tänään on siis vissykuurin 10. päivä menossa.paino tippunu 3.3kg,olen tosi tyytyväinen.pari päivää kuuri meni vähä mönkään yövuorojen takia,mutta tästä päivästä alkaen jatketaan taas normaalisti.mitenkähän weezellä menee?!
10.päivä
2
339
Vastaukset
- weeze
Nyt alkoi toinen päivä, hyvin on tähän asti mennyt! Tuntuu jo olo vähän kevyemmältä. Sitä vaan olen miettinyt, että onko aterioiden tarkoitus saada olo kylläiseksi? Eilen söin vähemmän kuin tuossa ohjeessa mainittiin ja tuntui tosi kylläiseltä olo! Aloinkin jo miettimään, että tällä menolla ei varmaan dieetti tehoa ollenkaan :) Olisiko se kuitenkin johtunut tuosta vissyn juonnista. Tänään saattaa olla hankalampi päivä kuin eilen, koska pitäisi mennä jumppaamaan. Saas nähdä miten nälkäinen sitä illalla on ;)
- smt
kyllä varmaan se vissy,ainakin alkuun,täyttää mahaa niin paljo ettei kaikkea jaxa syödä.itekki oon jättäny jotain aina pois.eilen ei tullu syötyä mitään...mutta tänään ihan ohjeiden mukaan.pitäs munki harrastaa samalla jotain,tehostaisi tätä kuuria,valitettavasti olen melko laiska mihinkään.korkeintaan kävely nappaisi.kunhan saisin vielä toiset 3 kiloa pois,voisin jo vähä hellittää kuuria.nyt on semmonen tahto päällä että tekis mieli kuitenki samaan syssyyn puotella kaikki pois!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511437- 639870
- 1475580
- 1443784
- 753750
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792603