tonkia pikkuasioita kirjoitti:

        tervetuloa uusi uljas yhdistys.

        Olipa monimielisesti ilmaistu -pikkuasioita- sanavalinta. Sitähän tämä uusi ja "uljas" taitaa olla. Muuten tuota heittoa on vaikea ymmärtää.


      • jos ois 3 lintuu

        kyllä teillä murheet on


      • näin on
        jos ois 3 lintuu kirjoitti:

        kyllä teillä murheet on

        Paa siihen vaikka varpusparvi, jos siltä kerran tuntuu. Muutenkin tuntuu yhdistys saaneen kokoonsa ja näyttöihinsä nähden aivan liikaa huomiota, ja julkisuutta.


      • karavaani
        näin on kirjoitti:

        Paa siihen vaikka varpusparvi, jos siltä kerran tuntuu. Muutenkin tuntuu yhdistys saaneen kokoonsa ja näyttöihinsä nähden aivan liikaa huomiota, ja julkisuutta.

        Soikea muoto ei ole paras mahdollinen. Esitteen värit vaisut, joten voimakkuutta lisää.


    • >>>>>>...

      onko joku jo saanut jäsennumeron?
      miten suuri tällä hetkellä on menossa?

      rj

      • tutavalla

        yks tuttava kertoi naapurinsa saaneen numero 19. Perustajajäseniä?


      • numero...
        tutavalla kirjoitti:

        yks tuttava kertoi naapurinsa saaneen numero 19. Perustajajäseniä?

        numero 32


      • höh
        numero... kirjoitti:

        numero 32

        Voitko vielä ilmoittaa liittymispäiväsi? Kiitos jo etukäteen vaivannäöstä.


    • numeroa

      Liityin heti kun mainos tipahti postiluukusta.

      Ei vaan oo kuulunu mittää !!!

      Onkohan ihan huuhaata ?

      No 20 ekeä siinä vain hävisi - eihän se ole kuin 4 kaljaa ;-) ... mutta jäi nekin juomatta

      • onko tullut

        ketkä muut ovat liittyneet? oletteko saaneet ilmoituksen hyväksytyksi tulemisesta?
        täällä keskisessä suomessa on joku tuttava liittynyt, mutta ei ole ilmeisesti hänkään saanut vahvistusta.


      • tämänn
        onko tullut kirjoitti:

        ketkä muut ovat liittyneet? oletteko saaneet ilmoituksen hyväksytyksi tulemisesta?
        täällä keskisessä suomessa on joku tuttava liittynyt, mutta ei ole ilmeisesti hänkään saanut vahvistusta.

        odottelen tämän pvän postia.


      • Tulloo,,,,,,,,,,

        SFC:n jäsennumero tuli kolme kuukautta siitä, kun liityin. Pitäisikö uuden yhdistyksen olla nopeampi kuin tämä, mainitsemani muumioyhdistyksen.


      • liittyjiä paljon
        Tulloo,,,,,,,,,, kirjoitti:

        SFC:n jäsennumero tuli kolme kuukautta siitä, kun liityin. Pitäisikö uuden yhdistyksen olla nopeampi kuin tämä, mainitsemani muumioyhdistyksen.

        sen takia varmaan ei ole tullut numeroita,milloinka vaunuilijoille perustetaan oma yhdistys,oltais saman arvoisia autoilijoiden kanssa.


      • Onnea vaan,
        liittyjiä paljon kirjoitti:

        sen takia varmaan ei ole tullut numeroita,milloinka vaunuilijoille perustetaan oma yhdistys,oltais saman arvoisia autoilijoiden kanssa.

        Suomi on vapaa maa, miksi et perusta ihan omaa. Sitten olisi kuppikuntasi etujen mukainen paratiisijärjestö, IHAN OMA


      • påååååå
        Onnea vaan, kirjoitti:

        Suomi on vapaa maa, miksi et perusta ihan omaa. Sitten olisi kuppikuntasi etujen mukainen paratiisijärjestö, IHAN OMA

        Hyvä ihme et on ihmisillä kiire!!
        Kyllä ne sivut valmistuu ja numerot tulee kotiin.
        Tuskin kukaan maksanut jää ilman.
        Yhdistys on perustettu joulukuun alussa. Ei sitä roomaakaan päivässä rakennettu.
        Ei tuo jo olemassa oleva yhdistyskään mikään raketti ole. Jos sieltä tilaat jotain niin kyllä sekin kestää. Liityin viikko sitten uuteen ja kyllä mulla on aikaa odotella.
        MALTTIA TOVERIT!


      • kusipää
        påååååå kirjoitti:

        Hyvä ihme et on ihmisillä kiire!!
        Kyllä ne sivut valmistuu ja numerot tulee kotiin.
        Tuskin kukaan maksanut jää ilman.
        Yhdistys on perustettu joulukuun alussa. Ei sitä roomaakaan päivässä rakennettu.
        Ei tuo jo olemassa oleva yhdistyskään mikään raketti ole. Jos sieltä tilaat jotain niin kyllä sekin kestää. Liityin viikko sitten uuteen ja kyllä mulla on aikaa odotella.
        MALTTIA TOVERIT!

        ja vituttaa kun menin liittymään kyseiseen juttuun Pian pitäisi alkaa tapahtuun jos ollenkaan Ketä nämä kyseiset perustaja herrat ovat ?


      • Toivottavasti mahd.pian
        liittyjiä paljon kirjoitti:

        sen takia varmaan ei ole tullut numeroita,milloinka vaunuilijoille perustetaan oma yhdistys,oltais saman arvoisia autoilijoiden kanssa.

        koko suomi24.fi sivuilla. Jään odottamaan uutta matkailuvaunuilijoille tarkoitettua yhdistystä. Minkälainenhan kirjoitus "joululahja" SFC:n puheenjohtajalta silloin nousisi Caravan lehden sivuille ja minkälainenhan tiedote lähtisi vielä vuosi sitten erittäin arvostetulle Tuulilasi lehdelle? Olenn valmis maksamaan 30-60 euron jäsenmaksun heti, kun tuo uusi yhdistys ilmaantuu. Olisin valmis myös auttamaan yhdistyksen alkuun laittamisessa.


      • jep jep
        Toivottavasti mahd.pian kirjoitti:

        koko suomi24.fi sivuilla. Jään odottamaan uutta matkailuvaunuilijoille tarkoitettua yhdistystä. Minkälainenhan kirjoitus "joululahja" SFC:n puheenjohtajalta silloin nousisi Caravan lehden sivuille ja minkälainenhan tiedote lähtisi vielä vuosi sitten erittäin arvostetulle Tuulilasi lehdelle? Olenn valmis maksamaan 30-60 euron jäsenmaksun heti, kun tuo uusi yhdistys ilmaantuu. Olisin valmis myös auttamaan yhdistyksen alkuun laittamisessa.

        Itse kun perustat parin kaverisi kanssa uuden vaunuyhdistyksen. Saatte säännötkin rustattua oman mielenne mukaisiksi. Muut liittyvät siihen kilvan heti tiedon ssatuaan. Toivottavasti mahd.pian


      • lahjoittamaan
        Toivottavasti mahd.pian kirjoitti:

        koko suomi24.fi sivuilla. Jään odottamaan uutta matkailuvaunuilijoille tarkoitettua yhdistystä. Minkälainenhan kirjoitus "joululahja" SFC:n puheenjohtajalta silloin nousisi Caravan lehden sivuille ja minkälainenhan tiedote lähtisi vielä vuosi sitten erittäin arvostetulle Tuulilasi lehdelle? Olenn valmis maksamaan 30-60 euron jäsenmaksun heti, kun tuo uusi yhdistys ilmaantuu. Olisin valmis myös auttamaan yhdistyksen alkuun laittamisessa.

        uudelle järjestölle 5000 euroa, mitään vastinetta pyytämättä.


      • reilu tarjous
        lahjoittamaan kirjoitti:

        uudelle järjestölle 5000 euroa, mitään vastinetta pyytämättä.

        siinä nähdään että on uudelle yhdistykselle on tilaa kun tollaisia rahoja luvataan.Kunhan joku vain aloittaisi pohjatyön tekemisen,kyllähän niitä selkään puukottajia riittää.Tervetuloa vain oma yhdistys vaunuilijoille.


      • a h d...
        Toivottavasti mahd.pian kirjoitti:

        koko suomi24.fi sivuilla. Jään odottamaan uutta matkailuvaunuilijoille tarkoitettua yhdistystä. Minkälainenhan kirjoitus "joululahja" SFC:n puheenjohtajalta silloin nousisi Caravan lehden sivuille ja minkälainenhan tiedote lähtisi vielä vuosi sitten erittäin arvostetulle Tuulilasi lehdelle? Olenn valmis maksamaan 30-60 euron jäsenmaksun heti, kun tuo uusi yhdistys ilmaantuu. Olisin valmis myös auttamaan yhdistyksen alkuun laittamisessa.

        Jopas ahdistaa ja kinnaa jostain tai molemmistakin...
        Ei muuta kuin yhdistystä perustamaan. Ei ole kovin vaativa tehtäväkään. Toinen asia on sitä pyörittää, siinä voi tulla vanhaa ikävä.


      • jep jep
        reilu tarjous kirjoitti:

        siinä nähdään että on uudelle yhdistykselle on tilaa kun tollaisia rahoja luvataan.Kunhan joku vain aloittaisi pohjatyön tekemisen,kyllähän niitä selkään puukottajia riittää.Tervetuloa vain oma yhdistys vaunuilijoille.

        Siitä vaan lapsenuskoiset töihin pesämunan toivossa! Raaka puurtaminen voi vielä koetella vahvaakin uskoa.


      • kuussataa....
        kusipää kirjoitti:

        ja vituttaa kun menin liittymään kyseiseen juttuun Pian pitäisi alkaa tapahtuun jos ollenkaan Ketä nämä kyseiset perustaja herrat ovat ?

        Olen juuri liittynyt uuteen ACF yhdistykseen ja jäsennumeroni on jo yli 600. en käsitä sitä porua mikä uuden yhdistyksen perustaminen on pistänyt liikkeelle. Jotain vikaa vanhassa on tarvinnut olla koska sitä niin fanaattisesti puolustellaan. ACF ry on mielestäni lähtenyt hyvin liikkeelle ja jos vetäjien aktiiviseen toimintaan on hiukankin perehtynyt uskon uuden yhdistyksen piankin saavan 1000 jäsenen.


      • myös ...
        kuussataa.... kirjoitti:

        Olen juuri liittynyt uuteen ACF yhdistykseen ja jäsennumeroni on jo yli 600. en käsitä sitä porua mikä uuden yhdistyksen perustaminen on pistänyt liikkeelle. Jotain vikaa vanhassa on tarvinnut olla koska sitä niin fanaattisesti puolustellaan. ACF ry on mielestäni lähtenyt hyvin liikkeelle ja jos vetäjien aktiiviseen toimintaan on hiukankin perehtynyt uskon uuden yhdistyksen piankin saavan 1000 jäsenen.

        Olen myös jäsen, mutta en ole saanut vielä minkäänlaista infoa tai vahvistusta. Odotellaan.
        Muuten missä vanhaa on puolusteltu? Näillä palstoilla ei ole näkynyt kuin 99 % kannanotoista uuden mollaamiseen.


      • ovat painossa
        myös ... kirjoitti:

        Olen myös jäsen, mutta en ole saanut vielä minkäänlaista infoa tai vahvistusta. Odotellaan.
        Muuten missä vanhaa on puolusteltu? Näillä palstoilla ei ole näkynyt kuin 99 % kannanotoista uuden mollaamiseen.

        Niin paljon liittyjiä, että kaikki Suomen painokoneet painavat nyt yötä päivää uusia tarroja ja kortteja.

        Pian ne painolämpimäiset tipahtavat postilaatikkoon ja päästään harjoittelemaan morjenstamista uusille jäsenille ...
        molemmat kädet ratista, vasemmalla heilutetaan SFC:lläisille ja oikealla vilkutetaan ACF:läisille ;-))


      • kateelline
        ovat painossa kirjoitti:

        Niin paljon liittyjiä, että kaikki Suomen painokoneet painavat nyt yötä päivää uusia tarroja ja kortteja.

