Mulla on vakava ongelma johon nyt toivon saavani täällä asiallisia vinkkejä/kommentteja.
Olen kohta 4-kymppinen naisihminen jonka seksivietti on täysin kadonnut täysin. Vaihdoin pois pillereistä ehkäisyrenkaaseen koska kuulin sen mahdollisesti auttavan.
Seurustelen (nyt hieman yli vuosi) ja koko ajan ollut sama ongelma. Tiedän osakseen tämän johtuvan kumppanistani joka saa aivan liian nopeasti. (3-7 tökkäsyä ja tuijotus), en ehdi millään mukaan. Hän toki tuottaa minulle orgasmin joka kerta joko suullaan tai sormellaan, mutta haluaisin itse yhdynnässä koska se on eri tuntuista.
Itse asiassa minua ällöttää nykyään ajatus seksistä hänen kanssaan koska tiedän sen jäävän ”puolitiehen”. Suhteen alkuaikoina miehelläni oli ”mukava” tapa haukkua minua lahnaksi Ihan oli todella ensimmäinen mies elämäni aikana, joka näin sanoi. Partnereita minulla on ollut useita. Tiedän olevani jotenkin lukossa sillä en osaa ”antaa mennä” hänen kanssaan. Olen lukenut useita artikkeleita haluttomuudesta ja katsonut nyt nelosella näytettävää seksiterapia-ohjelmaa, mutta…
Tällä hetkellä meillä on muutenkin hieman ongelmaista ja mieheni on (miehille tyypilliseen tapaan:) sitä mieltä että seksi kyllä korjaisi kaiken. Itse olen taas sitä mieltä että jos päässä mättää niin ei sitten kyllä seksikään sitä korjaa. Olen vakaasti jo alkanut harkitsemaan syrjähyppyjä sillä tähän asti ole ollut aktiivinen ja halukas. Joku vaan nykyään mättää. Ei kyllä tee mieli edes masturboida tällä hetkellä.
Mieheni on todella kiltti ja kärsivällisyyttäkin on löytynyt. Ainoa mihin hänestä ei ole on keskusteleminen asiallisesti, menee syyttelyksi. Olen nyt vakavissani jo alkanut harkitsemaan jopa eroamista hänestä koska en tunne saavani suhteesta mitään. Korkeintaan pahan mielen. Minulla on aina ollut hyvä itsetunto ja nyt tuntuu että näillä syytöksillä mies on jotenkin saanut senkin alaspäin. Alan olemaan umpikujassa. Tai ainakin siltä tuntuu. Olen keskustellut asiasta toki hyvien ystävieni kanssa, mutta tuntuu siltä että he sanovat kaikki samaa: minulla oli/on ihan sama juttu, kyllä se menee ohi. Anna vaan ajan kulua. hohhoijaa..
Olisiko mitään vinkkejä tai ajatuksia että tästä pääsisin johonkin suuntaan..
Äärettömän paljon kiitoksia.
haluttomuudesta ja ongelmista
1
499
Vastaukset
- :)))
Minulla aika paljolti sama ongelma. Ollaan oltu yhdessä reilut 3-vuotta ja sänky hommat alkavat mättämään. En ole saanut mieheni kanssa orgasmia kuin ehkä kerran vuodessa, se johtuu siitä ettei hän kestä minuuttia kauempaa. Tästä ollaan keskusteltu monetmonet kerrat...
Seksin jälkeen mies vaan tokaisee "et taaskaan et saanut" siitä sen enempää keskustelematta.
Mies ei nykysin tee aloitetta ollenkaan, varmaan touhuilee itsekseen kun en ole kotona..
Alkaa jo mietityttämään et mitä tässä pitäisi tehdä.. Halut olisi, mutta jos en ite tee alotetta niin mitää ei tapahdu ja vaikka tapahtuiskiin niin ei minulle.
Muuten meillä menee hyvin, mutta ei makuuhuoneessa ja se vaivaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383829Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362964Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81865Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51598Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41079- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65741
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708