korkeaestrogeeninen, matalaprogesteroninen e-pilleri

Mikä olisi korkeaestrogeeninen mutta samalla matalaprogesteroninen ( keltarauhashormoni) e-pilleri? Aiheuttaa tuo jälkimmäinen limakalvojen kuivuutta kun taas edellinen sitä ylläpitää
1204
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 1

Vanhimmat

riipu siitä hormonimäärästä vaan keltarauhashormonin muodosta, mikä pillereissä vaihtelee. Itselläni kuivui paikat Nuvaringin keltarauhashormonista, mutta Minuleteilla ei ongelmaa.Pitoisuudet löytyy tohtori.fi:n sivuilta, käy sieltä katselemassa.

Äänestä

Kommentoi aloitusta


Hannale kirjoitti:

Mikä olisi korkeaestrogeeninen mutta samalla matalaprogesteroninen ( keltarauhashormoni) e-pilleri? Aiheuttaa tuo jälkimmäinen limakalvojen kuivuutta kun taas edellinen sitä ylläpitää

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu