Huh, mistäs aloittaisin... No, olen seurustellut avomieheni kanssa nyt 9kk ja siitä n.2kk asuttu yhdessä. Meidän suhteen alku oli todella räiskyvä, tapeltiin paljon ja meinasin muutaman kerran aivan tosissani jättää hänet, mutta aina sydän antoi periksi. Sitten suhteemme rauhoittui, oli ilmeisesti riitojemme lomassa selvittäneet paljon erimielisyyksiä ja nyt oli hyvä olla..
Nyt alkaa taas tuntua että myrsky on nousemassa, riidellään taas usein ja yleensä aivan turhasta! En tiedä kuinka paljon olen itkenyt näiden 9kk aikana, mutta varmasti enemmän kuin ikinä ennen. Silti vain rakastan tätä miestä, joka rakastaa minua, hellii minua ja on aivan ihana ihminen! Jotenkin vain välimme ovat menneet tälläisiksi. Yksi asia mikä meitä rassaa, on miehen yötyö. Tai oikeastaan töiden jälkeinen meno..minua häiritsee jos hän töiden jälkeen (klo:3) menee vielä kavereiden kanssa kahville ja heittää baarista väkeä kotiin, sitten itse tulee kotiin juuri ennen kuin minun pitää jo nousta töihin! En tiedä, olenko outo kun se vaivaa? Noh, mutta nyt en kuitenkaan tiedä mitä tehdä, en haluais menettää sitä, mutta kun mietin omaa elämääni, onko tämä sitä mitä haluan? Välillä tuntuu että juuri tätä haluan ja haluan joskus tämän miehen kanssa yhteisen lapsen jne, mutta sitten tulee paljon näitä päiviä jolloin en tiedä mitä ajatella..
Olipas tilitys, toivottavasti joku jaksoi lukea sen..
Sydän ja järki...
5
708
Vastaukset
- myrskyisää..
Missään nimessä ei kannata ajatella riitoja turhaksi, koska joku aihe niihinkin on ja jos sivuuttaa tuon aiheeen niin ei käsittele ongelmia. Olisiko teidän tapauksessa kysymys mustasukkaisuudesta, joka aiheuttaa näitä "turhia" riitoja?
Ymmärrän kyllä että rassaa suhdetta jos on noinkin ristiin menevät työajat. Mutta silloinhan kyse on ajan puutteesta, ja teidän tapauksessahan yhdessä (hereillä) ette kuitenkaan aikaa viettäisi noina yötunteina kun hän on päässyt töistä.
Neuvona siis annan, että mietit(te) mikä on riitojenne syy. Mikä häiritsee toisessa, mistä riidat lähtee ja voisiko suhtautumistaan muuttaa jne.- ...
Tottahan se on,ettei se ole minulta pois jos hän on yöt jossakin, mutta tuskin kukaan muukaan haluaa että mies on kaupungilla joka yö. Vapaapäivinään hän ei tule samaan aikaan nukkumaan (23-24) koska ei halua nukkua niin pitkään...eli nukun aina yksin!
Olenhan minä vähän mustis joskus kun se kuskaa naispuolisia kavereitaan vaikka baarista kotiin, kun tiedän että osa niistä on todella kiinnostuneita siitä ja sitten ku ovat juoneet ni...
Mutta ongelman ydin ei ole se..saa nähdä kuinka käy, yritän jaksaa!
- mutta
ihan ku olisin itte kirjottanu ton sun jutun, paitsi että oon itte se joka on yötöis. ja me ollaan seurusteltu 8 kk ja asuttu yhes 5 kk.
- Osaan jo päättää..
Kiva kuulla etten ole yksin "ongelmani" kanssa! :)
Mutta tällä hetkellä minulla on vahvasti sellainen tunne,että tulen viettämään mieheni kanssa monta,monta onnellista vuotta yhdessä!!!
Katsotaan... Nyt olen kuitenkin onnellinen!
- yksinhuoltaja
päätös on tehtävä aivan itse;on kyse teidän elämästä)))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi474097Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal623753- 703288
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963190Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no892154- 352108
- 241959
- 381939
- 311921
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231844