Kertokaahan miehet, miten se on näiden ikäerojen kanssa.. Kuinka paljon vanhempi on sitten vanhempi? Mikä ikäero ja mihin suuntaan on teidän mielestänne hyvä? Mikä on liikaa?
Jos tarjolla on kaksi vaihtoehtoa: nuori ihan kivannäköinen tyttö, jolla vielä hieman elämä ja sen tosiasiat hakusessa tai aikuinen hyvännäköinen nainen, jolla on jo asiat kondiksessa, kummallakin kuitenkin vielä elämä ja sen parhaat palat edessä, niin kumman valitsisit?
(Oletustilanteessa ei nyt ole ihastumisia ym. mukana, ihan vaan järkiperäisesti saa pohtia tätä :)
Oma ikäsi ja minkä ikäinen on sinulle liian nuori/vanha?
Vanhempi nainen vs.
15
1719
Vastaukset
- ::::::X::::::::^::::::::::::X
valitsen sen jonka kanssa kemiat kohtaa,vetovoimaa olkoot nainen kuinka vanha tahansa.iällä ei väliä.
- Tolva
Se kaunis jolla asiat kondiksessa. Tuo ihan kivannäköinen vastaa varmaan sitä kun minulle sanottiin piirrustustunnilla teoksieni olevan aika jänniä. Ja vielä jos sillä on elämä sekä kaiken lisäksi tosiasiatkin hakusessa, niin valinta on selvä.
- ...................
ei ketään voi valita.ei se noin toimi,'mä haluan tuon ,tuo on kivan näköinen ja sillä on asiat kunnossa.
jos kemiat ei kohtaa ja yhdessä ei synkkaa niin ei hommasta mitään tuu. - ...........
................... kirjoitti:
ei ketään voi valita.ei se noin toimi,'mä haluan tuon ,tuo on kivan näköinen ja sillä on asiat kunnossa.
jos kemiat ei kohtaa ja yhdessä ei synkkaa niin ei hommasta mitään tuu.ja ei varsinkaan tämän perusteella :
mä haluan tuon naisen 'kun sillä on asiat kondiksessa" ??????????? - selvästi
jos kemiat ei kohtaa ja yhdessä ei synkkaa niin ei hommasta mitään tuu.pyydettiin ihan vaan järkiperäisesti miettimään asiaa, kyseessä ei ollut ihastumisen ym. Siksi kysymys onkin osoitettu miehille, ei naisille. Vastaaja vastasi siis ihan oikein, oman mielensä mukaisesti, eikä sinulla ole oikeutta alkaa hänen vastaukseensa räkyttämään.
- Tolva
jos kemiat ei kohtaa ja yhdessä ei synkkaa niin ei hommasta mitään tuu.Sitten varmaan tuon kysymyksen väärin, olen kovin pahoillani.
Mutta haluaisin kuitenkin muistuttaa siitä, että kysyjä nimenomaan asetti tarjolle kaksi kuvaamaansa vaihtoehtoa sekä lopuksi viellä erikseen kysyi kumman valitset.
- Kolli Kellinen
Mieluummin se vanhempi, jolla on jo elämänkokemusta ja asiat kunnossa. Tietysti suhteessa moni muu asia on paljon tärkeämpi kuin ikä, mutta sopiva ikähaarukka olisi mielestäni oma ikäni (35) plus miinus kymmenen vuotta.
- mies 27v
Jos olet 35-vuotias, niin edes 5 vuotta siihen lisää mittariin naiselle, etkä voi saada sen kanssa lapsia. Asia on tietenkin eri asia, jos sinulla on jo lapsia, tai et niitä missään nimessä tule ikinä haluamaan. Mutta itse en ainakaan alkaisi seurustelemaan edes yli 30v naisen kanssa, johtuen juuri siitä, että haluan perheen vielä joku päivä jonkun naisen kanssa.
- Kolli Kellinen
mies 27v kirjoitti:
Jos olet 35-vuotias, niin edes 5 vuotta siihen lisää mittariin naiselle, etkä voi saada sen kanssa lapsia. Asia on tietenkin eri asia, jos sinulla on jo lapsia, tai et niitä missään nimessä tule ikinä haluamaan. Mutta itse en ainakaan alkaisi seurustelemaan edes yli 30v naisen kanssa, johtuen juuri siitä, että haluan perheen vielä joku päivä jonkun naisen kanssa.
