Ymmärrätkö muodin päälle?

oikeasti

Onko sillä väliä sinulle, pukeutuuko nainen muodikkaasti? Itse pukeudun mielummin tyylikkäästi, omannäköisiin vaatteisiin, kuin viimeisten trendien mukaan. Tiedän kyllä, että moni käyttämäni vaate on out, eikä tyylini ole "kuuminta hottia", mutta viihdyn tällaisena. Mielummin olen aikuinen nainen, kuin trendinukke.

Tiedättekö te miehet, mikä on in ja mikä out? Onko sillä väliä, vaikka nainen on tyyliltään vähän out? :)

22

1422

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • outtia

Onhan miehelläkin silmät päässä, en tiedä mikä on in tai out, eikä kiinnosta, mutta huomaa sen jos vaatteet ovat sopivat, tai eivät, on kai tarkeämpää.

Kyllä trendivaatteistakin monet saavat kasaan varsin mauttomia kombinaatioita, ei voi sanoa kuin että huhhuh.

• etua tuntea

viimeisimmät virtaukset, että kukin sesonki tuodaan vaan tietyt värit ja kuosit yms. esille, niin osaa jo etukäteen vähän ennakoida ja koordinoida hankintojaan. Sitten kun pääsee itse asiaan eli shopittelemaan niin kaikki sujuukin kuin tanssi, kun on hommat jo valmiiksi mietitty! :)

• alkup.

tyypillisestä lukutaidottomasta henkilöstä. (Myös luetunymmärtämisen puuttuminen on lukutaidottomuutta.) En haluakkaan olla trendikäs, vaan oma itseni. En pyytänyt shoppailuvinkkejä, koska suoraan sanottuna ei voisi vähempää kiinnostaa.

• alkup.

olla tyly. Äkkipikaisuus on vikani :) Olen vaan kurkkuani myöten täynnä neuvonantajia ja vinkkejä siitä, miltä minun pitäisi näyttää ja miten pukeutua. Onneksi sentään olen normaalivartaloinen, niin ei ole kaikenlisäksi laihdutusgurutkin tuputtamassa neuvojaan :)

• barbit no thanks

et ole.päinvastoin :)

ne joidenka on pakko saada ja hankkia koko aika uusia trendikkäitä vaatteita ne vasta pinnallisia ovat kaapit täynnä vaatteita niillä joita ei edes käytä,ostavat jopa juttuja turhaan.useinmiten tommosella trendy-barbilla on itseluottamus numerossa nolla. pyörii koko päivä peilin edessä.sopiiko? sopiiko? ei sovi eihän? kauhee perse mulla. sopiiko? joo sopii!!!!
      ei sovi.

• dayum

.....

• kommentoin

että, jotta ainakin kun ollaan pidemmällä parisuhteessa, niin sehän on vain hyvä miehen mielestä jos ei ole vaatekauppoja kokoajan koluamassa, (ei tietty päde kaikkiin), mutta ainakin oma ukko ja ne muutkin aika monet miehet keitä tunnen, tuntevat suorastaan vastenmielisyyttä ainaista muodin mukana hyppäämistä. Pääasia kunhan nainen on puhdas, siisti ja suht`normaali ilmestys. Eriasia on tietysti eri tyylisuuntien edustajat, hehän saattavat olla suorastaan fanaattisia tyylinsä kannattajia, joten kumppaninkin luultavasti täytyy pitäytyä tiukasti kyseessä olevaan tyyliin/muotiin. Joten johtopäätös, makuja on tunnetusti monia!

• trendi on ...

..OMA TYYLI!

Eikä varsinkaan mennä muodin mukaan eli laittaa päälle mitä jokaisella on,kaikilla samaa yllä!
        toi on oikeastaan ihan typerää! :D

• muncca
        trendi on ... kirjoitti:

..OMA TYYLI!

Eikä varsinkaan mennä muodin mukaan eli laittaa päälle mitä jokaisella on,kaikilla samaa yllä!

ehdottomasti oma tyyli eikä mikään Gruella de Ville(lue Lenita Airisto).

• mulle
        trendi on ... kirjoitti:

..OMA TYYLI!

Samaa mieltä,en minäkään osta tai laita vaatteita päälle mitä jokaisen päällä kadulla näkee,en halua kuulua massaan,kaikilla samaa sitä viimistä 'massa muotia' päällä, sit jotkut kuitenkin vielä luulee,että niillä on oma tyyli..
        vaikka otsassa lukee jo :massa! :D
        En varsinkaan ikinä osta noita mitättömiä vaatteita mitkä on MUKA niin IN ja HOT! blööh.....

• sanon

että just noin

• naine28

Tää ei nyt ollut naisille tarkoitettu kysymys, ja vähän aiheen sivustakin, mutta onko sillä todellakin merkitystä, mitä mies ajattelee sun pukeutumisesta?
      Mä en ainakaan miehiä varten pukeudu, vaan itseäni.
      Ja kyllä, tykkään muodikkaista vaatteista, ne viehättää mun silmää, sama mitä muut niistä ajattelee!

• Heebo

Kyllä minulle merkitsee eniten yleinen tyylikkyys, jolla ei ole mitään tekemistä muotivirtausten kanssa. Toisinaan muoti on suorastaan ällöttävää.

Esimerkiksi nykyiset naisten kengät: pitkät, terävät kärjet ja piikki korko joka alkaa suoraan kantapään keskeltä. Yh. Tuollaiset kengät pilaavat kauniinkin jalan.

Itse ihailen eniten selkeän naisellisesta pukeutumisista, mutta ei unisex-pukeutuminenkaan minulle puistatuksia aiheuta... kunhan naiseksi tunnistaa...

• trendikkyys ja pynttäytyminen huokuu just mun vihaamaa pissis-prinsessa-kattokaa kuinka IHQ ja kaunis mä oon mut älkää vahingossakaan kuvitelko mitään asennetta,mielummin sit vähän hillitymi look mun mielestä.Itseasiassa toi on varmaan just yks niistä asioista mikä erottaa meikäläisen silmissä kuivalla kakkoseen naitavan näköiset kauniit naiset niistä kauniista naisista joista vois kiinnostua jossain muussakin mielessä.Samassa dösässä missä kuljen duuniin on joskus yks läheisen kaupan mikälie paska-duunari joka huokuu just sellasta haistakaa vittu asennetta ettei mitään rajaa,en oo ikimaailmassa nähny kyseisen eukon esim. hymyilevän kenellekkään / millekkään missään tilanteessa,ilmeisesti hän on omasta mielestään sen verran kaunis,trendikäs,hyvin pukeutunut ja muutenkin parempi ihminen kuin jokainen muu bussissa matkustaja että hän kulkee aivan omissa sfääreissään(ainakin omassa pienessä mielessään).Vitun järkeä tuhlata vähät rahansa (kaupassa ei älyttömiä tienaa vaikka myis hanuriaan tiskin takaa) vaatteisiin ja muuhun järjettömään pynttäytymiseen.

• Kiinnostumaton

Ei mitään väliä mistään muodista. Kunhan pukeutuu minun mielestä ja omasta mielestään hyvin. Inneistä ja outeista en tiedä hiventäkään. Mutta jos nainen on joku muotifriikki niin se on huono asia. Ja muuten vielä lisään sen että mitä olen vilaukselta nähnyt jotain muotinäytöksiä euronews-kanavalta niin nehän on ihan naurettavia jätesäkkejä ne uusimmat muotivaatteet.

• Kovaa:

Rumat ne vaatteilla koreilee. Ja, moni kakku päältä kaunis- mut on silkkoa sisältä!

• Man

Mun mielestä sun tilanne on hyvä koska olet löytänyt tyylisi. Kannattaa pitää sopivia vaatteita... Lannefarkut eivät sovi kaikille.

Kaikki muotivirtaukset eivät näytä hyvältä. Niinkuin se että naiset laittavat farkut pitkien nahkasaappaiden sisään, vaikka tulisikin ryppyjä lahkeeseen. Kammottavaa.

• Kolli Kellinen

Muoti on niitä (harvoja) asioita, josta en ole lainkaan kiinnostunut, eikä minulla ole aavistustakaan, mikä tällä hetkellä on in, hip ja pop.

Tykkään kuitenkin siitä, jos nainen on löytänyt oman persoonallisen tyylinsä ja uskaltaa pukeutua myös värikkäämmin ja rohkeammin, eikä aina vaan siihen iänikuiseen mustaan ja harmaaseen. Sellaiset vähän hippityyliset vaatteet ovat mielestäni kivoja.

• RKM

En väitä ymmärtäväni muodista yhtään mitään, mutta pari vaatekappaletta on, jotka saavat naisen näyttämään typerältä mielessäni:

Saappaat tiukat farkut, joissa lahkeet saappaan sisällä. Erityisesti jos saappaat ovat sellaiset ylöspäin levenevät, joissa on jonkinlainen turkisreunus. Karmivan näköistä.

Farkkuihin yhdistetty leveä pastellinvärinen vyö on toinen. Näitä edellisten yhdistelmiä näkee valitettavan paljon nuorilla naisilla.

• onkin näin

Englannin kielessä on ilmaus "four letter word"
      Suomen kielessä nämä kirosanat ovat viisikirjaimisia, kuten myös "m _ _ _ i"

• bkbk

En tiedä mikä on in eikä kiinnostakaan.

Sen sijaan katson kyllä vaatteiden päälle. Tällaiset kokonaisuudet saavat pisteet laskemaan:

1) Alusvaatteet näkyvät. Siis sillä tavalla, että päällysvaatteet ovat niin pienet että ne eivät peitä alusvaatteita kaikilta osin.
      2) Ihonmyötäiset päällysvaatteet läskin kropan päällä. Muodot voivat olla hiukan pyöreämmät mutta ne voi peittää käyttämällä numeroa liian suuria vaatteita, ei numeroa liian pieniä.
      3) Tatuoinnit. Yleisesti ottaen kamalan näköistä. Jos teillä on niitä niin sille ei ilmeisesti voi enää mitään mutta käyttäkää vaatteita jotka peittävät ne.
      4) Veneenkokoiset piikkikärkiset korkokengät. Katsokaa joskus miltä ne näyttävät sivulta päin nähtynä.
      5) Ylenmääräiset helyt. Varsinkin vähän vanhempien naisten ongelma. Erityisesti vasemmassa kädessä ei saa olla muuta kuin kihlasormukset ja kello.
      6) Paita josta tissit näkyvät. Jos teitä häiritsee, että miehet katsovat teidän tissejä niin käyttäkää paitaa joka peittää ne. Ylettömän antelias kaula-aukko voi olla ihan kiva lepuutella silmiä muuten mutta ei osoita hyvää makua.

Lopuksi, löydä oma tyyli ja pitäydy siinä.

• Vähän väliä

No, jos pukeutuu ajattomasti, niin se on hienoa. Eli arvostan tyyliä, en niinkään trendejä. Mutta jos pukeutuu vanhentuneen trendin mukaan (esimerkiksi tällä hetkellä 90-luvun hitteihin), niin yök. Pahimmat muotivillitykset ovat yleensä epäilyttäviä, mutta pahimmillaan ne ovat silloin, kun ne eivät ole enää muodissa...

Tietysti on tärkeää, että tuntee olonsa kotoisaksi. Kaikkien ei tarvitse pistää päälleen farkkuja, tai kaikkien ei tarvitse käyttää kauluspaitaa. Suhteellisen ajattomia tyylejäkin löytyy monenlaisia.

Eli, kyllä tyylillä on väliä, ja melko paljon. Mä olenkin niitä harvinaisia miehiä, joka tykkää käydä vaateostoksilla naisen kanssa. Mielestäni molempien pitää panostaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3819
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2954
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1865
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1598
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1079
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      934
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      864
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      774
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      731
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      708
    Aihe