Aikas jännä ilmiö nämä miehet, jotka sanovat kirjoiteltaessa olevansa katseen kestäviä, ihan ok näköisiä. Kun pyydän lähettämään kuvan, on vastaus ollut, että tavataan mielummin kasvotusten koska kuva valehtelee aina.
No niin on tavattu kasvotusten ja täytyy sanoa että joka kerta olen törmännyt samaan. Tämän näköisiä miehiä on paljon:
- kaljuuntuva
- pienikokoinen ja hintelä
- huono, kumara ryhti
- silmälasit, hopean väriset sangat tietysti
- polttaa ketjussa
- pilottitakki, sininen
- R-vika tai S- vika puheessa
- elänyt sinkkuna nelikymppiseksi saakka
"Katseen kestävät" miehet
67
14112
Vastaukset
- ,,,,
koskee naisiakin ja yleensä henkilöitä jotka eivät voi kuvaansa antaa ja jättää lisäksi painonsa pois profiilista.
- Intiimi
On ammatteja, jonka vuoksi täytyy suojella itseään eikä kuvaa voi laittaa. Esim. kun on rikollisten yms. kanssa työkseen tekemisissä. Asiat ei aina vaan ole näin yksioikoisia...kuvanhan voi laittaa sitten omien sähköpostien kautta, kun ollaan edetty tuttavuudessa sille tasolle..Eikö sittenkin muilla tekijöillä loppupelissä ole suurempi arvo parisuhteessa kuin ulkonäöllä???!!
- ettäsilleentytöt
Rehellisyyden nimissä on todettava vastaavaa naisista. Harva nainen treffeissä on hyvännäköinen, mutta ei se siellä olevia miehiä haittaa, koska reikähän se on rinkelissäkin. Todennäköisesti valtaosa naisista on aivan ulalla omasta viehättävyydestään, koska miehet panevat käytännössä lähestulkoon mitä tahansa.
- Palle Rams
Yksi tapa on raakasti listata omaan ilmoitukseen ne kaikki puutteet mitä miehellä voi olla ja kertoa ettei kannata näiden kanssa edes yrittää.
Toinen tapa on ottaa kuvia vastemielisistä ihmisistä ja perustaa omat www-sivut joissa kuvat näistä miehistä. Sitten viittää ilmossa tähän sivuun tyyliin: Jos muistutat vähimmässäkään määrin näitä, älä vaivaudu.
Toivottavasti asianomaiset käyttävät näitä neuvoja, säästyy aikaa kaikilta. - Petra
Mä olen tavannut vain yhden miehen tämän palstan kautta ja ulkonäkö oli todella iloinen ylläri. Mies on paljon paremman näköinen kuin kuvassa. Omassa ilmoituksessani kerroin avoimesti haluavani urheilullisen ja hyvännäköisen miehen.
- spm
Tuo kaakattajien sanonta urheilullinen,,,,siis joku kermaperse vois sen selittää,,,,mulle.
Omallla kohdallani 103kg187cm...sellanen sutjakka athletico joku akanketku sanoo liian isox,,ja jopa joskus xxl paitaa rinnan ja selän takia,,tämä nainen ei olo koskaan harratanut muuta kuin pesukoneen pyöritystä.
Sitten toinen,,malli 130kg nainen ja aamupalax vetää täytekakun!
Sanoo että hoikka,,,sellanen tavallinen,,,niin just...tavallisella yhteistulos 745kg ja harrastelija.
Sitten on tämä ryhmä tytjyjä jotka todella harrastavat urheilua about 4-5 kertaa viikossa ja toteaa,että namukroppa.
On näitä aivan urpoturpo akkoja että jos mies painaa yli 100kg ni se on läski....
Sitten tosi isot pojat yli 110kg ja siitä eteenpäin,,,no niitten tytöt tietää mitä haluu.
siis sinä fixu neito,kun haet urheilullista!
Maratoonari...sellaset aika hoikat raamit,mutta urheilullinen
100 metrin juoksija,,,yleensä n.170cm ja muskelia vähän,voimaa vielä vähemmän.
Jääkiekkoilija,paxut jalat ja iso perse.
Jenkkifutari,,,isoja
snookerin pelaaja,,riuku
voimistelija,,168cm ja hirveet patit
uimari...sutjakka
bodarit,,,lihaisia.
olen tavannut naisia että urheilullinen,,,lättäperse paljastaa että onko tullu tehtyä mitä..
siinä pikkusen makua mikä on urheilullinen,,,tietämättömille naisille!
- Romin71
eikä kiinnitä huomiota siihen millainen mies muuten on niin tyhjää saa. Ei ne komeet miehet välttämättä oo maailman mukavimpia. Löytyy monia sellaisiakin miehiä, joilla on pikkuvikoja, mutta muuten ovat ok. Ja miettikää mitä vikoja teissä itsessänne on ennenkuin menette vaatimaan täydellistä miestä, joka korkeintaan elää vain teidän mielikuvituksessanne.
- Hyvinmenee
eläimetkin valita pelkän ulkonäön perusteella.Eikö ihminen ole eläin.
- Rupello
Hyvinmenee kirjoitti:
Juu eläimet valitsee mutta ne elää täysin aistien varassa ei se koira esim katso minkä näkönen narttu on kyseessä kunhan se on KIIMASSA ni eiku vaan pukille ;)
- Hyvinmenee
Rupello kirjoitti:
Juu eläimet valitsee mutta ne elää täysin aistien varassa ei se koira esim katso minkä näkönen narttu on kyseessä kunhan se on KIIMASSA ni eiku vaan pukille ;)
vähän sen hajun perusteella.Pitäisköhän lähettää alkkarit.