Minulle olisi nimenomaan tärkeää, ettei nainen haluaisi (enää) lapsia.
Mutta ei yli 40-vuotias synnyttäjä ole enää nykyään mikään harvinaisuus. Harva sen ikäinen nainen vain enää haluaa lapsia. - ö'ö'ö
Kolli Kellinen kirjoitti:
Minulle olisi nimenomaan tärkeää, ettei nainen haluaisi (enää) lapsia.
Mutta ei yli 40-vuotias synnyttäjä ole enää nykyään mikään harvinaisuus. Harva sen ikäinen nainen vain enää haluaa lapsia.Niin, siinäpä se jo tuli. Miksi se on tärkeää, ettei nainen halua (enää) lapsia?
- Kolli Kellinen
ö'ö'ö kirjoitti:
Niin, siinäpä se jo tuli. Miksi se on tärkeää, ettei nainen halua (enää) lapsia?
Koska en itse enää haluaisi lapsia, vaikka tykkäänkin niistä. Minulla on jo kouluikäinen tytär, enkä jaksaisi enää sitä valvomis-ja vaipparumbaa. Kivaa kun tytär on jo siinä iässä, että pärjää yksinkin jonkin aikaa, osaa tehdä asioita omatoimisesti ja hänet voi ottaa helposti mukaan joka paikkaan. Siksi seurustelisin mieluiten sellaisen naisen kanssa, joka ei halua omia lapsia tai jonka omat lapset eivät ole enää ihan pieniä.
- no..
Kolli Kellinen kirjoitti:
Koska en itse enää haluaisi lapsia, vaikka tykkäänkin niistä. Minulla on jo kouluikäinen tytär, enkä jaksaisi enää sitä valvomis-ja vaipparumbaa. Kivaa kun tytär on jo siinä iässä, että pärjää yksinkin jonkin aikaa, osaa tehdä asioita omatoimisesti ja hänet voi ottaa helposti mukaan joka paikkaan. Siksi seurustelisin mieluiten sellaisen naisen kanssa, joka ei halua omia lapsia tai jonka omat lapset eivät ole enää ihan pieniä.
siinä tapauksessa en sitten ala vonkhaamaan sinua..:D
Muuten oisin saattanut harkitakin, mutta kun minulla on tuollanen metrinen jässikkä jaloissa pyörimässä :) - Kolli Kellinen
no.. kirjoitti:
siinä tapauksessa en sitten ala vonkhaamaan sinua..:D
Muuten oisin saattanut harkitakin, mutta kun minulla on tuollanen metrinen jässikkä jaloissa pyörimässä :)No, toivotan riemullista perhe-eloa sinulle ja "jässikälle". Joskus lapsen kanssa elely ottaa voimille, mutta kyllä se palkitseekin, vai mitä? Ja hauskemmaksi se lapsekas arki vain muuttuu, sen voin luvata! Tosin itse jo pienellä kauhulla odottelen alkavaa murrosikää... Ehkä me voidaan tyttären kanssa sitten yhdessä kirjoitella täällä suhteet&tunteet-foorumilla ja pähkäillä ihmissuhteiden kiemuroita... ;)
- perheen
mies 27v kirjoitti:
Eri asia on saako sitä koskaan.
- Lomax_
Minulle fyysinen ikä on vain ja ainoastaan numero henkilöllisyystodistuksessa kunhan vain ei mennä laittomuuksien puolelle. Kyllä tärkeintä on se, kuinka henkilökemiat kohtaavat. Eipä sillä siinä tilanteessa mitään merkitystä ole, että onko toinen itseä vanhempi vai nuorempi. Mutta ihan rehellisyyden nimissä on myönnettävä, että paremmat kokemukset ihmissuhteista ovat tulleet itseäni vanhempien naisten kanssa.
Niin ja itse olen 23-vuotias.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511417- 639810
- 1445559
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243173- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792583