Ihmettelen, minkä takia ulkomaalainen perhe puhuu keskenään englantia (korostuksella kylläkin). Tämä seikka häiritsee todella paljon. Minkä ihmeen takia näin? Onko tekstityksen lukeminen amerikkalaisille ylivoimaista?
Kieli häiritsee
5
828
Vastaukset
- sivusta seurannut
Olin opiskeluaikana kesätöissä Saksassa. Samassa talossa asui kolme italialaista opiskelijaa. He olivat myös tulleet Saksaan töihin ja oppimaan kieltä. Kaverit ottivat kielen opiskelun tosissaan ja puhuivat koko kesän saksaa keskenäänkin. Siis vaikka seurassa ei olisi ollut ketään muuta.
Täytyy kyllä sanoa, että se kannatti. Kaikkien kolmen kielitaito parani selvästi. Hauskoja kavereita. Minun käsitys italialaisista parani heidän kauttaan. - hille2
Nauroin aivan samaa tässä yksi päivä 24:sta katsoessani. Tämähän on aina ollut ongelma jenkkielokuvissa. jenkit varmaan luulee, että esim. saksalaiset puhuu keskenään englantia saksalaisella korostuksella. Nyt Memoirs of the Geishassa geishat puhuu jäykkää koulukirjaenglantia...heh hee..
- että oppisivat
puhumman sitä kunnolla. Heidänhän pitää esittää täydellistä perhettä Yhdysvalloissa. Jos he puhuisivat omaa kieltään, se herättäisi enemmän epäilystä.
- jenkeissä asunut
Olen asunut L.A.ssa ja siellähän on koko pikku-Beverly Hills täynnä varakkaita iranilaisia sun muita, jotka puhuvat vaikka mitä kieliä keskenään. Ei siihen kukaan mitään huomiota kiinnittänyt, kun ne ajelivat bemareillaan ja mersuillaan shoppaamaan ruokaa mun lähimarkettiin.
- älytöntä
Voi luoja... itsellä menisi maku jos ne möngertäisivät jotain arabiaa. Keskusteltiin tästä juuri töissä kahvipöydässä ja suurin osa oli sitä mieltä että se vasta olisi älytöntä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1082619
- 1072052
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee221867Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2071583Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41575Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991507Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1031121- 581021
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi126983- 64976