- Incredible
Hyvinmenee kirjoitti:
eläin! Ihmisen erottaa eläimesta tunteet, kyky kommunikoida monin eri tavoin, kyky ajatella ja tehdä päätelmiä ja suunnitelmia, sekä toteuttaa niitä, kyky tuntea rakkautta, -nauttia taiteesta ja musiikista, TIETOISUUS ITSESTÄ jne. jne. jne. jne. lukemattomat muut ominaisuudet joita ei mahdu tässä luettelemaan.
- Hyvinmenee
Incredible kirjoitti:
eläin! Ihmisen erottaa eläimesta tunteet, kyky kommunikoida monin eri tavoin, kyky ajatella ja tehdä päätelmiä ja suunnitelmia, sekä toteuttaa niitä, kyky tuntea rakkautta, -nauttia taiteesta ja musiikista, TIETOISUUS ITSESTÄ jne. jne. jne. jne. lukemattomat muut ominaisuudet joita ei mahdu tässä luettelemaan.
fiksu eläin.Minä ainakin olen ELÄIN,et voi väittää vastaan.
- Palstatrolli
Hyvinmenee kirjoitti:
et suoraan pyllistä ja päästä persettä nuuhkimaan
- Hyvinmenee
Palstatrolli kirjoitti:
et suoraan pyllistä ja päästä persettä nuuhkimaan
lähinnä sieltä genitaalialueelta tule.
- Palstatrolli
Hyvinmenee kirjoitti:
lähinnä sieltä genitaalialueelta tule.
Meinasitsiis, että olisi pitänyt tuota persesstä pitänyt tarkentaa pillunreikään tai siitinputkeen. Ihan sama. Idea pysyy. En halunnut mennä yksitysikohtiin.
- Hyvinmenee
Palstatrolli kirjoitti:
Meinasitsiis, että olisi pitänyt tuota persesstä pitänyt tarkentaa pillunreikään tai siitinputkeen. Ihan sama. Idea pysyy. En halunnut mennä yksitysikohtiin.
...Naisen genitaalit on.........
- Palstatrolli
Hyvinmenee kirjoitti:
...Naisen genitaalit on.........
tosta sinun tarinastasi nyt mitään. Jos itse väität tajuavasi tai esität siinä olevan jotain tulkittavaa niin selitä.
Ei sinne päinkää.....Naisen geintaalit on.....Älykääpiö???? - Hyvinmenee
Palstatrolli kirjoitti:
tosta sinun tarinastasi nyt mitään. Jos itse väität tajuavasi tai esität siinä olevan jotain tulkittavaa niin selitä.
Ei sinne päinkää.....Naisen geintaalit on.....Älykääpiö????mennä trolliin.Nännejähän minä lähinnä tarkoitin.
Hae netistä lisätietoa hakusanalla big nipples. - Palstatrolli
Hyvinmenee kirjoitti:
mennä trolliin.Nännejähän minä lähinnä tarkoitin.
Hae netistä lisätietoa hakusanalla big nipples.No mikset sitten sanonut? Torspo!
Joo ei sano kuule rohkeasti mitä tarkoitat niin ei tarvitse tuhlata turhaa aikaa ja serveritilaa.
Niin enkä tiedä mitä mäkeä sinä olit sitten laskemassa kun alaluokilla biologian tietämystä jaeltiin. - Aamuyöllä
Hyvinmenee kirjoitti:
Tunteita kemiaa oltava jotta pääsee halutun naisen reisien väliin tuoksuttelemaan sekä maistamaan, siinä käy selville paritteluhalukkuus. En toki työnnä päätäni kaikkien olutsieppojen syliin.
- mies.
täytyisköhän mennä silmäleikkaukseen vai poistaa profiili kun sattuu olemaan silmälasit. Kun silmät ei kestä piilareitakaan.
On tää maailma mennyt kovaksi...- Helena
Musta silmälasin on ihan positiivinen asia. Siis jos ne ovat tyylikkäätja sopivat kantajalleen.
- Mies..
Helena kirjoitti:
Musta silmälasin on ihan positiivinen asia. Siis jos ne ovat tyylikkäätja sopivat kantajalleen.
Sinäkö sen määrittelet vai joku muotilehti..
- Palstatrolli
Helena kirjoitti:
Tuleek one hiton nelisilmät nyt jo deittipisnekseen? Ei hitto niitä ole turhaan koulukiusattu.
Minusta moisen fyysisen puutteen omaavat voisi ainakin kieltää lisääntymästä siihen asti kunnes saadaan manipuloitua persilmä-geenit pois. Ei vammasii kiitz
- frida k.
Todista vielä mitään.On kokemusta miehestä,joka tukki meilini kuvillaan itsestään(15-20kuvaa)ym.Tapaamisessa kävi vain ilmi,että kaikki kuvat olivat n.10-20 vuotta vanhoja.Hädintuskin tunnisti samaksi mieheksi.Oli siinä pokassa piteleminen.;.))))
- frida k.
Matkakuvia ym.itsestään.Nyt kuvat olivat vain 5-7 vuotta vanhoja,sama kuin profiilin ikävirhe.Iso mahakumpu oli jäänyt mainitsematta.Kertoi lihoneensa hieman Suomeen tulonsa jälkeen.Se hieman oli varmaan lähes 15kg,jos ei enemmän.