        Pian ne painolämpimäiset tipahtavat postilaatikkoon ja päästään harjoittelemaan morjenstamista uusille jäsenille ...
        molemmat kädet ratista, vasemmalla heilutetaan SFC:lläisille ja oikealla vilkutetaan ACF:läisille ;-))

        kun et itse ole liittynyt uuteen uljaaseen yhdistykseen,20€ takia.


      • panna
        kateelline kirjoitti:

        kun et itse ole liittynyt uuteen uljaaseen yhdistykseen,20€ takia.

        Paras panna asia mietintään.


      • jep jep
        kuussataa.... kirjoitti:

        Olen juuri liittynyt uuteen ACF yhdistykseen ja jäsennumeroni on jo yli 600. en käsitä sitä porua mikä uuden yhdistyksen perustaminen on pistänyt liikkeelle. Jotain vikaa vanhassa on tarvinnut olla koska sitä niin fanaattisesti puolustellaan. ACF ry on mielestäni lähtenyt hyvin liikkeelle ja jos vetäjien aktiiviseen toimintaan on hiukankin perehtynyt uskon uuden yhdistyksen piankin saavan 1000 jäsenen.

        On se todellinen ihmejuttu, kun SINÄ tiedät jo jäsennumerosi olevan YLI 600, ja paljon aikaisemmin liittyneet eivät vielä ole saaneet mitään tietoa???? Paljon sitä kirjoitellaan kaikenlaista tyhmien jymäyttämiseksi.


      • liittynyt
        jep jep kirjoitti:

        On se todellinen ihmejuttu, kun SINÄ tiedät jo jäsennumerosi olevan YLI 600, ja paljon aikaisemmin liittyneet eivät vielä ole saaneet mitään tietoa???? Paljon sitä kirjoitellaan kaikenlaista tyhmien jymäyttämiseksi.

        Olen liittynyt ja maksanut viikolla 2 esitteen mukaisen maksun. Ei ole kuulunut yhtikäs mitään. Pelkään tulleeni huijatuksi. Olen kyllä oppinut matkan varrella, ettei voi luottaa mihinkään...


      • ihan väärin
        kateelline kirjoitti:

        kun et itse ole liittynyt uuteen uljaaseen yhdistykseen,20€ takia.

        minä olen kuule jo liittynyt ja kuulun nyt sekä ACF:ään että SFC:hen.

        Siksi siis tarvitsen molempia käsiä heilutteluun.

        Eiks mee kaalin häh ?


      • ootelkaa nyt visusti
        liittynyt kirjoitti:

        Olen liittynyt ja maksanut viikolla 2 esitteen mukaisen maksun. Ei ole kuulunut yhtikäs mitään. Pelkään tulleeni huijatuksi. Olen kyllä oppinut matkan varrella, ettei voi luottaa mihinkään...

        Kortit on tosiaan painossa ... kärsivällisyyttä.


      • oleellista
        ihan väärin kirjoitti:

        minä olen kuule jo liittynyt ja kuulun nyt sekä ACF:ään että SFC:hen.

        Siksi siis tarvitsen molempia käsiä heilutteluun.

        Eiks mee kaalin häh ?

        Kuuleppas oleellista ei ole niiden käpälien heiluttelu. Jos ei huvita, niin ole heilttamatta. Ratista on syytä pitää välillä kiinni.


      • kaaliin
        oleellista kirjoitti:

        Kuuleppas oleellista ei ole niiden käpälien heiluttelu. Jos ei huvita, niin ole heilttamatta. Ratista on syytä pitää välillä kiinni.

        Kyllä on kovakallonen keskustelukumppani.

        En ole sanonut ettei huvita heilutella, kun nimenomaan sanoin että aion heilutella KAIKILLE.

        En ole nirso enkä ylpiä, vaan morjenstan kaikille sukupuolesta, yhdistyksestä, aatteesta tms. riippumatta ;-))


    • Nyt alkoi...

      Hiphei, nyt alkoi tapahtua. Pieni jäsennumero tuli ja lehtikin...

