Mistä näitä 24 jaksoja voi ladata ilmaiseksi (jos edes voi)?? Googlella oon ettiny mut mistään ei voi ladata ilmaseks.
mistä ladata???
6
990
Vastaukset
- paikkoja
mut esim. emule. dc jne....muulista oon ite imuttanut..
- Kokemusta on
EI kannata, tai no ehkä sitten, jos kiinnostaa viettä seuraava puol vuotta linnassa. LAITTOMASTI LATAAMINEN ON ANKARA R I K O S ! ELi jos rupeat latailee mitään niin usko pois, vähintään kuukauden päästä oot kuulusteltavana! KOKEMUSTA ON!
- gaijin gaaru
Voihan sen soittoäänen ladata laillisestikin pienestä maksusta. Esim. itselläni on Japanin Vodafonen kännykkä, ja siihen voi saada Vodafonelta CTU-puhelimen soittoäänen.
- tio
ja vitut tulee oonn satoi kertoi ladannu eikä oo ees naapurit tullu mistä helvetist ne tietää kukä lätaa
- Darth
Tunnenpa kymmeniä ihmisiä, jotka ovat latailleet ja jakaneet tiedostoja erilaisilla ohjelmilla jo vuosia... Riski jäädä kiinni on olemattoman pieni. En TUNNE ketään, joka olisi jäänyt kiini "waretuksesta".
- Made
nyt on vuos 2006 eikä ihminen tiiä mist saa ladattuu lehvaa,sarjaa,musaa ym. ym..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 933461
- 1093156
- 562355
- 221932
Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61758Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201745Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111680Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein241536Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131411Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin381404