Miten itsetunnon laita

itsetunto

teillä, jotka olette hankkineet silikonit. Onko leikkaus tuonut itsetuntoa korkeammalle silikonien oton myötä. Liikutteko paljon julkisilla paikoilla esim. uimaloissa, rannoilla tai missä ikinä vaan, jossa ette ennen silikoneja tuskin käyneet? Entä pukeutuminen, miltä tuntuu nyt kuin ennen silikoneja? Oletteko tyytyväisiä implanttien tuomaan tulokseen vai kadutteko ehkä silikonejanne? Kertoilkaas kokemaanne.

9

1111

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niieeksksiif

No mulla itsetunto koheni siinä mielessä että nykyään tosin lähden uimalaan, saunailtoihin, ym. Mukavaahan se on että kerrankin voi ostaa kauniita rintsikoita eikä vain topattuja teiniliivejä. Koen kyllä olevani aivan "sama" ihminen kuin ennenkin, laitoin silikonit juuri sen vuoksi kun aiemmin rintavarustusta ei ollut juuri lainkaan imettämisien jälkeen. Kieltämättä tunnen itseni nyt "naisellisemmaksi".

• jiieklsls

En kyllä kadu yhtään implanttien laittoa, alussa hieman oli sellainen "häpeän" tunne, mutta nyt sekin on kadonnut. Mietin asiaa ensin vuosikaudet ennenkuin tein lopullisen päätöksen.

• itsetunto

sinulta mikä sinulla oli lähtötilanne ja sitten lopputulos. Missä laitatit? Onko tulos ollut lähelläkään luonnollisuutta? Tuntuuko implantti käsin koskettaessa entä päinmakuulla tai urheillessa? Kiitän vastauksista etukäteen.

• nkdkdkdlsl
        itsetunto kirjoitti:

sinulta mikä sinulla oli lähtötilanne ja sitten lopputulos. Missä laitatit? Onko tulos ollut lähelläkään luonnollisuutta? Tuntuuko implantti käsin koskettaessa entä päinmakuulla tai urheillessa? Kiitän vastauksista etukäteen.

Mulla oli lähtötilanne olematon joku 70a, nyt ehkä 75b tai 80a,tilanne muuttui mielestäni juuri sopivasti, ei missään nimessä liikaa.Mulle laitettiin pienet 220cc kumpaankin,pyöreä malli.Mielestäni on luonnolliset ja miehenikin mielestä myös.En tunne käsin implanttia .Ehkä päältä hieman pinkeämmän tuntuiset, mies kyllä sanoi ettei osaa sanoa tunteeko eroa kun tunnustelee, eli tuskinpa juuri tuntee!Laitoin Tallinnassa.Olen kyllä tyytyväinen vaikka täällä sanotaan että ne huomaa, mutta väitän että näitä ei huomaa

• hkglfähkglf
        nkdkdkdlsl kirjoitti:

Mulla oli lähtötilanne olematon joku 70a, nyt ehkä 75b tai 80a,tilanne muuttui mielestäni juuri sopivasti, ei missään nimessä liikaa.Mulle laitettiin pienet 220cc kumpaankin,pyöreä malli.Mielestäni on luonnolliset ja miehenikin mielestä myös.En tunne käsin implanttia .Ehkä päältä hieman pinkeämmän tuntuiset, mies kyllä sanoi ettei osaa sanoa tunteeko eroa kun tunnustelee, eli tuskinpa juuri tuntee!Laitoin Tallinnassa.Olen kyllä tyytyväinen vaikka täällä sanotaan että ne huomaa, mutta väitän että näitä ei huomaa

eihän 70a ole mikään olematon vai tarkoititko 70aa? jos nyt sulla on joku 80a niin sähän olet vain lihonnut eikä kuppikoko muuttunut?

• kdkdkdkd
        hkglfähkglf kirjoitti:

eihän 70a ole mikään olematon vai tarkoititko 70aa? jos nyt sulla on joku 80a niin sähän olet vain lihonnut eikä kuppikoko muuttunut?

sanotaan nyt sitten että enpä osaa niin tarkkaa sanoa kuppikokoa ennen, ehkä joku 70a ja huomattavasti topatut liivit.Nyt vähän vaihtelee,riippuu liiveistä, 75b tai joissakin malleissa 80a-b. Paino on kyllä aivan sama kuin leikkauksessakin. Sitä on vähän vaikea selittää tässä sitä kokoa kun sanoin että laitoin pienet implantit 220cc, eli sen verran että ennenkun ei ollut yhtään pyöreyttä, niin nyt on mielestäni sopivasti. Eli koko on nyt niin että sinne liiveihin menee hieman täytettä eikä pelkkää "toppausta". Eli muutos ei ole suuri,vaan juuri sopiva.Vaikea kuvailla näin, mutta sanonpahan vain että mulle sopiva muutos koska en halunnut mitään suurta muutosta, vaan vähän sitä pyöreyttä, ymmärrätkö...?

• kkdkdkfd
        kdkdkdkd kirjoitti:

sanotaan nyt sitten että enpä osaa niin tarkkaa sanoa kuppikokoa ennen, ehkä joku 70a ja huomattavasti topatut liivit.Nyt vähän vaihtelee,riippuu liiveistä, 75b tai joissakin malleissa 80a-b. Paino on kyllä aivan sama kuin leikkauksessakin. Sitä on vähän vaikea selittää tässä sitä kokoa kun sanoin että laitoin pienet implantit 220cc, eli sen verran että ennenkun ei ollut yhtään pyöreyttä, niin nyt on mielestäni sopivasti. Eli koko on nyt niin että sinne liiveihin menee hieman täytettä eikä pelkkää "toppausta". Eli muutos ei ole suuri,vaan juuri sopiva.Vaikea kuvailla näin, mutta sanonpahan vain että mulle sopiva muutos koska en halunnut mitään suurta muutosta, vaan vähän sitä pyöreyttä, ymmärrätkö...?

Piti nyt oikein katsella tossa liivikokoja mitä oli ennen eli 75a jossakin ja nyt siis joku 75b-80b tai 80a, liiveistä riippuen. Eli siis ennen kun pidin noita 75a liivejä, täytyi olla topatut kunnolla!

• itsetunto
        nkdkdkdlsl kirjoitti:

vastauksista.

• jkdkdkfdkjfskd
        itsetunto kirjoitti:

vastauksista.

toivottavasti oli jotain apua. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      73
      5002
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      117
      4717
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      80
      4203
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      106
      4158
    5. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      3
      3318
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      122
      3124
    7. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      2838
    8. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      28
      2787
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      40
      2773
    10. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      37
      2762
    Aihe