Poliisit, brankkarit ym.

Sinkku

Missä luuraavat poliisi- ja palomiessinkut? Insinöörit, nettinörtit yms. on nähty ja koettu ja nyt pitäisi löytää reipas ja kunnollinen mies, joka on nähnyt elämästä muutakin kuin kuoren. Ei vain tunnu osuvan tämän naisen kohdalle mainittuja. Olisiko joku tietty ravintola pääkaupunkiseudulla, mistä kannattaisi lähteä hakemaan? Mistä Sinä olet löytänyt oman palomiehen tai poliisin?

30

22186

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • täältä löydy

kannatta katsella ihan muualta. Lähdet liikkumaan ei sitä koskaan tiedä missä sellainen ihana mies tulee vastaan.

• muncca

pääpaloasemaa vastapäätä Kaarlenkadulla on brankkarikundien kantapaikka. Nimeä en nyt muista. Heti Karhunpuiston jälkeen, Melkein Kaarlen- ja Agricolankadun kulmassa. Loka- tai marraskuun NYT:ssä oli juttu missä mikäkin ammattiryhmä käy. Käy lainarissa etsimässä. Naiset tykkäävät kyllä enemmän sheriffeistä. Brankkarit ruiskuttavat heti, sheriffit pystyvät pamputtamaan ja tarvittaessa pidättämään.

• K.P.

Kaarlenkadun baari on tietysti Prankkari. Ollut siinä ainakin sen viistoista vuotta, kun olen kulmilla asunut.

• töissä kuulee
        K.P. kirjoitti:

Kaarlenkadun baari on tietysti Prankkari. Ollut siinä ainakin sen viistoista vuotta, kun olen kulmilla asunut.

Hei,

jos haluatte Helsingissä tavata brankkareita, niin menkää ravintola Cellaan (Fleminginkatu 15). Olen töissä brankkareiden keskellä Kallion asemalla (niitä "tyttöjä" toimiston puolella), joten kuulen jutut... Cellan ruoka on houkutellut kundit sinne jo kymmeniä vuosia. Sinne vaan sekaan! :)

• Vuorotyöntekijä

Vuorotyöntekijöitä näkee eniten keskustan paikoissa. Yhteen aikaan suosituin oli Hamlet Vilhonkadulla mutta nykyisin moni muukin pub kelpaa.

Niissä paikoissa ei käy pelkästään palomiehet vaan myös muut vuorotyöntekijät eli järjestyspuoli ja terveydenhoitoalan ihmiset. Myös ravintola-alan työntekijöitä saattaa nähdä mutta he ovat kyllä harvinaisempia!

• Sinivuokko

poliisin formua ja muuta mukavaa :)

Mun luo saa tulla vaikka heti reffeille,jos on poliisin asua päällä ;D

t.Sinivuokko

• Mä vaan

Voi kuule, ei niitä miehiä noin vaan löydä jostain tietystä kuppilasta! Itse tapasin aikoinaan mieheni (palomies)ihan paikallisessa baarissa. Jos ihan varta vasten haluat palomiesten seuraa, ala harrastaa liikuntaa, jota järjestetään paloaseman tiloissa, esim. friskis&svettis Haagan asemalla... Lycka till! :) Tai liity vpk:aan!

• poliisin tapasin

erään ostarin hississä Tampereella:)
      auuu...:)

• Onno

Rupea pyromaaniksi,,,

• joku.

Aja ylinopeutta ;D

• niitä

varattuja vonkaaja-palomiehiä näilläkin palstoilla ihan riittämiin. Palomiehet käyttävät nykyään huoria juhlissaan, et silleen...

• Onno

Rupeet huoraksi ,,

• Tiitu

baarista. Hiton känässä oli. Hiton hyvältä näytti. Ja myöhemmin illalla selvisin, että poliisi ammatiltaan. Itseasiassa se harmitti mua, taisin kiroilla itsekseni. Täälläpäin poliiseilla on vähän halpa maine ja muutama kaveri oikeen poliisinnielijöitä.. Joten ei imarrellu mua tuo poliisin ammatti. Ja mitä tulee kunnollisuuteen.. Sanotaan näin että rankka työ ja rankat huvit. Työporukalla käyvät ulkona muutaman kerran viikossa. "Oli vähän rankka vuoro, pitää päästä tuulettumaan.." Mutta edelleen seksikäs ja hyvänäköinen, osaa flirttailla ja tekee sitä myös. Teki silloin kun oltiin yhdessä niin aika monen muunkin kanssa. Ja suht pieni kaupunki ja tuttuja kasvoja.. Jäähän se hyvännäköinen poliisi mieleen.. Naiset rakastuvat renttuihin =) Ei se poliisin ammatti ole tae kunnollisuudesta ja uskollisuudesta. Hurmaavia ne kyllä osaavat olla ja vievät sydämen mennessään, aviomieheksi en heti ottaisi..

• Polliiisi

missä ravintoloissa ne hyvännäköiset naiset käy nykyään, ei kiitos akateemikkoja ja muita kylmiä naisia enään.

• netissä

sitä roikutaan ja yritetään löytää, joku empaattinen, ystävällinen, alkoton, savuton, yhden naisen mies...

• branggari

helvetti että vituttaa nuo perässä juoksevat lehmät jotka on lihottanut itsensä norsuiksi ja sitten pitää löytää isomies ettei tuntisi itseään niin isoksi.Perkle

• Joni

aikoinaan kun tuli käytyä hamletissa niin siellä oli aika isokokoista naista tarjolla, heh, ei muuten mitään hyvännäköistä naista pukille saanut. Onneksi tuli vaihdettua maisemia.

• saku
        Joni kirjoitti:

aikoinaan kun tuli käytyä hamletissa niin siellä oli aika isokokoista naista tarjolla, heh, ei muuten mitään hyvännäköistä naista pukille saanut. Onneksi tuli vaihdettua maisemia.

ja Joni on ammatiltaan??

• Nimetön

Eli ravintola Hamlet Rautatintorin vieressä. Siellä käy palomiehet, poliisit ja vartijat. Joka viikonloppu on tupa täynnä t-paitaisia kaljupäitä

• Vuorotyöntekijä

Vuorotyöntekijöitä näkee eniten keskustan paikoissa. Yhteen aikaan suosituin oli Hamlet Vilhonkadulla mutta nykyisin moni muukin pub kelpaa.

• Kapiaisten paikka

Saatta sinne joskus joku muukin eksyä, mutta kapiaisia siellä ainakin käy ahkerasti

• Bianca_x

Mikähän niissäkin uniformumiehissä niin vetää??
      Itse en ainakaan mitään suurta himoa heitä kohtaan tunne..
      Poliisit ja palomiehet joihin itse olen törmännyt ovat tähän päivään saakka olleet kyllä kaikkea muuta kuin mukavia herrasmiehiä..

• Anonyymi

Isot pamput ja runsaat ruiskut

• Vuorotyöntekijä

Niin, ongelmahan ei ole oikeastaan se, että mistä niitä löytää vaan se, että milloin!

Kun meillä vuorotyöntekijöillä on tavallisten juhlijoiden (ma-pe klo 8-16 työntekijät) takia vilkas viikonloppu työn merkeissä, niin sitten kun meikäläiset haluavat vähän rennommin ottaa, onkin kyseessä su- to väliset viikonpäivät! Ravintolat ovat aika tyhjiä eikä niissä juurikaan ole mitään ohjelmaa tarjolla noina päivinä, joten kovin paljoa ei tule käytyäkään.

• Mikä viehättää...

Palomiehet ja poliisit kiinnostavat siksi, että arvostan työtä jota he tekevät. En itse pystyisi samaan (etsimään pimeässä aseistettua henkilöä, antamaan ensiapua henkilölle, jolla on irtileikkautunut raaja ym.). Oletan myös ammattilaisten olevan urheilullisia, osaavia ja luotettavia: hyvät elämäntavat omaavia henkilöitä.

Mulla ei ole mitään univormufetissiä. Mulle merkkaa se, mitä puku edustaa.

Sitten vielä lisäkysymys: Mitä päälle Kalleen tai Hamletiin?

• joku____
        Mikä viehättää... kirjoitti:

Palomiehet ja poliisit kiinnostavat siksi, että arvostan työtä jota he tekevät. En itse pystyisi samaan (etsimään pimeässä aseistettua henkilöä, antamaan ensiapua henkilölle, jolla on irtileikkautunut raaja ym.). Oletan myös ammattilaisten olevan urheilullisia, osaavia ja luotettavia: hyvät elämäntavat omaavia henkilöitä.

Mulla ei ole mitään univormufetissiä. Mulle merkkaa se, mitä puku edustaa.

Sitten vielä lisäkysymys: Mitä päälle Kalleen tai Hamletiin?

Ihmisiähän mekin vaan ollaan.

Ammatti muiden joukossa.

Eikä ainakaan kaikki poliisit ja tuskin palomiehetkään ole urheilullisia ja hyvät elämäntavat omaavia jne. Älä siis pety.

• firefly^^
        joku____ kirjoitti:

Ihmisiähän mekin vaan ollaan.

Ammatti muiden joukossa.

Eikä ainakaan kaikki poliisit ja tuskin palomiehetkään ole urheilullisia ja hyvät elämäntavat omaavia jne. Älä siis pety.

Kato jos ite oot palokunnassa, niin sitä enemmän tunnet niitä palomiehiä ;). Tosin mulla ei ole enää mitään intressejä iskeä palomiestä, kun on oikeasti nähnyt niiden kuoren sisään :D. Et siitä vaan tytöt iskekää elämänne palomiehet, ja jäätte loppu elämäksi ammatin varjoon :/

• Anonyymi
        firefly^^ kirjoitti:

Kato jos ite oot palokunnassa, niin sitä enemmän tunnet niitä palomiehiä ;). Tosin mulla ei ole enää mitään intressejä iskeä palomiestä, kun on oikeasti nähnyt niiden kuoren sisään :D. Et siitä vaan tytöt iskekää elämänne palomiehet, ja jäätte loppu elämäksi ammatin varjoon :/

Joo vuorot niillä pitkiä ja alakerta lyhyttä

• Anonyymi

Itse en tajua. Aina kun lähden ns bailu reisulle. Juurikin poliisi osuu haarukkaan😄ehkä se on toi pituus. Ne on komeita ja osaavat jutskaa. Toinen on ääripää duunari sellanen renttumainen joka mahd. Vielä hyvin rikollinen. Se on aina joko tai. Vakisuhteeseen poliisi on huono vaihtoehto koska vuorotyö. Se toinen taas.. noh

• Anonyymi

Wanhassa montussa samassa pöydässä venkuloiden kanssa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1904
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1660
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1246
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      52
      1131
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      988
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      886
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      883
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      42
      837
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      820
    10. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    Aihe