E-Pillerit+Akne, tuleekotakaisin jos lopetan?

Eli aloitin n. neljä vuotta sitten ihotautilääkärin määräyksellä diane nova e-pillerit akneen. Monta vuotta ihoni on ollut hyvä, nyt ajattelin jättää pillerit pois, koska en käytännössä niitä tarvitse eli palaako akne takaisin jos lopetan pillerit? Entä paino?Lihoin n. 10 kg pillereillä eli lähteekö vai tuleeko painoa lisää? Tietysti kaikki olemme erilaisia, mutta kokemuksia?
0149
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset

Vanhimmat

Ei vielä vastauksia

Aloittaja odottaa vastauksia. Kerro oma näkemyksesi ensimmäisenä.

Kommentoi aloitusta


Diane nova on lääke kirjoitti:

Eli aloitin n. neljä vuotta sitten ihotautilääkärin määräyksellä diane nova e-pillerit akneen. Monta vuotta ihoni on ollut hyvä, nyt ajattelin jättää pillerit pois, koska en käytännössä niitä tarvitse eli palaako akne takaisin jos lopetan pillerit? Entä paino?Lihoin n. 10 kg pillereillä eli lähteekö vai tuleeko painoa lisää? Tietysti kaikki olemme erilaisia, mutta kokemuksia?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu