Älkää menkö keikoille

Exceff

Älkää hyvät ihmiset menkö isoille massatpahtumille vaikkapa stadioneille.
Jos ootte iltalehtee lukenut, niin melko käsittämätöntä oli se, kun englannissa stadionilla rockkonsertissa muutamat nuoret potkivat ja pahoinpitelivätihmisiä huvikseen. Inspiraationsa he olivat saaneet hevimusiikista. Vielä käsittämätöntä on se, että yksi hakkaajien mukana olleista kavereista oli kuvaamassa näitä tekoja. Tekojen jälkeen menivät sivummalle katsomaan kuvia ja naureskelemaan sitä kuinka kuvissa heidän pahoinpitelemät ihmiset verisenä kärsivät. Miten maailmasta tuli näin sairas? Tappotuomiot noille kaikille pitäs antaa, ei tuollaiset ole ihmisiä, joilla ei näytä olevan tunteitakaan.

10

1123

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • arvaatkaa vaan

      kuin monelle keikalle minä lähtisin jos vaan ois yhtään ylimäärästä pätäkkää.

    • Atomic Punk

      En edes jaksa puuttua siihen, että vetelet huteria linjoja pahoinpitelyn ja hevimusiikin välille. Sen sijaan pyytäisin pohtimaan hetken, että minkälainen dille sieltä peilistä katselee. Kaveri paasaa maailman sairaudesta ja seuraavassa hetkessä on jakamassa tappotuomioita roskalehden uutisen perusteella. Sait just leiman tekopyhyyspassiin!

      • dillepädille

        Ja sä jaksat paasata jostain kirjoituksesta, mutta et missään vaiheessa tekstiä tuomitse kirjoittajan esittämiä pahoinpitelyjä väärinä tekoina. Sait juuri tuoreen leiman kusipääpassiisi.


      • Atomic Punk
        dillepädille kirjoitti:

        Ja sä jaksat paasata jostain kirjoituksesta, mutta et missään vaiheessa tekstiä tuomitse kirjoittajan esittämiä pahoinpitelyjä väärinä tekoina. Sait juuri tuoreen leiman kusipääpassiisi.

        Keskustelun aloittaja ehti tuomita jo, ja se tuli varmasti kaikille selväksi. Olisiko asian toistaminen sitten tuonut lisäarvoa mielipiteelleni?

        Olennaista tässä on se, että miksi musiikki vedetään tällaiseen aiheeseen mukaan, tai se, että kannattaako asenteellisen juorulehden uutisiin luottaa sokeasti.

        Etpä tuominnut sinäkään. Kusipää.


      • dillepädille
        Atomic Punk kirjoitti:

        Keskustelun aloittaja ehti tuomita jo, ja se tuli varmasti kaikille selväksi. Olisiko asian toistaminen sitten tuonut lisäarvoa mielipiteelleni?

        Olennaista tässä on se, että miksi musiikki vedetään tällaiseen aiheeseen mukaan, tai se, että kannattaako asenteellisen juorulehden uutisiin luottaa sokeasti.

        Etpä tuominnut sinäkään. Kusipää.

        En tietenkään tuominnut kun en vastannut threadin aloittajalle vaan sinulle. Hitto sä olet täysi idiootti persereikä!


      • seppo
        dillepädille kirjoitti:

        En tietenkään tuominnut kun en vastannut threadin aloittajalle vaan sinulle. Hitto sä olet täysi idiootti persereikä!

        rauhottukaas nyt.. ja et sinäkään kyllä niin kauhean kypsältä vaikuta kun pitää ruveta haukkumaan: ". Hitto sä olet täysi idiootti persereikä!" ja tollahan se et taas saavuta muuta kun esität oman tyhmyytes..


    • Tuollaset ihmisethän on vähän päästänsä vialla, jos saa hevimusiikista tuollaisia inspiraatioita ja saati vielä toteuttaa ne. Mutta älä nyt kaikkia hevimusiikin kuuntelijoita ala yleistämään.

    • randy

      Suomessa voi ihan rauhassa mennä konsertteihin. Täällä meno on paljon rauhallisempaa kuin muualla.

    • frank zappa

      hevi tulee ja hevi tappaa!

      • HAID

        ..hevillä on lupa tappaa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      133
      1363
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      101
      1054
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      947
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      832
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      683
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      603
    Aihe