missä vika...

suru

voisko joku kertoo ons nykyihmisrodussa joku vika, kun mitään pysyvää ei saada aikaseks ja kaiken lisäks vielä ihannoidaan ns. salarakkaita? ainakin itse haluisin saada ihmissuhteen, jossa voisin luottaa toiseen pelkäämättä kokoajan. HALOO! missä piilossa kaikki rehelliset, luotettavat suomalaiset miehet on?

13

1348

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • täällähän sitä

      Netissä surffaillaan ja mietitään missä piilossa kaikki rehelliset, luotettavat suomalaiset naiset ovat?

      • suru

        toi nettisurffailu tän tilanteen on varmaan luonutkin. oon itse joskus seikkailu deittipalstoilla. siellä ollaan niin järin vapaata, sinkkua, eronnutta, jne., mutta hetken päästä selvii, että vaimo ja/tai lapset odottaa kotona. sama homma baareissa käydessä. osataan kyllä flirttailla koko rahalla, mutta heti kohtaa selvii sama edellämainittu. taitaa olla rehelliset suomalaiset miehet kuolevaa kansanperinnettä?


      • ed.
        suru kirjoitti:

        toi nettisurffailu tän tilanteen on varmaan luonutkin. oon itse joskus seikkailu deittipalstoilla. siellä ollaan niin järin vapaata, sinkkua, eronnutta, jne., mutta hetken päästä selvii, että vaimo ja/tai lapset odottaa kotona. sama homma baareissa käydessä. osataan kyllä flirttailla koko rahalla, mutta heti kohtaa selvii sama edellämainittu. taitaa olla rehelliset suomalaiset miehet kuolevaa kansanperinnettä?

        jo itse kysymykseesi. Jostakin kumman syystä naisia kiehtoo tietyn tyyppiset miehet. Ja juuri nämä miehet ovat niitä, joihin naiset lopulta joutuvat pettymään. Minä voin väittää olevani rehellinen, luotettava, kunnollinen jne. mies, mutta yllätys yllätys, ketään ei kiinnosta! Vasta sitten kun otan vähän enemmän k-pää asenteen niin heti alkaa kiinnostamaan. Selitä se.


      • dayum
        ed. kirjoitti:

        jo itse kysymykseesi. Jostakin kumman syystä naisia kiehtoo tietyn tyyppiset miehet. Ja juuri nämä miehet ovat niitä, joihin naiset lopulta joutuvat pettymään. Minä voin väittää olevani rehellinen, luotettava, kunnollinen jne. mies, mutta yllätys yllätys, ketään ei kiinnosta! Vasta sitten kun otan vähän enemmän k-pää asenteen niin heti alkaa kiinnostamaan. Selitä se.

        Samassa veneessä ollaan


      • suru
        ed. kirjoitti:

        jo itse kysymykseesi. Jostakin kumman syystä naisia kiehtoo tietyn tyyppiset miehet. Ja juuri nämä miehet ovat niitä, joihin naiset lopulta joutuvat pettymään. Minä voin väittää olevani rehellinen, luotettava, kunnollinen jne. mies, mutta yllätys yllätys, ketään ei kiinnosta! Vasta sitten kun otan vähän enemmän k-pää asenteen niin heti alkaa kiinnostamaan. Selitä se.

        on tainnu mennä luottamus molemmin puolin. mutta kun kumminkin niitäkin löytyy, jotka haluis luottaa ja vieläpä olla luottamuksen arvoisia. haastetta kerrakseen. ole rehellinen niin itsellesi kuin vastapuolellekin, äläkä ota sitä k-pää asennetta.


      • dayum
        suru kirjoitti:

        on tainnu mennä luottamus molemmin puolin. mutta kun kumminkin niitäkin löytyy, jotka haluis luottaa ja vieläpä olla luottamuksen arvoisia. haastetta kerrakseen. ole rehellinen niin itsellesi kuin vastapuolellekin, äläkä ota sitä k-pää asennetta.

        jatkamaan jos petetään se luottamus. Varsinkin jos se toistuu yhä uudestaan ja uudestaan, oletpahan itse miten kunnollinen tahansa :)


      • hossi
        ed. kirjoitti:

        jo itse kysymykseesi. Jostakin kumman syystä naisia kiehtoo tietyn tyyppiset miehet. Ja juuri nämä miehet ovat niitä, joihin naiset lopulta joutuvat pettymään. Minä voin väittää olevani rehellinen, luotettava, kunnollinen jne. mies, mutta yllätys yllätys, ketään ei kiinnosta! Vasta sitten kun otan vähän enemmän k-pää asenteen niin heti alkaa kiinnostamaan. Selitä se.

        kyllä erikummallinen ongelma mihin minäkin olen tavannut ja usealtakin ihmiseltä siihen tiedustellut vastausta mutta mitään selventävää siihen ei löydy.
        Normaali vastaus naiselta minulle on et olet kyllä tosi kiva ja mukava mutta nou....??
        Muutema minua kymmenen vuotta vanhempi nainen on minullekin sanonut että ottaisi minut heti itselleen jos vaan olisi nuorempi ??
        Kerran jopa yksi nainen rakastui minuun ja seurusteltiinkin useampi kuukausi, olin ihan kiva ja mukava, minun kanssani oli kuulemma helppo olla mutta kun ei niin ei .....

        Sitten kysellään jatkuvasti missä ovat rehelliset normaalit suomalaiset miehet ?

        Miehen logiikalla tuohon ei ainakaan löydä vastausta millään, osaako joku täällä perustella asian ?


    • HighlandWolf

      Seksismi on tainnut hieman vinouttaa arvomaailmaa. Muutenhan tämä ihmisrotu taantuu suhteellisen hidasta tahtia...

    • Rehellinen suomalaismies

      Täällä ollaan kihloissa ulkolaisen naisen kanssa... Ehkä sinunkin kannattaisi kattoa jos ulkolaisista löytyisi parempaa seuraa?

      • suru

        ...ei kiinnosta ulkomaiset, mutta taitaa olla taas vähäks aikaa menny luottamus kotimaisiinkin...


      • Rehellinen suomalaismies
        suru kirjoitti:

        ...ei kiinnosta ulkomaiset, mutta taitaa olla taas vähäks aikaa menny luottamus kotimaisiinkin...

        Onhan niitä luotettavia "kunnon miehiä" varmaan vaikea löytää. Kyllä niitä kuitenkin on mutta vaikea missään törmätä. Ehkä joidenkin harrastusten parista voisi löytyä se sinulle oikea. Baari- ja muut sellaiset reissut ei varmasti auta vaikka siellä onkin suuret "markkinat".


    • poikin suomea niitä rehellisiä ja luotettavia miehiä on, juuri sellaisia jotka haluaisivat sen oikean suhteen. Suhteen jossa olisi rehellisyyttä, kunnioitusta, rakkautta, hellyyttä ja intohimoa.

      Tiedän että vastaavia naisiakin on pitkin poikin suomea.

      Mikseivät nämä ihmiset kohtaa toisiaan?

    • RH.

      Tässä olisi yksi rehellinen ja luotettava. Joutunut vaan pettymään naisiin muutaman kerran, joten en helpolla luota.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      57
      1588
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1238
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1054
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      338
      839
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      643
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      612
    Aihe