Hinta keskustelua heroista P:toistolla
26
1461
Vastaukset
- Persaukinen
Mahtavaa keskustelua ja nuoleskelua. Porukka valittaa että on vähissä rahoissa ja silta vetää Fastia. Ei hyvää päivää mitä sankareita...
- pesukarhu
Taas on ollut yksi hauska keskustelu käynnissä. Itse en kyllä ostais FASTIA hinnan vuoksi vaan ostan sieltä mistä halvemmalla saa ja heti tulee mieleen kolme putiikkia. Halpisheraa kyllä kannatan!
- hdfghdfh
Nyt täytyy muistaa että halpisheroja on kahdenlaisia. Halpoja siksi koska niiden laatu tosiaan on mitä on, esim. laktoosia 10%, huono sekoittuvuus jne.
sitten on LAADUKKAAT halpisherta joiden hinta on edullinen. Näihin heroihin lukeutuu mm. UFS:n tarjonta. Pari vuotta sitten ufs, tai silloin siis Evon tarjoama hera ei hinnaltaan ollut niin halpaa mitä se nyt on. Myyntivolyymien noustessa hintaa on kuitenkin ollut varaa tiputtaa :-) Raaka-aine on edelleen samaa, itseasiassa se on nykyään jopa parempaa. Proteiinipitoisuus on noussut ja sekoittuvuus entistä parempi. Nyt sekoituksesta tulee ihan litkua ilman mitään paakkuja tms.
Eli kun halpisheroja haukutaan niin em. seikat pitää pitää mielessä ;-)
UFS:lla nähdään!- sdfgasd
Minkä valmistajan halpaherat ovat olleet huonompi laattuisia? Kerro, niin tietää itekkin varoa.
Kaikki ainakin mitä olen itse kokeillut on ollut aika hyviä, kuten: propower:n whey, ufs:n whey, go4fit.com:n sportlife whey100 ja fast:n hera80.
Ainoa mistä joskus en tykännyyt oli hera100, siinä oli joku outo sivumaku. Se varmaan johtui lesitiinistä jota siihen oli lisätty.
Nyt menossa on sportlifen Whey100, ei mitään sivumakuja ja sekoituu tosi hyvin. - pesukarhu
totta on lause mitä useinviljelen mutta jälleen kerran tässäkin kohtaa se pitää paikkaansa. Itse olen käyttäbnyt jo jonkinaikaa ufs whey:ta ja olen tyytyväinen. 800g pussi maksaa muistaakseni alle 9€ ja sekoittuu hyvin, ei vaahtoa ja makukin on neutraali- eikä pistävä niinkuin jossain muussa merkissä on ollut.
- Rammi
Paras on ehdottomasti Sportlife Nutritionin WHEY100. Se on pehmeen makunen, ei juuri vaahtoa, ei paakkuunnu yhtään, siinä on eniten proteiinia 100g:ssa, vähiten rasvaa ja on vielä vissiin suomen halvin.
Sitä saa ainakin netistä www.go4fit.com ja joistain luontaistuotekaupoista & saleilta. - ljhuiyr
Rammi kirjoitti:
Paras on ehdottomasti Sportlife Nutritionin WHEY100. Se on pehmeen makunen, ei juuri vaahtoa, ei paakkuunnu yhtään, siinä on eniten proteiinia 100g:ssa, vähiten rasvaa ja on vielä vissiin suomen halvin.
Sitä saa ainakin netistä www.go4fit.com ja joistain luontaistuotekaupoista & saleilta.Nimim squat siellä nuoleskelee oikein tosissaan.Vittu jätkä on 26v ja kirjoittelee,kuin joku teini!!
- jakewild
sdfgasd kirjoitti:
Minkä valmistajan halpaherat ovat olleet huonompi laattuisia? Kerro, niin tietää itekkin varoa.
Kaikki ainakin mitä olen itse kokeillut on ollut aika hyviä, kuten: propower:n whey, ufs:n whey, go4fit.com:n sportlife whey100 ja fast:n hera80.
Ainoa mistä joskus en tykännyyt oli hera100, siinä oli joku outo sivumaku. Se varmaan johtui lesitiinistä jota siihen oli lisätty.
