Vanhempi nainen + nuorempi mies

Kohtaamispaikka

Monia nuoriamiehiä kiinnostaa vanhemmat naiset ja toisinkinpäin kiinnostusta tuntuu olevan. Onkohan netissä mitään kohtaamispaikkaa, chat-huonetta tai deittipalvelua tällaisten suhteiden solmimiseen? Onko kukaan löytänyt?

52

38651

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *_*

      ..tosiaan löysi 20v nuoremman pojan,
      ja oli niiin taivaassa kun nyt sanoin
      voi ilmaista, mutta jokin siihen tuli
      aika pian, en sitä kyllä tiedä kun siitä
      ei niin puhuta sitten ;)??

      • kannattaa katsoa

        Voihan sitä nuoret miehet vanhempien kanssa, mutta kyllä jossain elämänkokemukset törmää, saattaa tulla traumoja...ja sattua lujasti ja tuntea itsensä kusetetuksi.


    • löytyis

      Itse olen nuorempi mies ja hakisin vanhempaa naista , mutta kun en itekään tiedä mitään kohtaamispaikkaa olisi mukavaa jos joku tietäisi

      • Nuorempi mies

        Paras tapa saada kontaktia "vanhempiin" naisiin on perinteiset tanssiravintolat, jossa on sitä oikeaa paritanssia.

        Itse kurssitin itseni tanssin alkeilla ja aktiivisesti olen kehittänyt taitoa ja ei voi sanoa muuta kuin, että kyllä naiset tanssii erittäin mielellään ja hartaasti nuorempien tanssitaitoisten miesten kanssa.

        Tämä tanssiharrastus on varmasti helpompi tie verrattuna nettipenkomiseen.


      • N35
        Nuorempi mies kirjoitti:

        Paras tapa saada kontaktia "vanhempiin" naisiin on perinteiset tanssiravintolat, jossa on sitä oikeaa paritanssia.

        Itse kurssitin itseni tanssin alkeilla ja aktiivisesti olen kehittänyt taitoa ja ei voi sanoa muuta kuin, että kyllä naiset tanssii erittäin mielellään ja hartaasti nuorempien tanssitaitoisten miesten kanssa.

        Tämä tanssiharrastus on varmasti helpompi tie verrattuna nettipenkomiseen.

        Olet oikeassa, että naiseen voi tehda vaikutuksen viettämällä aluksi mukavan illan vaikkapa tanssilattialla. Eikä sen mikään perinteiden tanssiravintoja tarvitse olla, vaan paikka missä
        voi esitellä tanssitaitojaan ja välillä tanssia parina. Itsea asiassa tutustuin juuri 10.v nuorempaan mieheen, joka tanssitti minua koko illan eräässä diskossa. Ajattelin juuri laittaa hänelle tekstarin, että hän oli oikein mukavaa seuraa ja olisi kiva nähdä joskus.

        Netistäkin voit löytää seuraa, mutta varaudu siihen, että suhteenne jää lyhyeksi ja viileäksi, jos teidän väliltä puuttuu henkilökemiaa. Kyllä seksisuhteessakin pitää olla henkilökemiaa.


      • N43v
        Nuorempi mies kirjoitti:

        Paras tapa saada kontaktia "vanhempiin" naisiin on perinteiset tanssiravintolat, jossa on sitä oikeaa paritanssia.

        Itse kurssitin itseni tanssin alkeilla ja aktiivisesti olen kehittänyt taitoa ja ei voi sanoa muuta kuin, että kyllä naiset tanssii erittäin mielellään ja hartaasti nuorempien tanssitaitoisten miesten kanssa.

        Tämä tanssiharrastus on varmasti helpompi tie verrattuna nettipenkomiseen.

        kun mä en käy niissä tanssiravintoloissa enkä edes lavoilla, vaan menen sinne missä ne nuoremmat miehet on, eli siis erilaisille keikoille ja festareille... sieltä ne nuoret hemmot löytyy ja vanhemmat oman tyyppiset kaverit :)


    • matiian

      No jos vaikka lähtisit etsimään vaikka jostain tanssiravintolasta. Ja eikö noissa tzäteissäkin ole että 30, 40 jne...