- frida k.
frida k. kirjoitti:
Matkakuvia ym.itsestään.Nyt kuvat olivat vain 5-7 vuotta vanhoja,sama kuin profiilin ikävirhe.Iso mahakumpu oli jäänyt mainitsematta.Kertoi lihoneensa hieman Suomeen tulonsa jälkeen.Se hieman oli varmaan lähes 15kg,jos ei enemmän.
Ei kuvista voinut varmuudella tunnistaa edes samaksi henkilöksi,joten kuvien ikäarviota oli mahdotonta tehdä.Ja niin tämä tyttö lopetti koko nettitreffeillä käymisen!
- frida k.
frida k. kirjoitti:
Ei kuvista voinut varmuudella tunnistaa edes samaksi henkilöksi,joten kuvien ikäarviota oli mahdotonta tehdä.Ja niin tämä tyttö lopetti koko nettitreffeillä käymisen!
Omista kuvistani näkyi päivämäärä,mutta ei se näitä herroja hidastanut!;.))))
- frida k.
frida k. kirjoitti:
Omista kuvistani näkyi päivämäärä,mutta ei se näitä herroja hidastanut!;.))))
Olenkin minä!;.))))
- nimimerkkiä!:-(
frida k. kirjoitti:
Olenkin minä!;.))))
terveisin:se oikea frida k.
- Palstatrolli
frida k. kirjoitti:
on valttia sano. Pyytäkää kuva päivän lehden kanssa. Niitä päivämääriä jos käy fotosoppailemaan niin pitää olla jo vähintäänkin jonkin verran vikaa kupolissa.
Sinänsä maailman urpointa vääristellä totuutta. Minä en ymmärrä logiikkaa vanhojen kuvien ym. totuuden vääristelyssä. Kait siinä koitetaan sitten vain kirjallisella ulosannilla saada pöksyt märiksi ja kautta suunnitella, että tulevaisuudessa tapaamisessa vastapuoli olisi valmiiksi niin mehuissaan ettei lopullisella ulkoasulla olisi niin merkitystä.
- Veli Taalasmaa
...vaan ne on varattu jo ajat sitten.
Lähde: http://sinkut.soneraplaza.fi/sinkut/artikkeli/0,2344,h-9787,00.html
Nettideittailu alkaa ilmoitusten kylmästä rankkauksesta. Jos etsii vakavaa parisuhdetta, luvuista kannattaa laskea pois esimerkiksi naiset, jotka ovat kostamassa pettäjä-poikaystävilleen; juuri eronneet, jotka hakevat lohduttajaa ja ne, jotka hakevat ketä tahansa taikomaan pois omaa yksinäisyyden kauhuaan.
Yhtä luotaantyöntäviä ovat ilmoittajat, joilla pettää todellisuudentaju. Jos nainen hakee loppuelämäkseen miestä, jossa yhdistyy kaunosieluinen keskustelija, karski talonrakentaja, kokkaaja, luolamies, kirjallisuuden harrastaja ja tavallinen suomalainen jörrikkä, on selvää, ettei hän elä tässä maailmassa.
On syytä rankata tylysti pois myös ne naiset, jotka eivät muka ole turhantarkkoja prinsessoja, mutta rivien välistä voi lukea, että jos mieheltä jää avaamatta yksikin vastaantuleva ovi naisen edestä, naista alkaa kiukuttaa. Tai jos nainen vakuuttelee tauotta esimerkiksi tasapainoisuuttaan, voi olla aika varma, että naisella on vakavia tasapaino-ongelmia.- frida k.
Olen ollut yli-inhoontunut itseeni tästä löytämättömyydestä ja nyt tiedän,missä syy.Sinun listasi..osui,kolahti,upposin!Juuri tuollaiset vaatimukset minulla on ollut miehelle!:-)))))))))
- Mika0800
Pysytäänpäs asiassa!
Monissa naisissa on toki paljonkin vikoja, mutta Veli Taalasmaa, mainitsit myös muutamia tekaistuja "vikoja":
"juuri eronneet, jotka hakevat lohduttajaa ja ne, jotka hakevat ketä tahansa taikomaan pois omaa yksinäisyyden kauhuaan"
Nämä 2 ryhmää eivät ole mitenkään viallisia.
Itseasiassa, jos tietäisin, mistä näitä löytää, pyytäisin treffeille. Ehkä juuri tällaiset, hellyyden ja rakkauden puutteesta pahasti kärsivät naiset, osaisivat eniten arvostaa kivaa luonnettani, jota moni muu nainen tuntuu aiheetta ylenkatsovan.
Eli, jos joku tietää, mistä löytää naisia, jotka joko:
a) Ovat juuri eronneet, ja hakevat lohduttajaa
tai
b) Hakevat ketä tahansa taikomaan pois omaa yksinäisyyden kauhuaan
voisitteko kertoa minullekin, miten tällaisen saa omakseen, olisin hyvin kiitollinen !
vinkkejä voi joko mailata tänne:
[email protected]
tai voit soittaa minulle, numeron löydät täältä:
http://ota.se/mika0800 - rakkautta kaipaavia
Mika0800 kirjoitti:
Pysytäänpäs asiassa!
Monissa naisissa on toki paljonkin vikoja, mutta Veli Taalasmaa, mainitsit myös muutamia tekaistuja "vikoja":
"juuri eronneet, jotka hakevat lohduttajaa ja ne, jotka hakevat ketä tahansa taikomaan pois omaa yksinäisyyden kauhuaan"
Nämä 2 ryhmää eivät ole mitenkään viallisia.
Itseasiassa, jos tietäisin, mistä näitä löytää, pyytäisin treffeille. Ehkä juuri tällaiset, hellyyden ja rakkauden puutteesta pahasti kärsivät naiset, osaisivat eniten arvostaa kivaa luonnettani, jota moni muu nainen tuntuu aiheetta ylenkatsovan.
