Pokausvihjeitä

angel burning

Kertokaa miehet millainen nainen pokaa teidät onnistuneesti.KERTOKAA KAIKKI..!
Haluan kipeänä tietää.Nyt on tähtäimessä tietty valikoima!

9

5163

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miessssssssssssssss

      suoruus ja rehellisyys. jos ei toimi niin ei maha mittää. mut eipähä jää hamppaankolooo..........

    • ---M30---

      Seuraavanlaiset tiukat vaatimukset on ja näistä ei sitten tingitä yhtään.

      Ensinnäkin a) pokaajan pitää olla nainen ja b) pokaajan pitää pystyä ilmaisemaan itseään sanoin, elein tai muuten niin, että voin päätellä kyseessä olevan pokausyritys.

      Nuo kriteerit jos täyttyy niin onnistuu varmasti. Mä en ehkä ole sun tähtäimessä...

    • oma..

      itsesi ja tulemalla juttelemaan niitä näitä.. sitten vaan kysyt kun olet kahden hänen kanssaan että voitasko illasta tehä jotain yhdessä.. se on ihan sama mitä kunhan vaan olette yhdessä..vaikka katsoa telkkaria..syödä tai käydä leffassa.. kainaloon hakeutuminen sitten treffeillä on varma merkki miehelle että haluat olla hänen lähellään. Onnea sulle olemalla rohkea tyttö saat varmasti hänet jos haluat ;)

    • tulla..

      ..jutteleen. Yleensä se on ollut miesten hommia, mutta jos nainen tulee jutteleen ja osoittaa mielenkiintonsa, niin se on menoa. Miehet on helppoja nakkeja, ellei nainen ole aivan hirveen näköinen.

      • aivan hirve(e)n näköinen

        Miltä näyttää hirveen näköinen?


      • KUN SÄ
        aivan hirve(e)n näköinen kirjoitti:

        Miltä näyttää hirveen näköinen?

        SELLANEN KUN SÄ OLET.


    • minä

      Minäkin haluaisin vinkkejä..Ihastukseni käy samalla salilla kuin minä..En tiedä miten yrittäisin häntä iskeä koska tuntuu, että jos vain menen juttelemaan häiritsen hänen treeniään yms..Vaikeeta on :)

      • iskupaikka

        minä näin salilla erittäin vaikuttavan ja säteilevän miehen. ainoa haittapuoli oli se, että hänellä on loistava treenattu kroppa (olisi kelvannut huomattavasti heikompikin) ja minulla hiukan ylensyönyt. olin päättänyt etten tee varmasti mitään asian eteen.

        mutta sitten yksi päivä kun menin salille, huomasin käveleväni hänen luokseen ja kysyin, että lähdetkö kahville. hän sanoi, että joo. mennäänkö tänään parin tunnin kuluttua, kun lopettaa treenit. sen verran otti sydämmestä, että kävelin saman tien uloskin, kun treffit oli sovittu. jäi treenit välistä.

        sitä on sitten joskus jälkikäteen naurettu. oli muuten sekin miettinyt, miten minut iskisi. kaikki meni hyvin ja menee vieläkin.

        kysymällä se selviää. ja mielestäni kannattaa nimen omaan pyytää ulos, koska miehet ei taida tosiaankaan tykätä treenien häiriköinnistä keskustelun merkeissä?


    • nainen jonka etupään erottaa takapäästä,=)
      ja jolla on hyvä itsetunto. usko tai älä mut toi itse tunto on usein tärkeempi ku ulkonäkö, koska se paistaa kasvoilta, ja saa ihmisen näyttää kauniimmalta/komemmalta kuin hän on.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      5
      2145
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      270
      1849
    3. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      70
      1810
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      297
      1797
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      109
      1635
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      30
      1483
    7. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      58
      1372
    8. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      293
      1254
    9. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      159
      1254
    10. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      67
      1228
    Aihe