    • uppotukki 1

      vuosia ollu jäsenenä jäsen numero silloin melkein 1000 ,täl hetkel paljon lisää tullu .mielestäni homma pelannu !

      • 6r88hjf

        Jaa onko siinä jotain erikoista, pian sinäkin siirryt sinne louskuttajien joukkoon. Onnea vain tulevalle urallesi.


    • uppo1

      onko sf caravan sen autuaaksi tekevämpi ?

      • Hyvällä asialla

        AFC on aivan oikealla asialla kehitttäessään matkailuautoilijoiden matkailun edelletyksiä. Hyvässä vauhdissa on päästöverotuksen oikeudenmukaisuusperiaatteiden hoitaminen. Hyvät autotehdasvierailut ja messukäynnit mm. Ruotsissa ja Saksassa.


      • Hyvällä asialla

        AFC on aivan oikealla asialla kehitttäessään matkailuautoilijoiden matkailun edelletyksiä. Hyvässä vauhdissa on päästöverotuksen oikeudenmukaisuusperiaatteiden hoitaminen. Hyvät autotehdasvierailut ja messukäynnit mm. Ruotsissa ja Saksassa.


      • känni kukkuu
        Hyvällä asialla kirjoitti:

        AFC on aivan oikealla asialla kehitttäessään matkailuautoilijoiden matkailun edelletyksiä. Hyvässä vauhdissa on päästöverotuksen oikeudenmukaisuusperiaatteiden hoitaminen. Hyvät autotehdasvierailut ja messukäynnit mm. Ruotsissa ja Saksassa.

        ACF ei ole kehittänyt mitään matkailun edistämiseksi. Päästöverotuksen eteen ei myöskään ACF:n puh.joht. tehnyt yhtään mitään. Olen ollut kahdella matkailuauto tehdas vierailulla mukana. Ovat olleet piinallisia kun puh.joht. haukkuu asiattomia ihmisiä, käytöstapoja sillä ei ole lainkaan eikä liioin toimiminen matkanjohtajana. Huonoin matkanjohtaja mitä ikinä olen nähnyt ja kokenut.


    • Mielellään

      Meillä on tonninpaikka.Tykätään muijan kan suvakävyllä ja tanssata.

      • Ent. kausipaik.

        Meidän piti luopua vuokratonnipalstasta kun vaimo ei pidä " kinkkukiusauksesta " koska se oli ainut ruoka mitä ACF tarjosi meille.


      • Kaalisoppaa
        Ent. kausipaik. kirjoitti:

        Meidän piti luopua vuokratonnipalstasta kun vaimo ei pidä " kinkkukiusauksesta " koska se oli ainut ruoka mitä ACF tarjosi meille.

        Harmin paikka. Olisi kannattanut esittää toivomus kaalisopasta.

        Tietenkin voi jättää ilmaisen lounaan syömättä ja katsoa onko jääkaapin valo kotona :).


    • reipasta touhua

      Minäkin alan sauvakävellä, kun laji ensin kehittyy lisää

    • runkkarirane

      Mie taitan ruveta lyrpää nakkelemaan, kausipaikkalaiset olkaatte valmiit.

    • SF-C 75852

      Ei se kaksista kavaria tarvitsse kun pystyy sontaa puhumaan. Jäsen ja kahtena Juhannuksena ollut. Nauttinut paikasta ja seurasta.

    • lomalle

      Voisikohan nuo Kotkanpesän Camping-sivut päivittää - tapahtumat ovat viime vuoden puolelta. Pääseekö alueelle minä vuorokaudenaikana vaan? Onko heinäkuussa miten täyttä?

      • Anonyymi

        Onko James vielä touhussa???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko James vielä touhussa???

        Eikös kunta lopettanut "Kotkanpesän".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös kunta lopettanut "Kotkanpesän".

        Kyllä James jatkaa, ei leirintäaluetta mutta yhdistyksen johtajana, ens viikonloppuna on kokous jossa asiaa päätetään, katso faccebook


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      60
      2564
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      311
      2326
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      90
      2109
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      57
      1807
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1722
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1687
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1573
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      120
      1395
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1389
    10. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      59
      1375
    Aihe