Eli, jos joku tietää, mistä löytää naisia, jotka joko:
a) Ovat juuri eronneet, ja hakevat lohduttajaa
tai
b) Hakevat ketä tahansa taikomaan pois omaa yksinäisyyden kauhuaan
voisitteko kertoa minullekin, miten tällaisen saa omakseen, olisin hyvin kiitollinen !
vinkkejä voi joko mailata tänne:
[email protected]
tai voit soittaa minulle, numeron löydät täältä:
http://ota.se/mika0800muitakin kuin vasta eronneita, mutta seksinnälkäiset miehet ovat käyttäneet minua ja monia muitakin kaltaisiani niin monta kertaa hyväksi, että alkaa luottamus mennä : (
- spm
Nyt puhuu mies asia....kantsii akan ottaa sellanen homopoika kainaloon ni alkaa tuleen siistiä ja ovet aukeilee,,,shoppailla voi kivasti yhdessä...ja kaakattaa roberts coffeessa.
sänkyhommiin jos halajaa ni ainahan sitä sillä stokkalta ostetulla vihanneksella jotain saa aikaan. - spm
rakkautta kaipaavia kirjoitti:
muitakin kuin vasta eronneita, mutta seksinnälkäiset miehet ovat käyttäneet minua ja monia muitakin kaltaisiani niin monta kertaa hyväksi, että alkaa luottamus mennä : (
seksinnälkäiset miehet,,,eikö voi olla että seksinnälkäinen nainen käyttää miestä ja sen kukkaroa?
Onko luottamus mennyt....elä siis täältä mitään etsi.
Mene paikkakuntasi kokkikerhoon tai tanssipoppooseen ja tapaa oikeita ihmisiä.
eläkä hyvä torvi anna sitä pimsaa ihan kaikille,,,mikä se sellasesta naisesta tulee mieleen??? H__rahan se....millanen saundi sulta lähtee....ei mitään oletan!
- man
on sinullakin ongelmat....
KALJUUNTUVA:niin toiset meistä kaljuuntuvat se ei ole mikään oma valinta,eikös kaljun miehen pitänyt olla seksikäs?
PIENIKOKOINEN JA HINTELÄ:tämä on yleensä hyvä merkki nimittäin kaveri on todennäköisesti kouluja käynyt ja päässyt toimisto hommiin.ikinä ei ole tarvinnut työkaluihin koskea eikä maata verstaan
paskaisilla lattioilla joku helvetin painava rautamöykky kädessä ja rahaa on kassi kaupalla sit ähän olette aina halunneet......
HUONO,KUMARA RYHTI:vähemmästäkin jos 40 vuotta on joutunut onanoimaan kotisohvalla.seksi auttaa...
SILMÄLASIT,HOPEAN VÄRISET SANGAT TIETYSTI:Kuulut varmaan siihen ihmistyyppiin joka ei voi mennä saunaankaan jos sauna ämpärissä on väärän värinen
sanka.lopeta vikinä ja osta spray pullo......
POLTTAA KETJUSSA:hyvää ajankulua.
PILOTTITAKKI,SININEN:Mustat oli varmaan loppu...
R-VIKA TAI S- VIKA:Olkoon nyt vaikka a-vika mikä ettei tälläinen ihminen voisi olla elämänkumppanisi?
ELÄNYT SINKKUNA NELIKYMPPISEKSI SAAKKA:aivan varmasti jos kaikki muutkin ovat yhtä pinnallisia kuin sinä.
--------------------------------------------------
tässä sinulle tyypillinen suomi24 treffi naikkonen
ensin valokuva jossa nainen kaljapullo kädessä.
Heippa suvaitsevainen nainen hakee elämän kumppania.
Ikä:21
Paino:220
Pituus:145
Vartalotyyppi:normaali
Hiukset:punaiset ja siiliksi leikattu.
Harrastukset:biletys ja lahnana makaaminen.
Tupakointi:kyllä
Alkoholi:kyllä
Tulot:0-10000
Koulutus:peruskoulu
Lapset:9-lasta asuu kanssani,sekä ex mies joka tekee tikusta asiaa ja ramppaa meillä aina kun olet töissä maailman tappiin asti.
Asiat joista en innostu:laiskuus,jos matto ei ole millilleen suorassa tai pöydällä on joku tavara liian reunalla.myös television lähetys häiriöt ottavat pattiin tällöin en pysty elämään/syömään täysillä.
mitä haen.
mies
ikä:20-21
paino:65
pituus:190-200
vartalotyyppi:urheilullinen
tupakointi:ei
alkoholi:ei
tulot:500000-100000000000000
lapset:ei
olethan katseenkestävä ja urheilullinen david bechamin tai brad pitin näköinen poikamies korkeassa virassa.paksut duunarit älköön vaivautuko.- sääli
olet säälittävä ja huumorisikin on kuivaa,nuivaa,ei ihme,että täällä maailman tappiin.
- man
sääli kirjoitti:
olet säälittävä ja huumorisikin on kuivaa,nuivaa,ei ihme,että täällä maailman tappiin.
seurustellut jo kuutisen vuotta.käyn välillä katselemassa kuinka typerät ihmiset niinkuin sinä valittavat ongelmistaan jotka ovat itse luoneet itselleen.
- silmissä
man kirjoitti:
seurustellut jo kuutisen vuotta.käyn välillä katselemassa kuinka typerät ihmiset niinkuin sinä valittavat ongelmistaan jotka ovat itse luoneet itselleen.
