kerran istuin junassa, vastapäätäni istui nuori mies. alkoi juttelemaan jonku ajan päästä. No, aikamme jutusteltua, hän sanoi että yleensä tule näin vain jutteleen kauniille naisille. Että se on jotenkin "kynnys" entä se, jos nainen olisi "ei niin kaunis".
Olen törmännyt muuallakin vastaavanlaisiin tilanteisiin, miehet ei viitsi/kehtaa/jotain?? tulla juttelemaan, niin no ehkä kännissä sitten, jos nainen on hyvännäköinen!
Kertokaapa, miksi näin?
Pelkääkö miehet
13
1653
Vastaukset
- vaan..
ilkeitä, itsekkäitä, koppavia, omahyväisiä naisia. Kauneus vaan on se asia, joka saa monen naisen käyttäytymään huonosti. Kun on tarpeeksi monta kertaa melkein nokittu silmät päästä, niin kyllä sitä alkaa karttelemaan niitä nokkijannäköisiä kotkottajia, vaikka olisivat kuinka kauniita.
- alkup.kirj
mutta ei pidä yleistää. Toki olen itsekkin törmännyt naisiin jotka luulevat itsestään liikoja ja kulkee nokka pystyssä tuolla. En pidä itsekkään sellaisista. Mutta onko se sitten niin, että kun joku on sellainen, niin ei voi kellekkään kauniille tulla baarissa jutteleen vaan ottaa mielummin "rumemman"?
- näin se on.
alkup.kirj kirjoitti:
mutta ei pidä yleistää. Toki olen itsekkin törmännyt naisiin jotka luulevat itsestään liikoja ja kulkee nokka pystyssä tuolla. En pidä itsekkään sellaisista. Mutta onko se sitten niin, että kun joku on sellainen, niin ei voi kellekkään kauniille tulla baarissa jutteleen vaan ottaa mielummin "rumemman"?
Kyllä itsekin, jos tarpeeksi monta kertaa löydät paskaa kauniista paketista, lakkaat uskomasta, että sieltä voisi koskaan mitään hyvää löytääkkään, vai mitä?
- dayum
Joku pitää jotakin kauniina ja joku toinen ei voi ymmärtää toisen mielipidettä.
Lisäksi asia on myös monesti niin, kuin tuo ensimmäinen vastasi.
Tavis ei usko, että kaunis kiinnostuisi hänestä. Eli pysyttelee ennemmin omalla levelillään.
Jotakin tällaista siinä taitaa olla taustalla :)- Naisnäkökulmaa
Ihmisen kauneus ja rumuus kumpuaa sisältäpäin.
- dayum
Naisnäkökulmaa kirjoitti:
monet tekevät johtopäätöksensä ulkoisten avujen pohjalta.
- Jynskyti
Naisnäkökulmaa kirjoitti:
Mitähän tuokin sitten tarkoittaa? Minä olen nähnyt monia hivelevän kauniita naisia, joista kumpuaa sisältä pelkkä paska, kun he avaavat suunsa ylimielinen ilme naamallaan.
- Kolli Kellinen
Ehkä moni mies ajattelee, että jos nainen on kovin kaunis, hänen ympärillään suorastaan parveilee miesehdokkaita eikä naiselle tuota vaikeuksia hylätä miestä ja vaihtaa uuteen tuosta vaan. Siksi mies valitsee seurustelukumppanikseen tavallisemman näköisen naisen, joka luultavasti panostaa suhteeseen enemmän.
- Muikku.
Just. Veikkaan kuule, että ihan yhtä suurella todennäköisyydellä se tavallisen näköinenkin pettää...miksi sitäpaitsi kaunis pettäisi jos hän tietää, että hänellä olisi menekkiä muutenkin. Silloinhan ei tarvitse periaatteessa testata sitä "markkina-arvoaan" koko ajan. Ei kukaan voi mitään haaremeita täällä Suomessa ruveta pitämään...
- Kolli Kellinen
Muikku. kirjoitti:
Just. Veikkaan kuule, että ihan yhtä suurella todennäköisyydellä se tavallisen näköinenkin pettää...miksi sitäpaitsi kaunis pettäisi jos hän tietää, että hänellä olisi menekkiä muutenkin. Silloinhan ei tarvitse periaatteessa testata sitä "markkina-arvoaan" koko ajan. Ei kukaan voi mitään haaremeita täällä Suomessa ruveta pitämään...
Vaan siitä pelosta, että se kaunis puoliso voi aina lempata sinut kuin märän rukkasen, jos ottajia riittää.
Minä aloin suhtautua kauniisiin ja suosittuihin naisiin varauksella sen jälkeen kun seurustelin sellaisen kanssa lukioaikana. Koko suhteemme ajan se painosti minua muistuttamalla, että saa kyllä hetkessä kenet vaan, jos en tee hänen mielikseen. - Muikku.
Kolli Kellinen kirjoitti:
Vaan siitä pelosta, että se kaunis puoliso voi aina lempata sinut kuin märän rukkasen, jos ottajia riittää.
Minä aloin suhtautua kauniisiin ja suosittuihin naisiin varauksella sen jälkeen kun seurustelin sellaisen kanssa lukioaikana. Koko suhteemme ajan se painosti minua muistuttamalla, että saa kyllä hetkessä kenet vaan, jos en tee hänen mielikseen.No aivan sama juttu pettäminen ja se, että vaihtaako heti toiseen kun joku vähän silmää vinkkaa. Sitäpaitsi ei se ihmisen ilkeys ole ulkonäöstä kiinni. Ei kai nyt naisen kauneus ja inhottava luonne ole suoraan verrannollisia keskenään. Riippuu ihan siitäkin millainen koti ihmisellä on ollut. Ehkä tämä sinun ex:äsi oli tottunut paapomiseen. Jos hän oli sellainen inhottava koko suhteenne ajan, mikset lopettanut heti suhdetta ja vaihtanut parempaan;)
- ei ne uskalla
Muikku. kirjoitti:
No aivan sama juttu pettäminen ja se, että vaihtaako heti toiseen kun joku vähän silmää vinkkaa. Sitäpaitsi ei se ihmisen ilkeys ole ulkonäöstä kiinni. Ei kai nyt naisen kauneus ja inhottava luonne ole suoraan verrannollisia keskenään. Riippuu ihan siitäkin millainen koti ihmisellä on ollut. Ehkä tämä sinun ex:äsi oli tottunut paapomiseen. Jos hän oli sellainen inhottava koko suhteenne ajan, mikset lopettanut heti suhdetta ja vaihtanut parempaan;)
Kyllä miehet pelkää kauniita naisia.ei sellaisia 'tavallisia' kauniita vaan oikein sellaisia viehättäviä naisia jossa on sitä jotakin sitä charismaa siis.ei ne uskalla lähestyä tuollaista naista.vaikka mies huomaa että naisella on hauska luonnekin. vain ne itsestään täynnä olevat tyypit jotka eivät ole ulkomuodoltaan useimiten edes minkään näköisiäkään ja ne kännipäät uskaltaa.
Mies joka väittää täällä toisin mistä syystä tahansa,se valehtelee että MUKA uskaltaa.
Mun ystävä piirissä on monta erikoisen kaunista naista,yksi on jopa ihan Milla Jocovidcin ( väärin kirjoitettu joo) näköinen kamalan hauska nainen ja toinen on kuin Hynter Tulo
( kaunareista) ja yksi on kuin Julia Roberts myös niin sydämmellinen ja huumorin tajuinen nainen.
Jos mennään yhdessä jonnekin ulos tanssimaan niin me seistään koko ilta yksin!! jos ei mentäis yhdessä tanssimaan! ei kukaan normaali söpö/komea normaali mies uskalla lähestyä,mulkoilevat meitä vain!koko ilta! mutta! ne kännipäät ja sellaiset kaljamahat joilla näyttää olevan kuitenkin niin paljon itseluottamusta, ne kyllä uskaltaa tulla soittaa poskee! Ja jos kaunis nainen alkaa itse soittaa poskee normaalille miehelle niin se mies ei tiedä miten olla! vapisee ja tutisee ja punastuu??? :D
Siis miehet mistä toi tulee? Ei toi 'ilmiö' ole noitten naisten oma syy/vika. Nämä naiset ovat koko ilta kohtuullisen iloisia ja ystävällisiä naureskelevat ja pitävät hauskaa,ei mitään rällääjiä ja eivätkä juovuksissakaan ole vaan tanssivat ja ovat iloisia mutta, noi naiset ovat vieläkin sinkku naisia???? ja jokaisen näiden ex-mies on ihan perseestä kun nainen ei parempaa saanut ja se parempi/paremmat/normaali mies kategoria ei vaan uskalla lähestyä noita kauniita naisia..