Nyt menossa on sportlifen Whey100, ei mitään sivumakuja ja sekoituu tosi hyvin.Ittellä on ainakin huonoja kokemuksia leaderin herasta. Siis maustamattomasta. Paakkuuntu aika tehokkaasti ja maku oli sellasta... Juustoa. Ei ihan niin herkkua :/.
UFS ja FASTin maustamattomissa ei oo ilmenny samaa ongelmaa. FAST on vaa vähä kalliimpi. - LaatuHera
pakkikselta, tuen samalla pakkotoisto yhteisöä, siellä on hyvää sisältöä, ammattilaisen ottamia bodauskuvia ja treeniohjeita, myös ravinnekeskusteu on antoisaa.
Ei nitä 5€ säästöjä kannata tavoitella. - pesukarhu
LaatuHera kirjoitti:
pakkikselta, tuen samalla pakkotoisto yhteisöä, siellä on hyvää sisältöä, ammattilaisen ottamia bodauskuvia ja treeniohjeita, myös ravinnekeskusteu on antoisaa.
Ei nitä 5€ säästöjä kannata tavoitella.Jokainen tekee viime kädessä omat valintansa.Mun mielestä 5 euroa on vuosi tasolla iso raha ja sitä siompi se on mitä enenmmän lisäravinteita käyttää. Ja laatuhan on halpisheroissa melkein sama oli merkki sitten mikä tahansa. Itse käytän ufs whey:ta ja se on halvempaa kuin fast, mutta fastilla on paremmat pussit.
- pesukarhu
Rammi kirjoitti:
Sitä saa ainakin netistä www.go4fit.com ja joistain luontaistuotekaupoista & saleilta.Löytys taas uutta halpaa perusprodea...
- Loppiaismies
pesukarhu kirjoitti:
Jokainen tekee viime kädessä omat valintansa.Mun mielestä 5 euroa on vuosi tasolla iso raha ja sitä siompi se on mitä enenmmän lisäravinteita käyttää. Ja laatuhan on halpisheroissa melkein sama oli merkki sitten mikä tahansa. Itse käytän ufs whey:ta ja se on halvempaa kuin fast, mutta fastilla on paremmat pussit.
eikös meidän kaikkien kannattaisi lopettaa tämä missä mikäkin on halvin ja kuka on tekee mitäkin jauhoa. ihmiset ostaa mistä ostaa miksi pitää näitä kauppoja haukkua puolin toisin? periaatteessa kun katsotaan niin onhan se hyvä että valinnanvaraa useiden kauppojen voimin on ja onhan tuo pakkisforumi ihan hyvä paikka lukea juttuja vaikka itse en sieltä ole vielä mitään ostanut. vähän turhaa aina sitäkin haukutaan
- pesukarhu
Loppiaismies kirjoitti:
eikös meidän kaikkien kannattaisi lopettaa tämä missä mikäkin on halvin ja kuka on tekee mitäkin jauhoa. ihmiset ostaa mistä ostaa miksi pitää näitä kauppoja haukkua puolin toisin? periaatteessa kun katsotaan niin onhan se hyvä että valinnanvaraa useiden kauppojen voimin on ja onhan tuo pakkisforumi ihan hyvä paikka lukea juttuja vaikka itse en sieltä ole vielä mitään ostanut. vähän turhaa aina sitäkin haukutaan
Ihmiset haluavat aina tietää mikä on halvinta ja/tai parasta hinta ja laatusuhteeltaan.
Mä en haukkunut mitään kauppaa enkä väittänyt mitään paremmaksi tai huonommaksi. ufs on halvenpaa kuin fast ja muissakin merkeissä on eroja mutta fastilla on paremmat pakkauspussit. mitä sitä totuutta muuntelemaan. ja tosi on että mitä enenmmän kilpailua on sitä parempi se on meille kuluttajille. on siis hyvä että hintakilpailu kiristyy. jos fast olisi saman hintaista kuin ufs niin ostaisin sitä takuu varmasti jo pussin takia mutta kun enäin ei ole.
pakkis on ihan hyvä foorumi mutta se alkaa olemaan vähän "loppuunkulutettu" täynnä kaikkea scheissea joskin sekaan mahtuu paljon asiaa. ei sieltä vaan jaksa oikein mitään tietoa kaivaa kun tekstiä on niin valtavat määrät. - fdgdfgfdfddfg
pesukarhu kirjoitti:
Ihmiset haluavat aina tietää mikä on halvinta ja/tai parasta hinta ja laatusuhteeltaan.