Olen ajatellut lisätä profiiliini
"Suomalaiset naiset, ei tarvitse vaivautua", senverran olen elänyt elämää, että tiedän mistä puhun, sanon vielä selvyyden vuoksi, maksunaiset, niin koti ja ulkomaiset ovat ihan eri lukunsa ja heitä en tässä tarkoita. - mies.
silmissä kirjoitti:
"Suomalaiset naiset, ei tarvitse vaivautua", senverran olen elänyt elämää, että tiedän mistä puhun, sanon vielä selvyyden vuoksi, maksunaiset, niin koti ja ulkomaiset ovat ihan eri lukunsa ja heitä en tässä tarkoita.En usko että sinulla nytkään vientiä on mutta tuon jälkeen ei senkään vertaa. Kenen luulisit sen jälkeen profiiliasi tavailevan?
Voin kyllä maksaa naisille tehdystä työstä tai palvelusta mutta en seksistä. Se kun ei ole, eikä saa olla, työtä.
Vaihtaisin käyttämästäsi otsikosta yhden a-vokaalin i-vokaaliin ja ihan positiivisessa mielessä. - man-2
Näinhän se meneekin, vaikka vähän värititkin tarinaa :D Lukekaapa naiset vaikka toisten naisten profiileja tai omianne, mitä sinne kirjoittelette.
- spm
silmissä kirjoitti:
"Suomalaiset naiset, ei tarvitse vaivautua", senverran olen elänyt elämää, että tiedän mistä puhun, sanon vielä selvyyden vuoksi, maksunaiset, niin koti ja ulkomaiset ovat ihan eri lukunsa ja heitä en tässä tarkoita.Zekkaa spiceman nikkini ja naista on tulossa ja menossa....suomitytyä on pissitetty jo ihan tarpeex,,,,,,ja vaimo thaimaasta!
- spm
sääli kirjoitti:
Siis,,,mitä nainen...huumoriako....ei vaan ihan faktaa..!
Tollasia loisnaisia riittäää ja usein se kaljapullo on siidurapullo,,,
aamupalax tämän tyylin mätisäkki vetää täytekakun.
harrastuksiin lisätään koira,jota mies joutuu ulkoiluttamaan,,,frendien kanssa hengailu ukon rahoilla.....ja suklaati.
ihana nainen ja ei edes paskalle tämä taivu!
kalsarit pahemmassa kunnossa kuin ukkivainaalla!
hei,,,,vaihtakaa miehet ulkolaiseen naiseen!
- Mika0800
"Katseen kestävät miehet - Ei enää sokkotreffejä"
Vai niin. Käydäänpä listasi läpi:
- kaljuuntuva: mulla ainakin on hiukset !
- pienikokoinen ja hintelä
172cm, 60kg. En siis ole kovin pitkä, ja ruumiinrakenteeltani hoikka. mutta MIKÄ HEMMETIN VIKA SE ON ??? - ja miksi valita loukkaava "hintelä" neutraalin "hoikka" sijasta - taitaa itselläsi olla asennevamma (kuten valitettavan monella muullakin naisella)
- huono, kumara ryhti - osaan kävellä ihan suorassa
- silmälasit, hopean väriset sangat tietysti: Joo, on lasit, tosin sangat on toista väriä. Mutta mikä sä luulet olevasi sanomaan, minkä väriset sangat pitää olla silmälaseissa ? - taas osoitus asennevammastasi !
- polttaa ketjussa: En tupakoi
- pilottitakki, sininen: Eipä ole takkini pilotti, mutta jos olisikin, mikä VIKA se muka olisi? - pitäisit sinäkin huolta OMASTA pukeutumisestasi, asennevammainen nainen !
- R-vika tai S- vika puheessa: Eipä ole
- elänyt sinkkuna nelikymppiseksi saakka: Sinkku olen, nelikymppinen en. Ja olen myös seurustellut, viimeinen seurustelusuhde kesti 2 vuotta, eikä se ole ollut ainoa. Mutta jos satun sitten joskus kun täytän 40, olemaan edelleen sinkku, miten se muka on minun vika, kun syy on se, ettei kunnollisia, vapaita, ja seurustelusuhteeseen halukkaita naisia tunnu löytyvän. "tuolla ulkona" jos yrittää, usein törmää "sori, ei vois vähempää kiinnostaa" -tyyliseen vittuiluun.
Ja netissä taas pihdataan puhelinnumeroa, eikä itsekään olla valmiita soittamaan minulle.
Ei soiteta, vaikka olen valinnut dna:n liittymän, jotta siihen voisi soittaa mahdollisimman halvalla:
Helmi: 2c/min
Aarre: 1500 min/kk dna -liittymiin sisältyy kk-maksuun 8,90/kk, eli jos käytät koko 1500 min potin, keskimääräinen hinta alle 1c/min !
Muista kuin dna:n liittymistä: edullisin on Kolumbus K1, jolla 6,9c/min, joillakin käyttömäärillä kolumbus puhepaketti 500 tai 1000 min/kk voi tulla vielä halvemmaksi.
Ja sitäpaitsi: liittymästäni ilmainen takaisinsoitto *kaikkiin* dna:n liittymiin (myös dna prepaid, norm. 17e R-kioskilta, usein tarjouksen ansiosta halvempikin) - eli jos uskallat antaa numerosi ja liittymäsi on dna, tutustuminen puhelimessa on ilmaista.
Itse en myöskään pihtaa numeroa, vaan kunnolliset naiset, jotka EIVÄT ole ketjun aloittajan kaltaisia asennevammaisia nirppanokkia, voivat soittaa ja tutustua, ja mielelläni lähden treffeille.
Numeroni löytää täältä:
http://ota.se/mika0800
Suosittelen kaikille vaihtoa joko dna tai kolumbusliittymään. Jos tarvitset ilmaiset soitonsiirrot saman operaattorin liittymiin, silloin vaihtoehtona on dna ja Elisa. Elisalla myös ilmainen soitonsiirto normaalihintaisiin lankanumeroihin ( EI 010, 020, 030 ).
Muuten, jos sinulla on lankapuhelin, tässä vinkki Elisa GSM -liittymän käyttäjälle:
laitapa kännykkääsi tämä:
**61* (Lankanumerosi suuntanumeroineen) *11*5#
(Vihreä luuri/Yes)
Nyt kännysi soi 5 sekuntia, ja soittajan numero näkyy kännyssä jos ei ole salainen. Seuraavaksi lankaluuri alkaa soida - eipä lopu akku !
Kun poistut lankaluurin ääreltä, poista siirto näin:
##61# (Vihreä luuri/Yes)
tai poista kaikki siirrot kerralla:
##002# (Vihreä luuri/Yes)
Ainiin, kivan luonteen omaava nainen ei seurassani jää koskaan ilman hellyyttä ja rakkautta - hellän halauksen saat heti 1. treffeillä, fiksu tyttö osaa jo tuosta päätellä että olen todellakin hellä ja rakastava luonne. Nykyaikana vain turhan moni nainen joko ei osaa arvostaa sitä, tai on liian epäluuloinen eikä usko sen olevan totta, eikä myöskään viitsi ottaa selvää asiasta. Mut hei, jos nainen käyttäytyy itse tyhmästi, yleensä saa seurakseen kusipäämiehen, ja kärsii myös itse valintojensa seuraukset! Fiksu tyttö soittaa minulle ja sopii HaliTreffit, eipä tarvitse kusipääkundien käytöksestä murehtia !- Pinnallisia naikkosia..
Ei täältä löydy, kun pinnallisia, omahyväisiä nirppanokkia, joille kusi on noussut päähän.
Vaatimuksia osataan kyllä esittää ja luulot itsestä ovat täysin ylimitoitettuja.
Ihmekkös se, kun naiset saavat miehiltä tolkuttomat määrät vastauksia.
Miten sinä kuvittelit tutustuvasi, jos nainen jolle vastaat, saa 80-100 vastausta..
- Riitta
Aivan oleen samaan törmännyt, eli :
Kaljuuntuva : kyllä miehellä nyt hiukset pitää olla !!
Pienikokoinen ja hintelä: ei huolehdi kunnostaan, syö pelkkää lenkkiä ja juo kaljaa päälle. Todistetusti eräs näin kertoi ruokailevansa.
Huono, kumara ryhti : "anteeks että oon olemassa"-tyyli
Silmälasit: hopeanväriset isot pilottisangat, hankittu joskus 80-luvun taitteessa.
Polttaa ketjussa: sormet ja hampaat kellastuneet. Kuka haluaisi sellaiselta haisulilta pusun, yök.
Pilottitakki, sininen: Näitä myydään Essolla ja K-raudassa.
R- tai S-vika : Vaikea saada puheesta välillä selvää. Pitää tarkentaa aina välillä :"Anteeksi, mitä sanoitkaan?"
Elänyt sinkkuna : Ei tiedä tuon taivaallista, miten treffeillä tai yleensä naisen kanssa voisi aikaa viettää. Jutunaiheet vähissä.- En juo olutta laisinkaan
Hiukset löytyy.
Pienikokoinen ja hintelä: ei huolehdi kunnostaan, syö pelkkää lenkkiä ja juo kaljaa päälle. Todistetusti eräs näin kertoi ruokailevansa.
Osaan myös tehdä ruokaa. Mahdollisesti jopa paremmin, kun sinä.. En juo olutta.
Ehkäpä seurasi aiheuttaa tuollaisen tunteen miehessä ?
Silmälasit: hopeanväriset isot pilottisangat, hankittu joskus 80-luvun taitteessa.
Lasit hankittu 2000-luvulla. Ohuempia sangoja et kaupasta saa.
Polttaa ketjussa: sormet ja hampaat kellastuneet. Kuka haluaisi sellaiselta haisulilta pusun, yök.
En polta, enkä myöskään halua haistella tuollaista hengitystä naiselta.
Mitä pahaa Essossa ja K-Raudassa on? Vaatekauppoja ne eivät tosin ole. Kuinko moni mies käyttää pilottia.. Aika pieni prosentti miehistä. Voi myös kysyä mitä pahaa pilotissa on, takki siinä missä muutkin.
R- tai S-vika : Vaikea saada puheesta välillä selvää. Pitää tarkentaa aina välillä :"Anteeksi, mitä sanoitkaan?"
Kerrotko lisää itsestäsi, niin voimme tutustua lähemmin sinun vikoihisi. Rinnoissa varmasti löytyy ainakin jotain sanottavaa.. Entä takapuolessa..
Mahdollisesta R-viasta huolimatta puheesta saa hyvin selvää. Oletko aivan varma, ettei kuulossasi ole jotain vikaa..
Elänyt sinkkuna : Ei tiedä tuon taivaallista, miten treffeillä tai yleensä naisen kanssa voisi aikaa viettää. Jutunaiheet vähissä.
Jos naiset ovat tuollaisia moni meistä miehistä elää jatkossakin sinkkuna. Sinä löydät mustaamakkaraa etelästä.. - nainen-65
En juo olutta laisinkaan kirjoitti:
Hiukset löytyy.