      • Mika0800

        Vanhempia naisia chatista on ihan turha yrittää, tehtävä on mahdoton. Mutta jos joku haluaa haaskata aikaansa ja hankkia vitutusta, siitä vain!

        Sopii kysyä, miksi vanhemmat naiset chatissa ovat noin äärimmäisen kielteisiä ?


      • onnistuja
        Mika0800 kirjoitti:

        Vanhempia naisia chatista on ihan turha yrittää, tehtävä on mahdoton. Mutta jos joku haluaa haaskata aikaansa ja hankkia vitutusta, siitä vain!

        Sopii kysyä, miksi vanhemmat naiset chatissa ovat noin äärimmäisen kielteisiä ?

        Hmmm, se on kyllä taidosta kiinni tuolla chatissakin. Itse olen onnistunut useampaan itseäni vanhempaan naiseen tutustumaan chatissa. Pari pitkää ja oikein hyvää seksisuhdetta on koettu.


      • olevansa nuoria.
        Mika0800 kirjoitti:

        Vanhempia naisia chatista on ihan turha yrittää, tehtävä on mahdoton. Mutta jos joku haluaa haaskata aikaansa ja hankkia vitutusta, siitä vain!

        Sopii kysyä, miksi vanhemmat naiset chatissa ovat noin äärimmäisen kielteisiä ?

        Minä, 40 nainen, olen tullut huijatuksi chatissa ja treffipalstalla itseäni vanhempien miesten taholta.

        Olen rehellisesti ilmoituksissani eri treffipalstoilla omalla iälläni ja sanon etsiväni seuralaista 35-45 vuotiaista miehistä.
        Jotenkin se nyrppii vanhempia äijiä ja he tekeytyvät 35 vuotiaiksi. Kun tulee livessä tapaaminen kyseeseen, mies katoaa. Eivät uskalla vastata valheisiinsa kun tulee tapaamisen aika.

        Nyt jouduin tuolla city.fi deitissä sulkemaan proffani koska joku 44 vuotiaaksi itsensä profiilissaan maininnut mies alkoi lähettelemään häirintäviestejä: "mitä sä vanha ämmä täällä nuorempia miehiä vonkaat? Nehän on sun lastes ikäisiä!"

        No, en ole tehnyt lapsia 6 vuoden vanhana joten yritin olla välittämättä miehen viesteistä mutta niitä alkoi tulvia. Eri nikeillä, erilaisilla härskiysasteilla. Osoitteeni hän jakoi ilmeisesti jonnekin kansainvälisille palstoille sillä aloin saamaan viestejä myös niistä. Sain saamistani viesteistä käsityksen että nimissäni tehdyt yhteydenotot ovat olleet hyvin seksistisiä sillä joa meilissä oli musta mies joka selitti miten suurta saisin. Viestittelijät olivat Kanadasta, Englannista, eri USA:n osavaltioista ja sillee.

        Jep, en ole enää sinisilmäinen virtuaalimaailmassa. Varon nykyisin jokaista joka sanoo olevansa alle 40v mies ja etsivänsä itseään vanhempaa naista.


      • niina50-09
        Mika0800 kirjoitti:

        Vanhempia naisia chatista on ihan turha yrittää, tehtävä on mahdoton. Mutta jos joku haluaa haaskata aikaansa ja hankkia vitutusta, siitä vain!

        Sopii kysyä, miksi vanhemmat naiset chatissa ovat noin äärimmäisen kielteisiä ?

        ...yleistää, että "vanhemmat" - mielummin käytän sanaa kokeneemmat naiset ovat äärimmäisen kielteisiä :( Mutta meitä on moneksi..


      • vastakysymys
        Mika0800 kirjoitti:

        Vanhempia naisia chatista on ihan turha yrittää, tehtävä on mahdoton. Mutta jos joku haluaa haaskata aikaansa ja hankkia vitutusta, siitä vain!

        Sopii kysyä, miksi vanhemmat naiset chatissa ovat noin äärimmäisen kielteisiä ?

        että minkä takia vanhempien naisten _pitäisi_ innostua niistä pojista chatissa?

