olen laihtunut,mutta

läski edelleen..

olo on silti aivan yhtä raskas ja tuntuu kuin mitään ei olisi edes tapahtunut. olen pudottanut painoa 4.5 kg tammikuun aikana.. lisännyt liikuntaa ja syönyt oikein... mutta silti olo on ihan yhtä läski eikä vaatteet tunnu pienenevän.. masentaa vaan..

5

869

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Painonhallintaa harrastava

Tsemppiä!
      Olen myös saanut painon putoamaan tuon 4,5kg, mutta tosiaan olen yhtä pätäkkä kuin ennenkin!! Motivaatio alkaa olla hukassa mutta ei luovuteta vielä, nyt ollaan saatu ylimääräset nesteet pois ja nyt vasta alkaa serasvan palaminen ja kiinteytyminen. Ostin jumppapallon, netistä saat ohjeita kun kirjotat hakusanaks jumppapallo ja käy uimassa 3x vko ja noin 1km kerrallaan! Kyllä se tästä lähtee! TSEMPPIÄ VIELÄ! mun tavoiteon vielä 10kg pois ennen heinäkuuta!

• olet laihduttanut?

Minä olen laihduttanut loppiaisesta lähtien ja viisi kiloa lähti aika nopeasti. Nyt tuntuu, että tavoitteena vielä olevat toiset viisi kiloa eivät meinaa sulaa millään, vaikka uin kilometrin kaksi kertaa viikossa, käyn jumpassa kaksi kertaa viikossa ja viikonloppuisin kävelen tai hiihdän ainakin toisena päivänä.

Toisaalta digitaalinen vaakani mukaan näyttäisi siltä, että laihdutustahtini 100 g/päivä toteutuisi eli viikossa laihtuisin puoli kiloa. Tuntuu vaan, että se viimeinen 100 g aina puuttuu, joten en voi esim. pyöristää 62,6 alaspain 62 kiloon, vaan se on edelleen 63 kiloa. Turhauttavaa näiden digitaalisten vaakojen aikakaudella!

• se vielä

rupeaa näkymäänkin. Itse laihduin syksyllä n. kuukaudessa n. viisi kiloa ja se näkyi vasta n. kuukauden kuluttua. Eli jaksat vain uskoa itseesi niin kyllä se alkaa näkymään!!!

• myöskin

Tuohan on jo aika paljon mitä olet pudottanut, eli kyllä se siitä. Uskon että kropassasi on jo tapahtunut muutoksia, itse sitä ei vain tahdo huomata! :( En minäkään huomannut mitään muutoksia vielä 10kilon jälkeenkään, muut kylläkin.

No, ne kilot tulivat mulla takaisin, koska laihdutin väärällä tavalla: yritin vain pitää itteäni nälässä.

Nyt on tavoitteena taas tuo 10kiloa pois. tälläkertaa aloitin salilla käynnin ja jätin ylimääräiset herkut pois. En tee asiasta ittelleni mitään erikoista numeroa, ja painoni on pudonnut kuin varkain.. ;)

Tsemppiä!

• varmaan..

välil ostaa kehon puhdistuskuuri..pääsee kuonaaineista eroon..silläkin painoa putoaa jo pari kiloa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      42
      3900
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      39
      3486
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      70
      3108
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2940
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      85
      1934
    6. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1928
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      1769
    8. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      32
      1713
    9. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      29
      1711
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1664
    Aihe