Osaan myös tehdä ruokaa. Mahdollisesti jopa paremmin, kun sinä.. En juo olutta.
Ehkäpä seurasi aiheuttaa tuollaisen tunteen miehessä ?
Lasit hankittu 2000-luvulla. Ohuempia sangoja et kaupasta saa.
En polta, enkä myöskään halua haistella tuollaista hengitystä naiselta.
Mitä pahaa Essossa ja K-Raudassa on? Vaatekauppoja ne eivät tosin ole. Kuinko moni mies käyttää pilottia.. Aika pieni prosentti miehistä. Voi myös kysyä mitä pahaa pilotissa on, takki siinä missä muutkin.
Kerrotko lisää itsestäsi, niin voimme tutustua lähemmin sinun vikoihisi. Rinnoissa varmasti löytyy ainakin jotain sanottavaa.. Entä takapuolessa..
Mahdollisesta R-viasta huolimatta puheesta saa hyvin selvää. Oletko aivan varma, ettei kuulossasi ole jotain vikaa..
Elänyt sinkkuna : Ei tiedä tuon taivaallista, miten treffeillä tai yleensä naisen kanssa voisi aikaa viettää. Jutunaiheet vähissä.
Jos naiset ovat tuollaisia moni meistä miehistä elää jatkossakin sinkkuna. Sinä löydät mustaamakkaraa etelästä..olette löytäneet täältä vain tuollaisia miehiä kun minä en ole onnistunt tapaamaan yhtään kuvaukseenne sopivaa. Monta kivaa, hyvinkäyttäytyvää, keskustelutaitoista, itsestäänhulehtivaa ym. kylläkin, harmillista vain ei ole kemiat kohdanneet.
- man-2
- huonot hiukset
- rehevä, etenkin lantio ja riipputissit
- selluliittiä jaloissa
- silmälasit, tätimäiset tottakait
- polttaa ketjussa
- typerän näköinen kasari nahkatakki
- R-vika (Tavja Halonen)
- Yh, 3-5 kakaraa ja jokaisella eri isä- spm
80-luvun alussa Joulupukilta saatu Marimekon raitapaidan....ihan siisti halonhakkuussa (johon on vartalokin valmiiksi muokattu) TUO MAINITSEMASI
Pillilahjefarkut..James...vautsi vau
Purkillinen pakkelia,naamassa
Se hiusmalli,,,taas 80-luku,,,permistori
Harrastukset,,,niin joo...body,spinning,aerobics,pilates,joogataide,kulttuuri,matkailu,musiikki,elokuvat,sali,ruuanlaitto,shoppailu,kaverit,hengailu kahviloissa,biletys,,,,,,kjeeh.Kaikki jää kesken
Oikeet on suklaan turpaan mättäminen,kaikki saippuasarjat,ukolle vittuilu(jos saa ukon),siidura,persseen peilailu peilistä,,,,,kultaseni onko mulla iso peppu kysymykset??? ihmeelliset raivokohtaukset,mökötys,kuorsaus,teeskentely ystäville kuinka hyvin mulla menee.!
Eli jos haluan virtahevon nähdä menen Afrikkaan
Terveisin aivan kalju,s-lasit,103kg,187cm,roppa kondiksessa ja athletico ja naama karskin ruma murjaanin.
Tosi mies,,ota vaimo tai kumppani rajojen takaa jopa aasiasta ja asu siellä!!!
- ei pikkuviat
löysin 3,5 v sitten elämäni miehen joka oli komea, hyvässä työssään, huumorintajuinen, osasi tehdä ruokaa oli näppärä käsistään, tiesi paljon asioista-yleissivistys hyvä, hyvä sängyssä, ah niin täydellinen, mentiin naimisiin ja lapsi tuli , ah sitä onnea -lapsihan kruunasi kaiken onnen..voi, vittu...alkoi pettäminen, valehtelu, väkivalta, haukkuminen, jne...tutustuin pahimmanluokan narsistiin...nyt onneksi se älykääpiö on jotenkin pois elämästä...luonne on se joka ratkasee, ei enään ulkonäkö, tai status...hyvä luonne ja mukiinmenevä niin se riittää minulle ei mikään huuhaa apina..se jolla on arvot kohillaan ja osaa kohdella naista oikein niin ilmotelkaampa itestä..;)=
- Incredible
seikat, jotka mainitsit jäävät noilta pinnallisilta kullankaivajilta löytämättä, kun itsepäisesti etsivät miestä, jolla on hyväpalkkainen työ, komea ulkomuoto ja olemus, talo tms. omaisuutta, joka osaisi lukea naisen kaikki ajatukset, toimisi jokahetki virheettömästi (robotti) jne. jne. Jos vielä pitäisi olla seksipeto valmiiksi!?! Se on taito joka harjaantuu vain parisuhteessa, jossa on myös hyvää ja avointa kommunikkaatiota. Ei se ole sisäsyntyistä taitoa, välttämättä... ;)
- wwnn
Incredible kirjoitti:
seikat, jotka mainitsit jäävät noilta pinnallisilta kullankaivajilta löytämättä, kun itsepäisesti etsivät miestä, jolla on hyväpalkkainen työ, komea ulkomuoto ja olemus, talo tms. omaisuutta, joka osaisi lukea naisen kaikki ajatukset, toimisi jokahetki virheettömästi (robotti) jne. jne. Jos vielä pitäisi olla seksipeto valmiiksi!?! Se on taito joka harjaantuu vain parisuhteessa, jossa on myös hyvää ja avointa kommunikkaatiota. Ei se ole sisäsyntyistä taitoa, välttämättä... ;)
32v,niin lapsellista on ajatusmaailmasi kommentointi,kyllä tuossa iässä pitäisi olla jo hivenen kypsyyttä.