        Joka kerralla chatissa ollessani tulee ainakin parilta, joskus jopa kymmeneltäkin kakaralta (alkaen 17 vuotiasta!) niitä seksin ehdotteluita. Vaikka jo nimimerkissäni ilmoitan ikäni 35 v.

        En todellakaan koe velvollisuudekseni ruveta kirjoittelemaan niille kakaroille, edes vaihtamaan kuulumisia päivän tapahtumista tms. joka ei mukamas ikää katso.


      • M28
        vastakysymys kirjoitti:

        että minkä takia vanhempien naisten _pitäisi_ innostua niistä pojista chatissa?

        Joka kerralla chatissa ollessani tulee ainakin parilta, joskus jopa kymmeneltäkin kakaralta (alkaen 17 vuotiasta!) niitä seksin ehdotteluita. Vaikka jo nimimerkissäni ilmoitan ikäni 35 v.

        En todellakaan koe velvollisuudekseni ruveta kirjoittelemaan niille kakaroille, edes vaihtamaan kuulumisia päivän tapahtumista tms. joka ei mukamas ikää katso.

        Niitä kun vaan on niitäkin vanhempia tai kokeneempia naisia jotka todella ovat kiinnostuneita nuoremmista miehistä. Tiedän että näin on sillä kokemusta on. Olen itse tutustunut netin kautta useampaan itseäni huomattavasti vanhempaan naiseen ja kokenut heidän kanssaan myös miellyttäviä pitempiä suhteita. Näitä naisia on vaan nykyään pikkusen vaikea löytää kaikkien naisten joukosta, koska tällaista foorumia tai chatteja ei ole. Jos nuoremmat miehet ei kiinnosta niin ei todellakaan pidä ja ole pakko heidän kanssaan keskustella.


      • ilmiannon
        olevansa nuoria. kirjoitti:

        Minä, 40 nainen, olen tullut huijatuksi chatissa ja treffipalstalla itseäni vanhempien miesten taholta.

        Olen rehellisesti ilmoituksissani eri treffipalstoilla omalla iälläni ja sanon etsiväni seuralaista 35-45 vuotiaista miehistä.
        Jotenkin se nyrppii vanhempia äijiä ja he tekeytyvät 35 vuotiaiksi. Kun tulee livessä tapaaminen kyseeseen, mies katoaa. Eivät uskalla vastata valheisiinsa kun tulee tapaamisen aika.

        Nyt jouduin tuolla city.fi deitissä sulkemaan proffani koska joku 44 vuotiaaksi itsensä profiilissaan maininnut mies alkoi lähettelemään häirintäviestejä: "mitä sä vanha ämmä täällä nuorempia miehiä vonkaat? Nehän on sun lastes ikäisiä!"

        No, en ole tehnyt lapsia 6 vuoden vanhana joten yritin olla välittämättä miehen viesteistä mutta niitä alkoi tulvia. Eri nikeillä, erilaisilla härskiysasteilla. Osoitteeni hän jakoi ilmeisesti jonnekin kansainvälisille palstoille sillä aloin saamaan viestejä myös niistä. Sain saamistani viesteistä käsityksen että nimissäni tehdyt yhteydenotot ovat olleet hyvin seksistisiä sillä joa meilissä oli musta mies joka selitti miten suurta saisin. Viestittelijät olivat Kanadasta, Englannista, eri USA:n osavaltioista ja sillee.

        Jep, en ole enää sinisilmäinen virtuaalimaailmassa. Varon nykyisin jokaista joka sanoo olevansa alle 40v mies ja etsivänsä itseään vanhempaa naista.

        kyseisisistä profiileista, cityssä ois voitu plokata koko äijä ulos sieltä


    • löytänyt..

      tai minut on löydetty.. niin se meni..:)

      Treffi24 stä,alettiin vain jutella "kirjeitse"ja sitten muutenkin..

      tämä alkoi ns.kuin vahingossa..ja hyvältä tuntuu:)

      • dorisxx

        Kiinnostais kyllä nuorempi mies, mut ne haluaa vaan pelkän seksisuhteen ja sellanen ei mua kiinnosta.


