Älkää menkö keikoille

Exceff

Älkää hyvät ihmiset menkö isoille massatpahtumille vaikkapa stadioneille.
Jos ootte iltalehtee lukenut, niin melko käsittämätöntä oli se, kun englannissa stadionilla rockkonsertissa muutamat nuoret potkivat ja pahoinpitelivätihmisiä huvikseen. Inspiraationsa he olivat saaneet hevimusiikista. Vielä käsittämätöntä on se, että yksi hakkaajien mukana olleista kavereista oli kuvaamassa näitä tekoja. Tekojen jälkeen menivät sivummalle katsomaan kuvia ja naureskelemaan sitä kuinka kuvissa heidän pahoinpitelemät ihmiset verisenä kärsivät. Miten maailmasta tuli näin sairas? Tappotuomiot noille kaikille pitäs antaa, ei tuollaiset ole ihmisiä, joilla ei näytä olevan tunteitakaan.

10

1123

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • arvaatkaa vaan

      kuin monelle keikalle minä lähtisin jos vaan ois yhtään ylimäärästä pätäkkää.

    • Atomic Punk

      En edes jaksa puuttua siihen, että vetelet huteria linjoja pahoinpitelyn ja hevimusiikin välille. Sen sijaan pyytäisin pohtimaan hetken, että minkälainen dille sieltä peilistä katselee. Kaveri paasaa maailman sairaudesta ja seuraavassa hetkessä on jakamassa tappotuomioita roskalehden uutisen perusteella. Sait just leiman tekopyhyyspassiin!

      • dillepädille

        Ja sä jaksat paasata jostain kirjoituksesta, mutta et missään vaiheessa tekstiä tuomitse kirjoittajan esittämiä pahoinpitelyjä väärinä tekoina. Sait juuri tuoreen leiman kusipääpassiisi.


      • Atomic Punk
        dillepädille kirjoitti:

        Ja sä jaksat paasata jostain kirjoituksesta, mutta et missään vaiheessa tekstiä tuomitse kirjoittajan esittämiä pahoinpitelyjä väärinä tekoina. Sait juuri tuoreen leiman kusipääpassiisi.

        Keskustelun aloittaja ehti tuomita jo, ja se tuli varmasti kaikille selväksi. Olisiko asian toistaminen sitten tuonut lisäarvoa mielipiteelleni?

        Olennaista tässä on se, että miksi musiikki vedetään tällaiseen aiheeseen mukaan, tai se, että kannattaako asenteellisen juorulehden uutisiin luottaa sokeasti.

        Etpä tuominnut sinäkään. Kusipää.


      • dillepädille
        Atomic Punk kirjoitti:

        Keskustelun aloittaja ehti tuomita jo, ja se tuli varmasti kaikille selväksi. Olisiko asian toistaminen sitten tuonut lisäarvoa mielipiteelleni?

        Olennaista tässä on se, että miksi musiikki vedetään tällaiseen aiheeseen mukaan, tai se, että kannattaako asenteellisen juorulehden uutisiin luottaa sokeasti.

        Etpä tuominnut sinäkään. Kusipää.

        En tietenkään tuominnut kun en vastannut threadin aloittajalle vaan sinulle. Hitto sä olet täysi idiootti persereikä!


      • seppo
        dillepädille kirjoitti:

        En tietenkään tuominnut kun en vastannut threadin aloittajalle vaan sinulle. Hitto sä olet täysi idiootti persereikä!

        rauhottukaas nyt.. ja et sinäkään kyllä niin kauhean kypsältä vaikuta kun pitää ruveta haukkumaan: ". Hitto sä olet täysi idiootti persereikä!" ja tollahan se et taas saavuta muuta kun esität oman tyhmyytes..


    • Tuollaset ihmisethän on vähän päästänsä vialla, jos saa hevimusiikista tuollaisia inspiraatioita ja saati vielä toteuttaa ne. Mutta älä nyt kaikkia hevimusiikin kuuntelijoita ala yleistämään.

    • randy

      Suomessa voi ihan rauhassa mennä konsertteihin. Täällä meno on paljon rauhallisempaa kuin muualla.

    • frank zappa

      hevi tulee ja hevi tappaa!

      • HAID

        ..hevillä on lupa tappaa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      851
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      660
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      491
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      151
      427
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe