Suoraa toimintaako???

suski

Tykkääkö miehet ennemmin suorasta toiminnasta esimerkiksi kahden vuoden kissa ja hiiri-leikin jälkeen???

7

2463

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jätkä...

      jaksa kahta vuotta mitään kissa-hiiri-leikkiä, naisille tämä ei ole temppu eikä mikään, mutta olen aivan varma siitä että tää miekkonen on saanut jo aikapäiviä sitten.

    • minäminä

      kannattaa kertoa toiselle tunteistaan, ei siinä mitään häviäkkään! ei sitten vanhemmiten harmita

    • öbgvozjbnoi

      Kahden vuoden leikkimisen jälkeen??? Siis itse en jaksais katella läheskään noin kauaa kissa-hiiri-leikkiä vaan se olisi saanut jäädä. Silloinhan koko suhde on saanut jo leikillisen piirteen ja ei se tuosta mihinkään vakavempaan muuttua voi.

      • suski

        Kissa-hiiri-leikki on kyseisen miehen kanssa seuraavaa: hän osoittaa kiinnostusta ja kirjoittelee maileja joka päivä kanssani, kerron vihjaillen tunteistani jonka seurauksena on muutaman päivän hiljaisuus ja ajattelen ettei toinen olekaan kiinnostunut, meinaan jo unohtaa hänet... ja juuri silloin aina tulee viesti häneltä: kuis hurisee, on ollut ikävä jne. JA sitten ympyrä taas jossain vaiheessa sulkeutuu ja sama taivastelu jatkuu..

        Onko miehet aina näin kimurantteja? Oon tulkinnut, että tämä kyseinen herra on aika estoinen tyyppi joka ei hetken hurmasta tunteitaan leimauttele, eikä varsinkaan aloitetta vaikka sitä minulta odottaakin. Mutta kohtuus sentään kaikessa. Tunnen olevani umpikujassa, vaikka tiedän molempien välittävän todella toisistaan. Vihjeitä, mitä voin tehdä?


      • dayum
        suski kirjoitti:

        Kissa-hiiri-leikki on kyseisen miehen kanssa seuraavaa: hän osoittaa kiinnostusta ja kirjoittelee maileja joka päivä kanssani, kerron vihjaillen tunteistani jonka seurauksena on muutaman päivän hiljaisuus ja ajattelen ettei toinen olekaan kiinnostunut, meinaan jo unohtaa hänet... ja juuri silloin aina tulee viesti häneltä: kuis hurisee, on ollut ikävä jne. JA sitten ympyrä taas jossain vaiheessa sulkeutuu ja sama taivastelu jatkuu..

        Onko miehet aina näin kimurantteja? Oon tulkinnut, että tämä kyseinen herra on aika estoinen tyyppi joka ei hetken hurmasta tunteitaan leimauttele, eikä varsinkaan aloitetta vaikka sitä minulta odottaakin. Mutta kohtuus sentään kaikessa. Tunnen olevani umpikujassa, vaikka tiedän molempien välittävän todella toisistaan. Vihjeitä, mitä voin tehdä?

        "Oon tulkinnut, että tämä kyseinen herra on aika estoinen tyyppi joka ei hetken hurmasta tunteitaan leimauttele, eikä varsinkaan aloitetta vaikka sitä minulta odottaakin"

        Tässähän ei toisaalta mätä mikään muu kuin se, että tämä on sinun tulkintasi.

        Eli nythän ei voi tietää, että onko tämä kaveri sellainen, joka haluaa jojoilla vai onko hän ihan oikeasti jotenkin arka tai estoinen tms.

        Koska en tiedä tämän enempää teidän jutusta, niin etkö vain voisi tehdä niin, että sanot suoraan mitä haluat? Kaksi vuotta on kuitenkin aika pitkä aika pallotella edestakaisin. Varsinkin jos itsellään on tunteita toista kohtaan.


      • dayum kirjoitti:

        "Oon tulkinnut, että tämä kyseinen herra on aika estoinen tyyppi joka ei hetken hurmasta tunteitaan leimauttele, eikä varsinkaan aloitetta vaikka sitä minulta odottaakin"

        Tässähän ei toisaalta mätä mikään muu kuin se, että tämä on sinun tulkintasi.

        Eli nythän ei voi tietää, että onko tämä kaveri sellainen, joka haluaa jojoilla vai onko hän ihan oikeasti jotenkin arka tai estoinen tms.

        Koska en tiedä tämän enempää teidän jutusta, niin etkö vain voisi tehdä niin, että sanot suoraan mitä haluat? Kaksi vuotta on kuitenkin aika pitkä aika pallotella edestakaisin. Varsinkin jos itsellään on tunteita toista kohtaan.

        ni on oika hankala sanoo, mut kyl tos kannattaa kerran sanoo suoraa, ja jos ei pariin päivään kuulu mitää ni todeta vaan et heippa, jos oot kissa ni oisin jo luovuttanu ku en saa kii, hos oot hiiri ni oisin juossu paikkaan mistä muo ei varmasti saada kii.


    • muuta

      Suora toiminta tai puhe on varmasti paikallaan. Jos jotain miehelle ehdotat, anna hänelle aikaa miettiä vastausta. Hän saattaa yllättyä suorasta kysymyksestä ja on parempi jos tuot heti esille, että ei tarvitse heti vastata.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1389
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1198
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      139
      1025
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      336
      829
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      633
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe