voisko joku kertoo ons nykyihmisrodussa joku vika, kun mitään pysyvää ei saada aikaseks ja kaiken lisäks vielä ihannoidaan ns. salarakkaita? ainakin itse haluisin saada ihmissuhteen, jossa voisin luottaa toiseen pelkäämättä kokoajan. HALOO! missä piilossa kaikki rehelliset, luotettavat suomalaiset miehet on?
missä vika...
13
1327
Vastaukset
- täällähän sitä
Netissä surffaillaan ja mietitään missä piilossa kaikki rehelliset, luotettavat suomalaiset naiset ovat?
- suru
toi nettisurffailu tän tilanteen on varmaan luonutkin. oon itse joskus seikkailu deittipalstoilla. siellä ollaan niin järin vapaata, sinkkua, eronnutta, jne., mutta hetken päästä selvii, että vaimo ja/tai lapset odottaa kotona. sama homma baareissa käydessä. osataan kyllä flirttailla koko rahalla, mutta heti kohtaa selvii sama edellämainittu. taitaa olla rehelliset suomalaiset miehet kuolevaa kansanperinnettä?
- ed.
suru kirjoitti:
toi nettisurffailu tän tilanteen on varmaan luonutkin. oon itse joskus seikkailu deittipalstoilla. siellä ollaan niin järin vapaata, sinkkua, eronnutta, jne., mutta hetken päästä selvii, että vaimo ja/tai lapset odottaa kotona. sama homma baareissa käydessä. osataan kyllä flirttailla koko rahalla, mutta heti kohtaa selvii sama edellämainittu. taitaa olla rehelliset suomalaiset miehet kuolevaa kansanperinnettä?
jo itse kysymykseesi. Jostakin kumman syystä naisia kiehtoo tietyn tyyppiset miehet. Ja juuri nämä miehet ovat niitä, joihin naiset lopulta joutuvat pettymään. Minä voin väittää olevani rehellinen, luotettava, kunnollinen jne. mies, mutta yllätys yllätys, ketään ei kiinnosta! Vasta sitten kun otan vähän enemmän k-pää asenteen niin heti alkaa kiinnostamaan. Selitä se.
- dayum
ed. kirjoitti:
jo itse kysymykseesi. Jostakin kumman syystä naisia kiehtoo tietyn tyyppiset miehet. Ja juuri nämä miehet ovat niitä, joihin naiset lopulta joutuvat pettymään. Minä voin väittää olevani rehellinen, luotettava, kunnollinen jne. mies, mutta yllätys yllätys, ketään ei kiinnosta! Vasta sitten kun otan vähän enemmän k-pää asenteen niin heti alkaa kiinnostamaan. Selitä se.
Samassa veneessä ollaan
- suru
ed. kirjoitti:
on tainnu mennä luottamus molemmin puolin. mutta kun kumminkin niitäkin löytyy, jotka haluis luottaa ja vieläpä olla luottamuksen arvoisia. haastetta kerrakseen. ole rehellinen niin itsellesi kuin vastapuolellekin, äläkä ota sitä k-pää asennetta.
- dayum
suru kirjoitti:
on tainnu mennä luottamus molemmin puolin. mutta kun kumminkin niitäkin löytyy, jotka haluis luottaa ja vieläpä olla luottamuksen arvoisia. haastetta kerrakseen. ole rehellinen niin itsellesi kuin vastapuolellekin, äläkä ota sitä k-pää asennetta.
jatkamaan jos petetään se luottamus. Varsinkin jos se toistuu yhä uudestaan ja uudestaan, oletpahan itse miten kunnollinen tahansa :)
- hossi
ed. kirjoitti:
kyllä erikummallinen ongelma mihin minäkin olen tavannut ja usealtakin ihmiseltä siihen tiedustellut vastausta mutta mitään selventävää siihen ei löydy.
Normaali vastaus naiselta minulle on et olet kyllä tosi kiva ja mukava mutta nou....??
Muutema minua kymmenen vuotta vanhempi nainen on minullekin sanonut että ottaisi minut heti itselleen jos vaan olisi nuorempi ??
Kerran jopa yksi nainen rakastui minuun ja seurusteltiinkin useampi kuukausi, olin ihan kiva ja mukava, minun kanssani oli kuulemma helppo olla mutta kun ei niin ei .....
Sitten kysellään jatkuvasti missä ovat rehelliset normaalit suomalaiset miehet ?
Miehen logiikalla tuohon ei ainakaan löydä vastausta millään, osaako joku täällä perustella asian ?
- HighlandWolf
Seksismi on tainnut hieman vinouttaa arvomaailmaa. Muutenhan tämä ihmisrotu taantuu suhteellisen hidasta tahtia...
- Rehellinen suomalaismies
Täällä ollaan kihloissa ulkolaisen naisen kanssa... Ehkä sinunkin kannattaisi kattoa jos ulkolaisista löytyisi parempaa seuraa?
- suru
...ei kiinnosta ulkomaiset, mutta taitaa olla taas vähäks aikaa menny luottamus kotimaisiinkin...
- Rehellinen suomalaismies
suru kirjoitti:
...ei kiinnosta ulkomaiset, mutta taitaa olla taas vähäks aikaa menny luottamus kotimaisiinkin...
Onhan niitä luotettavia "kunnon miehiä" varmaan vaikea löytää. Kyllä niitä kuitenkin on mutta vaikea missään törmätä. Ehkä joidenkin harrastusten parista voisi löytyä se sinulle oikea. Baari- ja muut sellaiset reissut ei varmasti auta vaikka siellä onkin suuret "markkinat".
poikin suomea niitä rehellisiä ja luotettavia miehiä on, juuri sellaisia jotka haluaisivat sen oikean suhteen. Suhteen jossa olisi rehellisyyttä, kunnioitusta, rakkautta, hellyyttä ja intohimoa.
Tiedän että vastaavia naisiakin on pitkin poikin suomea.
Mikseivät nämä ihmiset kohtaa toisiaan?- RH.
Tässä olisi yksi rehellinen ja luotettava. Joutunut vaan pettymään naisiin muutaman kerran, joten en helpolla luota.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1945741Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1412758- 442267
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2381971- 931969
Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2291345- 751289
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää111247Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j41187Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa2791165