HR-asiantuntijan palkka

tietoa?

Missä summissa liikkuu HR-asiantuntijoiden palkat, kun tausta seuraava (vastaa vaatimuksia):

-relevanttia työkokemusta n.3v
-alan akateeminen koulutus

Työnantaja iso, globaali yritys.

6

10284

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hr-kehityspäällikkö

1500€/kk

• hr-asiantuntija

Keskisuuri suomalainen firma: alkupalkka 2000, monen vuoden kokemuksen jälkeen 2500.

• oikeestiko...

... noin huono palkka? Vaikka koulutuksena olis KTM?

• mutta
        oikeestiko... kirjoitti:

... noin huono palkka? Vaikka koulutuksena olis KTM?

... tehtävinä ovat HR- tehtävät, joista ei (Suomessa) makseta. "Suuressa maailmassa" asia on hieman toisin; HR- on monissa paikoin tärkeässä asemassa, kun palkataan osaavia ihmisiä ja heidät yritetään myös pitää firmassa.

Suomessa ei kauheasti tarvitse laittaa tälle painoa, koska useimpiin avoinna oleviin paikkoihin hakee runsasti sopivia kandidaatteja, ja ihmiset eivät helposti vaihda työtä.

En sano, etteikö Suomessakin voisi laittaa enemmän painoa henkilöstöresurssien tehokkaammalle käytölle, avainhenkilöiden firman sisäisen urakehityksen suunnittelulle, palkitsemisjärjestelmille jne., mutta aika usein se HR:n tehtävä on palkanlaskenta..

• HumanResource

Riippuu monestakin tekijästä, mutta 500-600 henkilön yrityksessä johtoryhmässä istuva henkilöstöjohtaja (HR-manager) tienaa 3000-5000e, mihin lisäksi mahdolliset tulospalkkiot. HR-asiantuntija, esim. henkilöstökoordinaattori samassa yrityksessä 2000-3000e. Alle kahden tuhannen euron ei kannata tosin lähteä edes pienempään yritykseen henkilöstöjohtamisen asiantuntijaksi.

• Anonyymi

Alkoi kiinnostaa tuo yritys,mikään ole niin varmaa kuin epävarmuus.Jätetään ihmisten palkkoja maksamatta kuukausiksi.Yritykset siirtyneet kasvottomaan palkanlaskentaan.Pärjäisikkö tuo isojalkainen palkatta muutamankin kuukauden.Miettikää kun laskut,lainat pitää ajallaan maksaa,kaatuu kaikki koko elämä.Sinne ei saa yhteyttäkään.Mikä pahinta .Olen niin vihainen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1757
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1578
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      46
      1094
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      964
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      846
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      802
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe