Oma kulta

Onnellinen

Mä tutustuin syksyllä suomi24.fi treffien kautta erääseen mieheen. Tapasimme ja se oli menoa ensi kerrasta. Eihän rakkaus heti syttynyt, mutta kuitenkin sitä tajusi, että tässä on se sielun- ja sydämen ystävä, jota on kauan etsinyt. Ja rakkaus tuli sitten kuvioihin mukaan ja viime viikolla menimme kihloihin. Mä itse olen kohta 47 ja mies kohta 50, joten mistään teinirakkaudesta ei ole kyse:-). Yhteen muuttamisestakin on ollut juttua ja sen aika vielä tulee. Toivotan kaikille oikein ihanaa alkavaa kevättä ja ei kannata heittää toivoa menemään, sillä kyllä täältäkin löytyy noita kultakimpaleita:-).

8

2374

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onnellinen myös

en ikinä olisi uskonut.. että suomi 24 treffien kautta löytyy oma rakas. Mutta niin vain kävi!
      Täältä löytyy niitä miehiä jotka eivät ravintoloissa ramppaa!

• Norppa

Ja niin löysin minäkin aivan ihanan miehen. Se oli rakkautta ensisilmäyksellä ja siitä asti elämäni onkin ollut menoa. Miehessä on kaikki kohdallaan ulkonäkö, asenne ja luonne. Aivan uskomatonta miten tollaisia helmiä voi täältä löytyä.

• ... happy

... onnelliset :) Aika näyttää, mihin tämä johtaa, mutta nyt näyttää lupaavalta :) Minä, joka kaiken aikaa olen ollut tosi skeptinen, koska suurin osahan treffeissä liikkuvista miehistä on...Tai ehkä vain omat kriteerit on olleet liian kovat. Mutta nyt on namupala ja toivon parasta :) Onnea teille kaikille omanne löytäneille :)

• lisää

Syksyllä löytyi tällekin daamille mies Suomi24:stä. Molemminpuolista rakkautta ensi silmäyksellä ja jatkuu... toivottavasti forever :0) Onnea muillekin, joita on lykästänyt!!

• oon onnellinen..

kuukausi on jo onnea kestänyt...
      toivottavasti tätä kestää vielä pitkään :)

t.Löytyi , kyllä,kyllä !!

• rakastunut :)

Löytyi kulta joulukuussa ja ekasta tapaamisesta asti vietetty kaikki aika yhdessä (töitä lukuunottamatta). Uskomatonta miten samasta kaupungista löytyi hyvännäköinen, kultanen, ihana ja rakastava mies joka osaa vielä hoitaa arjen askareita (vrt. ex-avo joka ei KOSKAAN tehnyt yhtään mitään kotona) :)

Jalat on viety alta ja tämmöistä en ole koskaan ennen kokenut.

PS. minäkin aina ennen super-skeptinen nettideittailua kohtaan ja kokeilumielessä heitin ilmoitukseni treffeihin.. Kohtaloa????

• tapasi minutkin

Onnesta ymmyrkäisenä täällä vaeltelen ja olo kuin teinillä,vaikka ikää jo 46, hänellä,löydetyllä puolikkaalla 48v.
        Siis aivan uskomatonta!! Fiilikset alkoivat olla jo aika melankoliset Suomi24 treffeissä...vaikka paljon sainkin ystäviä myös, ja luuseriinkin törmäsin.
        Kesällä asumme jo yhdessä, perheenä,näin suunnittelemme ja toivon toteutuvan sen. Muuttoa minulta tosin vaatii melkein 500 kilometrin päähän, vaan ei haittaa jos hän rinnallain kulkee :)
        Siis kyllä todella löytyy ahkeria,raittiita, kohteliaita, naisestaan huolehtivia miehiä,kunhan antaa onnelle mahdollisuuden ja on hieman ronkelikin ;)

• kerrankos sitä rakastuu

Hei!
      Täällä on toinen vastaava tapaus. Vielä ei olla nähty, mutta on jo rakastuttu ja soiteltukin. Melkein puoli vuotta on kulunut siitä ensimmäisestä viestistä.Ylihuomenna ois ensitreffit. Jännittää, mutta silti tietää jo mikä odottaa, sillä kuvia olemme laitelleet. Jäitä on pitänyt pipossa pitää molempien, sillä niin "lujaa" menee. En ole koskaan kokenut moista tunnetta, vaikka olen kihloissakin asti ollut ja monen kanssa seurustellut. Kait se nyt vasta löytyi se OIKEA .Tämä taitaa olla meidän menoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      35
      11407
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      63
      9720
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      140
      5508
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3774
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      75
      3730
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3625
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3368
    8. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      24
      3153
    9. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      63
      2783
    10. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      78
      2558
    Aihe