Mä en haukkunut mitään kauppaa enkä väittänyt mitään paremmaksi tai huonommaksi. ufs on halvenpaa kuin fast ja muissakin merkeissä on eroja mutta fastilla on paremmat pakkauspussit. mitä sitä totuutta muuntelemaan. ja tosi on että mitä enenmmän kilpailua on sitä parempi se on meille kuluttajille. on siis hyvä että hintakilpailu kiristyy. jos fast olisi saman hintaista kuin ufs niin ostaisin sitä takuu varmasti jo pussin takia mutta kun enäin ei ole.
pakkis on ihan hyvä foorumi mutta se alkaa olemaan vähän "loppuunkulutettu" täynnä kaikkea scheissea joskin sekaan mahtuu paljon asiaa. ei sieltä vaan jaksa oikein mitään tietoa kaivaa kun tekstiä on niin valtavat määrät.mutta eihän se fastin hinta muutu haukkumalla eikä se pakkis muutu haukkumalla. jos ne kauppojen haukkumiset jäisivät pois, niin tämä forum olisi hyvä.
- pesukarhu
fdgdfgfdfddfg kirjoitti:
mutta eihän se fastin hinta muutu haukkumalla eikä se pakkis muutu haukkumalla. jos ne kauppojen haukkumiset jäisivät pois, niin tämä forum olisi hyvä.
toivotaan että muuttuu! esim fast voisi laskea hintojaan! se on täysin mahdollista ja pakkista voisi hieman "siivota" röhnästä ja rähnästä ja siirtää vaikka puolet viestesteistä johonkin "historia" kansioon niin voisi sitten tuoreemmat tapaukset tuoda uudelleen esille. sekasortoinen ajatus mutta kuitenkin ihan hyvä.
- Jääkarhu
pesukarhu kirjoitti:
toivotaan että muuttuu! esim fast voisi laskea hintojaan! se on täysin mahdollista ja pakkista voisi hieman "siivota" röhnästä ja rähnästä ja siirtää vaikka puolet viestesteistä johonkin "historia" kansioon niin voisi sitten tuoreemmat tapaukset tuoda uudelleen esille. sekasortoinen ajatus mutta kuitenkin ihan hyvä.
FASTin tuotteet on kuitenkin laadultaan mailmanluokkaa, jos verrataan esim. täällä mainostettaviin halpisjauhoihin.
- Pandakarhu ja pesukarhu
Jääkarhu kirjoitti:
FASTin tuotteet on kuitenkin laadultaan mailmanluokkaa, jos verrataan esim. täällä mainostettaviin halpisjauhoihin.
Just joo. Oletko tosissasi?
- fddfj
pesukarhu kirjoitti:
pakkis on ihan hyvä foorumi mutta se alkaa olemaan vähän "loppuunkulutettu" täynnä kaikkea scheissea joskin sekaan mahtuu paljon asiaa. ei sieltä vaan jaksa oikein mitään tietoa kaivaa kun tekstiä on niin valtavat määrät.Fastilla paremmat pakkauspussit? Ei todellakaan ole. Nehän käyttää noita paperipuseja joita usein pölynimuripusseiksiksin on naurettu. UFS käyttää laiminotuja muovipusseja. Osassa on vieläpä minigrip -suljin joten kyllä UFS vs FAST -pakkausmateriaalivertailun UFS vie niin satanolla kuin voi vaan viedä.
- pesukarhu
Jääkarhu kirjoitti:
Väitätkö, että esim ufs tuotteet ovat hunonpi laatuisia kuin fast? siinä kyllä erehdyt. fast on laadullisesti keskitasoa ja osa tuotteista jopa huononpia.
