Tapasin kuukausi sitten yhden pojan, jonka tyttöystävä oli jättänyt sen viiden vuoden seurustelun jälkeen. Erosta on nyt mennyt viisi kuukautta ja hän haluaisi olla edelleen sinkku, jonka ymmärrän hyvin tuollaisen tapahtuman jälkeen. Mutta kuinkakohan kauan tuota surutyötä yleensä tehdään niin, että tietäisin suunnilleen milloin hän olisi valmis uuteen suhteeseen. Olisiko vuosi sellainen aika jossa ennättäisi tokenemaan ja toivomaan jo uutta rakkautta? Tietysti se on yksilöllistä, mutta millaisia kokemuksia teillä on ollut? Itselläni ei ole kokemusta asiasta kun en ole koskaan seurustellut. Hänen kanssaan minulla oli elämäni ensimmäinen lomaromanssi.
Kysymys
7
754
Vastaukset
- antaa nyt vaan
tilanteen rauhoittua... :D:D
- odotteleen.
Ei siihen mitään tiettyä aikaa oo. Uuteen oon mä ainakin valmis heti kun tulee oikeenlainen kohdalle. Äkkiä siinä se vanha sillon unohtuu. Mä oon tyypillisesti sanonu sellasille jotka ei oo mua tarpeeks kiinnostanu etten oo vielä valmis seurusteleen ku erosta liian vähän aikaa...
- Tyttö
sanoi sitten myöhemmin, että on puoliksi sinkku ja puoliksi minun kanssani. Mutta onhan tämä hankalaa kun asumme eri maissakin. Ollaan siis käytännössä kavereita, eihän tässä oikein mitään suhdetta pystyis rakentamaan kun emme näe toisiamme. Toinen asia sitten jos hän muuttaisi Suomeen.
- nannan
Tyttö kirjoitti:
sanoi sitten myöhemmin, että on puoliksi sinkku ja puoliksi minun kanssani. Mutta onhan tämä hankalaa kun asumme eri maissakin. Ollaan siis käytännössä kavereita, eihän tässä oikein mitään suhdetta pystyis rakentamaan kun emme näe toisiamme. Toinen asia sitten jos hän muuttaisi Suomeen.
minäkin sanoisin etten ole valmis seurustelemaan vielä jos tyyppi ei olisi tarpeeksi kiinnostava.
- Tyttö
Voipi olla teidän tapauksessanne, mutta en usko että hänen tapauksessaan. Hän on selvästi osoittanut kiinnostuksensa ja pitää tiuhasti yhteyttä. Miksi hän olisi sanonut olevansa puoliksi minun kanssani, jollei olisi sitä tarkoittanut? Eihän hänen olisi tarvinnut sellaista sanoa jos haluaisi pitää minut pelkkänä kaverina.
- kyllä
No hei come on! Miks ihmeessä sun pitäs tyytyä johonki "puolittain" seurusteluun?? Joko ollaan yhdessä tai ei olla tai sit vaan kavereita! Eikö toi nyt vähän kummalliselta vaikuta jos ei ole valmis TÄYSIN omistautuun sulle... sori vaan mut suoraa sanoen kuulostaa nyt siltä että haluaa pitää sua vaan ns. varalla.
- Tyttö
Kyllä minustakin se kuulostaa vähän hassulta, että on vain puoliksi minun kanssani. Mutta se tuntuu kuitenkin paremmalta kuin se, että haluaisi olla kokonaan sinkku. Hänellä on ollut todella kovat sydänsurut ja on kertonut minulle niistä muutamaan otteeseen, ei tunnu vielä päässeen sen jutun yli joten uskon kyllä siihen, että hän haluaa vielä selvitellä ajatuksiaan. Sanoin hänelle että on hyvä olla yksinkin noin pitkän suhteen jälkeen.
Olisihan se ikävää jos hän pitäisi minua vain varalla, mutta toisaalta hän ei näillä näkymin ole tulossa Suomeen, joten kaverisuhteelle tämä taitaa jäädä. Varmaankin jos tulisi Suomeen niin olisi minun kanssani, en tiedä, vai haluaisiko sitten olla sinkku. Ei hän minulle ollut mikään "elämäni rakkaus" joten menetys ei siinä mielessä ole suuri, jollei hän minusta tyttöystävää haluaisikaan. Hyvä ystävä hän ainakin haluaa olla, pitää kuulemma minusta paljon. Suhteemme ei kuitenkaan ole ollut kaverisuhde, vaan romanssi. Ymmärrän ettei hän yhden viikon tapailun jälkeen vielä ole valmis muuttamaan toiseen maahan, lähinnä hän eron takia halusi vaihtaa maisemaa mutta muuttikin sitten mielensä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383682Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal313250- 692888
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912730- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811709- 241539
- 281517
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231484- 281478