Luulin sinua tekstiesi perustella n.20v tai alle.
(Sinänsä heissäkin on paljon fiksummilla aivoilla varustettuja..)
- ja sehän se
surkeinta on, ettei edes tuollaiset, sinun mielestäsi luuserit, ole kiinnostuneet sinusta. Mene potalle.
- mies69
kevätkokoontuminen on näemmä tänä vuonna jo näin hyvissä ajoin.
- mukaan mahtuu!
Etsi vaan tuoli jostain!
- "ei normaali"
Mieluimmin katseen kestävä keho ja sielu kuin se naamataulu, kun silleheän me ei paljoakaan voida tehdä minkä olemme perintönä vanhemmiltamme saaneet.
Siksi en itse edes halua valokuvaa heti, vaan sen kirjeenvaihdon kautta ensin tutustua sinne sielun sisimpään ajatuksiin ja arvo maailmaan.
Samoin sana olen "normaali suomalainen mies" mitenkähän se niinkuin mitoitetaan? Paremmin tutustumisen arvoinen on persoonallinen mies.
Samoin en itse laita kuvaa enkä sellaisia vastauksia profiiliini mitkä katson tois arvoiseksi...silmien, hiusten väri ja sopusuhtainen olen mitoiltani niin miksi laittaisin painoani. Jos olisin erityisen lihava niin sitten kyllä painonkin ilmoittaisin.
Vaikka toisaalta voishan sitä pilke silmässä tätäkin treffi juttua tehdä.
Ei se elämä niin tietyn kaavan mukaan mene ja tylsäähän se olisikin jos ei meitä erilaisuuksia olisi ;o)- jos naama ruma
Olen täysin eri mieltä. Päinvastoin, kuin monet luulevat, todella hyväkroppainen mies ei sytytä lainkaan, jos on ruma naama. Kasvot on tärkeemmät, sille ei voi mitään. Kroppaa voi aina muokata, kasvoja ei, minkäs teet:)
t.kaunis nainen - hhhmmm..
jos naama ruma kirjoitti:
Olen täysin eri mieltä. Päinvastoin, kuin monet luulevat, todella hyväkroppainen mies ei sytytä lainkaan, jos on ruma naama. Kasvot on tärkeemmät, sille ei voi mitään. Kroppaa voi aina muokata, kasvoja ei, minkäs teet:)
t.kaunis nainenplastikka kirurgia..
- mieltä
jos naama ruma kirjoitti:
t.kaunis nainenolen. Kasvot ovat tärkeät ja meillä keski-ikäisillä jo näkyy eletty elämä ja persoonallisuus niissä.
Rypyt, juonteet ja ilmeet kertovat, millaisella asenteella tätä elämää katsomme. Silmät ovat sielun peili, sanotaan, eikä turhaan. Lämmin katse ja luonnollinen hymy, terve iho, jota ei ole viinalla ja tupakalla pilattu, siinä on kauniiden kasvojen salaisuus, vaikka geenit olisivat vähän huonommatkin. Valokuva ei, ikävä kyllä, pysty täysin näitä asioita kertomaan, vaan arvio on tehtävä kasvoista kasvoihin.
- Valtsu 79
On mulla vähän kumara ryhti..kuvan voin lähettää vaikka meses jos haluat..kuva kuvasta!! Mitään muuta noista en ole..
- ghkhjkk
sama naisille joita kävin nopeesti tapaileen, katseenkestävä tällä kertaa tarkoitti oravahampaista naista jolla etuhampaat oli vielä sikinsokin suussa
toinen olikin kuten kertoi isotissinen mutta jätti mainitsematta että en erottanut mistä maha alkoi ja tissit loppui,,,enkä ala niitä öysäämäänkään sen makuulla ollessaan
kolmas kertoi olevansa normaali ja kun istuin kahvilassa sisään lyllersi ylläri pylläri juuri vittu se akka ja tietty mun pöytään onneksi oli vain pienet kahvit
voi itku tuota ihran ja läskin määrää mitä on noissa sinkkunaisissa jotka on katseenkestäviä
ne pari jotka oli normipainoisia, oli muuten out of order. - Rumakalju
Kauneus on katsojan silmissä
- kummallinen_logiikka
Jos mies sanoo olevansa "katseen kestäviä" (joka siis kertoo vain ulkonäöstä) niin eihän puhevika mitenkään vaikuta toisen ulkonäköön? Tupakointi voi vaikuttaa, mutta ei välttämättä.
- OnnekasOlen
Minä tapasin nykyisen mieheni suomi24 treffipalstat kautta. Hän ei onneksi kuulu ap:n kertomaan ryhmään.
Mieheni on..
184cm pitkä ja normaali vartaloinen
Hänellä on mustat, kihartuva, erittäin paksut hiukset! Upein tukka mitä olen kenelläkään suomalaisella miehellä nähnyt.
Silmät ruskeat ja tummat kulmat. Miehekkäät piirteet.
Hän on päihteetön. Ei tupakoi, eikä käytä alkoholia! (Aivan loistava juttu!)
Ja tämän ulkoisen lisäksi, hän on luotettava, rehellinen, hyvä keskustelija ja erittäin huumorintajuinen. Osaa myös kunnioittaa ja arvostaa naista ja osoittaa sen myös monin tavoin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232692Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292292- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532170Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211782Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891642Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961576- 2931461
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409- 1331408