- pesukarhu
fddfj kirjoitti:
Fastilla paremmat pakkauspussit? Ei todellakaan ole. Nehän käyttää noita paperipuseja joita usein pölynimuripusseiksiksin on naurettu. UFS käyttää laiminotuja muovipusseja. Osassa on vieläpä minigrip -suljin joten kyllä UFS vs FAST -pakkausmateriaalivertailun UFS vie niin satanolla kuin voi vaan viedä.
Osassa on minigrip...? voi kun olisi ufs ion92 ja ufs whey tuotteissa. Pussit ovat mielestäni surkeat sillä niiden avaamisen jälkeen niitä ei saa enää kunnolla kiinni ym. noh halpa hinta kyllä kelpaa ja siksi ei pakkauksilla ole niin suurta merkitystä varsinkin kun lyön jauhot pusseista vanhoihin lisäravinne ämpäreihin. Toki ufs pussit saattavat olla itse tuotteelle parempia!
- ostakaa, ei maailmasta tava...
pesukarhu kirjoitti:
Osassa on minigrip...? voi kun olisi ufs ion92 ja ufs whey tuotteissa. Pussit ovat mielestäni surkeat sillä niiden avaamisen jälkeen niitä ei saa enää kunnolla kiinni ym. noh halpa hinta kyllä kelpaa ja siksi ei pakkauksilla ole niin suurta merkitystä varsinkin kun lyön jauhot pusseista vanhoihin lisäravinne ämpäreihin. Toki ufs pussit saattavat olla itse tuotteelle parempia!
Itse en tykkää minigripeistä ainakaan noissa aminohapoissa, kun ne tuppaavat hajoilemaan kun niitä aukoo useasti. Tosin ne kannattaa johonkin purkkiin tai rasiaan joka tapauksessa panna, niin että kaipa se on sama se...
Mutta UFS:n pussit ovat ihan jees, koska ne ovat tiiviitä toisin kuin nuo Fastin pölynimuripussit. Haluan että tavara on tuoretta ja hyväkuntoista.
Vinkki sulkemiseen: ostakaa sellaista sulkijanauhaa, jossa on metallilanka sisällä ja vihreä muovi päällä. Rulla sellaista ei paljon maksa, ja se on järeää tavaraa. Pakkauksessa on kätevä leikkuri, jolla saa haluamansa kokoisen palan. Sitä löytyy ainakin Tarjoustaloista, ja muualtakin, mutten muista mistä. Tuollaisella sulkee nuo UFS:n ja Evolutionin pussit näppärästi ja tiiviisti, kunhan ensin kiertää pussin suuta hieman. - Rähmäkäpälä
fddfj kirjoitti:
Fastilla paremmat pakkauspussit? Ei todellakaan ole. Nehän käyttää noita paperipuseja joita usein pölynimuripusseiksiksin on naurettu. UFS käyttää laiminotuja muovipusseja. Osassa on vieläpä minigrip -suljin joten kyllä UFS vs FAST -pakkausmateriaalivertailun UFS vie niin satanolla kuin voi vaan viedä.
Ikävä kyllä laminaattipussit ovat hankalia käyttää. Minigripit menevät jauhosta tukkoon, eikä sitä sitten saa millään kiinni. Kerran repesi sulkijan toinen puoli liimauksistaan ja kiroilin pitkään yrittäessäni sulkea, kunnes tajusin mikä oli vikana.
- jakewild
Jääkarhu kirjoitti:
Et varmana kirjottanu tota ilman nauramatta.
- jakewild
pesukarhu kirjoitti:
Käytä pyykkipoikaa.
- dfgdfgdfg
jakewild kirjoitti:
Käytä pyykkipoikaa.
koska ufs ottaa patentoidut pyykkipojat kauppaan? mieluusti sertifikaateilla varustettuna ja ultrapure laatua.
- jakewild
dfgdfgdfg kirjoitti:
koska ufs ottaa patentoidut pyykkipojat kauppaan? mieluusti sertifikaateilla varustettuna ja ultrapure laatua.
Hinta on tarpeeks alhaalla ja laatu kohallaan niin mikäs siinä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1302235
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261918Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121479Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121327Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701231- 931048
- 17957
- 88913
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon17800Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks115741