Siis älkää aina väittäkö, että se on naisen oma vika ja syy jos normaalin kaltaiset miehet ei uskalla lähestyä,aina yritätte väittää, että naisella pitää olla sitten paskamainen olemus ja on ylimielinen arogantti paska. jne jne. ei se aina noin ole! nämä naiset ei ole mitään näistä,vaan päinvastoin!
siis mitä te pelkäätte miehet? - Emmää mitään nää
ei ne uskalla kirjoitti:
Kyllä miehet pelkää kauniita naisia.ei sellaisia 'tavallisia' kauniita vaan oikein sellaisia viehättäviä naisia jossa on sitä jotakin sitä charismaa siis.ei ne uskalla lähestyä tuollaista naista.vaikka mies huomaa että naisella on hauska luonnekin. vain ne itsestään täynnä olevat tyypit jotka eivät ole ulkomuodoltaan useimiten edes minkään näköisiäkään ja ne kännipäät uskaltaa.
Mies joka väittää täällä toisin mistä syystä tahansa,se valehtelee että MUKA uskaltaa.
Mun ystävä piirissä on monta erikoisen kaunista naista,yksi on jopa ihan Milla Jocovidcin ( väärin kirjoitettu joo) näköinen kamalan hauska nainen ja toinen on kuin Hynter Tulo
( kaunareista) ja yksi on kuin Julia Roberts myös niin sydämmellinen ja huumorin tajuinen nainen.
Jos mennään yhdessä jonnekin ulos tanssimaan niin me seistään koko ilta yksin!! jos ei mentäis yhdessä tanssimaan! ei kukaan normaali söpö/komea normaali mies uskalla lähestyä,mulkoilevat meitä vain!koko ilta! mutta! ne kännipäät ja sellaiset kaljamahat joilla näyttää olevan kuitenkin niin paljon itseluottamusta, ne kyllä uskaltaa tulla soittaa poskee! Ja jos kaunis nainen alkaa itse soittaa poskee normaalille miehelle niin se mies ei tiedä miten olla! vapisee ja tutisee ja punastuu??? :D
Siis miehet mistä toi tulee? Ei toi 'ilmiö' ole noitten naisten oma syy/vika. Nämä naiset ovat koko ilta kohtuullisen iloisia ja ystävällisiä naureskelevat ja pitävät hauskaa,ei mitään rällääjiä ja eivätkä juovuksissakaan ole vaan tanssivat ja ovat iloisia mutta, noi naiset ovat vieläkin sinkku naisia???? ja jokaisen näiden ex-mies on ihan perseestä kun nainen ei parempaa saanut ja se parempi/paremmat/normaali mies kategoria ei vaan uskalla lähestyä noita kauniita naisia..
Siis älkää aina väittäkö, että se on naisen oma vika ja syy jos normaalin kaltaiset miehet ei uskalla lähestyä,aina yritätte väittää, että naisella pitää olla sitten paskamainen olemus ja on ylimielinen arogantti paska. jne jne. ei se aina noin ole! nämä naiset ei ole mitään näistä,vaan päinvastoin!
siis mitä te pelkäätte miehet?Itse juttelen kenelle vain. Osittain kai johtuu siitä että minusta kukaan ei ole ruma tai kaunis. Kaikissa on molempia ominaisuuksi. Ihmisen ulkonäköä on siis mahdotonta arvioida sillä se riippuu siitä, mitä yksityiskohtia katsoo. Lisäksi mukana ovat liikkuminen, luonne ja älykkyys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511437- 639870
- 1475580
- 1443784
- 753750
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792603