      • M28
        dorisxx kirjoitti:

        Kiinnostais kyllä nuorempi mies, mut ne haluaa vaan pelkän seksisuhteen ja sellanen ei mua kiinnosta.

        Kyllä niitäkin nuorempia miehiä löytyy jotka etsii muutakin kuin pelkkää seksiä. Jatka siis etsintää, ehkä sellainen osuu sinunkin kohdallesi. Sellaiset voit varmaan aina unohtaa heti jotka esim chatissa aloittaa heti kysymällä seksiä tai jotain muuta härskimpää. Tai oletko kokeillut laittaa deitti-ilmoituksen ja pyytänyt miehiä kirjoittamaan mitä toivovat. Niistä sun olis helppo raakata pihalle heti toivottomat tapaukset.


    • iso ikä

      Olen se vanhempi nainen, jolla ei ole pakkomiellettä löytää nuorempaa tai vanhempaa ystävää itselle, vaan sopiva, iästä riippumatta. Kuitenkin viime vuosina elämääni on tullut nuoria miehiä, joiden kanssa on syntynyt ihan oikea seurustelusuhde. Toisen kanssa vierähti useita vuosia ja vieläkin pidetään yhteyttä ainakin sähköpostein. Ihanaa on ollut. Seksi on ollut hyvää ja kaikki muukin. Toivon vielä törmääväni uudestaankin jonkin mukavaan nuoreen mieheen sopivalla ikäerolla.

      • junnu

        Itsellä on hyviä kokemuksia, mistä löytää vanhempia, sekä hyvin koulutettuja naisia.
        Sairaalan kahvio. Tai jos kaverisi on sairaalassa mene ihmeessä katsomaan, siellä on paljon naisia, sekä potilaina, että töissä.
        Itse löysin lähes 11- vuotta vanhemman naisen sairaalan käytävältä kun kävelimme, toisiamme vastaan. Katseemme kohtasivat ja kun hänellä oli sbaduaski kädessä niin kysäisin, että myytkö yhden ja lähetkö seurakseni.
        Nyt. Ollaan oltu yhdessä 16 vuotta.
        Onnea kaikille


      • -typykkä-
        junnu kirjoitti:

        Itsellä on hyviä kokemuksia, mistä löytää vanhempia, sekä hyvin koulutettuja naisia.
        Sairaalan kahvio. Tai jos kaverisi on sairaalassa mene ihmeessä katsomaan, siellä on paljon naisia, sekä potilaina, että töissä.
        Itse löysin lähes 11- vuotta vanhemman naisen sairaalan käytävältä kun kävelimme, toisiamme vastaan. Katseemme kohtasivat ja kun hänellä oli sbaduaski kädessä niin kysäisin, että myytkö yhden ja lähetkö seurakseni.
        Nyt. Ollaan oltu yhdessä 16 vuotta.
        Onnea kaikille

        wau! mahtavaa !


    • Bianca_x

      www.iskuri.net - löytyy moneen makuun sekä tositarkoituksella että seksiseuraa!

      Sinne pistät ilmoituksen (josta ei selviä millään konstilla "häiriköille" edes sähköpostiosoitteesi) ja vastauksia tulvii.. Siitä sit vaan valkkaamaan parhaat päältä!

      T. Tyytyväinen Iskurin Miehiin :)

    • Lady

      Minä löysin omani Suomi24 treffipalstalta.

      Nainen 46v

      • onkylläparasta 17v

        olen siis 17v miehen alku ja olen saanut vaki seksi seuraa minua paljon vanhemmasta naisesta hän on 50
        hänellä on aivan mahtava pillu ja tosi märkä ja tiukka! tiukempi kuin nuorilla tytöillä! ja hän on viel iso kokoinen :) ja ihanat tissit ! :) nam


    • Lady40L

      Kyllä kiinnostaa nuoremmat miehet. Itse 40v ja mielellään tekisin kaikkea nuoremman miehen kanssa joko vakavasti tai sitten ei. Noin alkaen 30v ylöspäin. Mistä niitä saisi ihan live elämästä? Mitä paikkoja, baareja tms. missä käy 30-40v?Onko parempi olla itse aktiivinen ja mennä juttua heittämään nuorille?Vai odotella nuoremman miehen kontaktia?

      • Ah...

        on sellainen.Treffi24;stä.AH !


    • Aloittaja

      Huh ja heh! Aloitin tämän keskustelun ja aiheen suosio kyllä yllätti. Mitä itse oon tätä keskustelua seurannu niin hyvältä foorumilta seuran löytämiseks vaikuttaa tuo www.iskuri.net ja erilaiset chatit. Kiitoksii vaan kovast kaikil osallistuneil! Ja saa keskustelua jatkaakin edelleen. Nauttikaa toisistanne vanhemmat naiset ja nuoremmat miehet!

      • nam nam

        ihanan ,10v. nuoremman miehen suomi24.lta. ei se ikä vaan se kemia.


    • nainen 50+

      Miksi nuorempi mies haluaa vanhempaa naista? Ettei tarvitse sitoutua vai saa opeteltua seksiä rauhassa ennen tositoimia nuoremman kanssa vai onko joku muukin syy vielä?

      • nuorempi mies

        No sitoutuminen on yksi syy, mutta kokeilunhalu kai suurin syy on...


    • saanti

      Kannattaa tehdä profiili tuonne E-kontaktiin, sain itse todella monia yhteydenottoja 40 naisilta vaikka olen alta 30 ja etsin ikäistäni seuraa.. Selailin vain naisten profiileja ni alko flirttiä ja viestiä tulemaan, varmasti ensimmäisen 2 tunnin aikana n. 20 yhteydenottoa ja yli puolet 40 naisia.. Kokeilkaa!

    • mun kohdalla

      siitä että jotkut miehet paranee vanhetessaan. siis itse nainen ja ihan mielelläni ottaisin vanhemmam miehen. En siis todellakaan mitään isäni ikäistä/näköistä mutta suhteessa toi ajatusmaailmojen yhteensopivuus on sen verran tärkeetä. En jaksa alkaa alkaa kasvattaa ketään keskenkasvuista/epävarmaa pojankoltiaista. Nyt tietenkään ikä ei takaa älykkyyttä/järkeä mutta näyttää vähän siltä että vähän se monilla tuntuu rauhottavan sitä testosteronin pauketta. Lisäksi jotkut miehet miehistyvät/vanhentuvat seksikkäästi jos pitävät itsestään huolta :) Jos löydän juonteen omasta silmäkulmasta saan kohtauksen mutta miehellä se on seksikästä tiettyyn rajaan asti.

      • moraali si salli

        alkas mitään itseäni paljon nuoremman kanssa.Oksettaa jo ajatus,en ymmärrä ihmisiä jotka hakee huomattavasti nuorempia.
        Mutta makunsa kullakin.


    • *^*

      katselin äsken treffisivua(24), eteeni osui 'mielenkiintoinen' äijä, ikää 46v. sitten katselin ilmoitusta alemmas ja hän hakee naista 24-40 vee !
      mikä s-tana siinä on kun luullaan tuossa iässä olevansa joku kloppi vaikka ollaan lähes 50?! eikä oman ikäiset naiset kelpaa.
      ja tämä tapaus ei ole ainoa.

    • Jekle

      Vain epävarmat nuoret miehet ovat kiinnostuneita itseään vanemmista naisista. Ei kukaan itseään kunnioittava mies etsi mitään vanhaa "naakkaa" jolla yleensä läskit roikkuu, niin poskissa kuin vyötäröllä. Kyllä on hienoa kulkea itseään 10-5 vuotta nuoremman kanssa. Miksi muuten kaikki naiset ovat nykyisin hirveän ylipainoisia, todella läskejä. Ikävä katsoa sellaisia.

      • hyvä kun

        joku tunnustaa ihan reilusti näkevänsä naisessa vain ja ainoastaan ulkoiset seikat.
        Kiitos rehellisyydestäsi. Ja sitten seuraava...


      • vuodet vierii

        Mitäs kun vuosien päästä se nuorempi nainen huomaa, että sinullakin roikkuu jalkojen välissä vain käyttökelvoton vehje ja saman on tehnyt aika muuallekkin kroppaan. Ei kukaan itseään kunnioittava nainen sellaista katsele makuuhuoneessaan. Ikävä sellaista olisi katsoa. Ehkä se nuori nainen haki silloin aikanaan vanhemmasta miehestä tukea ja turvaa epävarmuuteensa ja kun itsetunto on kasvanut, niin huomaa, että nuorempaa pitäisi saada, miestä jolla toimii molemmat päät.


      • Anna Karenina

        Miehistä on ylipainoisia 66% ja naisista 33%, joten ihan turha haukkua naisia läskeiksi...

        Ei kaunis nuori nainen halua mitään keski-ikäistä isovatsaista ukkoa!


    • MCMLXXXVIII

      näillä nuorilla miehillä on itsetunto ongelmia tai jonkinlaisia fantasioita vanhemmasta naisesta. Itse ajattelen niin ettei naisen iällä ole niin merkitystä, kunhan kemiat kohtaavat.

      • Matleenaxxx

        Itse asiassa niillä nuorilla miehillä, jotka uskaltavat hakea vanhempaa seuraa, on erittäin hyvä itsetunto! Parempi kuin ikäisillään yleensä!

        Vastaavasti olen huomannut, että vanhoilla miehillä 50 on todella huono itsetunto, ja sitä yritetään pönkittää hakemalla nuorta nais-seuraa, jopa omien lasten ikäistä, ja sitten he ihmettelevät että miksi ovat vuodesta toiseen yksin....


    • Anniehh

      Olin itse 31v ja olin pari kertaa pedissä 19v pojan kanssa.
      ei siitä mitään muuta olisi voinut tulla.
      Toinen oli niin lapsellinen.
      Mutta seksi oli hyvää:P

    • ikä on niin vaikea tarkistaa...hohhoijaa avaat web camin ja näytät web camiin henkkarias jossa näkyy sun syntymävuotes, ja toinen tekee samat

      web camissa kaikista vaikein huijata toista, koska

      a) näkee pärstän
      b) voi todistaa tekemällä jotain, että tekee sitä juuri sillä hetkellä ja että on varmasti henkilö chatin toisella puolen

      disclaimer: ne, jotka pelkää identiteettivarkautta ku oot sekunnin vilauttanu henkkaria, et väärinkäytetään (koska toinen voi web cam session nauhottaa) ei tietenkään kannata.

      mut jos molemmat vilauttelee henkilöpapereita niin voi tarvittaessa kussa toisenkin pakkiin, eikö vaan

      puhumattakaan kuinka tunnelmaa piristävä hetki on vilautella asiakirjoja toisille suuressa epäluottamuksessa

      if you get my drift

    • Nuori mies

      Itse oon 22-vuotias mies ja oon jo pitkään haaveillut seksisuhteesta 40-50 vuotiaan naisen kanssa. Toivon että mun unelma vielä joskus toteutuu.

    • vanhempaagimmaa

      paikallis pubit on hyviä

      itse löysin oman naaraan tiskiltä. Nyt ollaan kuljettu 6 vuotta yhdessä. Emäntä täyttää kohta 56 ja minä olen 29.

      • ja paskat

        Olet kännissä, kun moista jauhat. Kukaan alle 30v. oikeesti kehtaa tuollaisen
        mummon kanssa olla...


      • Poika12
        ja paskat kirjoitti:

        Olet kännissä, kun moista jauhat. Kukaan alle 30v. oikeesti kehtaa tuollaisen
        mummon kanssa olla...

        Täällä olis miehen alku vailla vanhempaa naista tässä on sähköposti osoitteeni ottakaa yhteyttä [email protected]


      • Poke21
        ja paskat kirjoitti:

        Olet kännissä, kun moista jauhat. Kukaan alle 30v. oikeesti kehtaa tuollaisen
        mummon kanssa olla...

        Täällä olis miehen alku vailla vanhempaa naista tässä on sähköposti osoitteeni ottakaa yhteyttä [email protected]


    • morovaan3
    • Anonyymi

      Mistä löydän naisia joka on kiinostonut kumisaappaista

    Ketjusta on poistettu 54 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      86
      6133
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2566
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      28
      2073
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1817
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1631
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1418
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1337
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1331
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1213
    Aihe